Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Ik maakte al even diep zorgen.quote:
ik heb een Blackberryquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik maakte al even diep zorgen.
Ik ookquote:
trusten suikertjequote:
Slaap lekker!quote:
Het klinkt inderdaad verleidelijker dan een neger.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een eendenmossel kan een penis krijgen die zeven keer zijn eigen lichaamslengte omvat.
En dan maar zuchten en steunen om die negers. Eendenmossels worden het helemaal in 2011.
ik een "oude" Bold, 9700. Met laatste versie OS een prima dingquote:
Ik ben toch wel blij dat het bij mij niet het geval is, ik zou niet weten waar ik al dat bloed vandaan moet halenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een eendenmossel kan een penis krijgen die zeven keer zijn eigen lichaamslengte omvat.
En dan maar zuchten en steunen om die negers. Eendenmossels worden het helemaal in 2011.
En schoner ook! Ze verblijven non-stop in het water.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad verleidelijker dan een neger.
Track is aardig lam, en krijg gratis de nieuwe dus tja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik een "oude" Bold, 9700. Met laatste versie OS een prima ding
en waar je dat ding laat in je broekquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben toch wel blij dat het bij mij niet het geval is, ik zou niet weten waar ik al dat bloed vandaan moet halen
Beetje vent wil wel zo'n penis.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben toch wel blij dat het bij mij niet het geval is, ik zou niet weten waar ik al dat bloed vandaan moet halen
ik zie geen toegevoegde waardequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Beetje vent wil wel zo'n penis.
Als de penis van een eendenmossel niet erect is is het maar een kleintje hoor.quote:
Maar als er heel wat moois op straat loopt heb je een groot probleemquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als de penis van een eendenmossel niet erect is is het maar een kleintje hoor.
ik zou graag een 9800 hebben maar die vinden ze bij ons op de zaak te duurquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Track is aardig lam, en krijg gratis de nieuwe dus tja.
Dat zou het inderdaad kunnen gebeuren dat je letterlijk stuck komt te zitten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als er heel wat moois op straat loopt heb je een groot probleem
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Track is aardig lam, en krijg gratis de nieuwe dus tja.
Gemiddeld nog kleiner.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]verhoudingsgewijs he... ding kan nog steeds makkelijk maar 5 cm zijn
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:01 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Trevjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:01 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
Hihihiihh, ik moest lachen toen ik dacht aan mannen met kleine piemels.
Lekker slapenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:01 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Lady Gagaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:02 schreef pgrferrari het volgende:
I want your love, I want your revenge...
Had jij al een kind op je 12e?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:01 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
dunnequote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
Lekker slapen Martquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:02 schreef DaMart het volgende:
En nu is het bedtijd.
Welterusten allemaal!
truste DMquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:02 schreef DaMart het volgende:
En nu is het bedtijd.
Welterusten allemaal!
You and me could write a bad romance.....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:02 schreef pgrferrari het volgende:
I want your love, I want your revenge...
beter een kleine die steigert dan een grote die weigertquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
Truste Trevquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:01 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:02 schreef DaMart het volgende:
En nu is het bedtijd.
Welterusten allemaal!
Hoor ik vakerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Ik herken je amper met je nieuwe UI
slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:02 schreef DaMart het volgende:
En nu is het bedtijd.
Welterusten allemaal!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
You and me could write a bad romance.....
Truste Martquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:02 schreef DaMart het volgende:
En nu is het bedtijd.
Welterusten allemaal!
Een kleine die ook nog eens weigert. Whehehehehhe. Dan zou je je toch moeten schamen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beter een kleine die steigert dan een grote die weigert
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
You and me could write a bad romance.....
dat heb je niet zelf in de handquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een kleine die ook nog eens weigert. Whehehehehhe. Dan zou je je toch moeten schamen.
Hoiquote:
Briljantquote:
I want your everything, as long as its free..quote:
Soms welquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsja. hij heeft zijn pielemansje niet onder controle. Ik mijn lach niet. Dat is eerlijk.
tuurlijk wel, mindset dingetje ( tenzij t iets medisch is)quote:
Ja dat is het zekerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms welGeen grotere afknapper dan TE dronken mannen
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tuurlijk wel, mindset dingetje ( tenzij t iets medisch is)![]()
maar wij vrouwen hebben natuurlijk makkelijk praten... even zwoel kijken en de natte klets is daar
Dat moet wel een grap zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073
Dit is overigens ook nog wel nuttige informatie voor de dames.
Ja het is gratisquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
I want your everything, as long as its free..
True. Maar een man die net 1 biertje heeft gedronken is dan wel weer geil. Dat ruikt lekker.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms welGeen grotere afknapper dan TE dronken mannen
leven we op dezelfde planeet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tuurlijk wel, mindset dingetje ( tenzij t iets medisch is)![]()
maar wij vrouwen hebben natuurlijk makkelijk praten... even zwoel kijken en de natte klets is daar
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
leven we op dezelfde planeet?
Echt waar?
OF is het provinciegebonden?
Ik dacht al dat ik de enige was die dat lekker vondquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
True. Maar een man die net 1 biertje heeft gedronken is dan wel weer geil. Dat ruikt lekker.
Ieder z'n dingquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
True. Maar een man die net 1 biertje heeft gedronken is dan wel weer geil. Dat ruikt lekker.
Ik mag graag denken dat het waar is en Nederlanders ongeveer de grootste peniszwaaiers van Europa zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |