Gewoon twee bonnen invullen ja. Doe ik ook altijd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben nu bezig met de ritbonnen van afgelopen week. 1 van m'n ritjes was een doorvoerrit. Dus een auto brengen naar een adres en daar meteen de volgende auto ook weer ophalen. Het stond als 1 rit in m'n ritgegevens, dus moet ik dan ook 1 ritbon invullen? Want ik heb natuurlijk 2 auto's gereden, dus het lijkt me dat ze ook wel willen weten tussen welke tijden ik in welke auto zat..
Dat zijn aardig wat uurtjes... Hier kom ik nooit aan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:13 schreef joppie_saus het volgende:
Ik op bijna 83 uur, maar dan moet er nog wat reistijd binnen mijn eigen stad afgehaald worden. Al met al nog redelijk gedaan, ik haal de 80 uur wel.
Ja, je wordt gewoon op de 15e uitbetaald wat je die gehele maand daarvoor hebt gewerktquote:Op zondag 3 april 2011 11:47 schreef MisterPK het volgende:
En hoe zat het ookal weer? Je wordt van 1-1 tot 31-1 op de 15de van de 2de maand uitbetaald toch?
Zoiets heb je toch binnen vijf minuten in elkaar gedraaid? Ik heb een excel-sheet inderdaad, maar ik doe mijn uren x uurloon handmatig, vind ik even wat gemakkelijker met eventuele onkosten.quote:Op zondag 3 april 2011 11:41 schreef MisterPK het volgende:
60 uur per maand gemiddeld
Heeft iemand een excel sheet waar je handig je uren in kan vullen en automatisch berekend wordt?
Ik ben drie dagen per week sowieso beschikbaar en soms skip ik niet belangrijke colleges en ga ik ook werken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:28 schreef guru033 het volgende:
[..]
Dat zijn aardig wat uurtjes... Hier kom ik nooit aan.
Is het dan zo dat je gewoon weinig college hebt of gewoon veel werkt en af en toe naar school gaat?
Ja ik heb dat ook wel eens gehad. heb toen opnieuw het transportformulier ingescand, maar dan ipv 300 op 150dpi. Toen lukte het wel. Misschien nog kleiner maken dus (indien mogelijk) en ff opnieuw proberen.quote:Op zondag 3 april 2011 13:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Hmmmm, ik ben een ritbon aan het uploaden maar ik krijg alleen een wit scherm. En m'n bijlage is kleiner dan 1.5MB.... Iemand dat wel eens gehad?
Is inmiddels al gelukt door zwart-wit te scannen inderdaadquote:Op zondag 3 april 2011 14:08 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja ik heb dat ook wel eens gehad. heb toen opnieuw het transportformulier ingescand, maar dan ipv 300 op 150dpi. Toen lukte het wel. Misschien nog kleiner maken dus (indien mogelijk) en ff opnieuw proberen.
Ik heb geen kleurenprinter dus logischerwijs is alles zwart-wit. Het systeem werkt dus nog niet helemaal vlekkeloos. Ik heb het wel eens als ik bijvoorbeeld drie bestanden wil uploaden (ophaal/aflever/tankbon). Dan moeten ze echt op een lage kwaliteit.quote:Op zondag 3 april 2011 14:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is inmiddels al gelukt door zwart-wit te scannen inderdaad
Ik had het voorheen ook wel eens inderdaad, maar dat was altijd met bestanden die achteraf groter dan 1.5MB bleken te zijn. En deze was kleiner....
Had ik dat maar, dan wist ik het wel. Ben max 1 dag beschikbaar en soms lukt het gewoon niet.quote:Op zondag 3 april 2011 13:34 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik ben drie dagen per week sowieso beschikbaar en soms skip ik niet belangrijke colleges en ga ik ook werken.
Afgelopen blok heel veel dagen gehad met 1 college. Wel belangrijke lessen, dus heb ook maar 3 dagen kunnen werken in maart. Aankomende 2 maand altijd wel 1 of 2 dagen vrij in de week, en aankomende week de hele week vrij. Eens kijken of ik mijn record van 55 uur kan verbreken deze maand.quote:Op zondag 3 april 2011 13:34 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik ben drie dagen per week sowieso beschikbaar en soms skip ik niet belangrijke colleges en ga ik ook werken.
Hahahaha mocht je uiteindelijk gewoon weer gaan of heeft hij alsnog open gedaan?quote:Op maandag 4 april 2011 17:00 schreef Fleauris het volgende:
Je maakt wat mee..
Vanochtend op het ophaaladres (privéadres) werd niet open gedaan, ik dacht wel dat ik licht uit zag gaan maar soit. Ik EasyWay bellen, zij weer aan de leasemaatschappij gevraagd waar de eigenaar was (want de auto stond voor de deur). Bleek dat die vent zijn auto niet wilde afgeven omdat hij ontslagen was en boos was op het bedrijf, droeftoeter...
Mwah ik vind het altijd wel meevallen. Zeker niet zoveel als de rest van het jaar. Je moet er niet echt vanuit gaan dat je veel kan werken, maar het is zegmaar mooi meegenomen als het wel het geval is.. Dat is mijn ervaring iig.quote:Op maandag 4 april 2011 17:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is er tijdens de zomervakantie veel werk? Heb dan 7 weken vakantie dus denk gewoon elke dag beschikbaar.
Zou ik dan nu alvast moeten solliciteren?
Moest toen met het OV naar het volgende adres.. weet niet hoe ze het gaan oplossen. Zaak van Leasemaatschappij - Bedrijf - Droeftoeter, vond het wel vervelend.. Ik heb er 4uur over gedaan voordat ik voor het eerst in de auto zat..quote:Op maandag 4 april 2011 17:02 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hahahaha mocht je uiteindelijk gewoon weer gaan of heeft hij alsnog open gedaan?
Als je nu alvast wil werken wel, zodra je wordt aangenomen verwachten ze wel dat je gaat werken. Maar voor sommige regio's is er een lange wachtlijst, Rotterdam is vrij vol dat weet ik wel, in Utrecht viel het volgens mij wel mee (vriend was na 2weken wachten gebeld, terwijl een vriend uit Rotterdam al 3maanden op de wachtlijst staat)quote:Op maandag 4 april 2011 17:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is er tijdens de zomervakantie veel werk? Heb dan 7 weken vakantie dus denk gewoon elke dag beschikbaar.
Zou ik dan nu alvast moeten solliciteren?
haha dat had ik laatst ook, ik moest in veldhoven zijn. Maar het vervelende is dat gelijk de eerste paar afslagen aan die N-weg liggen, dus rij je idd gelijk een stukkie om.quote:Op maandag 4 april 2011 17:01 schreef Mallet het volgende:
Ik vertrok vanochtend om 6:15 en ben net thuis, ook weer lekker uren gemaakt.
Ik ga altijd de fout in als ik vanaf het zuiden bij Eindhoven kom.. Neem altijd de verkeerde afslag omdat m'n navi heel oud is.. Kan ik weer 15min omrijden.
Hahaha mooi verhaal is dat! Kan me de frustratie voorstellen bij de meneer in kwestie maar om nou 4 uur iedereen tegen te houden.. tsja.quote:Op maandag 4 april 2011 17:00 schreef Fleauris het volgende:
Je maakt wat mee..
Vanochtend op het ophaaladres (privéadres) werd niet open gedaan, ik dacht wel dat ik licht uit zag gaan maar soit. Ik EasyWay bellen, zij weer aan de leasemaatschappij gevraagd waar de eigenaar was (want de auto stond voor de deur). Bleek dat die vent zijn auto niet wilde afgeven omdat hij ontslagen was en boos was op het bedrijf, droeftoeter...
Pfff ideaal is anders. Dat soort ritten heb ik in het verleden ook wel eens gehad. Je bent wel helemaal gaar aan het einde van de dag, maar het is zeker wel de moeite waard voor je uren.quote:Op maandag 4 april 2011 19:06 schreef Viezze het volgende:
Ik heb ook een ritje voor morgen, Stadskanaal - Born in een Ford S-Max.
@Cvhof, hoe laat verwacht je in Born te zijn? Ik moet trouwens vijf uur terug met het OV..kut. Dan maar leren, komt ook wel goed uit
Kan je trouwens niet op de site van dat bedrijf vinden hoe laat ze open zijn?
Vandaag had ik na tijden weer eens een 2uur + rit.. Ik merk wel gelijk dat ik dat normaal niet gewend ben.. Lijkt superlang opeens.quote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Heb persoonlijk geen probleem met lange ritten. Ik vind de sfeer in Limburg bijvoorbeeld wel lekker, doet me een beetje aan thuis denken
Mwah ik heb er niet echt moeite mee. Bijna 2 uur rijden en terug 3 uur en een beetje naar huis. Moet nog wat hoofdstukjes leren deze week, heb nieuwe CD's op de telefoon dus ik zit daar prima in de trein.quote:Op maandag 4 april 2011 21:56 schreef RTS91 het volgende:
Enkeltje Born is best zuur! Die terugweg is errug lang!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |