abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96275536
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:08 schreef bananablues het volgende:

[..]

Dat is een aanname :)
Hehe, die aanname wordt zeer gewaardeerd.
Is namelijk een zinspeling op een - hierboven gepost - liedje van de comedian waar ik mijn username op gebaseerd heb.

Zeer scherp 1517 :)

Core strength oefeningen doe ik inderdaad tussentijds wel, maar dat deed ik al though. Verder probeer ik m onbelast zoveel mogelijk alle kanten op te bewegen ivm soepelheid.
Ook ga ik soms op de trap staan om met wat gewicht er op up en down te bewegen. Nog wat andere oefeningen die ik kan doen om herstel te bevorderen?
  zondag 8 mei 2011 @ 23:14:52 #252
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_96529382
Op de batavierenrace etappe 4 gelopen van 11.2km. Gemiddelde snelheid van 15,7km/h gemiddeld ben ik nog best tevreden mee, aangezien ik eigenlijk lang niet maximaal heb gelopen. Daarnaast mocht ik pas om half 3 's nachts lopen, niet echt ideaal, was ik qua eten niet goed voorbereid en heb ik mijn hamstring een beetje stuk gelopen. Ondanks dat alsnog tevreden ^O^

Nu een weekje rust en dan naar de Leiden marathon om de halve te lopen, indien ik hersteld ben uiteraard.
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_96530580
Hehe, langste etappe is dat toch? :P Dit jaar bata overgeslagen vanwege drukte met stage / werk en alles... 2 jaar terug etappe 2 gelopen Nijmegen uit (tegenovergestelde richting deel van 7H-parcours), die is ook vet, maar ook etappe 4 wel eens ja (plus 7, laatste nacht etappe :')) en de slotetappe ook wel keer... :)

Vandaag ook gelopen, ging wel lekker ondanks de warmte en dat een van m'n verstandskiezem eruit is sinds van de week... :P Zondag ook halve in Leiden, maar niet genoeg vorm om m'n PR aan te gaan vallen denk, maar wel sneller dan tijdens CPC zou mooi zijn! :)
Jack does it in real time...
  maandag 9 mei 2011 @ 01:23:08 #254
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_96533496
Aanstaande zondag de Sydney Morning Herald Half Marathon. Ben er klaar voor! Deze week nog een keer een 15k lopen, daarna lekker rusten tot de grote dag!
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 9 mei 2011 @ 11:12:39 #255
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_96538821
Was inderdaad de langste. Tevens mijn eerste bata, erg leuk! Slotetappe lijkt me ook wel eens leuk om te doen, hopelijk gaat het nog een keertje lukken :) Wat is trouwens je streeftijd in Leiden?

Succes in Sydney star_gazer ^O^
  maandag 9 mei 2011 @ 14:20:02 #256
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_96545942
Tom Wiggers liep voor Amsterdam de slotetappe in 20.80km/h. Dan mag je nog even trainen, me dunkt.
Ik ben dit jaar niet eens naar het feest geweest.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 18:30:12 #257
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_96801549
Heerlijk gelopen vandaag. Ideale temperatuur.
Sei wachsam,
pi_96828337
DeeBee, Star_gazer succes!

De Leiden marathon laat ik dit jaar aan me voorbijgaan. Eerder dit jaar dacht ik er een rustige marathon te gaan lopen, toen werd het de ms de halve en nu ga ik dus helemaal niet.
Jammer, want ik heb er nu toch een aantal keer gelopen en vond het gezellig daar en voor mij is het dichtbij.

Het lopen gaat intussen wel weer aardig. Gisteren een duurloop van 19 km gedaan. Op dit moment loop ik wat minder maar de opbouw zit er wel weer in. Het ging vrij makkelijk moet ik zeggen, weinig klachten onderweg. Daarna voelde ik me wel wat stijfjes.

Sinds ik m'n Garmin heb kan ik goed bijhouden op welk tempo ik loop. Ook loop ik nu met duurtraingen met een hs meter om. Ik heb sinds vorig jaar m'n duurlopen vooral rustig gedaan, nu doe ik ze wat sneller. Ik heb wat schema's bekeken en daaruit bleek toch dat ik te lanzaam liep.
Er wordt wel gezegd dat je niet te langzaam kan trainen, maar ik denk dat het wel zo is. M'n pas wordt toch heel anders. Dus nu train ik op een snelheid waar ik wel m'n "wedstrijdpas" heb, maar met een lagere intensiteit. Het aantal km heb ik intussen naar beneden gedaan. De kwaliteit dus omhoog. Gisteren dan 15 km op 4.59 min/km gelopen. M'n hs was 163 en bij een max van 204 zit ik dan er meer dan 40 slagen onder. Volgens Zoladz een gewone duurloop.
Ging lekker moet ik zeggen en ik heb er ook meer plezier in.
pi_96828966
Klinkt mooi e-runner :) Kan me wel herkennen in je verhaal over het tempo van de duurloop trouwens. Lydiard was ook geen voorstander van te trage duurlopen (groot misverstand) en Seb Coe zei altijd: Long slow distance makes long slow runners :P

Ik hoop gauw weer duurlopen te kunnen doen, zodra ik van die verdraaide en vooral stomme kuitblessure af ben. Ik loop nu korte stukjes van 15-20 minuten over het strand, barefoot. Wat een geweldige feedback op je techniek is dat trouwens, zowel barefoot (je moet wel aardig zijn voor je lichaam) als het strand (te lage pasfrequentie of te harde afzet en je zakt weg).
pi_96829180
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:23 schreef knnth het volgende:
Ik loop nu korte stukjes van 15-20 minuten over het strand, barefoot.
au au au, schelpjes? :o
pi_96829275
Yup, daar kwam ik dus ook achter :X Door wat werkzaamheden op het strand liggen de schelpen letterlijk overal ipv in stroken zoals normaal.

Op zich heb ik redelijk stevig voetzolen (liep als kind altijd op blote voeten in de tuin :P) maar na de tweede sessie had ik toch een kleine blaar op een teen en wat schrale voeten. Achja, het is weer een prikkel om niet zo hard af te zetten ;)
  zondag 15 mei 2011 @ 13:09:34 #262
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_96833764
Verdorie wat ging dat slecht :( wel een pr maar daar blijft het bij. Leiden doe ik niet meer.
pi_96834688
Hehe, ook gestorven op dat stuk van 14-16 kilometer in die open wind? :P

Ik wist dat ik niet in topvorm was, weggegaan met 1:35u in m'n hoofd (3 minuten harder dan bij CPC) en uiteindelijk 1:36:05 gelopen, dus best tevreden...

Vanaf 15/16 kilometer was het echter wel helemaal over, daarvoor in een strook open terrein om de rand van een woonwijk echt teveel gegeven en moest ik wel aardig bekopen, voor m'n gevoel echt 'crash and burn' maar qua tijdverlies was het op zich niet super-super dramatisch...

Voor je gevoel echter wel zwaar, want tijdens CPC had ik voldoende over laatste kilometers, nu was dat helemaal niet zo, maar ja... :)

Op zich wel tevreden gewoon...
Jack does it in real time...
  zondag 15 mei 2011 @ 13:47:57 #264
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_96835381
Ik heb 1.57.24 gelopen in leiden. T ging niet super lekker, mede door de wind en doordat ik vanaf dat ik wakker werd last van mijn maag/darmen had maar ik ben heel tevreden. Ik heb steady onder de 2 uur gelopen en goed gedoseerd.
I'm just a girl in the world.
pi_96845219
Vandaag ook maar weer eens begonnen met hardlopen. Ben een heel jaar eruit geweest, vanwege motivatiegebrek ( :') ) en liep toentertijd een kilometer of 8. Dit was overigens bedoeld om vet af te breken na een paar jaar krachttraining, waar ik inmiddels ook mee ben gestopt.

Gisteren sprak ik mijn tante, die ook weer was begonnen met hardlopen en liet me een applicatie van Nike+ zien. Helemaal niet bij stilgestaan dat ik tegenwoordig ook een gps in m`n telefoon heb, dus zij heeft mij in principe overgehaald. Vanochtend de stoute schoenen aangetrokken en gaan lopen, met de gedachte "ik zie wel hoe het gaat". Uiteindelijk 5km gelopen in ruim 32 minuten. Niet zo heel slecht, voor mijn doen (ik rook..)

http://nikerunning.nike.c(...)106958755/629200860/
mooi rondje over de dijk, langs de Maas. Precies 5km vanaf mijn huis, en goed te lopen. Hopelijk dinsdag weer :)
  zondag 15 mei 2011 @ 22:51:01 #266
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_96865095
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:37 schreef e-runner het volgende:
DeeBee, Star_gazer succes!

De Leiden marathon laat ik dit jaar aan me voorbijgaan. Eerder dit jaar dacht ik er een rustige marathon te gaan lopen, toen werd het de ms de halve en nu ga ik dus helemaal niet.
Jammer, want ik heb er nu toch een aantal keer gelopen en vond het gezellig daar en voor mij is het dichtbij.

Het lopen gaat intussen wel weer aardig. Gisteren een duurloop van 19 km gedaan. Op dit moment loop ik wat minder maar de opbouw zit er wel weer in. Het ging vrij makkelijk moet ik zeggen, weinig klachten onderweg. Daarna voelde ik me wel wat stijfjes.

Sinds ik m'n Garmin heb kan ik goed bijhouden op welk tempo ik loop. Ook loop ik nu met duurtraingen met een hs meter om. Ik heb sinds vorig jaar m'n duurlopen vooral rustig gedaan, nu doe ik ze wat sneller. Ik heb wat schema's bekeken en daaruit bleek toch dat ik te lanzaam liep.
Er wordt wel gezegd dat je niet te langzaam kan trainen, maar ik denk dat het wel zo is. M'n pas wordt toch heel anders. Dus nu train ik op een snelheid waar ik wel m'n "wedstrijdpas" heb, maar met een lagere intensiteit. Het aantal km heb ik intussen naar beneden gedaan. De kwaliteit dus omhoog. Gisteren dan 15 km op 4.59 min/km gelopen. M'n hs was 163 en bij een max van 204 zit ik dan er meer dan 40 slagen onder. Volgens Zoladz een gewone duurloop.
Ging lekker moet ik zeggen en ik heb er ook meer plezier in.
Wat je ook kan doen is de duurlopen opdelen. Groot deel z2 en een paar km z3 erachteraan. Of lang stuk z1 stuk z2 en een stukje z3. Ik zelf loop aan het begin van een cyclus veel in z1 en bouw de snelheid van de duurloop later op.
Door veel z1 training is mijn basis hartslag ver gedaald.10km p h, was vorig jaar deze tijd z1 en nu z-2 als dat bestaat.
Te langzame lange duurtraining kan naar mijn idee niet veel kwaad, zolang je het compenseert met snelheid en looptraining en niet alleen maar langzaam loopt.
Sei wachsam,
  maandag 16 mei 2011 @ 09:52:09 #267
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_96876018
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:31 schreef DeeBee het volgende:
Hehe, ook gestorven op dat stuk van 14-16 kilometer in die open wind? :P

Ik wist dat ik niet in topvorm was, weggegaan met 1:35u in m'n hoofd (3 minuten harder dan bij CPC) en uiteindelijk 1:36:05 gelopen, dus best tevreden...

Vanaf 15/16 kilometer was het echter wel helemaal over, daarvoor in een strook open terrein om de rand van een woonwijk echt teveel gegeven en moest ik wel aardig bekopen, voor m'n gevoel echt 'crash and burn' maar qua tijdverlies was het op zich niet super-super dramatisch...

Voor je gevoel echter wel zwaar, want tijdens CPC had ik voldoende over laatste kilometers, nu was dat helemaal niet zo, maar ja... :)

Op zich wel tevreden gewoon...
Ja onder andere, wat een ellende daar zeg. Maar het het idee dat je vrijwel op het hele parcours last had van de wind. Kan ook een psychologisch effect zijn hoor, maar zo staat het me bij :P Verder vond ik het een ongelofelijk saaie route :{ had er toch wel meer van verwacht. Ook niet heel veel publiek te bekennen verder. En al die bruggen, werd die behoorlijk zat haha.

Ik denk dat ik zelf in het begin mijzelf al enigszins in de voet heb geschoten door achter de snelste Nederlandse dames aan te gaan. Heb met hun de eerste 4km afgelegd en toen ben ik maar wat afgezakt. Heb het tempo wel, maar kan het helaas niet volhouden. Vervolgens op de 5km en 10km tijdswaarnemingen wel afzonderlijke pr's kunnen aflezen, dus heel slecht ging het niet en zat op een schema tussen de 1:20 en 1:21. Toen kwam dat open stuk en ging het helemaal fout. Snelheid zakte van 15+ naar 13 in en was bijna uitgestapt vanwege enorme zijsteken. Daarnaast zat er ook helemaal geen energie meer in mijn benen, waren gewoon twee harde blokken die meer als extra gewicht telden dan als motor. De enige motivatie die ik had om door te lopen was om zo snel mogelijk maar een EHBO tent te vinden, want het voelde toch niet al te best aan. 2km voor het eind was het opeens weer verdwenen en heb ik weer ietsje harder kunnen lopen. Uiteindelijk maar rustig uitgelopen in 1:24:24.

Achteraf was ik conditioneel ook niet echt moe, dus baal er wel van dat het zo slecht ging, omdat er zo veel meer in zit. Had overigens de hele week niet getraind om mijn hamstring een beetje te laten herstellen, dat zal ook wel invloed hebben gehad. Daarnaast ook nog eens slecht gegeten de afgelopen dagen, teveel bier :+ en al een aantal dagen totaal geen motivatie meer om te lopen. Volgende halve marathon wordt pas in het najaar, ben er nu even klaar mee. In Amsterdam richting de 1:20 hopelijk :) Nu tijd voor wat korter werk, daar vallen nog wel wat pr's te breken.

Maar jij bent dus ook niet helemaal tevreden qua tijd? Weet niet hoe de omstandigheden waren in vergelijking met de CPC, maar 2 minuten sneller is toch best wel wat. In Amsterdam sub 1:30?

@Annoh: Gefeliciteerd, nu officieel onder de 2 uur *O* ^O^

@Levitas: veel plezier met het lopen :)
pi_96918428
In de eerste week van mei een heerlijk trainingskamp gehad in Groet, omgeving Schoorl. Drie dagen last gehad van de duinbranden zodat we het gebied niet inkonden. Wel lekker in de omgeving van het strand kunnen lopen.

Wel heerlijk om 2x per dag te trainen. Had er minder moeite mee dan vooraf gedacht. We liepen echter als team de zondag erna een competitiewedstrijd en vrijwel iedereen had puddingbenen. Ik liep de 5km daar in 19.11. Nooit lekker in een ritme gezeten.

Afgelopen week daarna weer lekker getraind en gisteren naar Kaatsheuvel voor de Pleinloop. 4 rondes van 2,5 km. Wilde mijn PR van 38.36 scherper gaan zetten. Ben hard gestart en kwam na 2,5 km door in 9.00. Mijn 5 km split zat maar 3 sec. boven mijn PR en 3e ronde ben ik wat gas terug gaan nemen. Laatste ronde iets versneld en mooi PR van 38.29 gelopen.

Morgen een 3km op de baan. Hoop op goede benen na zondag... Dan zit een nieuw PR er in.

Ps. heb overigens wedstrijdschoenen aangeschaf. Asics DS Trainers in het geel. Lopen heerlijk!
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  dinsdag 17 mei 2011 @ 09:00:50 #269
77130 star_gazer
pi_96927664
Nou, de Sydney Morning Herald half marathon zit erop. Het parcours is prachtig en voert je langs het opera house, de harbour bridge en allerlei andere schitterende iconen. Helaas was het te druk om een goede tijd neer te zetten. Er waren bottlenecks waar we vanwege de drukte gedwongen moesten wandelen. Dit was toch wel een enorme domper, aangezien ik nog eens ergens achterin moest starten ook en dus regelmatig werd opgehouden door langzame lopers, groepjes en idioten die vol op de rem trappen bij iedere drinkpost. De start was met 06:45 lekker vroeg en het was met een graad of 10 onkarakteristiek koud; ik ben als een van de weinigen de loop met windjack aan gestart en heb daar geen seconde spijt van gehad. Gelukkig was het wel stralend zonnig, dus het was uiteindelijk gewoon een leuke loop met mooi, maar fris weer.

01:48:21 netto is het geworden. Ik wilde graag voor de 01:45, maar het mocht wegens de drukte helaas niet zijn. Gelukkig heeft de organisatie goed geluisterd, want in een e-mail na de loop maakte de organisatie zijn verontschuldiging voor de slechte doorstroom. Er is voor volgend jaar beterschap beloofd.

Volgend jaar weer! Maar eerst in augustus de wereldberoemde City to Surf!
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:56:45 #270
34586 kepler
No bounce, no play
pi_96968360
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 09:00 schreef star_gazer het volgende:
Nou, de Sydney Morning Herald half marathon zit erop. Het parcours is prachtig en voert je langs het opera house, de harbour bridge en allerlei andere schitterende iconen. Helaas was het te druk om een goede tijd neer te zetten. Er waren bottlenecks waar we vanwege de drukte gedwongen moesten wandelen. Dit was toch wel een enorme domper, aangezien ik nog eens ergens achterin moest starten ook en dus regelmatig werd opgehouden door langzame lopers, groepjes en idioten die vol op de rem trappen bij iedere drinkpost. De start was met 06:45 lekker vroeg en het was met een graad of 10 onkarakteristiek koud; ik ben als een van de weinigen de loop met windjack aan gestart en heb daar geen seconde spijt van gehad. Gelukkig was het wel stralend zonnig, dus het was uiteindelijk gewoon een leuke loop met mooi, maar fris weer.

01:48:21 netto is het geworden. Ik wilde graag voor de 01:45, maar het mocht wegens de drukte helaas niet zijn. Gelukkig heeft de organisatie goed geluisterd, want in een e-mail na de loop maakte de organisatie zijn verontschuldiging voor de slechte doorstroom. Er is voor volgend jaar beterschap beloofd.

Volgend jaar weer! Maar eerst in augustus de wereldberoemde City to Surf!
Cool, klinkt als een mooie loop (behalve dan de knelpunten...). Ik heb een hele tijd hard gelopen in Albert Park, Melbourne en dat is ook echt fantastisch.

Ik ben van plan om elk jaar een marathon te lopen in een ander land, te beginnen met Budapest begin oktober dit jaar :D Op het lijstje staan nog:

New York (2012)
London
Parijs
Berlijn
Tokio
Melbourne
Rio

Hier kan ik voorlopig wel even mee vooruit :')

Ik doe 2 juni trouwens mee aan de Golden Ten in Delft, nog meer mensen? Ik ga voor <40 deze keer
The line is a dot to you!
pi_97011314
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:23 schreef knnth het volgende:
Klinkt mooi e-runner :) Kan me wel herkennen in je verhaal over het tempo van de duurloop trouwens. Lydiard was ook geen voorstander van te trage duurlopen (groot misverstand) en Seb Coe zei altijd: Long slow distance makes long slow runners :P

Ik hoop gauw weer duurlopen te kunnen doen, zodra ik van die verdraaide en vooral stomme kuitblessure af ben. Ik loop nu korte stukjes van 15-20 minuten over het strand, barefoot. Wat een geweldige feedback op je techniek is dat trouwens, zowel barefoot (je moet wel aardig zijn voor je lichaam) als het strand (te lage pasfrequentie of te harde afzet en je zakt weg).
Ik jog af en toe ook nog wel, maar niet een hele lange tijd achter elkaar. Soms look ik wel met een loopmaatje en dan gaat het rustiger zodat hij het goed kan volgen. Maar ik vind lopen met wat meer tempo leuker, zeker als ik alleen loop. Heb het gevoel dat het beter gaat en makkelijker.
Ik heb net het boek de geboren renner gelezen. Leuk om te lezen en het doet me steeds meer nadenken om op minimalistische schoenen te gaan lopen. Barefoot is nog een stap verder, maar daar ben ik nog niet aan toe. Ik geloof wel dat je door minder steun een natuurlijkere pas krijgt. Ben benieuwd hoe het voor jou werkt, of je ook minder blessures zult hebben.
pi_97012739
Zojuist m'n PR op de 10km met ruim een minuut verbeterd naar rond de 44:30 :).

Er was vanavond een lokaal loopje hier, en dat vond ik een mooie kans om m'n PR aan te vallen. Het was, zoals ik verwachtte, niet heel erg druk, dus je kon lekker doorlopen. Het scheelde ook wel dat ik vrij ver vooraan startte (geleerd van m'n eerste loop :P).

De 5 en de 10km startten tegelijk, dus het begon iets drukker dan dat het eindigde. Er was een parcours van 5km uitgestippeld, dus wij moesten twee rondjes lopen. Best frustrerend om de finish over te lopen, en dan pas op de helft te zijn, en de 'race' dan pas eigenlijk echt begint :P. Ook was het best zonde dat er veel minder mensen langs de kant stonden de tweede ronde.

Aan het begin van de tweede ronde was ik wel aan de praat geraakt met een medeloper. Dat was wel leuk, zeker omdat het vrij saai was op dat lege bedrijventerrein :P. Toen het einde in zicht kwam, op ongeveer een kilometer voor de finish, begon ik die man met die hamer toch wel even te voelen. Het was nog even flink doorbijten dat laatste stuk, om daarna op 44:31 (volgens RunKeeper) te finishen. De exacte tijd zal misschien een paar seconden verschillen, maar veel meer zal het niet zijn.

Ik ben dus zeker tevreden met de nieuwe PR :). Ruim een minuut sneller dan de oude (45:50). Volgend jaar weer :).
Get stoned
  donderdag 19 mei 2011 @ 01:02:30 #273
77130 star_gazer
pi_97017259
Gefeliciteerd Hinder :)

Ik wil ook graag een keer onder de 45 minuten duiken op een 10km. Mijn PR op de 10 is 48 minuten, maar dat is bijna 2 jaar geleden, toen ik nog maar een paar maanden bezig was met lopen.

Ik ga volgende week de Balmoral Burn doen. Een sprint van 420 meter voor het goede doel. De route loopt bijna verticaal omhoog :D
-
pi_97105498
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 01:02 schreef star_gazer het volgende:
Gefeliciteerd Hinder :)

Ik wil ook graag een keer onder de 45 minuten duiken op een 10km. Mijn PR op de 10 is 48 minuten, maar dat is bijna 2 jaar geleden, toen ik nog maar een paar maanden bezig was met lopen.

Ik ga volgende week de Balmoral Burn doen. Een sprint van 420 meter voor het goede doel. De route loopt bijna verticaal omhoog :D
Dankje :). De uiteindelijke tijd is 44:28 geworden, dus RunKeeper zat er best dichtbij :P.

PR onder de 45 minuten moet wel te doen zijn dan, toch? :) Leuk loopje trouwens. Dat fragmentje met die honden bij het filmpje op die website :D.
Get stoned
pi_97398998
Vandaag kwamen m'n vibram fivefingers Bikila binnen. Ik heb ze nu aan en ze zitten wel lekker al voelt het wel alsof m'n tenen wat uit elkaar worden gedrukt. Ben benieuwd hoe ze lopen.
Het zijn echt dunne "schoenen", eigenlijk kan je zo niet meer noemen. Het is meer een slipper.
Het aantrekken is wat lastig en ze zien er ook best vreemd uit. Een vriend van mij noemde het Gorilla schoenen.

Ik denk dat ik er wel aan zal moeten wennen, maar het is wel leuk om eens te proberen.
Morgen ga ik er een stukje op lopen.
Vandaag i.p.v. lopen een stukje gefietst en daarna een circuit in de sportschool afgewerkt. Het was goed te merken dat ik de laatste maanden weinig krachttraining had gedaan. Behoorlijk op toen ik klaar was ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')