zwemmen is nog steeds horror voor mijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoon van genieten dan![]()
Ik vind baantjes zwemmen saai
Vladivostok? AAAAAAAHH daar komt de lerares Engels die we in klas 1 en 2 hadden vandaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God nou, daar zeg je wat. Als ik 12 keer naar Vladivostok op en neer getreind ben heb ik ook een reet van eikenhoutZou er iets met mij zijn?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Overcorrigeren. Maar dat lukt je niet alleen, zal iemand je echt bij moeten helpen.
[..]Mag ik aannemen dat je dan in een 25-meter bad zwemt?
Nein Mannquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vladivostok? AAAAAAAHH daar komt de lerares Engels die we in klas 1 en 2 hadden vandaan
Zwemmen vind ik ook niksquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zwemmen is nog steeds horror voor mij
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zwemmen vind ik ook niksmaar volgens mij zeg ik dat van erg veel sporten
![]()
de MP moet beginnen met zijn werk te doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
De MP leeft met je mee Nijn
![]()
Zei net Gesundheit toen iemand nieste
Heel Muiderpoort leeft mee met Nijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
De MP leeft met je mee Nijn
![]()
Oh schaken vind ik ook vet tof. En ijshockey. Om naar te kijken dan he.quote:
ik kan uren naar schaatsen kijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh schaken vind ik ook vet tof. En ijshockey. Om naar te kijken dan he.
Jawohl. En dan kreeg je iedere les te horen: 'in vladivooohstok wjas koud, viejl sjneew, alle viesjes dood ien bak miet wjater, hahahahahahahahahahahahaha'quote:
Hoi Toekquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
de MP moet beginnen met zijn werk te doen.
overal, in de zee, in meren, in n zwembadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Zwemmen is vel tof![]()
Maar niet in de zee hoor
Heel erg concentreren op de beweging die je maakt. Maar iemand die jou daaarin corrigeert is bijna onmisbaar...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja maar wat kan ik zelf doen?
en 25m jazo hard ga ik nou ook weer niet
kan jij de strenge meester uithangenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel erg concentreren op de beweging die je maakt. Maar iemand die jou daaarin corrigeert is bijna onmisbaar...
En die leerde jou ENGELS??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jawohl. En dan kreeg je iedere les te horen: 'in vladivooohstok wjas koud, viejl sjneew, alle viesjes dood ien bak miet wjater, hahahahahahahahahahahahaha'
Jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kan jij de strenge meester uithangen?
ik concentreer me altijd op de beweging, en iemand die me corrigeert zou een storende factor zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel erg concentreren op de beweging die je maakt. Maar iemand die jou daaarin corrigeert is bijna onmisbaar...
*spaart moed om het te vragenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:De MP leeft met je mee Nijn
![]()
Minister-presidentquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
*spaart moed om het te vragen
wat is MP?![]()
Nou uhhh dat was wel de bedoeling, maar dat lukte niet helemaalquote:
nou kun jij het me leren danquote:
Oh ik dacht MediaProducerquote:
oh of nog beter, jij samen met kgquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou kun jij het me leren danals ik weer mag zwemmen
![]()
( stomme gebroken vinger mag nog niet nat worden en is nog gebroken enzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |