Die is bij mij al op ordequote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb liever mn outlook op orde dan die series downloaden....
Fijn voor je. Net nog met contact gehad met een nerd die me niet kon helpen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die is bij mij al op ordeEn de series ook
Wat is het probleem dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Fijn voor je. Net nog met contact gehad met een nerd die me niet kon helpen.
Wat voor melding krijg je?quote:
Als je xs4all bedoelt zijn dit de instellingen voor de email:quote:
Ohquote:
En nog meer.quote:
Ik heb geen extra.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:12 schreef golfer het volgende:
In je outlook bij extra en dan accounts en instellingen die gegevens invoeren bij eigenschappen.
Maar waar moet ik dat invullen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
Na krakkemieke2@XS4ALL. moet nog nl staan.
xs4all.nl moet het zijn. Dan moet het werken.
Nee. Het zuigt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Het valt allemaal niet mee hè, krak!
Alles met Bluezz erin is gooooeeeddd jonguhquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:25 schreef borisz het volgende:
Leuk weekendje wordt dat dan.![]()
Vrijdag Feestje in Bluezztrecht (030)
Zaterdag Bluezzdaal
Zondag uit eten![]()
11u op de VU zijn. Nu slapen
Ik zou bijna medelijden met je krijgen als je het wat minder aan zou zetten. Maar gelukkig leeft je moeder nog wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:00 schreef krakkemieke het volgende:
Nee. Het zuigt.![]()
Godzij dank ben ik gewend dat het leven zuigt. Me zus is dood en m'n vader... En ik ben alleen maar
bang dat ik een abces heb. Zo stom als je aan Japan denkt...
We zullen aan je bontmuts denken als we levend verbranden door de brikettenstarter en de zonquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Potverdrie, aan de BBQ terwijl ik naar de sneeuw vlieg.
Volgend jaar doe ik serieus New York in plaats van Moskou. Ik ben de kou zo zat!
Maar je hebt nu wel zomerbandjes terwijl ik het met m'n zwembandjes moet doen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Potverdrie, aan de BBQ terwijl ik naar de sneeuw vlieg.
Volgend jaar doe ik serieus New York in plaats van Moskou. Ik ben de kou zo zat!
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelijden met je krijgen als je het wat minder aan zou zetten. Maar gelukkig leeft je moeder nog wel.
De mijne is ook al dood. *snik*quote:
Al lang voor mijn zus doodging, heb ik vrienden verloren die zomaar doodgingen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
De mijne is ook al dood. *snik*
/dramaqueen
Ja, en?quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:34 schreef krakkemieke het volgende:
Al lang voor mijn zus doodging, heb ik vrienden verloren die zomaar doodgingen.
En weet je, ik ben blij dat ik de ervaring had, dat mensen dood kunnen gaan. Ik heb altijd geleefd met het idee dat mijn zus kon verongelukken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
De mijne is ook al dood. *snik*
/dramaqueen
Ik mijn destijds top-of-the bill ding nog:quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:55 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb mijn zuurverdiende, tangentiale pick up nog!
Somsquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:19 schreef Bluezz het volgende:
Oh jaEn die krasjes en overslagjes zijn te horen
Toch beter dan die gladde cd's
Niets mis met die Acer netbookjes. Dingen doen waar ze voor bedoeld zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]omdat ik n gat in mn hand heb en ondanks dat acer slecht is volgens mensen van hier, m toch besteld
Bij mij alleen niet zo heel lang x2quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:29 schreef Anthraxx het volgende:
Niets mis met die Acer netbookjes. Dingen doen waar ze voor bedoeld zijn. Veel plezier ermee
haal even je e-mail adres uit de berichten die je geplaatst hebt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:08 schreef krakkemieke het volgende:
Kan het bericht niet verzenden omdat de server het e-mailadres van de afzender heeft geweigerd. Het e-mailadres van de afzender is ***@XS4ALL. Onderwerp 'test....?', Account: 'POP.XS4ALL.NL', Server: 'SMTP.XS4ALL.NL', Protocol: SMTP, Reactie van server: '553 5.5.4 <***@XS4ALL>... Real domain name required for sender address', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 553, Foutnummer: 0x800CCC78
ach zal best meevallen, ik ben totaal geen intensieve gebruiker, beetje surfen en tekstverwerken en that;s it en heb ook een pb gehad die het altijd goed deed en dat is ook volgens iedereen crap dus maak me niet zo'n zorgen, reviews zijn ook ok dus zal wel loslopenquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:37 schreef borisz het volgende:
Mogge
We spreken Memo over anderhalf jaar weer over Acer.
Ja hoor, en nu ze dood zijn steeds beter ook.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:14 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn ouders waren er wel, maar ze wisten het niet dat ik gepest werd.
Dude, waren jouw ouders er wel, kon je met ze praten?
Plaatjes draaienquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Leuk golfer, plaatjes draaien. Ik gebruik de pickup meer dan de CD-speler. Laatst gaven we een etentje en de CD-speler was stuk. Zo leuk: bezoek dat zich verdringt op het volgende plaatje te mogen opzetten.
Grapjasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Top. Ik zie de inkomsten weer binnen stromen
Voor aaaaaalllll die rustige avondjes thuis nu de agenda half leeg is, een prima tijdsbesteding.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Plaatjes draaienJammer alleen dat ik de afgelopen tijd weinig muziek heb geluisterd. Platenspeler staat beetje stof te verzamelen nu
Als het blijft bij kijken, is het niet genoeg gok ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Grapjas
Je krijgt 50 halfnaakte vrouwen te zien, is dat niet genoeg
Ik ben ook altijd in voor een gezellig gesprekquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als het blijft bij kijken, is het niet genoeg gok ik.
Ja vrijdag ook zon? Ik hoop het zo, als ik wil gaan BBQenquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Piet's weerbericht: vandaag en morgen regen maar vrijdag volop zon en 18 graden. Zaterdag 22! Aaahzondag weer regen...
De meesten zullen ook wel goed zijn hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:29 schreef Memento-Mori het volgende:
ach zal best meevallen, ik ben totaal geen intensieve gebruiker, beetje surfen en tekstverwerken en that;s it en heb ook een pb gehad die het altijd goed deed en dat is ook volgens iedereen crap dus maak me niet zo'n zorgen, reviews zijn ook ok dus zal wel loslopen
tot nu toe wel. Maar kleed je niet te koud he, anders ga je snotteren. Dat heerst. Tis nog geen 25 gradenquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja vrijdag ook zon? Ik hoop het zo, als ik wil gaan BBQen
Dat dacht ik in het begin ook en dat komt dan van de camel en bodyroll die we veel gedaan hebben gisteren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Sarabi; aan je lerares vragen aan welke bewegingen dat kan liggen. Maar dat moet dan toch spierpijn zijn dan bij je maagstreek?
ah ja je danst zoveel met je maag/buik dat je beter eerder kunt eten, of iets lichts en na de training gewoonquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat dacht ik in het begin ook en dat komt dan van de camel en bodyroll die we veel gedaan hebben gisteren.
Maar het bleef zo lang....denk dat het deze keer ook vooral door mijn late diner kwam en die was ook nogal zwaar.
En we gaan ons inderdaad lekker warm aankleden vrijdag
Ja preciesquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah ja je danst zoveel met je maag/buik dat je beter eerder kunt eten, of iets lichts en na de training gewoon
goed idee! En ja, geen zin. Ga echt eerder weg want moet nog 3 kwartier terugrijden. Plakje pandancake met stroop en een stoomcakeje op mn bureauquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja precieskomt hopelijk wel goed.
Maar jij mag dus lekker lang les gaan geven volgende week?
Ik ga maar weer even sporten anders heb ik helemaal geen zin meer
Maar die 50 halfnaakte vrouwen willen ook foto's kopenquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Grapjas
Je krijgt 50 halfnaakte vrouwen te zien, is dat niet genoeg
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Voor aaaaaalllll die rustige avondjes thuis nu de agenda half leeg is, een prima tijdsbesteding.
Hij leeftquote:
Bedoel je zo'n thermostaatknop? Dat schuifje kun je op een bepaald punt erin schuiven en dan kun je 'm niet verder opendraaien dan dat. Is dus een handigheidje.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Vanavond komt iemand de water/warmtemeter uitlezen, ben benieuwd, ding staat volgens mij verkeerd ingesteld, verder brandt de verwarming constant (terwijl ik m uit heb, boven wss niet) telt dat dan toch in mijn verbruik ofzo
oh en ik snap de functie van die schuifjes op de verwarmingsknop niet, anyone toevallig
Ik heb geen idee, maar vraag het de meneer van de meter misschien eens?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Vanavond komt iemand de water/warmtemeter uitlezen, ben benieuwd, ding staat volgens mij verkeerd ingesteld, verder brandt de verwarming constant (terwijl ik m uit heb, boven wss niet) telt dat dan toch in mijn verbruik ofzo
oh en ik snap de functie van die schuifjes op de verwarmingsknop niet, anyone toevallig
er zit een rood en een blauw schuifje op, snap daar echt de functie niet vanquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n thermostaatknop? Dat schuifje kun je op een bepaald punt erin schuiven en dan kun je 'm niet verder opendraaien dan dat. Is dus een handigheidje.
wilde ik ook doen maar dacht misschien weet iemand het hier, had in utrecht op knop van vloerverwaming ook zulke schuifjes, de knop staat nml op * en toch is de verwarming warm en als dat door die schuifjes komt ofzo kan ik er iets aan doen, maar ja uit is uit, tochquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar vraag het de meneer van de meter misschien eens?
Ik weet niet of je dat voor elkaar gaat krijgenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar die 50 halfnaakte vrouwen willen ook foto's kopenen ik zie bepaalde dames liever helemaal naakt natuurlijk
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat voor elkaar gaat krijgen![]()
Zowel kopen en helemaal naakt
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bekijk dit eens?
Ongelooflijk. Z'n ogen kunnen niet eens open.
Naakt?quote:
[..]
Bekijk dit eens?
Je snapt heus niets van mannen hèquote:
[..]
Bekijk dit eens?
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zelfs mannen willen toch nog iets aan de verbeelding over laten?
ff je tel.nr. opzoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |