quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hakken naar beneden, tenen naar binnen, en vroeger kon ik dat heel goed
Nu niet meer
Same.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had ooit mijn ruiterbewijs.. Laten verlopen![]()
Oh..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb mijn marketing en designbasicsindex boek een beetje doorgelezen.
Maar jij bent nu klaar toch?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Neenee, tenen moeten naar buiten.
Wat een penswerk is het, om dát erin te krijgen bij mijn leerlingen...
Inderdaad. En de knieën ook, anders krijg je schaarslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
daarom heb ik 5 jaar over mijn a diploma gedaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Inderdaad. En de knieën ook, anders krijg je schaarslag
Ik moet blijkbaar ook nog Duitsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar jij bent nu klaar toch?En dan morgen gewoon rustig aan doen
Arme jij...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daarom heb ik 5 jaar over mijn a diploma gedaan
Jeugdtrauma's
Wat moet je doen voor Duits? Zullen we hier oefenen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moet blijkbaar ook nog Duits
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Inderdaad. En de knieën ook, anders krijg je schaarslag
Kan wel hoor, is alleen veel aandacht voor nodig. Toen ik nog lesgaf had ik een apart uur waarop ik alle probleemgevallen lesgafquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]dat heb ik en het is er niet uit te krijgen... tziet er niet uit
Herhaling van werkwoordenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat moet je doen voor Duits? Zullen we hier oefenen?![]()
serieus, hoe kom ik er vanaf? Ik zwem nu nog graag maar krijg na n baan of 40 echt onwijze kramp in mn benen daardoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kan wel hoor, is alleen veel aandacht voor nodig. Toen ik nog lesgaf had ik een apart uur waarop ik alle probleemgevallen lesgaf
Las uns ins Deutsch reden na?quote:
Ich wiederholequote:
Baan of 40quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
serieus, hoe kom ik er vanaf? Ik zwem nu nog graag maar krijg na n baan of 40 echt onwijze kramp in mn benen daardoor
En dan liefst 1-op-1 indd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kan wel hoor, is alleen veel aandacht voor nodig. Toen ik nog lesgaf had ik een apart uur waarop ik alle probleemgevallen lesgaf
quote:
God nou, daar zeg je wat. Als ik 12 keer naar Vladivostok op en neer getreind ben heb ik ook een reet van eikenhoutquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
serieus, hoe kom ik er vanaf? Ik zwem nu nog graag maar krijg na n baan of 40 echt onwijze kramp in mn benen daardoor
Overcorrigeren. Maar dat lukt je niet alleen, zal iemand je echt bij moeten helpen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik vind het heerlijk... kan er iets van 65 in n uur doen
en dan moet ik t bad weer uit want dan sluit t weer
Gewoon van genieten danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik vind het heerlijk... kan er iets van 65 in n uur doen
en dan moet ik t bad weer uit want dan sluit t weer
Niets dat een negerlul niet op kan lossen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God nou, daar zeg je wat. Als ik 12 keer naar Vladivostok op en neer getreind ben heb ik ook een reet van eikenhoutZou er iets met mij zijn?
Das finde ich eine bessere ideequote:
Ehm. Nou. Ehmm. Dat is dan ook fijn om te weten he. Of zoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets dat een negerlul niet op kan lossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |