Trusten!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef Kally het volgende:
Oke ik ga een afspraak maken
Voor nu weltrusten voor straks
Ja nog even deze spa rood legen!!!quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
Niet dat de wedstrijd zich afspeelt in Wenen.
Trusten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga nog ff eeen afleveringetje Flikken doen.. en dan slapen!![]()
owquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:37 schreef JJH het volgende:
[..]
v Nistelrooij. Komt er in voor van Persie.
Van Persie mag hopen dat ie net zo ver komt als van Nistelrooij.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Ik ben meer voor Van Persie
Kutzooi 1-2
Nope. Ze hebben in deze kwalificatieronde nog geen wedstrijd verloren of gelijk gespeelt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
Het hangt toch hopelijk niet allemaal van deze wedstrijd af he?
Oh oké. Mooi.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope. Ze hebben in deze kwalificatieronde nog geen wedstrijd verloren of gelijk gespeelt.
De laatste verliespartijd was tegen spanje in de finale van afgelopen zomer.
Ja joh, Nederland in de gloria enzo.quote:
Alles beter dan Duitse televisie. Wat mijn vader nu dus op heeft staan.quote:
Myers was leuk als Wayne.. Maar Austin Powers vind ik ook niet zo.quote:
Tot een paar jaar terug keek ik nog regelmatig naar de Sportschau. hopende op Monica Lierhaus, maar volgens mij zit ze nu ergens anders..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alles beter dan Duitse televisie. Wat mijn vader nu dus op heeft staan.
Die goede oude tijd, Monica Lierhaus.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tot een paar jaar terug keek ik nog regelmatig naar de Sportschau. hopende op Monica Lierhaus, maar volgens mij zit ze nu ergens anders..
Yepquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die goede oude tijd, Monica Lierhaus.![]()
Okee, dan kijk ik het te weinig, of is ze even weggeweestquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:47 schreef Bellatrix het volgende:
Een vrouwke dat anders verdomd veel op haar lijkt was net wel met Kahn aan het beppen.
ik vond het echt prachtig toen ik ineens die kop van Myers in Inglourious Basterds zagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Myers was leuk als Wayne.. Maar Austin Powers vind ik ook niet zo.
Groovy!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vond het echt prachtig toen ik ineens die kop van Myers in Inglourious Basterds zag
Ze zit er nog inderdaadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dan kijk ik het te weinig, of is ze even weggeweest
Ik zag zijn naam geloof ik al in de titels, toen dacht ik van srsly?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vond het echt prachtig toen ik ineens die kop van Myers in Inglourious Basterds zag
Maar we hebben toch gelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Yep![]()
Was wel grappig hier op het Forum. Tong boos omdat ze mooier is dan Dione
Ja hij deed het echt perfectquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zag zijn naam geloof ik al in de titels, toen dacht ik van srsly?En hij bleek briljant te zijn.
Oh komt je icoon uit die film, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
Schaam je Hans! Je hoeft alleen maar één blik op mijn icon te werpen om die film te willen kijken!
Ik wil hem ook kijken, ik wil hem al kijken sinds dat ie uit is!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
Schaam je Hans! Je hoeft alleen maar één blik op mijn icon te werpen om die film te willen kijken!
Bowie, immer goed.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
Kan niet vaak genoeg gepost worden, dit liedje!
checkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
Kan niet vaak genoeg gepost worden, dit liedje!
nicequote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:31 schreef JJH het volgende:
Zwabber, ben je er nog?
[ afbeelding ]
http://thenextweb.com/sha(...)source=direct-tnw.to
Geen idee, kwam het net tegen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
mja, ze hebben natuurlijk verschillende serverparken, en dit zal ook niet vanuit een serverpark gepinged zijn
En zonder....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
2 Mb/s toen de hotspot het eenmaal deed
server van je provider waarmee je verbinding maaktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe je goed.
Waarom pakt ie bij jou trouwens Dronten en bij mij Amsterdam?
ehh, 0.018 Mb/s was het dacht ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:38 schreef JJH het volgende:
[..]
En zonder....
Allen al die ping was om te gieren.
Glasvezel he.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe je goed.
Waarom pakt ie bij jou trouwens Dronten en bij mij Amsterdam?
Nice.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:59 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen!
Druk en druk met FOK!Idols.
c_a, ik wil je horen zingen
Audacityquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb geen software om het op te nemen met een badkamer echo enzo
nee bagger geluidquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kan trouwens toch ook opnemen met je iPhone?
Pat of ik?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:36 schreef -Vaduz- het volgende:Je probeert toch geen Listen van Beyonce he.
Geen Beyoncé, maar het is echt zoooooooo vals.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij! Pat doet denk ik Christina Aguilera.
Ik schrok sowieso van mijn stem.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Jezelf horen is altijd erger he. Misschien valt het mee.
Jup, iedereen met een user-ID tussen de 57067 en 57069 krijgt een ban. Of verklap ik het nu?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:50 schreef Bos81 het volgende:
We moeten eerst nog de flauwe 1 april grappen doorstaan. FOK! zal ook wel weer iets (flauws) in petto hebben.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, iedereen met een user-ID tussen de 57067 en 57069 krijgt een ban. Of verklap ik het nu?
Wat was er aan de hand?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:33 schreef Lutte het volgende:
Mijn mentor belt net, ik schrik me kapot!
Helemaal niks.quote:
Okeequote:Op woensdag 30 maart 2011 14:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Helemaal niks.Ze belde om te zeggen dat ik mijn wiskunde dinsdag na Rome in moet halen, maar dat had ze al twee keer gezegd.
Ik dacht direct dat je in Weekend Miljonairs zat en je moest helpen bij een vraag.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:33 schreef Lutte het volgende:
Mijn mentor belt net, ik schrik me kapot!
Whahhaha.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht direct dat je in Weekend Miljonairs zat en je moest helpen bij een vraag.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:15 schreef Lutte het volgende:
Als ik ooit in Weekend Miljonairs kom wil ik sowieso Benny als hulplijn, voor alle vragen over kernrampen en Pokémons.
Aawh.quote:
En mij of Vaduz voor sport/voetbalvragenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aawh.Maar even serieus, ik meen het wel. Maar dan niet voor Pokémons..
Maar digitale dingen enzulks.
Het eerste.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
heb ik ongemerkt paddo's op of ziet Vaduz' UI er kleurrijker uit dan normaal?
Die vliegen ook door de lucht, net als sokken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
heb ik ongemerkt paddo's op of ziet Vaduz' UI er kleurrijker uit dan normaal?
Moet goed spul zijn!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
awesome
*nog een hap van zijn boterham met grillspaceworst neemt
het is de grillworst zeg ik je!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Brrrr.. Wat kan je in 1 dag goed ziek worden
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Brrrr.. Wat kan je in 1 dag goed ziek worden
oh ja das waarquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb geen normaal voedsel op he
mja... Koorts, misselijk.. Brrr..quote:
Het is die grillworstshake!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb geen normaal voedsel op he
hahahaha grappenmaker!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is die grillworstshake!
Rustig aan.![]()
Das ook lekkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
mja... Koorts, misselijk.. Brrr..
En ik ben pas om 1700 vrij ipv 1300 want een collega lomt niet opdagen.. Ik maak m kapot!
Zie jou mensen ronselen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:26 schreef iBenny het volgende:
k'nijntje, jij doet toch nog wel mee met FOK!Idols toch?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:40 schreef JJH het volgende:
Ik ga hier niet posten, want dan gaat Benny mij ook vragen. En dieb heeft me al horen zingen!
dit dus... en ongesteld gewordenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:56 schreef JJH het volgende:
Wat een kutdag trouwens. NIks gedaan, nergens zin in, gewoon bwegh.
Daar heb ik dan geen last van, maar het zou wel een perfect moment er voor zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit dus... en ongesteld geworden
Wel vanavond etentje met collega's
Ik ook, maak ik verdomme eindelijk een afspraak bij de dokter kan ik pas volgende week donderdag, ze is er niet, ja gvd geef een vervanger danquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil klagen, gewoon omdat het kan, en het is gratis!
Is de dokter ziek?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, maak ik verdomme eindelijk een afspraak bij de dokter kan ik pas volgende week donderdag, ze is er niet, ja gvd geef een vervanger dan
Weet ik het ze is er niet, er zitten er 4 maar blijkbaar mag ik niet bij anderen ofzoquote:
Die zullen het ook druk zat hebben als er eentje minder is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik het ze is er niet, er zitten er 4 maar blijkbaar mag ik niet bij anderen ofzo
Maar goed weer weg, ben naar mijn vader die is jarig
Kunnen ze jou dan niet beter baas maken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Het moet ook niet gekker worden,
de baas belde mij om te vragen wat ie moest bestellen
Wat lekkers voor bij de koffie!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Het moet ook niet gekker worden,
de baas belde mij om te vragen wat ie moest bestellen
En dan elke dag 12 uur aanwezig zijn, nee, dankje feestelijk!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kunnen ze jou dan niet beter baas maken?
Hey Hans, nu je er toch bent....quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:40 schreef JJH het volgende:
Ik ga hier niet posten, want dan gaat Benny mij ook vragen. En dieb heeft me al horen zingen!
Die kerel draait 60u in de week?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En dan elke dag 12 uur aanwezig zijn, nee, dankje feestelijk!
Ik zit er serieus over na te denken, maar ik heb geen idee wat te zingen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hey Hans, nu je er toch bent....
Doe je ook gezellig mee met FOK!Idols?
Dan mag ik hopen dat ie franchisenemer is, en niet gewoon in loondienst daar rondloopt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
72.. want 6 dagen in de week open heen..dan ook nog meestal na openingstijd is ie bezig!
uiteraard!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat ie franchisenemer is, en niet gewoon in loondienst daar rondloopt.
Het stopt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny, waarom is er nog geen jank-topic dat the sing-off stopt?
Dat snap ik ook al nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:43 schreef JJH het volgende:
Mij maakt het niet meer uit. Herman in een bakje geitenkwark lag er toch al uit.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=101497
Het is allicht beter dan mijn geblèr. Ik schaam me echt diep dat Benny er een naam bij heeft.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa.. ik probeer zo wat in elkaar te zetten nog!
Okidokiquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa.. ik probeer zo wat in elkaar te zetten nog!
Wauw, zonder dit fantastische nieuws was mijn dag niet compleet geweest.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Mariska Bauer heb d'r tanden laten bleken!
De spanning, de sensatie, houd me tegen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:55 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, toe?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt me horen zingen he, Benny. Zo die stem over de wereld is best een grote stap.
Het is anoniem hè.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt me horen zingen he, Benny. Zo die stem over de wereld is best een grote stap.
Wie ga je aanrijden?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whaha. Vervelen doe ik me helemaal, niet alleen mijn neus. Nog 36 uur tot we aanrijden!!
Tja, Brabant hè... Voor mij klinkt dat als normaal Nederlands.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:12 schreef JJH het volgende:
[..]
O zo.
Ik dacht al dat je dat bedoelde, maar ik kon hem niet laten liggen.
Is het ook.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tja, Brabant hè... Voor mij klinkt dat als normaal Nederlands.
Ik heb take één tot en met zes teruggeluisterd en take zeven zonder terug te luisteren ingestuurd, want dan zou ik het weer niet in durven zenden.quote:
Zelfde niveautje als ik dus ongeveer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
Haha nee, je hebt mensen en die kunnen niet echt zingen maar het klinkt nog wel ietwat charmant. Ik zit daar nog zo'n 5 treden lager.
Bellabeeb, ik kan ook écht niet zingen, hartstikke vals, stem slaat tig keer over, mijn uitspraak is ronduit kut.. En ik heb het ook gedaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
Haha nee, je hebt mensen en die kunnen niet echt zingen maar het klinkt nog wel ietwat charmant. Ik zit daar nog zo'n 5 treden lager.
Met of zonder beeld?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bellabeeb, ik kan ook écht niet zingen, hartstikke vals, stem slaat tig keer over, mijn uitspraak is ronduit kut.. En ik heb het ook gedaan.
Dus het is een soort Voice of Holland?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zonder, wist niet hoe je met moest doen. Maar het wordt toch geblindeerd hè.
ik ga geen nieuwe voice of fok banner maken hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus het is een soort Voice of Holland?
Jup, cool hè!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus het is een soort Voice of Holland?
Dit is echt de meest willekeurige hoe-noem-je-zoiets die ik ooit gezien heb.quote:
venn diagramquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit is echt de meest willekeurige hoe-noem-je-zoiets die ik ooit gezien heb.
Zeker wel sjiek! Maar ik doe toch maar niet mee. Ik leg mijn bloed, zweet en tranen wel in de schrijvende kunst.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, cool hè!
Het is blind, en zolang je niet wint wordt niet bekend welke jij was.
Keisjiek!! En dan doe je een liedje schrijven en die zingen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeker wel sjiek! Maar ik doe toch maar niet mee. Ik leg mijn bloed, zweet en tranen wel in de schrijvende kunst.
O god nee, ik bedoel meer dat ik beter kan schrijven of iets dergelijks dan zingen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Keisjiek!! En dan doe je een liedje schrijven en die zingen?
Doe een gedichtjequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeker wel sjiek! Maar ik doe toch maar niet mee. Ik leg mijn bloed, zweet en tranen wel in de schrijvende kunst.
Fatima.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O god nee, ik bedoel meer dat ik beter kan schrijven of iets dergelijks dan zingen.
''Wat kan ze goed hockeyen he, die meid?''
Met een camera op je?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:39 schreef Lutte het volgende:
Wie gaat er met mij mee in het SST-huis? Ik wil ook de hele dag in bed liggen, eten en kroelen.
ik doe dat dus echt al sinds mijn elfde ofzoquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat vind ik zo mooi hè? Als mensen dat goed kunnen.
Dat eerste wil ik nog leren.quote:
ach je hebt het een heel weekend volgehouden met je kleren aan in gezelschapquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef JJH het volgende:
Ik zou zoiets best een keer willen doen, maar die camera's....
Op een gegeven moment vergeet je die gewoon namelijk. En dan ren ik voor heel NL in mijn blote tochus door dat huis heen.
Dat was maar een krappe drie dagen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach je hebt het een heel weekend volgehouden met je kleren aan in gezelschap
En wat is dan precies het nadeel?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef JJH het volgende:
Op een gegeven moment vergeet je die gewoon namelijk. En dan ren ik voor heel NL in mijn blote tochus door dat huis heen.
Dat zou ik echt nooit doen. Stiekem hoef ik ook niet zo nodig op tv, heb niet zo'n tv-hoofd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef JJH het volgende:
ja echt he, opgesloten zitten met mensen die zich aan het andere einde van de evolutionaire schaal bevindenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou het denk ik echt niet kunnen volhouden met de gemiddelde realityster. Binnen 3 dagen hersendood. Daarna aan een Mulisch-infuus.
Je hebt altijd mensen aan wie je je dood gaat ergeren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja echt he, opgesloten zitten met mensen die zich aan het andere einde van de evolutionaire schaal bevinden
Aan mij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen aan wie je je dood gaat ergeren.
Dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aan mij.Als je 48 uur met mij in een huis zit prop je me in het vriesvak.
Past makkelijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aan mij.Als je 48 uur met mij in een huis zit prop je me in het vriesvak.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik pas wel in een kluisje. Of heb ik dat al ooit verteld?
Maar voor jou heb je zo'n koelcel nodigquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte.
ik kan trouwens ook heel vervelend zijn, als ik wil.
Ik denk dat een amerikaans formaat koelkast wel zou passen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar voor jou heb je zo'n koelcel nodig.
Voor mij ook trouwens.
Zo'n Amerikaanse mag ik hopen? Want daar paste ik ook in.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik pas wel in een kluisje. Of heb ik dat al ooit verteld?
Zo heel hoog ben jij ook niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo'n Amerikaanse mag ik hopen? Want daar paste ik ook in.
Nee.. We hebben kluisjes van, ja, hoe hoog zijn ze? Er kunnen er drie op elkaar en dan is er nog ruimte over.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo'n Amerikaanse mag ik hopen? Want daar paste ik ook in.
Nee inderdaad.quote:
Was in de brugklas hè.. Toen was ik krap 1.30 ofzo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Die hadden wij ook. Echt no way dat daar een persoon in past.
Toen moest je nog in een kinderzitje!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was in de brugklas hè.. Toen was ik krap 1.30 ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |