Wat dacht je? Ik noem weer eens lekker een klantnaam?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:42 schreef Jorian29 het volgende:
Zo, gebeld voor morgen. Heb 3 ritten in standaard leaseauto's. 2 Afmeldingen van [Naam klant], wat een chaotische en onduidelijke ritbeschrijving zeg, niet normaal. Helemaal onderaan de ritgegevens staat dat je easyway moet bellen nadat je de schade gecontroleerd hebt. Is dit gebruikelijk?
Ik heb voor hetzelfde bedrijf ook wel eens moeten rijden en dan moet je idd even bellen. Ze doen het alleen als extra check, vragen ook nog wel eens naar papieren en dan mag je gewoon rijden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:42 schreef Jorian29 het volgende:
Zo, gebeld voor morgen. Heb 3 ritten in standaard leaseauto's. 2 Afmeldingen van [naam bedrijf], wat een chaotische en onduidelijke ritbeschrijving zeg, niet normaal. Helemaal onderaan de ritgegevens staat dat je easyway moet bellen nadat je de schade gecontroleerd hebt. Is dit gebruikelijk?
Damn..quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:53 schreef Mallet het volgende:
[..]
Wat dacht je? Ik noem weer eens lekker een klantnaam?
Edit: ik heb hem toch maar ff eruit gehaald ghehe.
Ja, wat moet ik nou doen dan. Dus als ik schade heb gecontroleerd bellen naar easyway dat ik schade heb gecontroleerd?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:03 schreef Viezze het volgende:
Ik belde een keer toen ik alles had gecontroleerd, toen zij ze "Huh, je hoeft me helemaal niet te bellen als alles oké is"dat doe ik dus ook niet meer
Gewoon bellen en dan wijst het zich vanzelf. Auto goed controleren, alle papieren en attentiekaart aanwezig en na de rit het formulier opsturen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:04 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Damn..
[..]
Ja, wat moet ik nou doen dan. Dus als ik schade heb gecontroleerd bellen naar easyway dat ik schade heb gecontroleerd?
Haha ja ik had precies hetzelfde. Ik moest bij een aantal andere deuren aankloppen waar het kantoor van de klant was. Bleek dat het ondergebracht was onder een bedrijf met een andere naam...quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:13 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik vond dat best onduidelijk in Oosterhout.. Ik stond op een gegeven moment bij het juiste adres.. Ik dacht oké en nu.. Maar toen zag ik een hek met de naam van het bedrijf en dat ik een nummer moest draaien
Edit: Chapelle.. Is dat de enige rit die ze je hebben gegeven n.a.v. je reactie op die sms? Of kan je niet langer?
Nicequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:29 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Haha ja ik had precies hetzelfde. Ik moest bij een aantal andere deuren aankloppen waar het kantoor van de klant was. Bleek dat het ondergebracht was onder een bedrijf met een andere naam...
Ja was de enigste rit die ze hadden, ik werd wel die ochtend gesmst voor hikerwerkzaamheden maar ik heb 's vandaag nog wat te doen. Wel morgen lekker vanuit Oosterhout naar het oosten van het land in een 523i e60
SMS, heb er ook een gekregen, helaas niet beschikbaar morgen....quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:43 schreef joppie_saus het volgende:
En dat van die 32 ritten weet jij omdat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |