abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94802790
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:55 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Die mail komt van het TrosRadar forum, en de persoon die hem daar had verzonden was daarna van het gezeik af. Hopen dat dat voor TS ook geldt.
klopt, heb het wel aangepast naar mijn situatie.
newb
  woensdag 30 maart 2011 @ 12:00:34 #52
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_94802897
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:57 schreef WvdL het volgende:

[..]

klopt, heb het wel aangepast naar mijn situatie.
Nu kijken of je ook de standaard 'miscommunicatie'-mail terug krijgt.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_94803924
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:00 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Nu kijken of je ook de standaard 'miscommunicatie'-mail terug krijgt.
helaas, niet de standaard miscommunicatie mail gekregen :P
Wel een andere 'standaard' template.

quote:
Geachte heer/mevrouw,

Totstandkoming van het abonnement

Enige tijd geleden bent u een abonnement aangegaan. Voorafgaand aan dat abonnement heeft u een gratis proefexemplaar ontvangen. Als dat proefexemplaar niet aan de verwachtingen voldeed kon het aansluitende abonnement binnen een periode van 14 dagen worden opgezegd. Omdat wij geen opzegging binnen die 14 dagen hebben ontvangen heeft u inmiddels een factuur ontvangen voor het aansluitende abonnement.

Omzetten naar een kwartaal abonnement

U heeft aangegeven geen gebruik te willen maken van het halfjaarabonnement op editie enigma. Wij kunnen u als alternatief een kwartaal abonnement zonder welkomstgeschenk aanbieden. Na die 3 edities wordt het abonnement automatisch beėindigd. Het bedrag op de rekening van ¤ 62,65 voor een halfjaarabonnement komt dan te vervallen. U behoeft slechts ¤ 26,85 over te maken op het rekeningnummer 4415.90.136 van uitgever Calatus BV te Veldhoven onder vermelding van uw klantnummer 10717575.

Let op: Dit aanbod geldt alleen als binnen 7 dagen betaald wordt. Als u geen gebruik maakt van dit alternatief, dan blijft de abonnementsprijs van ¤ 62,65 bestaan.

We hopen u hiermee voldoende geļnformeerd te hebben,

Met vriendelijke groet,

Debiteurenadministratie

Calatus BV / editie enigma
Onder het mom van nu is het bedrag niet zoveel en je bent er daarnaa gelijk vanaf.

Ik ga gewoon terug mailen in de volgende context:
"Volgens mij hebt u mijn mail niet gelezen, want wij hebben niks ontvangen en ik verzocht om ontvangstbewijs, welke u nu niet levert.
Ik zie me dan ook geheel niet genoodzaakt om u enigszins ook maar iets te betalen en zie graag een rechtszaak met interesse tegemoet."

Moet ik nog wel even in een mooi jasje gieten.
newb
  woensdag 30 maart 2011 @ 12:37:01 #54
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_94804063
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:31 schreef WvdL het volgende:

[..]

[..]

Onder het mom van nu is het bedrag niet zoveel en je bent er daarnaa gelijk vanaf.

"Volgens mij hebt u mijn mail niet gelezen, want wij hebben niks ontvangen en ik verzocht om ontvangstbewijs, welke u nu niet levert.
Ik zie me dan ook geheel niet genoodzaakt om u enigszins ook maar iets te betalen en zie graag een rechtszaak met interesse tegemoet."

LOL grappig dat ze het zo blijven proberen.

Wellicht simpelweg een mailtje terug dat er naar jouw mening, zoals eerder aangegeven, geen overeenkomst is en er derhalve ook geen verplichting om iets te betalen is.

Ze zullen nog wel een poosje e-mails en brieven blijven sturen, maar dat kun je gewoon allemaal ter kennisgeving aannemen.

Waarschijnlijk gunnen ze je niet het plezier om een dagvaarding in ontvangst te nemen. :{
pi_94805813
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:31 schreef WvdL het volgende:

[..]

[..]

je ziet graag een rechtszaak met interesse tegemoet?
pi_94806128
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:22 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

je ziet graag een rechtszaak met interesse tegemoet?
Dat was even een kladblokje. Heb het geheel anders verwoord in mijn reactie terug.

quote:
Geachte Editie Enigma,

Vooralsnog zie ik geen ontvangstbewijs van de door u gemelde proefexemplaar en verwijs ik u door naar mijn vorige mail.
Zolang ik geen wettelijke bewijs van ontvangst zie, voel ik mij niet genoodzaakt u te betalen.
We weten beide dat u dit niet kunt anders stuurde u mij niet deze reactie terug.

Voor mij is het hiermee afgehandeld en wens dat u me uit uw klanten bestand haalt.
Mocht u toch willen doorzetten, dan zie ik met alle plezier een dagvaarding tegemoet.

Met vriendelijke groet,
xxxxx
Had geen zin om een uitgebreidere mail te schrijven.
newb
  woensdag 30 maart 2011 @ 13:36:22 #57
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_94806363
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:30 schreef WvdL het volgende:

[..]

Dat was even een kladblokje. Heb het geheel anders verwoord in mijn reactie terug.

[..]

Had geen zin om een uitgebreidere mail te schrijven.
Dit zou wel uitgelegd kunnen worden als een impliciete bevestiging dat je met hen een overeenkomst had die o.a. inhield dat je op proef wat artikelen zou krijgen. Ik zou eerder er vooral helder in zijn dat er geen overeenkomst is.
pi_94806749
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:36 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dit zou wel uitgelegd kunnen worden als een impliciete bevestiging dat je met hen een overeenkomst had die o.a. inhield dat je op proef wat artikelen zou krijgen. Ik zou eerder er vooral helder in zijn dat er geen overeenkomst is.
hmm, ik had het idee dat het dan vooral een welles/nietus spel zou worden. Nu kan ik me 'wettelijk' indekken dacht ik zo.

Zou je misschien een voorbeeld kunnen geven hoe jij het gedaan zou hebben?
newb
  woensdag 30 maart 2011 @ 13:49:07 #59
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_94806883
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 10:18 schreef WvdL het volgende:
Dan begreep ik je even verkeerd:
Naam wordt wel genoemd, adres niet.
Dan is m.i. Geen overeenkomst, voor het afsluiten van een abo ligt het voor hand om ook het adres op te nemen.
Alles terugsturen en niet betalen.
So we just called him Fred
  woensdag 30 maart 2011 @ 13:53:42 #60
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_94807078
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:45 schreef WvdL het volgende:

[..]

hmm, ik had het idee dat het dan vooral een welles/nietus spel zou worden. Nu kan ik me 'wettelijk' indekken dacht ik zo.

Zou je misschien een voorbeeld kunnen geven hoe jij het gedaan zou hebben?
quote:
Geachte mevrouw, mijnheer,

Met belangstelling heb ik kennis genomen van de door u opgestuurde gemanipuleerde audio-opname. Deze audio-opname is geen feitelijke weergave van het telefoongesprek dat op (datum) heeft plaats gevonden.

Hieruit vloeit voort dat ik mijn standpunt dat er geen sprake is van een overeenkomst niet zal herzien. Daarnaast wil ik u er op wijzen dat het gebruik van een gemanipuleerde audio-opname om mij tot betaling te bewegen strafbaar is.

Hoogachtend,
(naam)
pi_94807288
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:53 schreef Alicey het volgende:

[..]

[..]

Dat ziet er inderdaad ook wel goed uit Alicey. Mochten ze toch nog doorgaan dan zal ik ze dat ook nog even onder de aandacht brengen.

Vooralsnog hoop ik uiteraard niks meer van ze te horen :s)
newb
pi_94807573
Waarom ga je met die lui in discussie? Als zij idd het telefoongesprek hebben ge-edit, dan moet je aangifte doen bij de pliesie.
pi_94807950
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:59 schreef WvdL het volgende:

Dat ziet er inderdaad ook wel goed uit Alicey. Mochten ze toch nog doorgaan dan zal ik ze dat ook nog even onder de aandacht brengen.

Vooralsnog hoop ik uiteraard niks meer van ze te horen :s)
Als ze stoppen met aanmaningen sturen, heb je inderdaad je eigen hachje gered. Je morele plicht om aangifte te doen van een oplichtersclubje heb je dan nog steeds niet gedaan, waardoor je deze gasten gewoon hun gang laat gang.

Vrij zwakjes
pi_94808155
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:53 schreef Alicey het volgende:

[..]
Geachte mevrouw, mijnheer,

Met belangstelling heb ik kennis genomen van de door u opgestuurde gemanipuleerde audio-opname. Deze audio-opname is geen feitelijke weergave van het telefoongesprek dat op (datum) heeft plaats gevonden.

Hieruit vloeit voort dat ik mijn standpunt dat er geen sprake is van een overeenkomst niet zal herzien. Daarnaast wil ik u er op wijzen dat het gebruik van een gemanipuleerde audio-opname om mij tot betaling te bewegen strafbaar is.

Hoogachtend,
(naam)

[..]

Gaarne kreeg ik door u bevestigd dat de door u toegestuurde geluidsopname een weergave van het telefoongesprek is waarin de overeenkomst mondeling zou zijn gesloten, graag met naam en ondertekend. Ik herinner mij het gesprek namelijk heel anders, en indien dat er niet aan ligt dat u zich schuldig heeft gemaakt aan een strafbaar feit door het manipuleren van deze audio-opname, zal ik in plaats van het doen van aangifte hiervan beter een bekwaam psychiater kunnen bezoeken. Ik zou het op prijs stellen wanneer u mij middels een bevestiging helpt met het maken van die keuze.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')