Jij? Zal die ander dat zelf niet doen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:02 schreef Wicked-Game het volgende:
Damn ik zit gewoon iemands relatie te slopen...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:02 schreef Wicked-Game het volgende:
Jij?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:02 schreef Wicked-Game het volgende:
Ach zij doet het uiteraard zelf...quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij? Zal die ander dat zelf niet doen?
Ja jij sloopt niets dus. Doet ze zelf. Niet druk over makenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach zij doet het uiteraard zelf...
Even situatie: 4 jaar relatie, zie elkaar alleen in het weekend. Hij kan zijn gevoelens niet kwijt, en vind 1 op 1 lastig. Zij verliefd maar mij tegen gekomen (uberhaupt al fout natuurlijk), en ogen geopend (wist niet dat ze relatie had overigens). Relatie loopt dus niet... en gaat mij adviezen vragen. Ben ik goed in
Enerzijds vind ik het sneu voor haar. Maar die relatie is echt gedoemd te mislukken. Enige wat ik irritant vind dat ik de aanleiding ben voor het ogen openen van haar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja jij sloopt niets dus. Doet ze zelf. Niet druk over maken
Gewoon lekker je ding doen
Haar probleemquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Enerzijds vind ik het sneu voor haar. Maar die relatie is echt gedoemd te mislukken. Enige wat ik irritant vind dat ik de aanleiding ben voor het ogen openen van haar.
Maar je hebt wel gelijk...
Ah. Het luisterend oor. Kun je een relatie wel vergeten, je bent nu de friendzone.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach zij doet het uiteraard zelf...
Even situatie: 4 jaar relatie, zie elkaar alleen in het weekend. Hij kan zijn gevoelens niet kwijt, en vind 1 op 1 lastig. Zij verliefd maar mij tegen gekomen (uberhaupt al fout natuurlijk), en ogen geopend (wist niet dat ze relatie had overigens). Relatie loopt dus niet... en gaat mij adviezen vragen. Ben ik goed in
Je slaat de spijker hier echt volledig op zijn kop! Ze gelooft dat het nog goed komt. Maar aan de andere kant weet ze dat het gedoemd is te mislukken. Hij zit ook in zijn comfortzone met zijn vrienden, voetbal etc. zij reist elke keer 80km naar hem in het weekend (dat al 4 jaar pfff)quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Haar probleemHoe eerder ze er mee kapt hoe meer gezeik het haar scheelt.
Maar vrouwen (ja ja j ik weet het) willen zoiets altijd (nou ja vaak) uitknijpen en er dan zo veel mogelijk hartenleed uithalen in de hoop dat ze het fout hebben
Wil ik ook niet eens, dit is er zo een waar ik overheen wals... dat is ook niet goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah. Het luisterend oor. Kun je een relatie wel vergeten, je bent nu de friendzone.
Heerlijk, zo'n man die zich zo inzet!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je slaat de spijker hier echt volledig op zijn kop! Ze gelooft dat het nog goed komt. Maar aan de andere kant weet ze dat het gedoemd is te mislukken. Hij zit ook in zijn comfortzone met zijn vrienden, voetbal etc. zij reist elke keer 80km naar hem in het weekend (dat al 4 jaar pfff)
Zij staat het toe. zo simpel is het.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n man die zich zo inzet!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n man die zich zo inzet!
Daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zij staat het toe. zo simpel is het.
Een keertje seks zou nog kunnenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah. Het luisterend oor. Kun je een relatie wel vergeten, je bent nu de friendzone.
Ook al!! Arme WGquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Een keertje seks zou nog kunnenmaar daarna komt ze er achter dat ook dat fout is en ze niet meer dan broedergevoelens voor hem heeft
zonder lul?quote:
"ik dacht dat ik gevoelens voor je had, maar ik zocht gewoon een uitweg uit mijn relatie en dacht dat dit het was. Tot ziens."quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Een keertje seks zou nog kunnenmaar daarna komt ze er achter dat ook dat fout is en ze niet meer dan broedergevoelens voor hem heeft
Je had toch onderhand al een relatie met die ene meid?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:14 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Denk we gaan nog gezellig terrasje doen, dampende sex hebben... ga je mij broer noemen!![]()
Onderhand is geen relatie vriendquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je had toch onderhand al een relatie met die ene meid?
Dus dat mag niet eens dan
Een uitweg? 1 sms en het is gebeurd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
"ik dacht dat ik gevoelens voor je had, maar ik zocht gewoon een uitweg uit mijn relatie en dacht dat dit het was. Tot ziens."
Jij bent geen vrouw.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een uitweg? 1 sms en het is gebeurd.
ex woont alweer bijna een jaar met haar uitweg samenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
"ik dacht dat ik gevoelens voor je had, maar ik zocht gewoon een uitweg uit mijn relatie en dacht dat dit het was. Tot ziens."
Hoe is het aan de andere kant van de wereld?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hiermee de pijn kon verzachten. Maar het maakt het alleen maar moeilijker. Sorryquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH NOT!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nope en ga ook niet meer deze trip.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe is het aan de andere kant van de wereld?Nog naar Borneo geweest?
Oke. Wat staat er nog wel op het programma?quote:
Get a hint!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:20 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH NOT!
Maar Godtjequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Get a hint!
Je kan mij wel blijven stalken maar zoals ik al zei in die sms DAT KIND IS NIET VAN MIJ! YOU CAN KEEP IT!
Eerlijk? Geen idee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Wat staat er nog wel op het programma?
Waar zit je nu ook weer? Maleisië toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eerlijk? Geen idee.
Vlieg over twee dagen naar thailand maar het staat onder water daar. Misschien heel snel weer weg.
Geen idee wat ik dan moet doen.
Het hele weer is van slag in de buurt sinds de Tsunami.
Maleisie ja. Ook al veel regen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar zit je nu ook weer? Maleisië toch?
Wel jammer dat het weer je reis zo in de war schopt.
Maar ik ben toch je zonnetje.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maleisie ja. Ook al veel regen.
Wil eindigen met zon als het maar eventjes mogelijk is. Een maand op het strand zonder zon is ook niks.
Hmmm... Misschien is het een optie om terug te gaan naar Cambodja of iets in die buurt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maleisie ja. Ook al veel regen.
Wil eindigen met zon als het maar eventjes mogelijk is. Een maand op het strand zonder zon is ook niks.
Jamaar, je weet nu toch wel dat mijn DM een beetje stuk is? Het werkt met een ingebouwde vertraging van ongeveer 36 uur.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik was je laatst aan het DP'en DM'en en toen was je net als de zon hier opeens weg!
Al gekeken. Ook regen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Misschien is het een optie om terug te gaan naar Cambodja of iets in die buurt.
Oh geen idee. Ik ben er niet vaak genoeg. Hoe communiceren mensen dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Jamaar, je weet nu toch wel dat mijn DM een beetje stuk is? Het werkt met een ingebouwde vertraging van ongeveer 36 uur.
Mail, SMS of minder digitaal per post!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh geen idee. Ik ben er niet vaak genoeg. Hoe communiceren mensen dan?
Mail is traag, sms te duur en snailmail geen optie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mail, SMS of minder digitaal per post!
PMquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mail is traag, sms te duur en snailmail geen optie.
Een duif blijkt nogal snel te zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mail is traag, sms te duur en snailmail geen optie.
Misschien zijn we rijp voor de volgende stap Godt. Laten we gaan bellen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh geen idee. Ik ben er niet vaak genoeg. Hoe communiceren mensen dan?
Telefoon ligt boven op te laden. Dat is eigenlijk wat mijn telefoon constant doet. Briljant stukje techniek van Apple. Ze gaan nooit stuk omdat ze altijd moeten opladen en dus stil liggen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien zijn we rijp voor de volgende stap Godt. Laten we gaan bellen.
Ik heb sinds kort de iphone van Zus: herkenbaar. Hij moet, zonder overdrijven, elke nacht aan de oplader.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Telefoon ligt boven op te laden. Dat is eigenlijk wat mijn telefoon constant doet. Briljant stukje techniek van Apple. Ze gaan nooit stuk omdat ze altijd moeten opladen en dus stil liggen.
Beetje debet aan alle smartphone's.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort de iphone van Zus: herkenbaar. Hij moet, zonder overdrijven, elke nacht aan de oplader.
Overdag niet? Lucky you!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort de iphone van Zus: herkenbaar. Hij moet, zonder overdrijven, elke nacht aan de oplader.
Zo smart zijn ze dus niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Beetje debet aan alle smartphone's.
Heel smart! 100 euro om hem te laten vervangen. Na twee jaar zijn ze dood en laat dat nou even goed uitkomen! Kan je gelijk de nieuwe halen.quote:
is er buiten iets te beleven dan?quote:
Ik heb even flink gehuild, en nu ga ik weer verder met mijn leven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Frisse neus, en even lekker je zinnen verzetten.
Het scheelt al een hoop als je overbodige zaken die op de achtergrond draaien uitschakeld.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:39 schreef Godtje het volgende:
Heel smart! 100 euro om hem te laten vervangen. Na twee jaar zijn ze dood en laat dat nou even goed uitkomen! Kan je gelijk de nieuwe halen.
Dat vind ik ook. Kom maar vast terug.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:41 schreef Godtje het volgende:
Ik niet. Ik blijf droog binnen.![]()
Kan gewoon beter in Nederland zijn.
Kan wel eens lekker zijn!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb even flink gehuild, en nu ga ik weer verder met mijn leven.
Zoals wat?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Het scheelt al een hoop als je overbodige zaken die op de achtergrond draaien uitschakeld.
Het scheelt vooral veel als je hem niet neemt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Het scheelt al een hoop als je overbodige zaken die op de achtergrond draaien uitschakeld.
hoe zet je die dan uitquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Gebruik je G3 b.v. continue? Nee? Uitzetten. En zo zijn er meer dingen, genoeg van die tweakguides op internet te vinden.quote:
Oh, dat bedoel je. Die zet ik ook uit als ik 'm niet gebruik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Gebruik je G3 b.v. continue? Nee? Uitzetten. En zo zijn er meer dingen, genoeg van die tweakguides op internet te vinden.
Als een Iphone zelfde werkt als de ipad snel dubbelklik op de home knop. Dan zou je een taskmanager zien.quote:
Je bent veel te ver om nu nog met nieuwe dildo's in het fontanelletje van de baby te drukken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:44 schreef Tally het volgende:
Ik ga zo maar weer eens languit op de bank liggen filmpje kijken.
Ik wacht op een pakjeEn die gasten zeggen nooit hoe laat ze komen
Dat. En verder zie bijvoorbeeld: http://www.iphoneclub.nlquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:46 schreef Wicked-Game het volgende:
Als een Iphone zelfde werkt als de ipad snel dubbelklik op de home knop. Dan zou je een taskmanager zien.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent veel te ver om nu nog met nieuwe dildo's in het fontanelletje van de baby te drukken.
Dat pakje heeft dus geen haast.
Dat is niet waar sting het over heeft.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:46 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als een Iphone zelfde werkt als de ipad snel dubbelklik op de home knop. Dan zou je een taskmanager zien.
Die dildo's koop ik gewoon in de winkel die bestel ik niet via internet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent veel te ver om nu nog met nieuwe dildo's in het fontanelletje van de baby te drukken.
Dat pakje heeft dus geen haast.
En ik was niet op zoek naar tips hoor. Ik weet hoe het kreng werkt en daar dat soort tips gaat de bruikbaarheid weer naar beneden. Blijft dus schipperen met kut opties.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat. En verder zie bijvoorbeeld: http://www.iphoneclub.nl
Ik heb nog wel een 6210i voor je. Die hoef je maar eens in de twee weken op te laden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:49 schreef Godtje het volgende:
En ik was niet op zoek naar tips hoor. Ik weet hoe het kreng werkt en daar dat soort tips gaat de bruikbaarheid weer naar beneden. Blijft dus schipperen met kut opties.
De batterij voor 20 euro laten vervangen zoals hier zou al een betere optie zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een 6210i voor je. Die hoef je maar eens in de twee weken op te laden.
Ach je zit nu dicht bij de bron waar de eifoons vandaan komenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
De batterij voor 20 euro laten vervangen zoals hier zou al een betere optie zijn.
Die 6210i heeft nog steeds de originele batterij en dat gaat prima.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:51 schreef Godtje het volgende:
De batterij voor 20 euro laten vervangen zoals hier zou al een betere optie zijn.
Stuur hem naar apple voor onderzoek.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Die 6210i heeft nog steeds de originele batterij en dat gaat prima.
Dat went. Het is net het leven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:35 schreef L-E het volgende:
[..]
als er een boom valt in het bos en er is die niemand die het hoort, maakt ie dan geluid?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar maar hoe doe je dat als je batterij leeg is!
Misschien moet je je moeder even bellen om te klagen dat je je basisopvoeding niet hebt genoten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:07 schreef clevy het volgende:
[..]
als er een boom valt in het bos en er is die niemand die het hoort, maakt ie dan geluid?
Buzz is sowieso een held.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Buzz![]()
Als hij in het spaans schiet is hilarisch.
Nou jongens, stop maar met Dm'en/Pm'en.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:12 schreef L-E het volgende:
Buzz is de nieuwe man in mijn leven. Hij mag weer mee naar bed.
Ik begin wel met krassen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou jongens, stop maar met Dm'en/Pm'en.
Heb jij al gemeld hoe GOED je je voelt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's dit topic toch? Hoe voel je je nu #674
Ik vond hem al verdacht veel op een homo lijken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, die wil helemaal niet dood, dat is gewoon een aandachtshoer.
Het schijnt ondertussen niet meer te levenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, die wil helemaal niet dood, dat is gewoon een aandachtshoer.
'Net lekker gepoept, voel me heerlijk!'quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij al gemeld hoe GOED je je voelt?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Net lekker gepoept, voel me heerlijk!'
Ik heb je gequote.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
'Net lekker gepoept, voel me heerlijk!'
mijn 1e reactie is "haha, fail!", maar dat vind ik toch niet helemaal gepastquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het schijnt ondertussen niet meer te leven
Vrouwen zijn net varkens.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen dat juist niet deden? Die bloemen of zo?
Ik had gisteren echt lekkere Milka chocolade opquote:
En nu heb je puistjes?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had gisteren echt lekkere Milka chocolade op
Nee, nee gek genoeg nietquote:
Hierop antwoorden dat zelfmoord de oplossing is, wordt vast niet gewaardeerd he?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef Lithia het volgende:
Ik begin steeds meer te walgen van de mensheid.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hierop antwoorden dat zelfmoord de oplossing is, wordt vast niet gewaardeerd he?
Dat kunnen ze achteraf zo slecht laten weten. Die vraag blijft die onbeantwoord.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hierop antwoorden dat zelfmoord de oplossing is, wordt vast niet gewaardeerd he?
Daar hebben we toch mediums als Char voor? Of is dat een hoax?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kunnen ze achteraf zo slecht laten weten. Die vraag blijft die onbeantwoord.
Derek Ogilvie.... I see dead people all the timequote:Op woensdag 30 maart 2011 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hebben we toch mediums als Char voor? Of is dat een hoax?
Dat is zijn spiegel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Derek Ogilvie.... I see dead people all the time
de swingquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, nee gek genoeg niet
Hij was wel lekker, met biscuitjes
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
Goed zo. Gokken is slecht voor je.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:52 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori bergt krasloten weer op
een beetje gokken in t leven moet soms wel hoor, anders wordt het ook allemaal maar dodelijk saaiquote:
"Kansspelen" was wellicht een betere bewoording geweest.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:55 schreef Memento-Mori het volgende:
een beetje gokken in t leven moet soms wel hoor, anders wordt het ook allemaal maar dodelijk saai
In Ghana neuken zonder condoom. Dat is pas een kansspel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:01 schreef Techno het volgende:
[..]
"Kansspelen" was wellicht een betere bewoording geweest.
Zeker.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
In Ghana neuken zonder condoom. Dat is pas een kansspel.
Je hebt een perskaart met HSDPA?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:32 schreef PeuRac het volgende:
Gratis toegang tot internetik
mn perskaart. Alleen nog wel een half uur wachten tot we naar binnen mogen
Nee, maar met een perskaart krijg je gratis toegang tot WiFiquote:
Doei dan maar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar met een perskaart krijg je gratis toegang tot WiFi
We mogen toch al naar binnen
Je was okay.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:31 schreef Godtje het volgende:
Had ik al verteld dat ik hier over twee dagen heen vlieg?![]()
Wat een heerlijk einde.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ens-in-thailand.html
Wel nerdy, zo'n binair telefoonummer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:04 schreef erik81 het volgende:
haha, zo kansloos is dat, ooit wel zo'n berichtje op RP gehad, ja telefoon stuk sms naar 101010
Mijne ook niet want ik ben altijd de lul die mag komen helpen met aansluiten van de troep op ut nieuwe plekkiequote:
Chocola? Ontaarde moederquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:45 schreef Tally het volgende:
Ik ga krassen want mijn pakketje is er nog niet. Waardoor ik nog geen boodschappen heb kunnen doen en nog geen brood heb kunnen halen.
Alleen een reep chocolade had ik nog in de kast. Die heb ik nu maar opgegeten want ja de parasiet moet iets hebben om te eten
Jaquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:56 schreef Tally het volgende:
[..]
JaEn ik moet er mee stoppen want anders krijg ik nooit anorexia las ik net
Jeetje en dat willen we niet he?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:56 schreef Tally het volgende:
JaEn ik moet er mee stoppen want anders krijg ik nooit anorexia las ik net
quote:
Trek krijg je, honger hebben die kleine negertjes in het zuiden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:58 schreef missbehavin het volgende:
WG hou je mond eens, ik krijg honger
Dan ken je mij nog nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Trek krijg je, honger hebben die kleine negertjes in het zuiden.
In Limburg hebben ze ook gewoon supermarkten enzo hoor?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Trek krijg je, honger hebben die kleine negertjes in het zuiden.
Oh hoe slechtquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Lijkt me dat je weinig moeite zal hebben om een worst te vinden
Iets zuidelijker zus... iets bij de meridiaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
In Limburg hebben ze ook gewoon supermarkten enzo hoor?
quote:
Nu nog stromend water en electriciteit en het zijn net mensen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
In Limburg hebben ze ook gewoon supermarkten enzo hoor?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hmm ik wil niet weten wat er bruin gekleurd is bij jou
Zolang je maar van de mijne afblijft.quote:
Oj wat een prutser. Zeker alleen de dikte van het kettinkje meegeteld, niet het oogjequote:Op woensdag 30 maart 2011 15:02 schreef Tally het volgende:
Godverdomme mag ik even vloeken? O wacht dat heb ik al gedaan
Pakketje binnen. Hanger besteld (gekregen van Oma) en mooie ketting besteld (gekregen van Oom en Tante). Heb ik gevraagd aan de maker van de hanger hoe dik de ketting mag zijn. Ja 3 mm kan makkelijk. Past hij dus niet aan de ketting
Idd ja. Nu bedenken hoe ik dat ga oplossenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj wat een prutser. Zeker alleen de dikte van het kettinkje meegeteld, niet het oogje
Terugsturen geen optie? Anders kijken of er geen kleiner oogje aan kan, maar ja, past het dan nog wel aan het slotje? Dilemma's dilemma's...quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Idd ja. Nu bedenken hoe ik dat ga oplossen
Oplossen? Gewoon klagen in Hvjjn topic en hopen dat je veel aandacht krijgt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:04 schreef Tally het volgende:
Idd ja. Nu bedenken hoe ik dat ga oplossen
En anders gewoon dreigen met snijdenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Oplossen? Gewoon klagen in Hvjjn topic en hopen dat je veel aandacht krijgt.
quote:
ik wel, maar voelde me daarna niet anders dan ervoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sushi gehad, voel me altijd zo'n boerenmuts daardoor
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
ik wel, maar voelde me daarna niet anders dan ervoor
Terugsturen is geen optie want dan heb ik het te laat binnen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Terugsturen geen optie? Anders kijken of er geen kleiner oogje aan kan, maar ja, past het dan nog wel aan het slotje? Dilemma's dilemma's...
Steakmessen! Goed idee!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En anders gewoon dreigen met snijdenIk heb nog wel een steakmes
Dat zal je wel gewend zijn toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, had alleen een nare smaak in de mond
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:12 schreef Techno het volgende:
[..]
OMG, ga nu ook al dreigen met snijden?
nee, zoveel date ik niet meerquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zal je wel gewend zijn toch?
Sushi is overrated. Veel kleffe rijst met een klein beetje vulling.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:10 schreef missbehavin het volgende:
Oh gelukkigquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Sushi is overrated. Veel kleffe rijst met een klein beetje vulling.
Beef teriyakiquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Verder is Japans eten natuurlijk wel.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:22 schreef Tally het volgende:
Eten. Das ook zoiets. Ik moet nog bedenken wat ik moet gaan eten vanavond
Nu is dat voor mij niet zo'n probleem want ik lust alles (zoals je kan zien aan mijn foto's)
Maar mijn vent lust dus weinig
Dan moet je het nemen dan ben je van het gevoel af.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan ben ik een vrouw van de wereld!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je het nemen dan ben je van het gevoel af.
Netjes opgelostquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:25 schreef Tally het volgende:
Ik had de mevrouw (de maakster van de hanger) een mailtje gestuurd en ze belde me om te zeggen dat het dr spijt en dat ik het eens moet proberen of het oogje iets te verbuigen valt met een klein tangetje. Mocht er iets gebeuren krijg ik een nieuwe
Service
I didn't do anything!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:27 schreef missbehavin het volgende:Zomaar een lief kaartje in de bus krijgen, fijn!
Nope, you didn'tquote:
Weinig te verliezen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan ben ik een vrouw van de wereld!
quote:
sabatierquote:
Alleen mijn sushi-maagdelijkheidquote:
Good riddancequote:Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen mijn sushi-maagdelijkheid
quote:
Doe es snel teruggeven dan, egoïstquote:
Ik moet best lachen om de domheid van die dudequote:
Af! Mine!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe es snel teruggeven dan, egoïst
Sabatier geeft een streek aan, niet direct een merk. Maar hoe lang en alles?quote:
20 cmquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sabatier geeft een streek aan, niet direct een merk. Maar hoe lang en alles?
1/3e!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's wel ver onder het Fok-gemiddelde.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's wel ver onder het Fok-gemiddelde.
Niets wat jij niet aan kanquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:47 schreef missbehavin het volgende:
Oh jee, die nare Dimens uit hvjjn zat in mijn fobo, wat zal hij gaan zeggen voor naars?
Dat is waarquote:
Volgens mij is ie nu sprakeloos.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:47 schreef missbehavin het volgende:
Oh jee, die nare Dimens uit hvjjn zat in mijn fobo, wat zal hij gaan zeggen voor naars?
Het is eerder een hetzequote:Op woensdag 30 maart 2011 15:48 schreef L-E het volgende:
Zijn we een samenwerkingsverband aan gegaan met HVJJN ofzo? Ik lees niet veel anders hier.
Bah, nu krijg ik een nare MI.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet zo veeleisend, zie je nu!
I have that effect on menquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bah, nu krijg ik een nare MI.
Tevens moet ik dan denken aan kleine meisjes die "verkracht" worden met een appelboor, maar dat zal wel aan mij liggen.
Saaie stille lulquote:
Alsof dat bij mij anders wasquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:52 schreef missbehavin het volgende:
Godver, wat ben ik toch een kluns, wéér een brandgat in mijn kleding
jullie zijn 1 vandaag?quote:
Jij bent zwanger, dus zwakquote:
Niet helemaal:quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hee, da's jouw zieke, zieke geest
- Renate Dorresteinquote:We krijgen het op een gegeven moment over Een hart van steen, waarin een moeder die lijdt aan een postnatale depressie een appelboor in de vagina van haar dochtertje duwt.
Ik merk het ja. Mietjequote:Op woensdag 30 maart 2011 15:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet helemaal:
[..]
- Renate Dorrestein
Dat boek heb ik ooit eens moeten lezen en daar heb ik nog trauma's van.
euhm, wat voor boek is dat?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:53 schreef Watertornado het volgende:
- Renate Dorrestein
Ik heb dat boek ook gelezen. Erg goed boekquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet helemaal:
[..]
- Renate Dorrestein
Gewoon Nederlandse literatuur. Gaat over postnatale depressie en de gevolgen daarvan voor het kind. Erg goed geschreven.quote:
Mn heupen jaquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Mn heupen ja
Maar ik kan je nog best een aardige ram geven hoor
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:56 schreef Tally het volgende:
Boodschappen zijn trouwens in huis. Krijg ik net te horen dat vriendin van mijn schoonzusje (die paar dagen na mij uitgerekend was) vanmorgen bevallen is.
Ik wil godverdomme ook
pers dan!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:56 schreef Tally het volgende:
Boodschappen zijn trouwens in huis. Krijg ik net te horen dat vriendin van mijn schoonzusje (die paar dagen na mij uitgerekend was) vanmorgen bevallen is.
Ik wil godverdomme ook
Daar krijg je alleen aambeien vanquote:
Autist.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Edit: oh, wat voor. Ik had gewoon een paperback.
TMIquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar krijg je alleen aambeien vanBeen there done that
Nah, iedereen in onze klas moest hem verplicht lezen, alleen de mannen vonden het een kutboek.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij mij goed genoeg kent om dit soort uitspraken te doen
Jij vraagt er naarquote:
Ik kan de problemen van een ander niet los laten daarom zou ik nooit psychiater wordenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
Overigens weet ik ook waarom ik nooit psychiater zou worden. Ik kan niet omgaan met mensen met een psychose.
Ik wel. Ik vind het snel aanstellen. Daarom zou ik het niet worden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan de problemen van een ander niet los laten daarom zou ik nooit psychiater worden
Mij zouden de problemen van een ander niet interesseren, daarom zou ik nooit psycholoog worden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan de problemen van een ander niet los laten daarom zou ik nooit psychiater worden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |