beroepsdeformatiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, voed em maar op hoorVlegel
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, voed em maar op hoorVlegel
Ik mis het ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:
Paarden.Ik mis het rijden. Volgens mij zou ik nu echt meteen in het verkeerde ritme gaan rijden. Iets met rechterbeen naar voor dan staan ofzo. Ik weet het niet meer.
Ik snap datquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beroepsdeformatie![]()
ik loop iedereen te heropvoeden
Whehehehehe en dat is zoooo grappigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap datIk heb zijn kids daarvoor, als ie ongewenst gedrag vertoond dan zeg ik "jullie mogen slaan hoor" en dan doen ze dat
![]()
Tenen?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
Aaaaahrg ik heb gewoon ongeveer 6 uur aan school gewerkt vandaag![]()
![]()
Neenee, tenen moeten naar buitenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn tenen staan naar buiten en die horen naar binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
OEI, mijn voormalig instructrice zou je villenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat sla ik er wel uit met die zweep als je weer eens rijdtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik geld heb ga ik dat echt zoooo weer doen.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Neenee, tenen moeten naar buiten.
Wat een penswerk is het, om dát erin te krijgen bij mijn leerlingen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik ook, en ik ga niet eens naar school. Ik win.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
Aaaaahrg ik heb gewoon ongeveer 6 uur aan school gewerkt vandaag![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Neenee, tenen moeten naar buiten.
Wat een penswerk is het, om dát erin te krijgen bij mijn leerlingen...
Zeer zeer zeer nuttige spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Slaap lekker Solquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:30 schreef Solique het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken, ben dood op.![]()
![]()
Morgen hopelijk wat meer rust zodat ik mijn vakantie kan plannen volgende week.
truequote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
trustenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:30 schreef Solique het volgende:
![]()
Morgen hopelijk wat meer rust zodat ik mijn vakantie kan plannen voor volgende week.
Maar ik zat dus 7x50= 350 minuten op school + 6x60 = 360 minuten leren/lezen/huiswerk maken, dus gewoon ±700 minuten schoolgedoe vandaagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ga niet eens naar school. Ik win.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OEI, mijn voormalig instructrice zou je villen![]()
Had ooit mijn ruiterbewijs.. Laten verlopenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik geld heb ga ik dat echt zoooo weer doen.Heerlijk. Maar dan het liefst ergens buiten en niet met zo'n groep.
Truste Solquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:30 schreef Solique het volgende:
![]()
Morgen hopelijk wat meer rust zodat ik mijn vakantie kan plannen voor volgende week.
Ik heb mijn marketing en designbasicsindex boek een beetje doorgelezen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik zat dus 7x50= 350 minuten op school + 6x60 = 360 minuten leren/lezen/huiswerk maken, dus gewoon ±700 minuten schoolgedoe vandaag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |