Zeikerdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:47 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik wil die veromde OP wel is updaten. Wie heeft de PSD?
Zou gewoon eentje maken zoals ze in het Utrecht topic hebben. Met een leuke banner en een paar filmpjes er bij.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:47 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik wil die veromde OP wel is updaten. Wie heeft de PSD?
Is hier niet echt op RR. Maar volgend jaar gaan er wel flink minder SC de deur uit daar kun je nu al zeker van zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:43 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Wat mij irriteert is de ene week zit PP bomvol de andere zit er niemand.. dat mag je van mij toch echt ook tot succes supporters berekenen hoor.
Ja denk het ook wel, ik zit zelf weer PP (Ga wel altijd over dat hekje naar ander vak maar goed) Je merkt wel dat het minder aantrekt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is hier niet echt op RR. Maar volgend jaar gaan er wel flink minder SC de deur uit daar kun je nu al zeker van zijn.
Zag'k ook al op Chelseafcforums.com iddquote:
en waarom onderschat ik het mentale aspect als ik zeg dat hij het dit seizoen niet laat zien ?quote:Het blijft fascinerend hoe mensen zoals calciumdude keer op keer op keer het mentale aspect onderschatten, terwijl het juist dit seizoen zo duidelijk aanwezig is bij Feyenoord. Voetbal zit voor 50% tussen je oren, misschien wel meer.
Wel je netjes scheren en een lekkere aftershave op doen hè.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:08 schreef satecl het volgende:
Zaterdag lekker chickies checken in de Kuip
Lopen soms best lekkere kippetjes rond in de Kuipquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:08 schreef satecl het volgende:
Zaterdag lekker chickies checken in de Kuip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Niet realistisch maar wel de juiste instelling.quote:Been: "Zes keer winnen en alles is nog mogelijk"
Feyenoord-trainer Mario Been gaat nog vol voor plek acht in de Eredivisie. Die plek geeft nog recht op deelname aan de play-offs om Europees voetbal. Feyenoord begon het seizoen niet sterk, maar de laatste weken heeft de ploeg de weg omhoog gevonden. Momenteel staan de Rotterdamers twaalfde, al verloor het voor de interlandonderbreking wel met 3-0 van Roda JC Kerkrade. "Maar de laatste twee maanden hebben we de weg omhoog gevonden", vertelde Been.
"Zes keer winnen en alles is nog mogelijk", vervolgde een optimistische Been, die met feyenoord zeven punten achter staat op nummer acht FC Utrecht. "We hebben dit seizoen veel kritiek gekregen. Kon ik begrijpen, want we stonden er ook niet florissant voor. De wedstrijd bij Roda was een tegenvaller, maar die moet geen opmaat worden voor een slechte eindfase van het seizoen."
"Ik wil de competitie positief afsluiten", aldus de trainer van de Rotterdamse formatie. "Niet alleen om nog in de race te blijven voor die play-offs, maar ook richting volgend seizoen, voor onze supporters en voor het gevoel. Als we komende zaterdagavond van AZ winnen, geloof ik nog steeds in een goed einde van dit seizoen."
http://www.soccernews.nl/news/118286
Het heeft denk ik niet alleen met die taken die hij meekrijgt te maken (al is het bij Wijnaldum inderdaad wel dat juist dat vrije, frivole z'n kracht was). De Kuip blijkt gewoon al jaren geen ideale locatie voor maximale prestaties te zijn. Exact de vinger er op leggen waar het nou door komt lijkt maar niet te kunnen, maar het is toch wel goeddeels mentaal.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:52 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
en waarom onderschat ik het mentale aspect als ik zeg dat hij het dit seizoen niet laat zien ?
als hij de druk niet aankan bij onze club waarom zou hij het hoger dan wel aankunnen ?
Ben het wel met je eens dat hij nu allerlei taken meekrijgt en niet , zoals in zijn eerste seizoen gewoon maar wat mag aanklooien , dat frivole is er helemaal uit ..
Zonde is dat .
"Gewoon" elke wedstrijd er vol voor gaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet realistisch maar wel de juiste instelling.
Zucht...quote:Van Gastel baalt van trage beslissing Feyenoord
30 maart 2011
Jean Paul van Gastel vindt dat de beslissing van het Feyenoordbestuur over zijn toekomst te lang op zich laat wachten. De huidige trainer van de A1 van Feyenoord/ Excelsior liet na de wedstrijd tegen Sparta A1 tegenover RTV Rijnmond weten dat hij baalt, omdat hij nog steeds niet weet waar hij volgend seizoen aan toe is.
'Er is al een aantal gesprekken geweest en daar ben ik erg positief over. Intern weet iedereen wat mijn wensen zijn en ik weet wat zij willen, maar het duurt allemaal erg lang.'
Geruchten
Over de geruchten dat hij de opvolger zou worden van Alex Pastoor bij Excelsior laat hij zich niet uit. 'Ik heb als het goed is over het twee maanden mijn diploma Coach Betaald Voetbal op zak, dus het lijkt mij duidelijk dat ik de ambitie heb om een eerste elftal te trainen. Of dat volgend seizoen al zal gebeuren weet ik niet.'
Intentie
Van Gastel is niet bang dat de partijen er niet uit zullen komen. 'Dan moet het wel heel gek lopen, we hebben allebei de intentie uitgesproken dat we met elkaar verder willen, maar het mag van mij allemaal een beetje opschieten.'
Eredivisie A-jeugd
Feyenoord/Excelsior A1 won woensdagavond op Nieuw Terbregge met 2-0 van Sparta A1. De ploeg van Van Gastel is samen met Sparta nog in de race voor de tweede plek van de eredivisie van de A-jeugd. Koploper Ajax lijkt met tien punten voorsprong niet meer te achterhalen. Komende zaterdag speelt Feyenoord/Excelsior in Amsterdam de topper tegen Ajax.
PP is toch het familie vak ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:43 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Wat mij irriteert is de ene week zit PP bomvol de andere zit er niemand.. dat mag je van mij toch echt ook tot succes supporters berekenen hoor.
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:37 schreef Calciumdude het volgende:
daar (vak PP) worden toch ook die partner verenigingen losgelaten ?
In de Kuip nog welquote:
Wie moet er nu dan links en rechtsbuiten ?quote:Tim de Cler moet afhaken voor AZ
Tim de Cler zal zaterdag ontbreken bij Feyenoord in de competitiewedstrijd tegen AZ. De verdediger kampt met liesklachten.
De Cler kreeg afgelopen maandag van het ene op het andere moment last van zijn lies. ,,Het schoot er tijdens de training plotseling in, aldus de Leidenaar. ,,Ik heb dinsdag nog wel getraind, maar daarna heb ik in overleg met de dokter besloten een paar dagen rust te nemen. Er zijn fotos gemaakt, en daaruit bleek gelukkig dat het geen liesbreuk is of iets dergelijks. Het is een irritatie bij de aanhechtingen. AZ kan ik dus op mijn buik schrijven.
Daar baalt hij stevig van. De 17-voudige international speelde 4,5 jaar voor de club uit Alkmaar en beschouwt het nog steeds als apart om tegen zijn oude ploegmaten aan te treden. ,,Er zijn in de tussentijd natuurlijk al heel wat jongens naar andere clubs vertrokken, maar de kern is toch aardig intact gebleven. Ik had de wedstrijd graag mee willen maken. Maar zelfs stapvoets lopen doet pijn momenteel. Ik moet kijken hoe het er volgende week voorstaat als ik een paar dagen rust heb gehad. Het is niet anders.
Gaat Willem zich nu ook al met onze Amsterdamse vrienden bemoeien.quote:Kromme springt in de bres voor 'eerlijke' Cruijff
Willem van Hanegem heeft met verbazing de houding van de Ajax-leiding waargenomen in de vete met de groep-Johan Cruijff. ,,Als zo'n knap stel voetbalhersens het wil gaan doen, zou ik denken: dat is goed. Geweldig, verdimme, dat die gasten dat willen doen, met Frank de Boer bij het eerste elftal", zegt de oer-Feyenoorder.
Ik heb een tijdje met Johan samengespeeld en met hem op de kamer gelegen. Ik heb niet het gevoel dat hij zit te liegen. Dat weet ik wel zeker. Woorden als 'je moet oprotten' neemt hij nooit in de mond. Ook niet als er vroeger wel eens problemen waren.
,,Mensen gaan nu heel raar doen over Dennis Bergkamp en Wim Jonk. Maar dat waren toch twee geweldige voetballers", reageert Van Hanegem tegen RTV Noord-Holland. ,,Zouden die niet weten hoe het voetbal in elkaar zit?"
'Voor eigen parochie'
Van Hanegem vindt dat de houding van de Amsterdamse club verkeerd is. ,,Wat mij al jaren irriteert, en dat is niet alleen bij Ajax, dat iedereen maar voor eigen parochie zit te preken. Dat de mensen gaan denken: wie moet ik nou geloven?"
'Voor eigen parochie'
Van Hanegem vindt dat de houding van de Amsterdamse club verkeerd is. ,,Wat mij al jaren irriteert, en dat is niet alleen bij Ajax, dat iedereen maar voor eigen parochie zit te preken. Dat de mensen gaan denken: wie moet ik nou geloven?"
,,Ik heb een tijdje met Johan samengespeeld en met hem op de kamer gelegen. Ik heb niet het gevoel dat hij zit te liegen. Dat weet ik wel zeker. Woorden als 'je moet oprotten' neemt hij nooit in de mond. Ook niet als er vroeger wel eens problemen waren."
De 'Kromme' kan niet geloven dat Danny Blind van de groep-Cruijff moet 'oprotten'. ,,Blind werkt al zoveel jaren bij de club. Ik kan mij niet voorstellen dat Cruijff hem dan op zo'n manier wil laten vertrekken. Zo van: hup, een nieuwe. Dat bestaat niet, zeg ik."
'Zet ze voor een camera'
Van Hanegem zou het liefste een gesprek tussen Cruijff, Van den Boog en Coronel zien. ,,Met een camera erbij, dan krijgt iedereen pas een goed beeld. En niet meer, de vriend van de één gaat dat schrijven en een andere vriend van de ander dat. Iedereen gaat zich er ook aan irriteren en het is niet in bevorderlijk voor de club."
'Eén keer in de twee weken naar Amsterdam'
Van Hanegem hoopt dat Cruijff de touwtjes in handen krijgt. ,,Ik heb geschreven dat ik er voorstander van zou zijn als Cruijff het zou gaan doen. Maar dan móet-ie het ook doen."
,,Hij moet er dan dicht op zitten. Het moet niet zo zijn dat hij iedereen aanstelt en dan weer vertrekt. Zo van aju, dan kom ik af en toe eens kijken. Ik besef heus wel dat hij niet elke dag in Amsterdam kan zijn, als je in Barcelona woont. Maar als je één keer in de week of twee weken in Amsterdam kunt zijn en je dat weer bezighoudt met jouw club - want het is zijn club - dan zou dat toch niet verkeerd zijn?"
Op de hulp van de Zeeuw hoeft Cruijff in ieder geval niet te rekenen. ,,Hij kan zijn boontjes zelf wel doppen. Ik ben geen Ajacied."
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)rlijke-Cruijff.dhtml
Da's in G geloof ik. iig niet in PP, daar zitten m'n broertje, m'n pa en ik al 10 jaar en nog nooit partners gezien of iets in die trantquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:37 schreef Calciumdude het volgende:
daar (vak PP) worden toch ook die partner verenigingen losgelaten ?
Vind dat Feyenoord goed bezig is wat betreft het vastleggen van zn talentvolle jeugdspelers. Deze jongen zou ook Arsenal al zijn opgevallen, en verder doet ie het erg goed in de jeugdelftallen van oranje.quote:Anass Achahbar heeft donderdagochtend in De Kuip zijn eerste profcontract bij Feyenoord getekend. De 17-jarige aanvaller van Feyenoord/Excelsior onder 17 zette in bijzijn van zijn vader, drie broertjes en twee persoonlijke begeleiders zijn handtekening onder een verbintenis voor drie jaar. Hij kreeg vervolgens het shirt met daarop zijn naam uitgereikt door Roy Makaay, van wie hij dit seizoen training krijgt. Achahbar is ploeggenoot van Tonny Trindade De Vilhena, die afgelopen woensdag al een profcontract tekende bij Feyenoord.
quote:Erwin Mulder is niet inzetbaar als Feyenoord aanstaande zaterdag in De Kuip aantreedt tegen AZ. De doelman kampt met een armblessure en moest om die reden ook al de groepstraining van donderdagochtend aan zich voorbij laten gaan. Mulder werkt individueel aan het herstel van de kwetsuur. Ook Tim de Cler zal de wedstrijd tegen AZ moeten missen. De vleugelverdediger liep afgelopen maandag liesklachten op en ondervindt daarvan te veel hinder om in actie te komen tegen zijn vorige werkgever. De Cler liet zich dinsdag nog wel zien op het trainingsveld, maar heeft inmiddels rust voorgeschreven gekregen.
Goed nieuws idd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:43 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vind dat Feyenoord goed bezig is wat betreft het vastleggen van zn talentvolle jeugdspelers. Deze jongen zou ook Arsenal al zijn opgevallen, en verder doet ie het erg goed in de jeugdelftallen van oranje.
Klopt, in een paar weken tijd belande dat in een stroomversnelling allemaal.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:43 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vind dat Feyenoord goed bezig is wat betreft het vastleggen van zn talentvolle jeugdspelers. Deze jongen zou ook Arsenal al zijn opgevallen, en verder doet ie het erg goed in de jeugdelftallen van oranje.
quote:Trindade De Vilhena heeft eerste contract op zak
Feyenoorder Tonny Trindade De Vilhena heeft woensdagmiddag in De Kuip zijn handtekening gezet onder zijn eerste profcontract. De talentvolle middenverlder is nu tot de zomer van 2014 aan Feyenoord verbonden.
Trindade De Vilhena is één van de zeven Feyenoorders die dinsdagavond op Varkenoord met het Nederlands elftal onder 17 kwalificatie voor het Europees kampioenschap in Servië afdwong. Trindade De Vilhena is onlangs zestien jaar oud geworden, hij is daarmee de jongste speler van Feyenoord onder 17 en Oranje onder 17.
quote:Van Gastel moet geduld hebben
Hoewel Jean Paul van Gastel behoefte heeft aan duidelijkheid over zijn toekomst kan het nog wel even duren voordat hij die gaat krijgen van Feyenoord.
De Rotterdamse club heeft de trainer van het A1-elftal een aantal weken geleden min of meer beloofd dat hij kan doorschuiven naar Excelsior, maar op Woudestein is men nog in gesprek met Alex Pastoor, wiens contract afloopt. Zoals bekend staat Pastoor in de belangstelling van De Graafschap, en kan hij bijtekenen bij Excelsior.
Die beslissing neemt de Kralingse club zelf, zonder inmenging van Feyenoord. Het kan nog wel drie weken duren, voordat op Woudestein duidelijk wordt wie volgend seizoen de trainer is. Van Gastel heeft aangegeven te balen van de trage besluitvorming, maar Feyenoord is in deze situatie volledig afhankelijk van Excelsior.
quote:Twente zegt contract Tiendalli op
FC Twente heeft het contract met Dwight Tiendalli formeel opgezegd. De 25-jarige vleugelverdediger bereikte geen akkoord over een nieuwe verbintenis bij de landskampioen. De bedoeling is wel dat beide partijen aan het einde van het seizoen nog een keer om de tafel gaan zitten.
Tiendalli kwam in de zomer van 2009 naar Enschede, nadat hij bij Feyenoord mocht vertrekken. In zijn eerste seizoen speelde de back 26 wedstrijden en kroonde hij zich tot kampioen met Twente. Dit seizoen staat de teller op veertien duels. De Tukkers anticipeerden met het aantrekken van Tim Cornelisse al op een mogelijk vertrek van Tiendalli.
En waarschijnlijk koopt Feyenoord ze dan straks voor miljoenen of wordt er gereageerd met ''hadden we maar''. Hadden denk ik twee goede jongens voor Feyenoord geweest, zeker nu Vlaar en De Vrij arrogante trekjes beginnen te vertonen over bijtekenen.quote:NAC strikt talenten Buijs en Botteghin
NAC Breda heeft voor komend seizoen twee veelbelovende verdedigers gecontracteerd. Jordy Buijs komt over van De Graafschap en Eric Botteghin wordt weggeplukt bij FC Zwolle. Beide spelers zijn transfervrij.
Buijs (22) werd in 2007 door De Graafschap overgenomen van Feyenoord. Braziliaan Eric Botteghin (23) speelt sinds 2006 bij FC Zwolle, de huidige koploper van de Jupiler League.
De Vrij arrogante trekjes ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
[..]
En waarschijnlijk koopt Feyenoord ze dan straks voor miljoenen of wordt er gereageerd met ''hadden we maar''. Hadden denk ik twee goede jongens voor Feyenoord geweest, zeker nu Vlaar en De Vrij arrogante trekjes beginnen te vertonen over bijtekenen.
Wat is dat voor iets raars? Kennelijk kan Excelsior dus wel gewoon zelf kiezen wie de hoofdtrainer wordt, dat betekent dus dat Feyenoord Van Gastel eigenlijk nooit had kunnen beloven dat hij naar Excelsior ging?quote:
Hoe the hell kan een NAC nou weer een speler halen die wij goed kunnen gebruiken (Botthegin). Die gasten zijn serieus al een paar keer vrijwel failliet verklaard dit seizoen en het is dan ook waarschijnlijk de enige club die er nog veel slechter bij loopt dan wij.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
[..]
En waarschijnlijk koopt Feyenoord ze dan straks voor miljoenen of wordt er gereageerd met ''hadden we maar''. Hadden denk ik twee goede jongens voor Feyenoord geweest, zeker nu Vlaar en De Vrij arrogante trekjes beginnen te vertonen over bijtekenen.
omdat het hier wordt uitgelegdquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:49 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hoe the hell kan een NAC nou weer een speler halen die wij goed kunnen gebruiken (Botthegin). Die gasten zijn serieus al een paar keer vrijwel failliet verklaard dit seizoen en het is dan ook waarschijnlijk de enige club die er nog veel slechter bij loopt dan wij.
Waar?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:55 schreef Linksebomenknuffelaar het volgende:
[..]
omdat het hier wordt uitgelegd
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:36 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Drama seizoen is gelukkig bijna voorbij.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:31 schreef voice-over het volgende:
Been is een een HEEL middelmatige trainer waarvan er bij de amateurs tig lopen. Hij is geen vakman, professional en trainingsbeest. Tactisch is hij misschien wel de minste trainer in de eredivisie. Been is heilig bij sommige supporters omdat hij met een kop met Feyenoord-logo zijn koffie drinkt maar het is te hopen dat er bij ons ook een Arabische revolutie komt op technisch en bestuurlijk gebied. Op Van Geel is mijn hoop gevestigd. Het zijn nu allemaal eenheidsworsten en middelmaat dat elkaar de hand boven het hoofd houd. Allemaal eigenbelangetjes die vooral veel salaris opstrijken en dat vooral van elkaar weten.
Mwah, vind wel dat'ie "gewoon" moet bijtekenen. En niet moet zeiken over een betere aanbieding omdat'ie voor z'n eerdere contract langer moest wachten dan de rest. Misschien was De Vrij toen een twijfelgevalletje en heeft'ie door dit seizoen een goede ontwikkeling doorgemaakt.quote:
Ook een Italiaans paspoort dus gewoon EU burger.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:55 schreef Paul-89 het volgende:
Die Botteghin is toch een Braziliaan ? Dus dan krijgt hij al bij Zwolle iets van 3 ton salaris. Gek dat Nac dat kan betalen.
Die jongen wil gewoon een goede aanbieding en wil perspectief hebben. Niet zo gek voor een voetballer. Een beetje overdreven om dat arrogant te noemen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, vind wel dat'ie "gewoon" moet bijtekenen. En niet moet zeiken over een betere aanbieding omdat'ie voor z'n eerdere contract langer moest wachten dan de rest. Misschien was De Vrij toen een twijfelgevalletje en heeft'ie door dit seizoen een goede ontwikkeling doorgemaakt.
Hij is 19. Een goede aanbieding doen ze hem heus wel, en perspectief komt met tijd echt wel terug. Ook al gaan Vlaar, Fer en Wijnaldum dit seizoen weg, dan betekend het alsnog dat we schuldenvrij zijn en gaan bouwen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die jongen wil gewoon een goede aanbieding en wil perspectief hebben. Niet zo gek voor een voetballer. Een beetje overdreven om dat arrogant te noemen.
Schuld van Feyenoord bedraagt ruim 40 miljoen euro dat krijgen ze van zijn lang zal zijn leven niet voor die B-voetballers!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hij is 19. Een goede aanbieding doen ze hem heus wel, en perspectief komt met tijd echt wel terug. Ook al gaan Vlaar, Fer en Wijnaldum dit seizoen weg, dan betekend het alsnog dat we schuldenvrij zijn en gaan bouwen.
Argumenten als: "ik heb praktisch moeten smeken om een contract" vind ik zwak.
We hebben een kenner.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:39 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Schuld van Feyenoord bedraagt ruim 40 miljoen euro dat krijgen ze van zijn lang zal zijn leven niet voor die B-voetballers!!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:39 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Schuld van Feyenoord bedraagt ruim 40 miljoen euro dat krijgen ze van zijn lang zal zijn leven niet voor die B-voetballers!!
Dat gebeurt inderdaad ook gewoon en dat was sowieso het belangrijkste op de korter termijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:56 schreef TC03 het volgende:
Het maakt allemaal niet zoveel uit hoe groot de schuld is. We zitten nog steeds in categorie 1 bij de KNVB waardoor we geen spelers mogen kopen. De kans dat we volgend jaar uit categorie 1 zijn is ongeveer 100%, met of zonder transfergelden van spelers...
Ik denk dat er weinig clubs zijn die het perspectief kunnen bieden wat Feijenoord bied: wekelijks spelen. Ervan uitgaande dat hij geen transfer naar een De Graafschap (oid) wil maken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die jongen wil gewoon een goede aanbieding en wil perspectief hebben. Niet zo gek voor een voetballer. Een beetje overdreven om dat arrogant te noemen.
Hij zal wel 2-3 ton willen, minimaal - met wat pech 4 a 5 omdat hij zichzelf als een van de grootste beloften ziet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig clubs zijn die het perspectief kunnen bieden wat Feijenoord bied: wekelijks spelen. Ervan uitgaande dat hij geen transfer naar een De Graafschap (oid) wil maken.
Wat is een goede aanbieding? Het is niet dat'ie nu honger hoeft te lijden of wel?
quote:Zuurstoftherapie moet chronische blessure Feyenoorder Cissé genezen
Feyenoord hoopt Sekou Cissé binnenkort weer terug te hebben. De aanvaller kampt al langere tijd met een slepende kwetsuur aan zijn teen, waar tot op heden geen geschikte kuur voor werd gevonden. Dankzij hyperbare zuurstoftherapie hoopt de Ivoriaan echter eindelijk verlost te zijn van de kwaal.
RTV Rijnmond meldt dat bij deze therapie patiënten op druk worden gebracht, alsof zij veertien meter onder water gaan. Vervolgens ademt de patiënt honderd procent zuurstof in, waardoor er een sterk verhoogde zuurstofdruk in het lichaam ontstaan. Dit bevordert de groei van nieuwe bloedvaten, waardoor oude wonden kunnen genezen. Cissé heeft te kampen met zon oude wond.
Cissé, die op 22 september voor het laatst in actie kwam voor Feyenoord, zal de komende dagen af moeten wachten of de therapie is aangeslagen. Zelfs als dat het geval mocht blijken is het overigens nog hoogst onzeker of de buitenspeler voor het slot van het seizoen weer speelklaar is.
Kan z'n teen verdomme niet afgezet worden ofzo?quote:
Welk perspectief? Als Vlaar, Wijnaldum en Fer inderdaad niet bijtekenen, tekent hij ook niet bij? Waardeloze instelling voor iemand die nog groot moet worden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
quote:Feyenoord niet op zelfde basis door met De Cler en Tomasson
Trainer Mario Been heeft aangegeven dat Feyenoord de contracten van Tim de Cler en Jon Dahl Tomasson niet op dezelfde basis zal verlengen. Been laat in een interview met RTV Rijnmond in het midden of de club überhaupt nog door wil met de spelers.
Dat de contracten aangepast zullen worden heeft alles te maken met het nieuwe salarisplafond van de club. Keeper Rob van Dijk heeft deze week een brief gekregen waarin zijn aflopende contract formeel wordt opgezegd. Feyenoord wil op zoek naar een tweede keeper die jonger is dan Van Dijk. Mocht de zoektocht op niets uitlopen dan blijft de 42-jarige doelman de beste optie.
Van Dijk zal zaterdagavond voor Feyenoord in de goal staan voor de belangrijke thuiswedstrijd tegen AZ. Hij vervangt Erwin Mulder, die last heeft van zijn arm. Gill Swerts keert na een blessure terug in de basis. Kelvin Leerdam neemt de plek weer in op het middenveld. Leroy Fer moet genoegen nemen met een plek op de bank. Bruno Martins Indi zal de geblesseerde Tim de Cler vervangen.
quote:Sekou Cissé ondergaat zuurstoftherapie
1 april 2011
Feyenoorder Sekou Cissé heeft de afgelopen weken een bijzondere medische behandeling gehad om van zijn slepende teenblessure af te komen. Door middel van hyperbare zuurstoftherapie hoopt de aanvaller eindelijk af te komen van de chronische wond aan zijn voet.
Bij een behandeling op basis van hyperbare zuurstoftherapie worden patiënten op druk gebracht, alsof zij 14 meter onder water gaan. Daar wordt door de patiënt 100% zuurstof ingeademd, waardoor er een sterk verhoogde zuurstofdruk in het lichaam ontstaat.
Het gevolg van deze behandeling is dat er nieuwe vaten ontstaan in slecht doorbloed weefsel en dat de stilgevallen wondgenezing opnieuw opstart. Het is nog niet bekend of de therapie bij Cissé is aangeslagen en wanneer hij eventueel weer inzetbaar is voor Feyenoord.
Dubbel, maar inderdaad. Volgend jaar spelen we zonder spitsquote:
Bron?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:06 schreef Morendo het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat Ryo ook voor volgend seizoen gehuurd is.
quote:
quote:'Leiding Feyenoord gecharmeerd van talent AZ'er Sigthórsson'
Feyenoord is zoekende naar een aanvaller om het naderende vertrek van Luc Castaignos op te vangen. Castaignos, deze jaargang goed voor elf doelpunten namens de Rotterdammers, heeft zich reeds met een langdurig contract verbonden aan Internazionale. Omdat niet is afgesproken dat Feyenoord haar jeugdexponent mag huren van de Italianen, is de zoektocht naar een nieuwe spits ingezet. Daarbij zou Kolbeinn Sigthórsson er uitspringen, zo weet De Telegraaf.
In haar zaterdageditie bericht de ochtendkrant dat de clubleiding in Rotterdam gecharmeerd is van de IJslandse aanvaller van AZ, zaterdag overigens tegenstander van Feyenoord in de competitie. Vorige maand zei Earnest Stewart namens de Alkmaarders dat AZ er 'binnen twee weken' uit hoopte te zijn met Sigthórsson aangaande contractonderhandelingen: het positieve nieuws laat echter nog op zich wachten.
De vraag is of Feyenoord voldoende financiën heeft om Sigthórsson aan te trekken. Onze investeerders moeten het zien zitten om een spits te halen. De club heeft alleen een potje voor salaris, zegt trainer Mario Been, die toegeeft een lijstje gewenste versterkingen te hebben samengesteld met Martin van Geel en directeur Eric Gudde. De directie is volgens Been hard bezig om spelers als Ron Vlaar, Leroy Fer en Georginio Wijnaldum over de streep te trekken. Dat gebeurt op de achtergrond, dat weet ik, erkent Been.
Sigthórsson trof dit seizoen net als Castaignos elf keer doel in de Eredivisie. De 21-jarige spits kwam in 2007 over van HK in zijn vaderland en brak dit seizoen snel na zijn debuut door. Met zijn huidige contract kan hij na dit seizoen nog één jaar in het AFAS Stadion gehouden worden. Of hij gevolgd wordt of niet bevestigt noch ontkent Been. Wel spreekt de coach zich uit voor een langer verblijf van Marcel Meeuwis, die geleend wordt van Borussia Mönchengladbach. Niemand wil nog zon seizoen als dit meemaken.
Daarom is het zo belangrijk hoe we deze competitie eindigen. Als we goed spelen, blijft dat hangen bij de mensen en de spelers. En ik denk dat een heleboel spelers in deze selectie straks nog graag voor Feyenoord uitkomt. De meesten zijn nog niet klaar hier, verwacht Been. Behalve het eerder genoemde trio Vlaar-Fer-Wijnaldum ligt ook Stefan de Vrij nog dik een jaar vast in De Kuip. De verdediger zei graag te willen blijven, maar wil ook afwachten wat het trio andere spelers doet.
Een verlate 1 april grap ofzo? Alsof AZ hem ooit zou laten gaan, ze zetten niet voor niks Falkenburg in de spits.quote:
Wat een houthakker.quote:
Hoeft waarschijnlijk ook niet meer.. Wedstrijdje of 5? Is het seizoen mooi voorbij.quote:
Bart Goor?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Swerts![]()
Ik vind dat Feyenoord onze andere belg terug moet halen bij verkoop van Vlaar
nu is het afgelopen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:15 schreef Paul-89 het volgende:
Gelukkig is het seizoen bijna ten einde.
Thomas Buffel?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bart Goor?
(Ik weet dat je Derijck bedoelt.)
Die kans voor Castaignos had ik zelfs gemaakt verdomme.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Swerts en Castaignos waren wel heel erg slecht zeg, tering.....
De tactische keuzes en het wisselbeleid van de trainer zijn onbegrijpelijk. Het positiespel van Feyenoord is waarschijnlijk het slechtste van de Eredivisie. Er zit nul komma nul idee achter.quote:Op zondag 3 april 2011 09:11 schreef raptorix het volgende:
Een andere trainer heeft totaal geen zin, met dit spelersmateriaal is een plek in middenmoot het hoogst haalbare. En met wat meer gelukkig hadden ze daar ook gewoon gestaan.
ja Gert Jan Verbeek bv, maar die was te hard.....quote:Op zondag 3 april 2011 09:57 schreef Paul-89 het volgende:
Az heeft echt geen briljant materiaal maar hun positiespel is heel erg verzorgd. Bij ons is het allemaal toevalsvoetbal. Feyenoord moet opzoek naar een trainer die meerdere malen heeft bewezen zijn elftal verzorgd te laten spelen.
Ik zei het al dat Ryo ook meegezogen ging worden in het slechte spel van Feyenoord en zie.quote:Op zondag 3 april 2011 09:32 schreef voice-over het volgende:
[..]
De tactische keuzes en het wisselbeleid van de trainer zijn onbegrijpelijk. Het positiespel van Feyenoord is waarschijnlijk het slechtste van de Eredivisie. Er zit nul komma nul idee achter.
We hebben een korte periode gebruik kunnen maken van enkele opvliegingen van Ryo en Diego, een paar keer flink gemazzeld, maar verder kom ik niet tot een andere conclusie dan dat we maar een zeer slechte trainer tot onze beschikking hebben.
Of de selectie volgend seizoen nog dezelfde is of niet, vind ik niet belangrijk. Laten we eerst maar eens een veel betere trainer halen. Been gaat heen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best pittig..
Wat heeft Gudde nu weer met de wissels van been te maken ?quote:Op zondag 3 april 2011 11:16 schreef Cara het volgende:
daarbij ook.. Fer erin voor Castaignos bij een 0-1 achterstand in de kuip, meeuwis eruit voor Cabral als je Biseswar en Ryo nog in de basis hebt staan.. wtf?
Deze man heeft samen met Gudde met al zijn tactische wijsheid en domme uitspraken in de pers Feyenoord compleet kapot gemaakt.
Dit kan gewoon niet meer rechtgezet worden, tot misschien over een jaar of 10.
Zoals hierboven al gezegd: we hadden Gertjan Verbeek die spelers heel verzorgd positiespel laat spelen in straaljagertempo. Als dat stel lamzakken zijn positie niet vanaf het begin had lopen saboteren was het heel anders gelopen denk ik. Je zag wat hij bij Heracles teweeg bracht. Ik bedoel: Heracles... Met alle gespect voor die spelers, maar dat materiaal is wel even wat minder dan wat er rondliep bij Feyenoord, en toch kreef hij ze aan het voetballen.quote:Op zondag 3 april 2011 09:57 schreef Paul-89 het volgende:
Az heeft echt geen briljant materiaal maar hun positiespel is heel erg verzorgd. Bij ons is het allemaal toevalsvoetbal. Feyenoord moet opzoek naar een trainer die meerdere malen heeft bewezen zijn elftal verzorgd te laten spelen.
misschien als Been weggaat, dat Vlaar wel wil bijtekenen.quote:Op zondag 3 april 2011 11:15 schreef Cara het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met Been. volgend seizoen MET Been en ZONDER Vlaar, de Vrij & Castaignos = 100% degradatie
Ik zet deze twee mannen los van elkaar, ik wil alleen zeggen dat Been niet eigenhandig de club deze twee jaar verder de verdoemenis heeft geschopt.quote:Op zondag 3 april 2011 11:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat heeft Gudde nu weer met de wissels van been te maken ?
En Gudde praat toch niet dom in de pers ?
precies, bij Heracles, bij Heerenveen, nu bij AZquote:Op zondag 3 april 2011 11:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Zoals hierboven al gezegd: we hadden Gertjan Verbeek die spelers heel verzorgd positiespel laat spelen in straaljagertempo. Als dat stel lamzakken zijn positie niet vanaf het begin had lopen saboteren was het heel anders gelopen denk ik. Je zag wat hij bij Heracles teweeg bracht. Ik bedoel: Heracles... Met alle gespect voor die spelers, maar dat materiaal is wel even wat minder dan wat er rondliep bij Feyenoord, en toch kreef hij ze aan het voetballen.
Precies.quote:Op zondag 3 april 2011 11:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Zoals hierboven al gezegd: we hadden Gertjan Verbeek die spelers heel verzorgd positiespel laat spelen in straaljagertempo. Als dat stel lamzakken zijn positie niet vanaf het begin had lopen saboteren was het heel anders gelopen denk ik. Je zag wat hij bij Heracles teweeg bracht. Ik bedoel: Heracles... Met alle gespect voor die spelers, maar dat materiaal is wel even wat minder dan wat er rondliep bij Feyenoord, en toch kreeg hij ze aan het voetballen.
Denk aan een McLaren. Zagen een hoop mensen ook niet zitten en moet je zien wat ie eruit sleepte. Been is trouwens echt geen slechte trainer, maar is tactisch niet sterk genoeg en dat zie je met name in zijn wissels en zijn onvermogen om op meer dan 1 manier te spelen. Een topteam kan schakelen naar een ander systeem als de wedstrijd daarom vraagt. Wij moeten maar hopen dat 4-3-3 eens wél lukt die dag.quote:Op zondag 3 april 2011 11:42 schreef Paul-89 het volgende:
Misschien moeten de beleidmakers eens verder kijken dan Nederland. In Engeland/Duitsland enz. lopen genoeg talentvolle trainers rond die vast wel een uitdaging zien in dit Feyenoord.
Onzin, Gudde is juist wél goed bezig.quote:Op zondag 3 april 2011 11:22 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik zet deze twee mannen los van elkaar, ik wil alleen zeggen dat Been niet eigenhandig de club deze twee jaar verder de verdoemenis heeft geschopt.
Vergeet niet zijn mooie move met het verlengen van Luc zijn contract.quote:Op zondag 3 april 2011 12:20 schreef PIETR het volgende:
Als je dan toch een zondebok zoekt kun je beter Beenhakker nemen. Die klootzak vangt nu nog salaris, terwijl hij als geen ander weet hoe Feyenoord er financieel voor staat. Daarbij hebben zijn 'aankopen' (Schaken, Auassar, Lumb, Smolov, Ignjatovic en van Beukering) niets toegevoegd aan Feyenoord. En maar in de media verkondigen dat zijn adviseursfunctie onbezoldigd was. Maar op het einde Feyenoord wel mooi financieel een loer draaien. Huichelaar dat ie is.
Kansloze wissels inderdaadquote:Op zondag 3 april 2011 11:16 schreef Cara het volgende:
daarbij ook.. Fer erin voor Castaignos bij een 0-1 achterstand in de kuip, meeuwis eruit voor Cabral als je Biseswar en Ryo nog in de basis hebt staan.. wtf?
Ga jij maar eens zonder geld en met een klein salarishuis spelers shoppen voor een team dat al jaren niet loopt en waar het al jaren gedonder isquote:Op zondag 3 april 2011 12:20 schreef PIETR het volgende:
Als je dan toch een zondebok zoekt kun je beter Beenhakker nemen. Die klootzak vangt nu nog salaris, terwijl hij als geen ander weet hoe Feyenoord er financieel voor staat. Daarbij hebben zijn 'aankopen' (Schaken, Auassar, Lumb, Smolov, Ignjatovic en van Beukering) niets toegevoegd aan Feyenoord. En maar in de media verkondigen dat zijn adviseursfunctie onbezoldigd was. Maar op het einde Feyenoord wel mooi financieel een loer draaien. Huichelaar dat ie is.
Lekker baantje dan. Kun je het dus eigenlijk nooit fout doen.quote:Op zondag 3 april 2011 14:34 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ga jij maar eens zonder geld en met een klein salarishuis spelers shoppen voor een team dat al jaren niet loopt en waar het al jaren gedonder isdat de spelers doorgaans niks hebben toegevoegd, klopt, maar je kan gewoon niets met niks.
.. en McLaren is niet goed met jeugd, die gebruikt oude spelers. Totaal niets voor ons.
ook nooit goed. Kijken wie Van Geel koopt dan.quote:Op zondag 3 april 2011 14:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lekker baantje dan. Kun je het dus eigenlijk nooit fout doen.
Klopt, net als Fernadez.quote:Op zondag 3 april 2011 14:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
ook nooit goed. Kijken wie Van Geel koopt dan.
Cisse wilde Been trouwens hebben, was hij helemaal lyrisch van.
Van die transfervrije spelers die Beenhakker heeft gehaald had er best ééntje mogen slagen ..quote:Op zondag 3 april 2011 14:34 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ga jij maar eens zonder geld en met een klein salarishuis spelers shoppen voor een team dat al jaren niet loopt en waar het al jaren gedonder isdat de spelers doorgaans niks hebben toegevoegd, klopt, maar je kan gewoon niets met niks.
.. en McLaren is niet goed met jeugd, die gebruikt oude spelers. Totaal niets voor ons.
Als ik Wenger was, zou ik geen enkel talent naar de Kuip sturen zolang onze vrolijke golfer aan het bewind staat. Mario krijgt het zelf voor elkaar om Messi slecht te laten spelen.quote:Op zondag 3 april 2011 10:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik zei het al dat Ryo ook meegezogen ging worden in het slechte spel van Feyenoord en zie.
Die jongen heeft hier niets te zoeken met dit slechte positiespel.
Idd, ik zie het ontslag van Gertjan Verbeek nog steeds als één van de grootste fouten bij Feyenoord van de afgelopen tijd.quote:Op zondag 3 april 2011 11:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Zoals hierboven al gezegd: we hadden Gertjan Verbeek die spelers heel verzorgd positiespel laat spelen in straaljagertempo. Als dat stel lamzakken zijn positie niet vanaf het begin had lopen saboteren was het heel anders gelopen denk ik. Je zag wat hij bij Heracles teweeg bracht. Ik bedoel: Heracles... Met alle gespect voor die spelers, maar dat materiaal is wel even wat minder dan wat er rondliep bij Feyenoord, en toch kreef hij ze aan het voetballen.
Hij is fysiek erg sterk en wint veel kopduels.quote:
Omdat Been een goeie gozer is, maar niet goed genoeg is als trainer.quote:Op zondag 3 april 2011 17:44 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje maar waarom zitten zoveel zichzelf benoemde feyenoordsupporters zo af te geven om Mario Been die een kind van Zuid is en nog steeds door de harde kern zoals Ron van Delft en die panamees wordt omarmt bij de Kuip?
Bij NEC, ja. Bij Feyenoord niet.quote:Op zondag 3 april 2011 17:44 schreef Morendo het volgende:
Been is het probleem niet. Die haalde bij NEC ook het 'optimale rendement uit zijn selectie'.
geblesseerd toch ?quote:Op zondag 3 april 2011 18:11 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Omdat Been een goeie gozer is, maar niet goed genoeg is als trainer.
Zijn wissel en spelersbeleid zijn zwaar ondermaats.
Waarom zat Larsen trouwens niet bij de selectie?
Volgens Been had die enorm veel potentie. Net zoals Van Beukering, Smolov, Simon enzovoort. Vervolgens spelen ze alleen nooit.quote:Op zondag 3 april 2011 18:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
geblesseerd toch ?
ook zo'n miskoop, gelukkig was Beenhakker al weg, anders kreeg hij daar ook de schuld van.
Binnen de zestien een van de beste spitsen van Indonesië.quote:Op zondag 3 april 2011 19:15 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Volgens Been had die enorm veel potentie. Net zoals Van Beukering, Smolov, Simon enzovoort. Vervolgens spelen ze alleen nooit.
Je kunt al zijn tekorten wel blijven negeren, maar dat is dan toch echt een eigen keus.quote:Op zondag 3 april 2011 20:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het kan toch niet alleen aan de trainer liggen?
nu alweer ? Hij zit er 2 jaar en het positiespel blijft beroerd, we winnen met toeval, wissels zijn onbegrijpelijk, eerste keerper wisselt elke week (eerst Darley bv, wat heeft hij gedaan, dat hij geen kans meer krijgt ??) spelhervattingen zijn dramatisch en spelers nemen hem blijkbaar niet serieus. En opstellingen zijn onlogisch (Wijnaldum is een vleugelspeler, geen 10, Biseswar eerst tribune, nu basis, Fer is bankzitter, Mokotjo tribuneklant)quote:Op zondag 3 april 2011 20:22 schreef Morendo het volgende:
Kijk, ik had Verbeek nooit ontslagen, maar nu alweer de trainer vervangen maakt geen goede indruk. Bovendien kost het geld dat beter aan een versterking van de selectie kan worden besteed.
Zo te zien laat hij ze alleen zien aan Wijnaldum.quote:Op zondag 3 april 2011 20:47 schreef voice-over het volgende:
Zou Been überhaupt zijn spelers wel eens dit soort plaatjes laten zien zodat zij weten wat de looplijntjes moeten zijn in bepaalde spelsituaties? Ik praat dus nog helemaal niet over DVD-opnames van de spelers tijdens de wedstrijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij laat de verkeerde plaatjes zien, Wijnaldum loopt als een kip-zonder-kop op het veld.quote:Op zondag 3 april 2011 20:49 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Zo te zien laat hij ze alleen zien aan Wijnaldum.
Nee hoor, Wijnaldum loopt gewoon voor iedereen tegelijk.quote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef voice-over het volgende:
[..]
Hij laat de verkeerde plaatjes zien, Wijnaldum loopt als een kip-zonder-kop.
Maar wat doet Been dan wel om er enigszins een samenhangend team van te maken dat weet hoe er gespeeld moet worden?quote:
Wil nog wel eens zien of een andere trainer het wel lukt, denk het nietquote:Op zondag 3 april 2011 21:38 schreef voice-over het volgende:
Het is gewoon over. Na twee seizoenen is gebleken dat Mario Been de spelers niet aan het voetballen krijgt. Houd de eer dan aan jezelf. Wees een echte Feyenoorder en denk aan je club: vertrek zonder oprotpremie.
Dat is altijd afwachten.quote:Op zondag 3 april 2011 21:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wil nog wel eens zien of een andere trainer het wel lukt, denk het niet
Zelfs in de tijd van Kuyt en Kalou was het vaak dramatisch.quote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef Stokstaart het volgende:
Kan me niet eens meer herinneren dat Feyenoord goed en strak positiespel speelde.
Hoeveel trainers heeft Ajax versleten de afgelopen 10 jaar?quote:Op zondag 3 april 2011 21:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wil nog wel eens zien of een andere trainer het wel lukt, denk het niet
in de eerste periode van Bert, eerste half jaar, later nog periodes.quote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef Stokstaart het volgende:
Kan me niet eens meer herinneren dat Feyenoord goed en strak positiespel speelde.
vorig jaar bijna nog kampioen, toen maakten ze de fout vooral met Rommedahl te laten gaan en Suarez niet te verkopen gelijk.quote:Op zondag 3 april 2011 21:45 schreef voice-over het volgende:
[..]
Hoeveel trainers heeft Ajax versleten de afgelopen 10 jaar?
Wat is de grootste kritiek op de speelwijze van Ajax de laatste jaren?
Klopt. Spel zag er toen goed uit. Na 5 wedstrijden werd Feyenoord tot titelkandidaat gebombardeerd.quote:Op zondag 3 april 2011 21:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
in de eerste periode van Bert, eerste half jaar, later nog periodes.
Moet je nagaan dat is alweer 10 jaar geleden bijna.quote:Op zondag 3 april 2011 21:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
in de eerste periode van Bert, eerste half jaar, later nog periodes.
Bert's 2e periode.quote:Op zondag 3 april 2011 21:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat is alweer 10 jaar geleden bijna.
Dat was toch het seizoen dat we zo furieus van start gingen en daarna in rap tempo (na de winterstop) werkelijk alles verspeelden?quote:
Toen stonden we in de winterstop gedeeld 1e met PSV. Toen won PSV als eerste wedstijd in januari met 0-1 in De Kuip door een doelpunt van Bakkal.quote:Op zondag 3 april 2011 22:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was toch het seizoen dat we zo furieus van start gingen en daarna in rap tempo (na de winterstop) werkelijk alles verspeelden?
Debuut van Dszudszakquote:Op zondag 3 april 2011 22:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Toen stonden we in de winterstop gedeeld 1e met PSV. Toen won PSV als eerste wedstijd in januari met 0-1 in De Kuip door een doelpunt van Bakkal.
Waarom weet ik dit nog?
Haha, echt unbelievable. Doen ze een keer een lady's day, zetten ze zo iemand neer.quote:Op zondag 3 april 2011 20:24 schreef Nitrouz het volgende:
Maar jongens, dat roodharige ballenmeisje was wel grappig. De puber werd helemaal dood gescholden omdat ze de bal nogal laat gooide.
Ik heerlijk om haar na het boe geroep en gescheld als een puber te zien lopen.quote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Haha, echt unbelievable. Doen ze een keer een lady's day, zetten ze zo iemand neer.
Ik zei ook al, die heeft een geweldige avond
quote:Op zondag 3 april 2011 20:39 schreef Paul-89 het volgende:
Het pijnlijkste vind ik dat er totaal geen positiespel of automatisme te zien is na 2 jaar. En dan ook nog eens al die onbegrijpelijke wissels/veranderingen.
Misschien ligt het daar wel aan.
V/d Brom.quote:Op maandag 4 april 2011 02:45 schreef Morendo het volgende:
Maar ja, wie dan? Van den Brom of zo? Jans?
Bosz?
Die doet het nu goed bij ADO zoals Been het goed deed bij NEC. In de traditionele top 3 is het toch altijd lastiger werken. Hoewel ik ook mijn vraagtekens zet bij het tactische niveau en wisselbeleid van Been, voornamelijk van de laatste tijd.quote:
Ongelijk?quote:Op maandag 4 april 2011 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
V/d Brom.
Liever nog Verbeek eigenlijk. Legioen had gewoon groot gelijk toen ze destijds kwaad waren dat hij weg moest. Prima trainer.
Gelijkquote:
Oh precies, ik las het verkeerd. Hem wegsturen was inderdaad kortetermijn denken.quote:Op maandag 4 april 2011 02:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gelijk
Veel mensen wilden dat hij bleef.
Heerenveen, Heracles en nu AZ. Al zijn teams spelen verzocht voetbal en presteren prima.quote:Op maandag 4 april 2011 02:55 schreef Ausputzert het volgende:
De zoveelste trainer die vertelt dat hij niet belangrijk is, maar dat het om de club en de supporters gaat..
Toch denk ik niet dat hij er in een paar seizoenen veel meer van had gebakken als hij destijds had mogen blijven.
Dat weet je nooit.quote:Op maandag 4 april 2011 03:01 schreef Ausputzert het volgende:
Hij had dan al een voorgeschiedenis en moest toch nog een tijdje met die gasten werken. Het is natuurlijk niet zo dat je met hem nu 5e in de Eredivisie had gestaan. In die zin geloof ik niet dat je er noemenswaardig beter had voor gestaan als hij toen mocht blijven zitten.
Bij NEC deed hij het ook gewoon prima. Hoewel je ook kunt aannvoeren dat de spelers toentertijd (Lens) van hem een goede coach maakten.quote:Op maandag 4 april 2011 03:05 schreef Ausputzert het volgende:
Mario was zo geweldig en geschikt omdat hij altijd het optimale rendement uit zijn ploegen zou halen.. Bij Excelsior en met name Nec.
Heb je Feyenoord zien voetballen?quote:Op maandag 4 april 2011 03:05 schreef Ausputzert het volgende:
Mario was destijds zo geweldig en geschikt volgens velen omdat hij altijd het optimale rendement uit zijn ploegen zou halen.. Bij Excelsior en met name Nec.
Het lijkt ook nergens op, maar heel R'dam-Zuid riep toch in koor dat hij de ideale man was destijds? Hij zou het geweldig hebben gedaan bij Nec en er ook daar alles hebben uitgehaald; hij was een echte Rotterdammer en gaf echt om Feyenoord etc.. Dat biedt dus allemaal weinig garantie.quote:Op maandag 4 april 2011 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je Feyenoord zien voetballen?
Zelfs na die reeks niet verloren wedstrijden waren mensen niet tevreden. Het lijkt echt helemaal nergens op.
Johan Derksen praatjes.quote:Op maandag 4 april 2011 03:09 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Het lijkt ook nergens op, maar heel R'dam-Zuid riep toch in koor dat hij de ideale man was destijds? Hij zou het geweldig hebben gedaan bij Nec en er ook daar alles hebben uitgehaald; hij was een echte Rotterdammer en gaf echt om Feyenoord etc.. Dat biedt dus weinig garantie.
Dan klopt het toch dat de vermeende reputatie van een trainer en een verwachtingspatroon van veel mensen geen enkele garantie biedt? Of had jij als 1 van de weinige Feyenoorders op voorhand wel gedacht dat je na een tijdje Been alleen maar eindeloos op hem zou kankeren en helemaal niets positiefs meer zou zien?quote:Op maandag 4 april 2011 03:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Johan Derksen praatjes.
Je bent zo goed als je presteert en dat is gewoon zwaar ondermaats dit seizoen. De manier waarop we spelen is nog wel het meest schandelijk. Zit totaal geen gedachte achter.
Die 3 gewonnen wedstrijden hebben we te danken aan een man, Ryo Miachi. Als die er niet was geweest was waren we nu nog aan het spartelen om te overleven in de Eredivisie.
Klopt.quote:Op maandag 4 april 2011 03:18 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Dan klopt het toch dat de vermeende reputatie van een trainer en een verwachtingspatroon van veel mensen geen enkele garantie biedt? Of had jij als 1 van de weinige Feyenoorders op voorhand wel gedacht dat je na een tijdje Been alleen maar eindeloos op hem zou kankeren en helemaal niets positiefs meer zou zien?
Ik word hier zo moe van, ik heb mij van de verzendlijst voor die emails van hem afgemeld.quote:Beste voice-over
Na afloop van de wedstrijd van gisteravond wilde iedereen van me weten of de competitie nu voorbij is voor Feyenoord, maar ik weiger dat te zeggen. We hebben het onszelf niet makkelijk gemaakt door van AZ te verliezen, maar zolang we de play-offs nog kunnen halen, blijf ik er in geloven.
Dat heb ik de jongens in de kleedkamer ook verteld. We moeten onze huid de laatste vijf wedstrijden zo duur mogelijk verkopen en dan zien we na afloop van de competitie wel of het gat naar de achtste plaats te groot is geweest. Het is absoluut nog geen tijd om te klaverjassen. Ook tijdens de laatste weken van het seizoen zal er elke wedstrijd een strijdbaar Feyenoord staan.
Ik vond ons goed beginnen aan de wedstrijd, het eerste half uur speelden we zelfs uitstekend. Het tegendoelpunt viel uit het niets, want we hadden AZ volledig onder controle. In de tweede helft zetten we direct veel druk vooruit en dat betaalde zich uit in grote kansen voor Kelvin Leerdam en Luc Castaignos. Eén van die twee ballen had erin gemoeten, maar het mocht helaas niet zo zijn.
De speler die na afloop het meest stuk zat van allemaal, was Gill Swerts. Hij was helemaal ontdaan dat Maarten Martens na een actie van hem geblesseerd van het veld moest. Ik weet zeker dat er van opzet geen sprake was. Die jongens zijn goede vrienden van elkaar. Het was een ongelukkig moment. Ik hoop dat Martens snel weer hersteld is.
Het heeft mij deugd gedaan om te zien dat De Kuip weer helemaal vol zat, met opvallend veel vrouwen op de tribune. Ik baal er ontzettend van dat we hen en al die andere supporters niet die leuke avond hebben kunnen geven zoals we allemaal hadden gewild.
Bedankt voor je steun.
Groeten, Mario Been
Ehm, realiseren jullie ook dat als Been er uitgeknikkerd word, dat er weer een hoog salaris doorbetaald moet worden?quote:Op maandag 4 april 2011 03:12 schreef Morendo het volgende:
Een trainer die aantoonbaar spelers beter maakt (Verbeek, Adriaanse, Foppe de Haan desnoods) is wat Feyenoord nodig heeft. Of Been die trainer ook kan zijn, tsja......
Mario moet gewoon even goed nadenken en dan zelf opstappen. Prima kerel maar hij moet ook realistisch naar zichzelf kijken en het voetbal is gewoon niet beter geworden in 2 jaar.quote:Op maandag 4 april 2011 10:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ehm, realiseren jullie ook dat als Been er uitgeknikkerd word, dat er weer een hoog salaris doorbetaald moet worden?
Overigens zou het me niet verbazen als Foppe volgend jaar Heerenveen traint, en Jans Feyenoord.
Hierin blijkt maar weer hoe erg Feyenoord faalt op bepaalde punten - wat een verschrikkelijk amateuristische boel!quote:Been baalt van ontbreken Larsen
4 april 2011
De kans dat Feyenoord door wil met Søren Larsen lijkt nihil. Trainer Mario Been is niet tevreden over de prestaties van de Deen. Op het moment dat Been hem zaterdag hard nodig had, was hij er niet. "Tja, Larsen had weer een pijntje", zuchtte Been tegenover het Algemeen Dagblad. "Hij vertelde vrijdag dat hij echt niet kon spelen. Ik had hem goed kunnen gebruiken."
Idd.. Te triest voor woordenquote:Op maandag 4 april 2011 10:44 schreef Cara het volgende:
[..]
Hierin blijkt maar weer hoe erg Feyenoord faalt op bepaalde punten - wat een verschrikkelijk amateuristische boel!
Als men ook maar een KLEIN beetje onderzoek gedaan had naar Larsen dan weet je dat hij de afgelopen 3 jaar alleen maar geblesseerd is geweest. Maar nee hoor, geef maar lekker je spaarzame tonnen weer uit aan kansloze kutaankopen en ga vervolgens in de pers janken dat ze niet goed zijn.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kopen ? was het maar waar, hij loopt transfervrij de deur uit.quote:Op maandag 4 april 2011 11:15 schreef TC03 het volgende:
Been zegt ook dat Feyenoord niets met Bruins opschiet en dat zijn rendement te laag is. Tja, dat is misschien zo. Toch denk ik dat hij in een goed draaiend elftal zeker zijn meerwaarde zal hebben. Zou me niks verbazen als Twente hem oppikt als vervanger van Janssen.
Terecht, want het rendement van de speler die nu op zijn plek staat (Wijnaldum) is wél goed.quote:Op maandag 4 april 2011 11:15 schreef TC03 het volgende:
Been zegt ook dat Feyenoord niets met Bruins opschiet en dat zijn rendement te laag is.
Die uitschieter tegen Groningen zorgt ervoor dat het er nog best leuk uitziet, maar hij is gewoon niet constant. Af en toe zo'n uitschieter maar hij zet daarna geen serie goede wedstrijden neer.quote:Op maandag 4 april 2011 12:04 schreef Cara het volgende:
[..]
Terecht, want het rendement van de speler die nu op zijn plek staat (Wijnaldum) is wél naar behoren.![]()
![]()
![]()
Het is toch van de gekke dat Been zo ontzettend kritisch is op Bruins, maar een miniem betere (soms zelfs nog slechter) presterende Wijnaldum mag week in week uit zonder ook maar een greintje kritiek 90 minuten lang als een kip zonder kop op het veld rond rennen.quote:Op maandag 4 april 2011 12:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die uitschieter tegen Groningen zorgt ervoor dat het er nog best leuk uitziet, maar hij is gewoon niet constant. Af en toe zo'n uitschieter maar hij zet daarna geen serie goede wedstrijden neer.
Al vond ik hem Zaterdag wel met erg veel beleving spelen en hij rende overal achteraan. Maar hij is in mijn ogen (nog) niet geschikt als 10.
Ik kan Mario ook totaal niet meer volgen, en dat vind ik nog wel het ergste. Al die gekke veranderingen zonder uitleg (amper/geen kansen meer voor Bruins,Simon,Mokotjo) De Cler die hij nooit meer hoefde te zien, Biseswar die ze maar wat graag weg wilde pesten, keepers wisselingen, Schaken te lang de hand boven het hoofd houden enz. enz.quote:Op maandag 4 april 2011 12:27 schreef Cara het volgende:
[..]
Het is toch van de gekke dat Been zo ontzettend kritisch is op Bruins, maar een miniem betere (soms zelfs nog slechter) presterende Wijnaldum mag week in week uit zonder ook maar een greintje kritiek 90 minuten lang als een kip zonder kop op het veld rond rennen.
Daarbij gezegd, ik ben absoluut geen Bruins fan, maar dit vind ik echt niet kunnen.
Als de rest nou wel goed presteerde, oke. Maar dat is hier natuurlijk niet het geval.
Ja bij Az op de bank/tribune.quote:Op maandag 4 april 2011 13:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik lees net dat Swerts waarschijnlijk 4 wedstrijden geschorst gaat worden. Ik zeg: doe er nog maar eentje bij, dan zijn we van deze verschrikkelijk slechte voetballer af![]()
Volgend jaar is dan hopelijk Fernandez er weer bij en kan deze meneer naar de plek waar hij hoort, de bank
Als hij niet goed genoeg is voor de basis dan is haast niemand dat.quote:Op maandag 4 april 2011 13:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor de basis en te duur voor op de bank.
Swerts is echt hééél slecht hoor, niet "gewoon" slecht.quote:Op maandag 4 april 2011 13:55 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Als hij niet goed genoeg is voor de basis dan is haast niemand dat.
Daarmee doe je Bahia te kort. Swerts is gewoon dramatisch. Dieptepunt was de uitwedstrijd tegen Heerenveen.quote:Op maandag 4 april 2011 13:58 schreef TheGreatHooD het volgende:
Swerts kan je vergelijken met Bahia. Doet ze stinkende best maar je bent hem liever kwijt dan rijk in je elftal. Gewoon met Fernandez en jeugd volgend jaar. En geen Mario plz...
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 4 april 2011 13:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Swerts is echt hééél slecht hoor, niet "gewoon" slecht.
Moet je alleen al eens kijken wat-ie in de korte tijd dit seizoen al voor rampspoed heeft aangericht bij Feyenoord. Bijna elke wedstrijd is er wel een fatale blunder, veroorzaken penalty of rode kaart.
Kan die jongen niets aan doen, hij doet zijn best, maar hij kan niet goed voetballen en is ook niet de snuggerste.
Hap hap....quote:
Swerts doet eigenlijk niets bewust, en dat is tevens zijn grootste probleem. Het overkomt hem allemaal omdat hij maar wat doet en eigenlijk totaal geen idee heeft.quote:Op maandag 4 april 2011 14:53 schreef Ausputzert het volgende:
Dat schijnheilige gebrabbel voor de camera na een oliedomme, bewuste charge uit frustratie op het middenveld.
Ik heb er geen enkele twijfel over dat hij die achterlijke tackle inzette met als doel de tegenstander te raken. Matige, domme spelers hebben vaak wel intenties, maar vooral de verkeerde.quote:Op maandag 4 april 2011 14:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Swerts doet eigenlijk niets bewust, en dat is tevens zijn grootste probleem. Het overkomt hem allemaal omdat hij maar wat doet en eigenlijk totaal geen idee heeft.
Ik denk het niet hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 14:56 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkele twijfel over dat hij die achterlijke tackle inzette met als doel de tegenstander te raken. Matige, domme spelers hebben vaak wel intenties, maar vooral de verkeerde.
Laat Swerts nou net de enige huurling zijn die al vastligt voor volgend jaar.quote:Op maandag 4 april 2011 13:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik lees net dat Swerts waarschijnlijk 4 wedstrijden geschorst gaat worden. Ik zeg: doe er nog maar eentje bij, dan zijn we van deze verschrikkelijk slechte voetballer af![]()
Volgend jaar is dan hopelijk Fernandez er weer bij en kan deze meneer naar de plek waar hij hoort, de bank
Niet, maar ze hebben wel een optie.quote:Op maandag 4 april 2011 15:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Laat Swerts nou net de enige huurling zijn die al vastligt voor volgend jaar.
Optie? Volgens mij had hij gewoon een contract bij AZ tot zomer 2011 en hebben we hem tot dan gehuurd en gaat daarna zijn contract bij Feyenoord in.quote:
Laten we hopen dat jij gelijk hebt, Paul.quote:Op 4 januari 2011 kwam naar buiten dat Gill Swerts in gesprek was met Feyenoord om te praten over een terugkeer. Uiteindelijk werd de overeenkomst met Feyenoord een dag later definitief. Hij bleef de tweede seizoenshelft van 2010/2011 onder contract bij AZ, dat hem voor een half seizoen verhuurde aan de Rotterdammers, vanaf het seizoen 2011/2012 keert Gill Swerts terug op de loonlijst van Feyenoord, hij heeft dan een eenjarig contract.
Inderdaad daar had ik het nog over met een twente supporter hier,quote:Op maandag 4 april 2011 11:15 schreef TC03 het volgende:
Been zegt ook dat Feyenoord niets met Bruins opschiet en dat zijn rendement te laag is. Tja, dat is misschien zo. Toch denk ik dat hij in een goed draaiend elftal zeker zijn meerwaarde zal hebben. Zou me niks verbazen als Twente hem oppikt als vervanger van Janssen.
quote:Spelers #Feyenoord hebben om en nabij de 5000 euro bijgedragen aan Supporters steunen Feyenoord. Reden: conflict over premies met de club.
Astronomisch bedrag.quote:
quote:Meer salaris Feyenoord-directie
Ondanks dat Feyenoord financieel zware tijden doormaakt hebben de directieleden van de Rotterdamse club onlangs een eenmalige toelage ontvangen. Bovendien is commercieel directeur Mark Koevermans bevorderd tot statutair directeur, hetgeen hem een aanzienlijke salarisvehoging opleverde.
De extra's in de salarissfeer staan haaks op de bezuinigingen die in de Kuip worden doorgevoerd. In verband met de slecht financiële situatie is onder leiding van Pim Blokland een reddingsplan op touw gezet, dat tot nu toe meer dan 20 miljoen euro opleverde.
ja de directie is goed bezig, ook leuk dat het naar buiten komt zo vlak voor de contractverlengingen van je beste spelers.quote:Op maandag 4 april 2011 18:13 schreef Paul-89 het volgende:
De pleuris zal wel weer gaan uitbreken.
[..]
En terecht. Hoe durf je na al die zielige verhalen over geen geld. Om vervolgens je trouwe supporters geld afhandig maken door middel van een donatie. Daarbij geven ze steeds vaker en meer kaarten weg op de Kuip maar vol te krijgen. Terwijl seizoenkaarthouders maar gewoon 255 euro op moeten hoesten voor het goedkoopste vak.quote:Op maandag 4 april 2011 18:13 schreef Paul-89 het volgende:
De pleuris zal wel weer gaan uitbreken.
[..]
quote:Karige bijdrage spelers Feyenoord
De spelers van Feyenoord hebben minder dan 10.000 euro bijgedragen aan de actie Supporters Steunen Feyenoord. Nadat fans al 850.000 euro hadden verzameld, was de verwachting dat met de donatie van de spelers het miljoen zou worden gehaald.
Maar nadat begin maart werd aangekondigd dat het miljoen in zicht was, bleef het opvallend stil rondom de actie. Trainer Mario Been noemde de bijdrage van de spelers eerder 'substantieel'. Het geringe bedrag dat de spelers betaalden, zou voortkomen uit onvrede over het niet uitbetalen van premies.
Maar in ieder geval even een flinke pauze.quote:Op maandag 4 april 2011 18:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Dacht jij. Wordt alleen maar erger volgend seizoen.
Prima, zulke figuren kunnen we missen als kiespijn.quote:Op maandag 4 april 2011 18:35 schreef Nitrouz het volgende:
Ik denk dat ik ga overstappen op een andere club als het volgend seizoen nog erger wordt...
quote:Op maandag 4 april 2011 18:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Prima, zulke figuren kunnen we missen als kiespijn.
Zouden er serieus supporters bestaan die dat doen?quote:Op maandag 4 april 2011 18:35 schreef Nitrouz het volgende:
Ik denk dat ik ga overstappen op een andere club als het volgend seizoen nog erger wordt...
Ja hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 18:38 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Zouden er serieus supporters bestaan die dat doen?
Mijn pa is voor Heerenveen, Leeuwarden (!!! die 2 gaan niet samenquote:Op maandag 4 april 2011 18:38 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Zouden er serieus supporters bestaan die dat doen?
Ik wordt toch ook wel heel droevig van het hele gebeuren. Ik zie eerlijk gezegd ook niet meer hoe het nog opgelost moet gaan worden.quote:Op maandag 4 april 2011 18:26 schreef Happel het volgende:
Ik begin dat hele zooitje (directie + spelers) steeds meer zat te worden.
Dan ben je imo geen supporter.quote:Op maandag 4 april 2011 18:42 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Mijn pa is voor Heerenveen, Leeuwarden (!!! die 2 gaan niet samen), Go Ahead en Feyenoord geweest.
Ja en nee...quote:Op maandag 4 april 2011 18:40 schreef Haringkop het volgende:
Nogal naïef om te denken dat de spelers ff ¤ 150.000 op tafel leggen voor de club. Meerendeel van deze jongens staan aan het begin van hun carriere, dan gaan echt niet dit soort bedragen doneren.
Je ziet het gewoon in het veld. Iedereen telt z'n eigen knikkers en is al bezig met de volgende stap. Als ze echt begaan waren met de club hadden we de afgelopen weken (of eigenlijk jaar) wel betere resultaten neergezet. Iedere week zit ik weer te kijken naar 819, met de gedachten als we nu hadden gewonnen dan waren we over die en die heen gegaan. Die jongens zouden dat toch ook moet beseffen, dat Utrecht en Heracles wel eens punten konden gaan verspelen.
Nu gaat weer het verhaal rond over de premies..?? Hoe kan je daar in godsnaam ruzie overkrijgen als je amper wat wint?! Ze verdomme alle premies moeten intrekken toen je met 10-0 de boot in ging in Eindhoven. Feyenoord onwaardig dit allemaal. Jarenlang hebben we geroepen om op te bouwen met eigen jeugd, nu zien we ook daar de ware aard. Begin steeds meer het gevoel te krijgen dat de verkeerde spelers met pek en veren de Kuip uit gejaagd zijn.
Verbaast dat de spelers niet meer dan ¤ 10.000 bij elkaar leggen ben ik absoluut niet. Had het niet eens van ze verwacht. Wij als supporters hadden dat miljoen allang bij elkaar moeten leggen.
Maar hij zal meer in de Kuip zitten dan jou, en het zal me verbazen als jij je meer inleeft dan hem.quote:Op maandag 4 april 2011 18:48 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Dan ben je imo geen supporter.![]()
Dat heet sympathiseren.
vind ik ook onbegrijpelijk, deze jongen leg je toch gewoon vast gratis ??quote:Op maandag 4 april 2011 10:45 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het wel klote dat Feyenoord dan bijvoorbeeld zich niet mengt in de strijd om Botteghin.
Een jongen die zich al jaren goed laat zien bij Zwolle, heeft nog genoeg potentie en is gratis. Maar blijkbaar gaan ze pas weer in de zomer handelen als het weer te laat is.
Daarom nu een trainer die tactisch spelinzicht heeft. Die jonge gasten moeten een systeem aan gaan leren en het positiespel beheersen. CRUCIAAL naar de toekomst toe.quote:Op maandag 4 april 2011 08:26 schreef voice-over het volgende:
Een vertrek van Been is dus dringend gewenst. Mits hij zelf opstapt want Feyenoord heeft de middelen niet om onze lolsmurf af te kopen.
Het slechte seizoen is voor een deel niet aan hem te wijten (blessures, gebrek aan ervaring en kwaliteit), maar vanwege z'n slechte media-optredens (in het openbaar afzeiken van spelers), het gebrek aan conditie bij de spelers, de taktische armoede en de stagnerende ontwikkeling van enkele toptalenten. Daarbij is een salaris van 1 miljoen per jaar gewoon veel teveel voor een trainer bij een club in financiële problemen. Daarbij zal een nieuwe trainer verfrissend werken. Vers bloed is altijd goed.
Maar Martin van Geel dan? Hij staat deze zomer voor een bijna onmenselijke taak, aangezien onze selectie een bijna volledige metamorfose zal ondergaan. Je ziet het aankomen:
-Vlaar en Wijnaldum verlengen niet en worden dus verkocht
-Tomasson, De Cler en Van Dijk gaan met pensioen
-Castaignos vertrekt voor een spotprijs naar Inter
-Kwalitatief tekortkomende spelers (Auassar, Swerts, Schaken, Bahia) worden hopelijk geloosd.
-Meeuwis, Larsen en Simon zijn gehuurd en gaan waarschijnlijk weer terug. (Miyaichi blijft, moet wachten op werkvergunning)
-Brekebeen Cissé komt niet meer terug, contract wordt waarschijnlijk ontbonden als het wéér misgaat.
-Ook Biseswar zal vertrekken bij een goed bod
-Verder zal één keeper verhuurd worden om ervaring op te doen.
Enkele verhuurde spelers (Clasie, Ramsteijn) en jeugdspelers (Van Huygevoort, Manu) zullen aan de selectie worden toegevoegd.
Dit is wat je dan overhoudt:
Mulder--------------De Vrij----------Fer-----------Miyaichi--
Darley/Lamprou------Schenkeveld------Mokotjo-------Cabral----
--------------------Van Huijgevoort--Leerdam-------Manu------
--------------------Ramsteijn--------Clasie------------------
--------------------Indi-------------Van Haaren--------------
--------------------Fernandez (?)---
Een selectie met veel spelers van onder de 20 (weliswaar allemaal jeugdinternationals), slechts twee keepers, geen nummer 10, geen spits (sowieso geen scorende speler), een gebrek aan fysieke kracht in alle linies, en je meest ervaren speler is een rechtsback die al 2 jaar niet heeft gespeeld...
Kortom, er is veel werk aan de winkel. Van Geel zal met een beperkt budget op pad moeten naar mid-twintigers en ervaren spelers (talent hebben we zelf al genoeg) die transfervrij zijn en graag bij Feyenoord willen spelen. Prioriteit ligt bij een leider voor op het middenveld, een nummer 10, 2 scorende spitsen en een 2e of 3e keeper. Daarnaast zullen contracten met talenten verlengd moeten worden.
Vooralsnog blijkt dat anders nog nergens uit....quote:Op maandag 4 april 2011 19:01 schreef Paul-89 het volgende:
Van Geel heeft echt wel toezegging gehad van de VVF, waarom zou hij anders komen ? Die kan wel bij meer clubs terecht waar hij wel wat kan uitgeven.
VVF weet dat V Geel komt en zal nu toch ook al bezig zijn met volgend seizoen?quote:Sigthórsson te duur voor Feyenoord
Kolbeinn Sigthórsson is een te dure optie voor Feyenoord gebleken. De Rotterdammers zouden de spits van AZ komende zomer graag naar De Kuip halen, maar de IJslander is niet te betalen. De Stadionclub zoekt voor volgend seizoen ook nog een linksachter, een aanvallende middenvelder en een reservedoelman.
Het is aan Martin van Geel, de technisch directeur die overkomt van Roda JC Kerkrade, om de selectie voor het volgende seizoen rond te krijgen. Dit moet hij doen met een beperkt budget. Voor de linksbackpositie is Tim de Cler, die een aflopend contract heeft, nog steeds kandidaat. De oud-speler van Ajax en AZ moet dan wel flink inleveren.
Voor de spitspositie hoopt Feyenoord op het terughuren van Luc Castaignos, die komende zomer naar Internazionale verkast. Mogelijk keert Karim El Ahmadi terug in Rotterdam na zijn huurperiode bij Al-Ahli.
http://www.soccernews.nl/news/118654
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch nog iets van enigszins positief nieuws dan, voor wie het nog niet had gezien:Als je nu kijkt naar NL-11, zie je toch ook een hoop jongens die relatief lang zijn gebleven, en dan in een keer de stap naar de europese top hebben gemaakt, zonder eerst naar een subtopper te hoeven. Ik hoop dat die gasten daar eens over nadenken...quote:Fer: "Nog niet uitgeleerd bij Feyenoord"
Leroy Fer gaat deze maand om de tafel met Feyenoord om te praten over het openbreken van zijn contract. Dit liet zijn zaakwaarnemer Rob Jansen weten.
"We gaan op de uitnodiging in, maar met welke intentie? Dat ga ik niet via de media communiceren", aldus Jansen. Fer liet weten dat hij overweegt om zijn contract te verlengen: "Bijtekenen is een serieuze optie. Ik weet dat ik hier nog niet ben uitgeleerd. Ik hoop dat Feyenoord en ik eruit kunnen komen."
De huidige verbintenis loopt tot en met de zomer van 2012. In de eerste helft van dit seizoen spraken beide partijen elkaar al, maar toen kwamen ze tot de conclusie dat het geen zin had om het gesprek voort te zetten. De laatste tijd liet Fer echter een aantal keren weten dat hij nog een aantal jaar in De Kuip wil spelen. Dit was aanleiding om alsnog een gesprek te laten plaatsvinden tussen beide partijen.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |