Tot een paar jaar terug keek ik nog regelmatig naar de Sportschau. hopende op Monica Lierhaus, maar volgens mij zit ze nu ergens anders..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alles beter dan Duitse televisie. Wat mijn vader nu dus op heeft staan.
Die goede oude tijd, Monica Lierhaus.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tot een paar jaar terug keek ik nog regelmatig naar de Sportschau. hopende op Monica Lierhaus, maar volgens mij zit ze nu ergens anders..
Yepquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die goede oude tijd, Monica Lierhaus.![]()
Okee, dan kijk ik het te weinig, of is ze even weggeweestquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:47 schreef Bellatrix het volgende:
Een vrouwke dat anders verdomd veel op haar lijkt was net wel met Kahn aan het beppen.
ik vond het echt prachtig toen ik ineens die kop van Myers in Inglourious Basterds zagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Myers was leuk als Wayne.. Maar Austin Powers vind ik ook niet zo.
Groovy!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vond het echt prachtig toen ik ineens die kop van Myers in Inglourious Basterds zag
Ze zit er nog inderdaadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dan kijk ik het te weinig, of is ze even weggeweest
Ik zag zijn naam geloof ik al in de titels, toen dacht ik van srsly?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vond het echt prachtig toen ik ineens die kop van Myers in Inglourious Basterds zag
Maar we hebben toch gelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Yep![]()
Was wel grappig hier op het Forum. Tong boos omdat ze mooier is dan Dione
Ja hij deed het echt perfectquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zag zijn naam geloof ik al in de titels, toen dacht ik van srsly?En hij bleek briljant te zijn.
Oh komt je icoon uit die film, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
Schaam je Hans! Je hoeft alleen maar één blik op mijn icon te werpen om die film te willen kijken!
Ik wil hem ook kijken, ik wil hem al kijken sinds dat ie uit is!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
Schaam je Hans! Je hoeft alleen maar één blik op mijn icon te werpen om die film te willen kijken!
Bowie, immer goed.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
Kan niet vaak genoeg gepost worden, dit liedje!
checkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
Kan niet vaak genoeg gepost worden, dit liedje!
nicequote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:31 schreef JJH het volgende:
Zwabber, ben je er nog?
[ afbeelding ]
http://thenextweb.com/sha(...)source=direct-tnw.to
Geen idee, kwam het net tegen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
mja, ze hebben natuurlijk verschillende serverparken, en dit zal ook niet vanuit een serverpark gepinged zijn
En zonder....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
2 Mb/s toen de hotspot het eenmaal deed
server van je provider waarmee je verbinding maaktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe je goed.
Waarom pakt ie bij jou trouwens Dronten en bij mij Amsterdam?
ehh, 0.018 Mb/s was het dacht ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:38 schreef JJH het volgende:
[..]
En zonder....
Allen al die ping was om te gieren.
Glasvezel he.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe je goed.
Waarom pakt ie bij jou trouwens Dronten en bij mij Amsterdam?
Nice.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |