Was een automaat dus vond het wel primaquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:15 schreef ajaxcruijff het volgende:
True, maar 0-100 in 3,5 minuut is ook niet alles. Trek met dat soort dingen standaard uit zijn 2 op, lijkt het alsof het nog snel gaat.
Maar je kan wel lekker op het gemak rijden.
Gereageerd op de sms zekerquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:37 schreef Chapelle het volgende:
Morgen tiel - oosterhout in een VW polo.
Ik vond dat best onduidelijk in Oosterhout.. Ik stond op een gegeven moment bij het juiste adres.. Ik dacht oké en nu.. Maar toen zag ik een hek met de naam van het bedrijf en dat ik een nummer moest draaienquote:
Laatst had ik niet door dat ik vanuit de 2 optrok.. Ik dacht alleen.. Damn wat een lange eerste versnelling!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:15 schreef ajaxcruijff het volgende:
True, maar 0-100 in 3,5 minuut is ook niet alles. Trek met dat soort dingen standaard uit zijn 2 op, lijkt het alsof het nog snel gaat.
Maar je kan wel lekker op het gemak rijden.
Had ik ook, derde rit moest er een reparateur komen omdat er een schakeling ergens niet goed zat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb wel wat meegemaakt vanmiddag, moest een Chrysler Grand Voyager ophalen bij een particulier. Nouja, hele aardige man, was helaas een beetje te laat. Wilde wegrijden, start het kreng niet. Uiteindelijk met een BMW en startkabels toch kunnen starten, na een hoop gevloek en gescheld op de auto ("Het is ook altijd een kutauto geweest, godverdomme!"). Achteraf wel grappig, maar stond wel raar te kijken zo, als derde rit zijnde.
Beterschap ouwe.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:24 schreef Obama het volgende:
Enkelbanden verrekt en minimale scheuren! en ik moet vrijdag hikerwerkzaamheden uitvoeren....ik hoop maar niet dat het al te druk wordt.
Niet haten op Skoda. Is gewoon Volkswagen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:26 schreef charlie511 het volgende:
Iemand al is ervaring gehad met de Skoda Octavia? en zo ja.. goede auto? xD
Heb het ook gehad, is zwaar kut. Beterschapquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:24 schreef Obama het volgende:
Enkelbanden verrekt en minimale scheuren! en ik moet vrijdag hikerwerkzaamheden uitvoeren....ik hoop maar niet dat het al te druk wordt.
ik loop er al een week+ mee, maar kreeg sinds kort bevestiging dat mijn enkelbanden (rechtervoet) goed beschadigt zijn, ik loop als sinds maandag zonder krukken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:03 schreef ajaxcruijff het volgende:
[..]
Heb het ook gehad, is zwaar kut. Beterschap
Welke enkel is het? Mocht het links zijn zou ik niet gaan rijden, mocht het rechts zijn zou je het kunnen overwegen. Echter moet je met remmen dan wel voorzichtig zijn en zelf terugschakelen.
Met links automaten wel doen, enkel voor veel lopen krukken mee nemen;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |