abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94769918
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_94771603
Ik wil die veromde OP wel is updaten. Wie heeft de PSD?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 19:35:16 #3
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94773942
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:47 schreef TheGreatHooD het volgende:
Zeikerd :')
Alsof je daadwerkelijk daar in elke keer de scores ga opzoeken. Zou het niet eens willen. Trouwens, nog maar een paar potjes dan zijn we er van af. Besteed je tijd liever aan een nieuwe mooie voor volgend jaar :)
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_94774048
Drama seizoen is gelukkig bijna voorbij.
pi_94774194
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:47 schreef TheGreatHooD het volgende:
Zou gewoon eentje maken zoals ze in het Utrecht topic hebben. Met een leuke banner en een paar filmpjes er bij.
Zeker niet weer zo'n klote plaatje met uitslagen wat niemand bijwerkt :P
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_94774388
Wat mij irriteert is de ene week zit PP bomvol de andere zit er niemand.. dat mag je van mij toch echt ook tot succes supporters berekenen hoor.
pi_94774519
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:43 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Wat mij irriteert is de ene week zit PP bomvol de andere zit er niemand.. dat mag je van mij toch echt ook tot succes supporters berekenen hoor.
Is hier niet echt op RR. Maar volgend jaar gaan er wel flink minder SC de deur uit daar kun je nu al zeker van zijn.
Groetjes, Ezio.
pi_94774574
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:46 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Is hier niet echt op RR. Maar volgend jaar gaan er wel flink minder SC de deur uit daar kun je nu al zeker van zijn.
Ja denk het ook wel, ik zit zelf weer PP (Ga wel altijd over dat hekje naar ander vak maar goed) Je merkt wel dat het minder aantrekt.
pi_94775276
Groetjes, Ezio.
pi_94775299
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:59 schreef Stokstaart het volgende:

Gelijk halen
Zag'k ook al op Chelseafcforums.com idd :P
pi_94789133
O+
  woensdag 30 maart 2011 @ 03:01:31 #12
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94794920
pi_94806767
Zaterdag weer eens naar De Kuip O+
pi_94813892
Jup, k heb er echt zoveel zin in. Niet normaal. Word gruwelijk!
pi_94814390
quote:
Het blijft fascinerend hoe mensen zoals calciumdude keer op keer op keer het mentale aspect onderschatten, terwijl het juist dit seizoen zo duidelijk aanwezig is bij Feyenoord. Voetbal zit voor 50% tussen je oren, misschien wel meer.
en waarom onderschat ik het mentale aspect als ik zeg dat hij het dit seizoen niet laat zien ?
als hij de druk niet aankan bij onze club waarom zou hij het hoger dan wel aankunnen ?

Ben het wel met je eens dat hij nu allerlei taken meekrijgt en niet , zoals in zijn eerste seizoen gewoon maar wat mag aanklooien , dat frivole is er helemaal uit ..
Zonde is dat .
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:08:33 #16
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_94815131
Zaterdag lekker chickies checken in de Kuip :')
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_94825501
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:08 schreef satecl het volgende:
Wel je netjes scheren en een lekkere aftershave op doen hè. ;(
pi_94825917
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:08 schreef satecl het volgende:
Lopen soms best lekkere kippetjes rond in de Kuip :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groetjes, Ezio.
pi_94826398
quote:
Been: "Zes keer winnen en alles is nog mogelijk"

Feyenoord-trainer Mario Been gaat nog vol voor plek acht in de Eredivisie. Die plek geeft nog recht op deelname aan de play-offs om Europees voetbal. Feyenoord begon het seizoen niet sterk, maar de laatste weken heeft de ploeg de weg omhoog gevonden. Momenteel staan de Rotterdamers twaalfde, al verloor het voor de interlandonderbreking wel met 3-0 van Roda JC Kerkrade. "Maar de laatste twee maanden hebben we de weg omhoog gevonden", vertelde Been.

"Zes keer winnen en alles is nog mogelijk", vervolgde een optimistische Been, die met feyenoord zeven punten achter staat op nummer acht FC Utrecht. "We hebben dit seizoen veel kritiek gekregen. Kon ik begrijpen, want we stonden er ook niet florissant voor. De wedstrijd bij Roda was een tegenvaller, maar die moet geen opmaat worden voor een slechte eindfase van het seizoen."

"Ik wil de competitie positief afsluiten", aldus de trainer van de Rotterdamse formatie. "Niet alleen om nog in de race te blijven voor die play-offs, maar ook richting volgend seizoen, voor onze supporters en voor het gevoel. Als we komende zaterdagavond van AZ winnen, geloof ik nog steeds in een goed einde van dit seizoen."
http://www.soccernews.nl/news/118286
Niet realistisch maar wel de juiste instelling.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:50:26 #20
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94830490
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:52 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

en waarom onderschat ik het mentale aspect als ik zeg dat hij het dit seizoen niet laat zien ?
als hij de druk niet aankan bij onze club waarom zou hij het hoger dan wel aankunnen ?

Ben het wel met je eens dat hij nu allerlei taken meekrijgt en niet , zoals in zijn eerste seizoen gewoon maar wat mag aanklooien , dat frivole is er helemaal uit ..
Zonde is dat .
Het heeft denk ik niet alleen met die taken die hij meekrijgt te maken (al is het bij Wijnaldum inderdaad wel dat juist dat vrije, frivole z'n kracht was). De Kuip blijkt gewoon al jaren geen ideale locatie voor maximale prestaties te zijn. Exact de vinger er op leggen waar het nou door komt lijkt maar niet te kunnen, maar het is toch wel goeddeels mentaal.
Wijnaldum speelt bij Feyenoord heel matig, maar heeft absoluut wel de potentie om bij Twente of PSV ineens in de basis te staan en bij de beteren te horen. Zo geld dat helaas voor meer jongens... ALS ze daar door heen weten te groeien kunnen ze zo overal terecht, dan worden het grote, maar echt lekker zitten ze hier gewoon niet.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 30 maart 2011 @ 21:52:28 #21
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_94830627
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:46 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Niet realistisch maar wel de juiste instelling.
"Gewoon" elke wedstrijd er vol voor gaan.
Dood of de gladiolen. *O*
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 31 maart 2011 @ 09:07:41 #22
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_94843621
quote:
Van Gastel baalt van trage beslissing Feyenoord

30 maart 2011

Jean Paul van Gastel vindt dat de beslissing van het Feyenoordbestuur over zijn toekomst te lang op zich laat wachten. De huidige trainer van de A1 van Feyenoord/ Excelsior liet na de wedstrijd tegen Sparta A1 tegenover RTV Rijnmond weten dat hij baalt, omdat hij nog steeds niet weet waar hij volgend seizoen aan toe is.

'Er is al een aantal gesprekken geweest en daar ben ik erg positief over. Intern weet iedereen wat mijn wensen zijn en ik weet wat zij willen, maar het duurt allemaal erg lang.'

Geruchten

Over de geruchten dat hij de opvolger zou worden van Alex Pastoor bij Excelsior laat hij zich niet uit. 'Ik heb als het goed is over het twee maanden mijn diploma Coach Betaald Voetbal op zak, dus het lijkt mij duidelijk dat ik de ambitie heb om een eerste elftal te trainen. Of dat volgend seizoen al zal gebeuren weet ik niet.'

Intentie

Van Gastel is niet bang dat de partijen er niet uit zullen komen. 'Dan moet het wel heel gek lopen, we hebben allebei de intentie uitgesproken dat we met elkaar verder willen, maar het mag van mij allemaal een beetje opschieten.'

Eredivisie A-jeugd

Feyenoord/Excelsior A1 won woensdagavond op Nieuw Terbregge met 2-0 van Sparta A1. De ploeg van Van Gastel is samen met Sparta nog in de race voor de tweede plek van de eredivisie van de A-jeugd. Koploper Ajax lijkt met tien punten voorsprong niet meer te achterhalen. Komende zaterdag speelt Feyenoord/Excelsior in Amsterdam de topper tegen Ajax.
Zucht...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 31 maart 2011 @ 09:11:58 #23
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_94843687
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:43 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
PP is toch het familie vak ?
Vroeger een seizoen kaart opgehad.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_94844144
daar (vak PP) worden toch ook die partner verenigingen losgelaten ?
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_94844582
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 09:37 schreef Calciumdude het volgende:
Volgens mij wel ja.
pi_94858866
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:59 schreef Stokstaart het volgende:

Gelijk halen
In de Kuip nog wel ;)
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_94860225
quote:
Tim de Cler moet afhaken voor AZ

Tim de Cler zal zaterdag ontbreken bij Feyenoord in de competitiewedstrijd tegen AZ. De verdediger kampt met liesklachten.

De Cler kreeg afgelopen maandag van het ene op het andere moment last van zijn lies. ,,Het schoot er tijdens de training plotseling in, aldus de Leidenaar. ,,Ik heb dinsdag nog wel getraind, maar daarna heb ik in overleg met de dokter besloten een paar dagen rust te nemen. Er zijn fotos gemaakt, en daaruit bleek gelukkig dat het geen liesbreuk is of iets dergelijks. Het is een irritatie bij de aanhechtingen. AZ kan ik dus op mijn buik schrijven.

Daar baalt hij stevig van. De 17-voudige international speelde 4,5 jaar voor de club uit Alkmaar en beschouwt het nog steeds als apart om tegen zijn oude ploegmaten aan te treden. ,,Er zijn in de tussentijd natuurlijk al heel wat jongens naar andere clubs vertrokken, maar de kern is toch aardig intact gebleven. Ik had de wedstrijd graag mee willen maken. Maar zelfs stapvoets lopen doet pijn momenteel. Ik moet kijken hoe het er volgende week voorstaat als ik een paar dagen rust heb gehad. Het is niet anders.
Wie moet er nu dan links en rechtsbuiten ?
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:48:27 #28
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94860243
Ryo op LB.
2000 light years from home
pi_94863042
quote:
Kromme springt in de bres voor 'eerlijke' Cruijff

Willem van Hanegem heeft met verbazing de houding van de Ajax-leiding waargenomen in de vete met de groep-Johan Cruijff. ,,Als zo'n knap stel voetbalhersens het wil gaan doen, zou ik denken: dat is goed. Geweldig, verdimme, dat die gasten dat willen doen, met Frank de Boer bij het eerste elftal", zegt de oer-Feyenoorder.

Ik heb een tijdje met Johan samengespeeld en met hem op de kamer gelegen. Ik heb niet het gevoel dat hij zit te liegen. Dat weet ik wel zeker. Woorden als 'je moet oprotten' neemt hij nooit in de mond. Ook niet als er vroeger wel eens problemen waren.

,,Mensen gaan nu heel raar doen over Dennis Bergkamp en Wim Jonk. Maar dat waren toch twee geweldige voetballers", reageert Van Hanegem tegen RTV Noord-Holland. ,,Zouden die niet weten hoe het voetbal in elkaar zit?"

'Voor eigen parochie'
Van Hanegem vindt dat de houding van de Amsterdamse club verkeerd is. ,,Wat mij al jaren irriteert, en dat is niet alleen bij Ajax, dat iedereen maar voor eigen parochie zit te preken. Dat de mensen gaan denken: wie moet ik nou geloven?"

'Voor eigen parochie'
Van Hanegem vindt dat de houding van de Amsterdamse club verkeerd is. ,,Wat mij al jaren irriteert, en dat is niet alleen bij Ajax, dat iedereen maar voor eigen parochie zit te preken. Dat de mensen gaan denken: wie moet ik nou geloven?"

,,Ik heb een tijdje met Johan samengespeeld en met hem op de kamer gelegen. Ik heb niet het gevoel dat hij zit te liegen. Dat weet ik wel zeker. Woorden als 'je moet oprotten' neemt hij nooit in de mond. Ook niet als er vroeger wel eens problemen waren."

De 'Kromme' kan niet geloven dat Danny Blind van de groep-Cruijff moet 'oprotten'. ,,Blind werkt al zoveel jaren bij de club. Ik kan mij niet voorstellen dat Cruijff hem dan op zo'n manier wil laten vertrekken. Zo van: hup, een nieuwe. Dat bestaat niet, zeg ik."

'Zet ze voor een camera'
Van Hanegem zou het liefste een gesprek tussen Cruijff, Van den Boog en Coronel zien. ,,Met een camera erbij, dan krijgt iedereen pas een goed beeld. En niet meer, de vriend van de één gaat dat schrijven en een andere vriend van de ander dat. Iedereen gaat zich er ook aan irriteren en het is niet in bevorderlijk voor de club."

'Eén keer in de twee weken naar Amsterdam'
Van Hanegem hoopt dat Cruijff de touwtjes in handen krijgt. ,,Ik heb geschreven dat ik er voorstander van zou zijn als Cruijff het zou gaan doen. Maar dan móet-ie het ook doen."

,,Hij moet er dan dicht op zitten. Het moet niet zo zijn dat hij iedereen aanstelt en dan weer vertrekt. Zo van aju, dan kom ik af en toe eens kijken. Ik besef heus wel dat hij niet elke dag in Amsterdam kan zijn, als je in Barcelona woont. Maar als je één keer in de week of twee weken in Amsterdam kunt zijn en je dat weer bezighoudt met jouw club - want het is zijn club - dan zou dat toch niet verkeerd zijn?"

Op de hulp van de Zeeuw hoeft Cruijff in ieder geval niet te rekenen. ,,Hij kan zijn boontjes zelf wel doppen. Ik ben geen Ajacied."
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)rlijke-Cruijff.dhtml
Gaat Willem zich nu ook al met onze Amsterdamse vrienden bemoeien.
Groetjes, Ezio.
pi_94865058
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:37 schreef Calciumdude het volgende:
Da's in G geloof ik. iig niet in PP, daar zitten m'n broertje, m'n pa en ik al 10 jaar en nog nooit partners gezien of iets in die trant :P
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:43:18 #31
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_94865069
quote:
Anass Achahbar heeft donderdagochtend in De Kuip zijn eerste profcontract bij Feyenoord getekend. De 17-jarige aanvaller van Feyenoord/Excelsior onder 17 zette in bijzijn van zijn vader, drie broertjes en twee persoonlijke begeleiders zijn handtekening onder een verbintenis voor drie jaar. Hij kreeg vervolgens het shirt met daarop zijn naam uitgereikt door Roy Makaay, van wie hij dit seizoen training krijgt. Achahbar is ploeggenoot van Tonny Trindade De Vilhena, die afgelopen woensdag al een profcontract tekende bij Feyenoord.
Vind dat Feyenoord goed bezig is wat betreft het vastleggen van zn talentvolle jeugdspelers. Deze jongen zou ook Arsenal al zijn opgevallen, en verder doet ie het erg goed in de jeugdelftallen van oranje.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_94865208
quote:
Erwin Mulder is niet inzetbaar als Feyenoord aanstaande zaterdag in De Kuip aantreedt tegen AZ. De doelman kampt met een armblessure en moest om die reden ook al de groepstraining van donderdagochtend aan zich voorbij laten gaan. Mulder werkt individueel aan het herstel van de kwetsuur. Ook Tim de Cler zal de wedstrijd tegen AZ moeten missen. De vleugelverdediger liep afgelopen maandag liesklachten op en ondervindt daarvan te veel hinder om in actie te komen tegen zijn vorige werkgever. De Cler liet zich dinsdag nog wel zien op het trainingsveld, maar heeft inmiddels rust voorgeschreven gekregen.
pi_94865550
van Dijk is toch ook geblesseerd?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 31 maart 2011 @ 18:59:06 #34
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_94865678
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:43 schreef PIETR het volgende:

[..]

Vind dat Feyenoord goed bezig is wat betreft het vastleggen van zn talentvolle jeugdspelers. Deze jongen zou ook Arsenal al zijn opgevallen, en verder doet ie het erg goed in de jeugdelftallen van oranje.
Goed nieuws idd. :)
Nu mee laten lopen met het eerste om nu al ervaring op te laten doen. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_94865794
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:56 schreef Cara het volgende:
van Dijk is toch ook geblesseerd?
Niet dat ik weet.
pi_94865878
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:43 schreef PIETR het volgende:

[..]

Klopt, in een paar weken tijd belande dat in een stroomversnelling allemaal. ^O^
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:15:45 #37
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_94872916
Complimenten wat dat betreft voor Gudde en Brard, mag ook wel een keer gezegt worden, ja toch? Ook mooi om te zien dat jongens als Makaay en van Bronckhorst echt iets toevoegen aan de jeugdopleiding.

Niets is sterker dan dat ene woord
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:09:01 #38
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_94876979
Oei ik hoop dat het een ongelukkige foto is die speler heeft een beetje verhoeven potentie.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:44:38 #39
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94879289
quote:
Trindade De Vilhena heeft eerste contract op zak

Feyenoorder Tonny Trindade De Vilhena heeft woensdagmiddag in De Kuip zijn handtekening gezet onder zijn eerste profcontract. De talentvolle middenverlder is nu tot de zomer van 2014 aan Feyenoord verbonden.

Trindade De Vilhena is één van de zeven Feyenoorders die dinsdagavond op Varkenoord met het Nederlands elftal onder 17 kwalificatie voor het Europees kampioenschap in Servië afdwong. Trindade De Vilhena is onlangs zestien jaar oud geworden, hij is daarmee de jongste speler van Feyenoord onder 17 en Oranje onder 17.
quote:
Van Gastel moet geduld hebben

Hoewel Jean Paul van Gastel behoefte heeft aan duidelijkheid over zijn toekomst kan het nog wel even duren voordat hij die gaat krijgen van Feyenoord.

De Rotterdamse club heeft de trainer van het A1-elftal een aantal weken geleden min of meer beloofd dat hij kan doorschuiven naar Excelsior, maar op Woudestein is men nog in gesprek met Alex Pastoor, wiens contract afloopt. Zoals bekend staat Pastoor in de belangstelling van De Graafschap, en kan hij bijtekenen bij Excelsior.

Die beslissing neemt de Kralingse club zelf, zonder inmenging van Feyenoord. Het kan nog wel drie weken duren, voordat op Woudestein duidelijk wordt wie volgend seizoen de trainer is. Van Gastel heeft aangegeven te balen van de trage besluitvorming, maar Feyenoord is in deze situatie volledig afhankelijk van Excelsior.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:51:23 #40
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94879750
quote:
Twente zegt contract Tiendalli op

FC Twente heeft het contract met Dwight Tiendalli formeel opgezegd. De 25-jarige vleugelverdediger bereikte geen akkoord over een nieuwe verbintenis bij de landskampioen. De bedoeling is wel dat beide partijen aan het einde van het seizoen nog een keer om de tafel gaan zitten.

Tiendalli kwam in de zomer van 2009 naar Enschede, nadat hij bij Feyenoord mocht vertrekken. In zijn eerste seizoen speelde de back 26 wedstrijden en kroonde hij zich tot kampioen met Twente. Dit seizoen staat de teller op veertien duels. De Tukkers anticipeerden met het aantrekken van Tim Cornelisse al op een mogelijk vertrek van Tiendalli.
quote:
NAC strikt talenten Buijs en Botteghin

NAC Breda heeft voor komend seizoen twee veelbelovende verdedigers gecontracteerd. Jordy Buijs komt over van De Graafschap en Eric Botteghin wordt weggeplukt bij FC Zwolle. Beide spelers zijn transfervrij.

Buijs (22) werd in 2007 door De Graafschap overgenomen van Feyenoord. Braziliaan Eric Botteghin (23) speelt sinds 2006 bij FC Zwolle, de huidige koploper van de Jupiler League.
En waarschijnlijk koopt Feyenoord ze dan straks voor miljoenen of wordt er gereageerd met ''hadden we maar''. Hadden denk ik twee goede jongens voor Feyenoord geweest, zeker nu Vlaar en De Vrij arrogante trekjes beginnen te vertonen over bijtekenen.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_94880892
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

[..]

En waarschijnlijk koopt Feyenoord ze dan straks voor miljoenen of wordt er gereageerd met ''hadden we maar''. Hadden denk ik twee goede jongens voor Feyenoord geweest, zeker nu Vlaar en De Vrij arrogante trekjes beginnen te vertonen over bijtekenen.
De Vrij arrogante trekjes ?
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:13:36 #42
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_94881112
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

[..]

Wat is dat voor iets raars? Kennelijk kan Excelsior dus wel gewoon zelf kiezen wie de hoofdtrainer wordt, dat betekent dus dat Feyenoord Van Gastel eigenlijk nooit had kunnen beloven dat hij naar Excelsior ging?
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:49:14 #43
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94883191
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

[..]

Hoe the hell kan een NAC nou weer een speler halen die wij goed kunnen gebruiken (Botthegin). Die gasten zijn serieus al een paar keer vrijwel failliet verklaard dit seizoen en het is dan ook waarschijnlijk de enige club die er nog veel slechter bij loopt dan wij.
pi_94883559
Die Botteghin is toch een Braziliaan ? Dus dan krijgt hij al bij Zwolle iets van 3 ton salaris. Gek dat Nac dat kan betalen.
pi_94883568
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:49 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Hoe the hell kan een NAC nou weer een speler halen die wij goed kunnen gebruiken (Botthegin). Die gasten zijn serieus al een paar keer vrijwel failliet verklaard dit seizoen en het is dan ook waarschijnlijk de enige club die er nog veel slechter bij loopt dan wij.
omdat het hier wordt uitgelegd :)
bomen zijn relax
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:59:10 #46
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_94883758
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:55 schreef Linksebomenknuffelaar het volgende:

[..]

omdat het hier wordt uitgelegd :)
Waar?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_94884329
- spam -

[ Bericht 96% gewijzigd door Happel op 01-04-2011 07:50:47 ]
bomen zijn relax
  vrijdag 1 april 2011 @ 05:37:14 #48
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_94889903
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:36 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Drama seizoen is gelukkig bijna voorbij.
^O^

Ik hoop dat dit het laatste seizoen van Been is. Die goozert kan er werkelijk niks van. Het spel was het hele seizoen niet om aan te zien en de 'talenten' zijn niet bepaald beter geworden, to put it mildly.
  vrijdag 1 april 2011 @ 07:31:13 #49
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_94890180
Been is een een HEEL middelmatige trainer waarvan er bij de amateurs tig lopen. Hij is geen vakman, professional en trainingsbeest. Tactisch is hij misschien wel de minste trainer in de eredivisie. Been is heilig bij sommige supporters omdat hij met een kop met Feyenoord-logo zijn koffie drinkt maar het is te hopen dat er bij ons ook een Arabische revolutie komt op technisch en bestuurlijk gebied. Op Van Geel is mijn hoop gevestigd. Het zijn nu allemaal eenheidsworsten en middelmaat dat elkaar de hand boven het hoofd houd. Allemaal eigenbelangetjes die vooral veel salaris opstrijken en dat vooral van elkaar weten.
  vrijdag 1 april 2011 @ 09:11:14 #50
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94891451
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 07:31 schreef voice-over het volgende:
Been is een een HEEL middelmatige trainer waarvan er bij de amateurs tig lopen. Hij is geen vakman, professional en trainingsbeest. Tactisch is hij misschien wel de minste trainer in de eredivisie. Been is heilig bij sommige supporters omdat hij met een kop met Feyenoord-logo zijn koffie drinkt maar het is te hopen dat er bij ons ook een Arabische revolutie komt op technisch en bestuurlijk gebied. Op Van Geel is mijn hoop gevestigd. Het zijn nu allemaal eenheidsworsten en middelmaat dat elkaar de hand boven het hoofd houd. Allemaal eigenbelangetjes die vooral veel salaris opstrijken en dat vooral van elkaar weten.
:')
Wat een onzin. Been is geen wereldtrainer, maar de minste van de eredivisie :')
Gewoon een middenmoter. Daarnaast is hij alleen als mens nog redelijk heilig, als trainer absoluut niet. Hoewel ik van niemand in het bestuur fan ben, is rust nu het voornaamste. Daarnaast vallen die salarissen opzich nog wel mee, als je het vergelijkt met het "normale" bedrijfsleven, en de hoeveelheid werk die een figuur als Gudde er in zal steken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')