Oh schaken vind ik ook vet tof. En ijshockey. Om naar te kijken dan he.quote:
ik kan uren naar schaatsen kijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh schaken vind ik ook vet tof. En ijshockey. Om naar te kijken dan he.
Jawohl. En dan kreeg je iedere les te horen: 'in vladivooohstok wjas koud, viejl sjneew, alle viesjes dood ien bak miet wjater, hahahahahahahahahahahahaha'quote:
Hoi Toekquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
de MP moet beginnen met zijn werk te doen.
overal, in de zee, in meren, in n zwembadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Zwemmen is vel tof![]()
Maar niet in de zee hoor
Heel erg concentreren op de beweging die je maakt. Maar iemand die jou daaarin corrigeert is bijna onmisbaar...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja maar wat kan ik zelf doen?
en 25m jazo hard ga ik nou ook weer niet
kan jij de strenge meester uithangenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel erg concentreren op de beweging die je maakt. Maar iemand die jou daaarin corrigeert is bijna onmisbaar...
En die leerde jou ENGELS??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jawohl. En dan kreeg je iedere les te horen: 'in vladivooohstok wjas koud, viejl sjneew, alle viesjes dood ien bak miet wjater, hahahahahahahahahahahahaha'
Jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kan jij de strenge meester uithangen?
ik concentreer me altijd op de beweging, en iemand die me corrigeert zou een storende factor zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel erg concentreren op de beweging die je maakt. Maar iemand die jou daaarin corrigeert is bijna onmisbaar...
*spaart moed om het te vragenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:De MP leeft met je mee Nijn
![]()
Zei net Gesundheit toen iemand nieste
Minister-presidentquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
*spaart moed om het te vragen
wat is MP?![]()
Nou uhhh dat was wel de bedoeling, maar dat lukte niet helemaalquote:
nou kun jij het me leren danquote:
Oh ik dacht MediaProducerquote:
oh of nog beter, jij samen met kgquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou kun jij het me leren danals ik weer mag zwemmen
![]()
( stomme gebroken vinger mag nog niet nat worden en is nog gebroken enzo)
Whehehe... als ik melige zin heb tijdens het lesgeven corrigeer ik soms ook de recreanten aan de andere kant van de lijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik concentreer me altijd op de beweging, en iemand die me corrigeert zou een storende factor zijn
Ik ben voorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou kun jij het me leren danals ik weer mag zwemmen
![]()
( stomme gebroken vinger mag nog niet nat worden en is nog gebroken enzo)
OEH, ik wil ookquote:
mevrouw met de bloemetjesbadmuts, let op uw tenen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe... als ik melige zin heb tijdens het lesgeven corrigeer ik soms ook de recreanten aan de andere kant van de lijn... Heerlijk, die geërgerde gezichten
middagje zwemmen met zn allenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OEH, ik wil ook![]()
![]()
![]()
Heb 3 zwemdploma's maar doe nog steeds alleen ad schoolslag![]()
Bijles??
Nu ik er zo over nadenk zijn er toch sporten die ik wel leuk vindquote:
Mooi kut.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:50 schreef littledrummergirl het volgende:
stomme gebroken vinger mag nog niet nat worden
Zoiets jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mevrouw met de bloemetjesbadmuts, let op uw tenen!
GEEN foto's of filmpjes dan gaarnequote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
middagje zwemmen met zn allen
Kan hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OEH, ik wil ook![]()
![]()
![]()
Bijles??
mijn borstcrawl was ooit heel goed maar is ook weer doodquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OEH, ik wil ook![]()
![]()
![]()
Bijles??
dan doe ik ff niet meequote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
middagje zwemmen met zn allen
en ik ben rechtsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi kut.
Over kut gesproken: Gelukkig heb je er NOG negen
Badpakfotoos van jouquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
GEEN foto's of filmpjes dan gaarne
Heeeeeeel bewust bezig gaan, het gaat fout zodra je je voeten naar "buiten" zwaait. Die beweging dus voor langere tijd heel bewust en langzaam maken. En kritisch blijven, elke keer weer blijven opletten. Tot je er strontziek van bent, en dan nog 2x zo langquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja maar wat kan ik zelf doen?
en 25m jazo hard ga ik nou ook weer niet
Ik heb zondag voor het eerst in tijden weer eens mijn vlinderslag geoefendquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn borstcrawl was ooit heel goed maar is ook weer dooden ik durf m niet goed meer uit angst dat ik mezelf voor lul zet in t wedstrijdbad vol mooie gespierde zwemmers in speedo's
ik ben ook verre van elegant in bikiniquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
GEEN foto's of filmpjes dan gaarne
Of Maandelijkse Prutquote:
dat is echt rete moeilijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb zondag voor het eerst in tijden weer eens mijn vlinderslag geoefend.
Viel me niet tegen, moet ik zeggen.
Wordt je vast niet blij van hoorquote:
Vooral met een katerquote:
Dat dacht ik ook, daarom ook nooit geprobeerdquote:
ja maar t stomme is, ik doe t al minimaal 16 jaar zoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heeeeeeel bewust bezig gaan, het gaat fout zodra je je voeten naar "buiten" zwaait. Die beweging dus voor langere tijd heel bewust en langzaam maken. En kritisch blijven, elke keer weer blijven opletten. Tot je er strontziek van bent, en dan nog 2x zo lang
Ik ruik een zwembadmeetChloorlucht
We zijn het eensquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben ook verre van elegant in bikinidus idd, doe maar niet
Vast wel hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wordt je vast niet blij van hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |