Ik heb eens een ritje van 400 meter gehad, heb toen nog gebeld of dat wel serieus was en dat was dus wel zo. Ze vertelde me dat het bedrijf echt geen tijd had om dat ritje zelf uit te voerenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:42 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Dat ze daar een chauffeur voor inhuren![]()
Nee je mag geen pauze houden en moet zo snel mogelijk van adres tot adres rijdenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:51 schreef ajaxcruijff het volgende:
Hehe, wie gaat er niet pauze houden op ritten langer dan een uur. Ik stop standaard op iedere rit, al is het maar een paar minuten, langer dan 20 km. Eventjes wat foto's voor het archief maken en benen streken + wat eten/drinken. Lijkt me normaal, zolang je binnen de tijd blijft.
Ik vraag gewoon alleen om een krabbel en zeg dat de tijd niet nodig is, niemand die dan op je lip zit over te lang doen over je rit e.d.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:16 schreef joppie_saus het volgende:
Dat doe ik allemaal al tijdens de autocontrole. Even de spiegels goed, SlamFM erop, navigatie aan. Dan ga ik terug voor de krabbel en dan vraag ik altijd even degene die invult de tijd in te vullen.
Ze mogen van mij best weten hoe lang ik ergens over doe hoor, totaal geen probleem mee. Als ik nog een keer naar dat bedrijf moet vul ik denk ik een extra lange reistijd in. Heeft alleen Easyway wat mee te maken, vooral als ik geen begintijd heb (zoals nu het geval was).quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:40 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon alleen om een krabbel en zeg dat de tijd niet nodig is, niemand die dan op je lip zit over te lang doen over je rit e.d.
Overigens stop ik ook bijna nooit tijdens ritten hoogstens op te pissen/tanken, of als ik de tijd van de bus weet die weinig rijd (1 / 2 keer per uur), dan stem ik soms mijn aankomsttijd daar wel op af.
De tijd is juist erg belangrijk. Het geeft aan vanaf wanneer jij de verantwoordelijkheid voor de auto hebt en tot wanneer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:40 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon alleen om een krabbel en zeg dat de tijd niet nodig is, niemand die dan op je lip zit over te lang doen over je rit e.d.
Overigens stop ik ook bijna nooit tijdens ritten hoogstens op te pissen/tanken, of als ik de tijd van de bus weet die weinig rijd (1 / 2 keer per uur), dan stem ik soms mijn aankomsttijd daar wel op af.
Ik vaak ook wel, al stop ik meestal rond een uur of 11 wel even om snel een boterhammetje te verorberen. Ik vind opschieten ook wel prettig, eet dan wel wat in de trein ofzo.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:07 schreef RTS91 het volgende:
Rij zo ritten van 2 uur zonder te stoppen, houd wel van een beetje opschieten.
Of ik nu naar school ga of werk.. 5 a 10 euro aan eten geef ik altijd wel uit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hmm ik heb tot nu toe altijd netjes brood gesmeerd. Ga mijn loon onderweg niet al uitgeven, haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |