Hij leeftquote:
Bedoel je zo'n thermostaatknop? Dat schuifje kun je op een bepaald punt erin schuiven en dan kun je 'm niet verder opendraaien dan dat. Is dus een handigheidje.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Vanavond komt iemand de water/warmtemeter uitlezen, ben benieuwd, ding staat volgens mij verkeerd ingesteld, verder brandt de verwarming constant (terwijl ik m uit heb, boven wss niet) telt dat dan toch in mijn verbruik ofzo
oh en ik snap de functie van die schuifjes op de verwarmingsknop niet, anyone toevallig
Ik heb geen idee, maar vraag het de meneer van de meter misschien eens?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Vanavond komt iemand de water/warmtemeter uitlezen, ben benieuwd, ding staat volgens mij verkeerd ingesteld, verder brandt de verwarming constant (terwijl ik m uit heb, boven wss niet) telt dat dan toch in mijn verbruik ofzo
oh en ik snap de functie van die schuifjes op de verwarmingsknop niet, anyone toevallig
er zit een rood en een blauw schuifje op, snap daar echt de functie niet vanquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n thermostaatknop? Dat schuifje kun je op een bepaald punt erin schuiven en dan kun je 'm niet verder opendraaien dan dat. Is dus een handigheidje.
wilde ik ook doen maar dacht misschien weet iemand het hier, had in utrecht op knop van vloerverwaming ook zulke schuifjes, de knop staat nml op * en toch is de verwarming warm en als dat door die schuifjes komt ofzo kan ik er iets aan doen, maar ja uit is uit, tochquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar vraag het de meneer van de meter misschien eens?
Ik weet niet of je dat voor elkaar gaat krijgenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar die 50 halfnaakte vrouwen willen ook foto's kopenen ik zie bepaalde dames liever helemaal naakt natuurlijk
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat voor elkaar gaat krijgen![]()
Zowel kopen en helemaal naakt
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bekijk dit eens?
Ongelooflijk. Z'n ogen kunnen niet eens open.
Naakt?quote:
[..]
Bekijk dit eens?
Je snapt heus niets van mannen hèquote:
[..]
Bekijk dit eens?
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zelfs mannen willen toch nog iets aan de verbeelding over laten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |