Ik moest toen ook een keer een Aygo ophalen bij een schadeherstelbedrijf. Hij stond helemaal achteraan aan het hek, tussen 4 of 5 auto's inquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:14 schreef ajaxcruijff het volgende:
Oww zo'n ding. Ook wel in gereden daar op de vestiging, maar kreeg hem ook niet de bocht door, doordat iemand kut had geparkeerd. Neemt zo'n gast van daar een aanloop en rost hem door de bocht heen. Blijkt dat ik nog een hoop te leren heb:P
Is niet zo veel aan hoor. Maar neem de volgende afslag als je vanaf noord komt en omgekeerd ook, is net een stukje dat je harder mag en het rustiger is:)quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:41 schreef Panthera. het volgende:
Morgen voor het rest naar de beruchte locatie in Meerkerk trouwens, hopelijk doe ik alles in de goede volgorde
Klopt toch ook, alleen niet per direct:Pquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Belgen hebben trouwens wel een leuk taalgebruik. Ik was rond kwart voor 3 op Antwerpen Centraal en wilde daar de Benelux van 15.00 nemen, maar die reed niet. Op het bord met vertrektijden werd dit aangeduid als "afgeschaft"
Ik vind "geannuleerd" een stuk beter dan "afgeschaft"quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:07 schreef ajaxcruijff het volgende:
[..]
Klopt toch ook, alleen niet per direct:P
Wij ook sinds kortquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gelukkig kan ik alles digitaal doorgeven
Bedoel je dit? Ik heb nog niet echt gekeken waar het bedrijf zit precies, alleen heb ik de ritinfo gelezen en daar staat in caps lock de precieze volgorde waarin je alles moet doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:06 schreef ajaxcruijff het volgende:
[..]
Is niet zo veel aan hoor. Maar neem de volgende afslag als je vanaf noord komt en omgekeerd ook, is net een stukje dat je harder mag en het rustiger is:)
Als er staat dat je het per post naar EW moet sturen is dat gewoon oude info en mag het ook digitaal hoor. Als je het formulier naar de klant moet sturen is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef Panthera. het volgende:
Bij de ritinfo van een groot bedrijf staat nu ook in de ritopdracht dat je het formulier door moet sturen, per post. Dus dan doe ik meteen alles maar, ben ik ook weer van de hele bende af.
Bovendien werk ik ritbonnen etc meteen bij tijdens het werk, overtypen is voor mij dan dubbel.
Lachen man! Tof dat hij dat heeft gedaan. Had je een spijkerbroek aan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:37 schreef MisterX333 het volgende:
Zo ik zit weer in de trein. Kwam net uit Meerkerk en ben persoonlijk door een van de directeuren van EW afgezet op Utrecht CS.
En nee dit is geen 1 april grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |