abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94909500
Dat ze daar een chauffeur voor inhuren _O-

Vind het trouwens best asociaal dat die lui daar in Meerkerk je aan gaan spreken op iets wat in feite hun zaak niet is. Zij willen die auto voor een bepaalde tijd hebben en of dat nou een uur of een kwartier voor de tijd is, lijkt me de zaak van EW en de chauffeur en niet van dit bedrijf.
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_94909666
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 17:42 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Dat ze daar een chauffeur voor inhuren _O-
Ik heb eens een ritje van 400 meter gehad, heb toen nog gebeld of dat wel serieus was en dat was dus wel zo. Ze vertelde me dat het bedrijf echt geen tijd had om dat ritje zelf uit te voeren :').
  vrijdag 1 april 2011 @ 17:47:31 #178
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94909668
Oh, ik heb ooit eens een ritje van 350 meter gehad. Alleen toen ik daar aankwam zagen ze zelf ook in dat het onzin was en hebben ze mij naar mijn volgende adres gebracht omdat ze mij die rompslomp aan papier handel niet wilden aan doen. Later bleek trouwens ook dat de betreffende auto al opgehaald was en ik er dus ook nooit in had kunnen rijden.
#26 || Luciano da Silva
pi_94909953
Haha zo heb ik tijdens het vestigingswerk een keer iemand een rit zien doen naar het naastgelegen bedrijf. 50 meter denk ik :P Zelf ook een gehad van 500 meter ofzo maar dat was ook tijdens werk op vestiging.
pi_94911505
Vandaag was het goed bevallen in de f10 bwm 523i. Is wat anders dan de 3cillinder VW polo van gisteren :P Wel een belachelijk chagrijnige vent op het afhaaladres zeg, kon nog geen hoi vanaf. Toen ik hem afleverde wel fijn thuisgebracht door meneer, dat was weer fijn :)
pi_94912019
Tsja, BMW rijder he :P
pi_94912894
Ik ga ervoor zorgen dat ik niet zo word.
  vrijdag 1 april 2011 @ 19:51:30 #183
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_94914262
Hehe, wie gaat er niet pauze houden op ritten langer dan een uur. Ik stop standaard op iedere rit, al is het maar een paar minuten, langer dan 20 km. Eventjes wat foto's voor het archief maken en benen streken + wat eten/drinken. Lijkt me normaal, zolang je binnen de tijd blijft.
pi_94920970
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 19:51 schreef ajaxcruijff het volgende:
Hehe, wie gaat er niet pauze houden op ritten langer dan een uur. Ik stop standaard op iedere rit, al is het maar een paar minuten, langer dan 20 km. Eventjes wat foto's voor het archief maken en benen streken + wat eten/drinken. Lijkt me normaal, zolang je binnen de tijd blijft.
Nee je mag geen pauze houden en moet zo snel mogelijk van adres tot adres rijden :')
pi_94921184
Haha, nouja, echt pauze houden doe ik niet zo vaak eerlijk gezegd. Als ik eenmaal rij dan wil ik ook gewoon doorrijden. Behalve als ik honger heb en de grote M voorbij zie komen, dan neem ik wel een kwartiertje pauze. En met ritjes van 3 kwartier is het de moeite niet om te stoppen.
pi_94921818
Rij zo ritten van 2 uur zonder te stoppen, houd wel van een beetje opschieten.
pi_94922248
Er zijn ritten dat ik niet stop inderdaad, maar niet vaak :P
Vaak is het trouwens ook zo dat ik de tijd op het transportformulier invul als ik bezig ben met de inname. Voordat ik daadwerkelijk weg ben is het zo 10 minuten later. Handtekening halen, stoel + spiegels instellen, cd'tje/juiste radiozender opzetten, eventueel navigatie inschakelen....
  vrijdag 1 april 2011 @ 22:16:23 #188
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94922389
Dat doe ik allemaal al tijdens de autocontrole. Even de spiegels goed, SlamFM erop, navigatie aan. Dan ga ik terug voor de krabbel en dan vraag ik altijd even degene die invult de tijd in te vullen.
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 1 april 2011 @ 23:40:22 #189
297992 Fleauris
Heehohee!
pi_94926568
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 22:16 schreef joppie_saus het volgende:
Dat doe ik allemaal al tijdens de autocontrole. Even de spiegels goed, SlamFM erop, navigatie aan. Dan ga ik terug voor de krabbel en dan vraag ik altijd even degene die invult de tijd in te vullen.
Ik vraag gewoon alleen om een krabbel en zeg dat de tijd niet nodig is, niemand die dan op je lip zit over te lang doen over je rit e.d.
Overigens stop ik ook bijna nooit tijdens ritten hoogstens op te pissen/tanken, of als ik de tijd van de bus weet die weinig rijd (1 / 2 keer per uur), dan stem ik soms mijn aankomsttijd daar wel op af.
pi_94928009
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 23:40 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Ik vraag gewoon alleen om een krabbel en zeg dat de tijd niet nodig is, niemand die dan op je lip zit over te lang doen over je rit e.d.
Overigens stop ik ook bijna nooit tijdens ritten hoogstens op te pissen/tanken, of als ik de tijd van de bus weet die weinig rijd (1 / 2 keer per uur), dan stem ik soms mijn aankomsttijd daar wel op af.
Ze mogen van mij best weten hoe lang ik ergens over doe hoor, totaal geen probleem mee. Als ik nog een keer naar dat bedrijf moet vul ik denk ik een extra lange reistijd in. Heeft alleen Easyway wat mee te maken, vooral als ik geen begintijd heb (zoals nu het geval was).
pi_94928626
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 23:40 schreef Fleauris het volgende:

[..]

De tijd is juist erg belangrijk. Het geeft aan vanaf wanneer jij de verantwoordelijkheid voor de auto hebt en tot wanneer.
pi_94937290
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 22:07 schreef RTS91 het volgende:
Rij zo ritten van 2 uur zonder te stoppen, houd wel van een beetje opschieten.
Ik vaak ook wel, al stop ik meestal rond een uur of 11 wel even om snel een boterhammetje te verorberen. Ik vind opschieten ook wel prettig, eet dan wel wat in de trein ofzo.
  zaterdag 2 april 2011 @ 12:53:29 #193
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_94938515
Ik haal zelden iets langs de weg... Gewoon doorplanken, en soms een sigaret langs de snelweg.
pi_94938594
Vaak rij ik bij m'n eerste ritje even langs een supermarkt om goedkoop eten en drinken voor de dag in te slaan :P
pi_94940203
Ik smeer meestal thuis m'n bammetjes even. Vooral met dit weer is het prima om een bankje op te zoeken om je bammetjes te eten langs de snelweg :)
pi_94941390
Yep, zo doe ik het ook vaak. Zo kun je vaak in de trein of tijdens het rijden even snel wat eten. Had pas een dag met best krappe aansluitingen (heb toen ook 4x gesprint voor een bus) en dan neem ik eigenlijk nooit pauze. Verder wel om even fotootje te maken of als ik me minder scherp voel worden.
pi_94941523
Ik stop meestal ook wel tijdens mijn rit. Even een broodje halen bij de BP ofzo.

Daarnaast op stations als Utrecht Centraal.. Genoeg keuze. Neem eigenlijk nooit brood mee, geen zin in. Er zijn betere alternatieven :P.
  zaterdag 2 april 2011 @ 14:55:39 #198
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_94941786
Hmm ik heb tot nu toe altijd netjes brood gesmeerd. Ga mijn loon onderweg niet al uitgeven, haha.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zaterdag 2 april 2011 @ 14:56:14 #199
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_94941801
Heb wel autodrop gekocht voor in de bekerhouder, en dat terwijl ik in mijn eigen auto nooit snoep :P
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_94942111
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 april 2011 14:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hmm ik heb tot nu toe altijd netjes brood gesmeerd. Ga mijn loon onderweg niet al uitgeven, haha.
Of ik nu naar school ga of werk.. 5 a 10 euro aan eten geef ik altijd wel uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')