ook zo n standaard tasje achter me zadel, pompje aan me frame in me zakjes 5 gelletjes 3 bars en een krentenbol of 2 voor zaterdagquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:43 schreef Blik het volgende:
[..]
ik heb ook een tasje, met ongeveer hetzelfde erin. Alleen geen Quick/Powerlink. In het tasje doe ik ook telefoon, sleutels, geld in. Heb verder ook een pompje bij die tot 8 bar kan. En uiteraard eten/drinken
Ik eis, gezien de voorbereidingen en de vele posts in dit topic, een uitgebreide fotoreportagequote:
1 Foto krijgen jullie, dat is de foto van Fab en ik die bebloed in de berm liggen na 1 kmquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:38 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik eis, gezien de voorbereidingen en de vele posts in dit topic, een uitgebreide fotoreportage
Hoeveel km?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:32 schreef kaasplankje het volgende:
Vlaanderenrijders heel veel succes en plezier!
Verder: ook goedenmiddag, ik ben ka-pot. deze week 5 dagen op rij gefietst, hele dagen van 8 tot 18u. Vanmiddag deed alles zeer vanaf 11uur, na 15u kwam ik er weer een beetje terug in.
Inderdaad. Maar als een hele groep gaat afstappen en de weg blokkeren, dan zit de kans erin dat jij ook te veel snelheid verliest en moet afstappen. En dan kom je dus niet meer fietsend boven... Dat vind ik altijd zo irritant aan van die massale fietsevenementen. Als ik ook maar enigszins zou twijfelen of ik die bergen wel fietsend omhoog zou kunnen komen, zou ik me niet opgeven.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:38 schreef AltarOfSacrifice het volgende:
Wel zuur als je daar de heuvel oploopt.
Ben je nog helemaal meegereden naar Ochten? Wij hebben nog e.e.a. meegemaakt. Ik ben gevallenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:15 schreef No-P het volgende:
Lekker gefietst, maar de laatste 15 km zat ik er behoorlijk doorheen. Delen van de Veluwe waren nieuw voor mij. Erg mooie stukken daar.
Dat had je inderdaad moeten afkloppenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:50 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ben je nog helemaal meegereden naar Ochten? Wij hebben nog e.e.a. meegemaakt. Ik ben gevallenHad ik toch m'n benen moeten scheren? Nee ik had niet moeten zeggen dat ik nooit val met de racefiets.
M'n voorwiel bleef haken achter een randje bij het insturen van een bocht, klassieke fout. Ik keek de bocht door en kwam daardoor net 2 cm te ver naar de rand van de weg in het gootje en toen ging het mis. Heel stom natuurlijk. Schade lijkt wel mee te vallen, wat bulten en schaafwonden. Aan de fiets stuurlint, shifter en pedaal geschaafd, gelukkig lijkt er niks te mankeren aan frame en wielen. Daarna kreeg ik een lekke band (op de naad gescheurd bij het ventiel) en vlak voordat we weer in Renkum waren kreeg mijn vriend die erbij was een hongerklopje waardoor de km's tegen de wind vanaf Wolfheze erg langzaam gingen. Hopelijk hebben jullie niet echt lang meer gewacht ofzo
Gripper moest vanmiddag natuurlijk ook nog dingen doen. Ik had daarna nog wel wat over en heb daarvandaan lekker doorgereden en nog heel wat mensen opgeraapt. Laatste 25km nog ongeveer 30 gemiddeld gereden.
Hoe is het afgelopen met onze (zuider)buurmannen? Moet Cancellara zich al zorgen maken?
Nee hoe kansloos is dat eigenlijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:55 schreef Marurk het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar als een hele groep gaat afstappen en de weg blokkeren, dan zit de kans erin dat jij ook te veel snelheid verliest en moet afstappen. En dan kom je dus niet meer fietsend boven... Dat vind ik altijd zo irritant aan van die massale fietsevenementen. Als ik ook maar enigszins zou twijfelen of ik die bergen wel fietsend omhoog zou kunnen komen, zou ik me niet opgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |