Ik heb liever mn outlook op orde dan die series downloaden....quote:
Die is bij mij al op ordequote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb liever mn outlook op orde dan die series downloaden....
Fijn voor je. Net nog met contact gehad met een nerd die me niet kon helpen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die is bij mij al op ordeEn de series ook
Wat is het probleem dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Fijn voor je. Net nog met contact gehad met een nerd die me niet kon helpen.
Wat voor melding krijg je?quote:
Als je xs4all bedoelt zijn dit de instellingen voor de email:quote:
Ohquote:
En nog meer.quote:
Ik heb geen extra.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:12 schreef golfer het volgende:
In je outlook bij extra en dan accounts en instellingen die gegevens invoeren bij eigenschappen.
Maar waar moet ik dat invullen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
Na krakkemieke2@XS4ALL. moet nog nl staan.
xs4all.nl moet het zijn. Dan moet het werken.
Nee. Het zuigt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Het valt allemaal niet mee hè, krak!
Alles met Bluezz erin is gooooeeeddd jonguhquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:25 schreef borisz het volgende:
Leuk weekendje wordt dat dan.![]()
Vrijdag Feestje in Bluezztrecht (030)
Zaterdag Bluezzdaal
Zondag uit eten![]()
11u op de VU zijn. Nu slapen
Ik zou bijna medelijden met je krijgen als je het wat minder aan zou zetten. Maar gelukkig leeft je moeder nog wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:00 schreef krakkemieke het volgende:
Nee. Het zuigt.![]()
Godzij dank ben ik gewend dat het leven zuigt. Me zus is dood en m'n vader... En ik ben alleen maar
bang dat ik een abces heb. Zo stom als je aan Japan denkt...
We zullen aan je bontmuts denken als we levend verbranden door de brikettenstarter en de zonquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Potverdrie, aan de BBQ terwijl ik naar de sneeuw vlieg.
Volgend jaar doe ik serieus New York in plaats van Moskou. Ik ben de kou zo zat!
Maar je hebt nu wel zomerbandjes terwijl ik het met m'n zwembandjes moet doen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Potverdrie, aan de BBQ terwijl ik naar de sneeuw vlieg.
Volgend jaar doe ik serieus New York in plaats van Moskou. Ik ben de kou zo zat!
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelijden met je krijgen als je het wat minder aan zou zetten. Maar gelukkig leeft je moeder nog wel.
De mijne is ook al dood. *snik*quote:
Al lang voor mijn zus doodging, heb ik vrienden verloren die zomaar doodgingen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
De mijne is ook al dood. *snik*
/dramaqueen
Ja, en?quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:34 schreef krakkemieke het volgende:
Al lang voor mijn zus doodging, heb ik vrienden verloren die zomaar doodgingen.
En weet je, ik ben blij dat ik de ervaring had, dat mensen dood kunnen gaan. Ik heb altijd geleefd met het idee dat mijn zus kon verongelukken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
De mijne is ook al dood. *snik*
/dramaqueen
Ik mijn destijds top-of-the bill ding nog:quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:55 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb mijn zuurverdiende, tangentiale pick up nog!
Somsquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:19 schreef Bluezz het volgende:
Oh jaEn die krasjes en overslagjes zijn te horen
Toch beter dan die gladde cd's
Niets mis met die Acer netbookjes. Dingen doen waar ze voor bedoeld zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]omdat ik n gat in mn hand heb en ondanks dat acer slecht is volgens mensen van hier, m toch besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |