En ik dacht dat Okkie een viespeuk wasquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
lekker...ga je daarna ook nog fietsen?
Z'n mountainbike heet Henk, maar hij heeft wel een schattige blonde viriendin ernaast en een carbon Celeste. Moeilijk te zeggen wat hij soms bedoelt, en met wie...quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
lekker...ga je daarna ook nog fietsen?
Op deze manier staan we zaterdag beide in de rij voor ons stuurplaatje...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:15 schreef Freddeh het volgende:
Ik maak me er ook niet echt druk om, maar vind het gewoon geen stijl. Staat wel in de bevestiging dat als je je pakket niet krijgt je je bevestiging moet printen en moet meenemen. Maar vind het gewoon slordig.
Tuurlijk het gaat om 30.000 man, maar dan nog kun je eerder beginnen met verzenden lijkt me.
In het geval van raggen is het aannemelijk dat hij Henk gaat berijdenquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Z'n mountainbike heet Henk, maar hij heeft wel een schattige blonde viriendin ernaast en een carbon Celeste. Moeilijk te zeggen wat hij soms bedoelt, en met wie...
Gezellig....quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Op deze manier staan we zaterdag beide in de rij voor ons stuurplaatje...
In principe heb je voor je zadelbuis van je frame één vaste ring. Daarin past één maat zadelpen. Als je zadelpen te dun is kan hij inderdaad gaan glijden, of je zadelpenklem zit niet goed vast.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Trouwens, heeft elke maat zadelbuis een aparte zadelpenring nodig? Mijn zadel bleef naar beneden glijden de laatste keer, dus de ring is of stuk, of verkeerde maat, vanavond even langs fietsenmaker maar...
Nou ik sta zo vaak in mijn blote kont bij een koers...quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nou, ik denk dat ze officieel kleedruimtes hebben...maar officieel had jij je spullen al in huis moeten hebben. Dus Ik stap al in fietsbroek in de auto, in m'n blote billen achter de heg in Belgie...hoeft wat mij betreft niet.
Vervang je dat niet zelf?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:49 schreef CyclingGirl het volgende:
Vanavond mijn fietsje weer ophalen met nieuwe stuur en nieuw lint!!
Wanneer is je volgende koers?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:46 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou ik sta zo vaak in mijn blote kont bij een koers...
Eentwee en ik rijden m ook, wij beginnen om 9 uur. Je kunt meedoen als je gezelschap leuk vindt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:30 schreef farscapevr8 het volgende:
kakzooivriendin die mee zou rijden as zaterdag de rabo bergtoer zegt net ff af
![]()
welke afstand? want word weer de eerste keer dit jaar dat ik op de fiets stap dus dan word ik de laatste 10 km weer aan snot gereden door jouquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Eentwee en ik rijden m ook, wij beginnen om 9 uur. Je kunt meedoen als je gezelschap leuk vindt?
Mooiweerfietserquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:07 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
welke afstand? want word weer de eerste keer dit jaar dat ik op de fiets stap dus dan word ik de laatste 10 km weer aan snot gereden door jou
Dat was mijn tekst!quote:
Wij gaan voor de 130 (maar maak je geen zorgen, de werkelijke afstand is 128) , en we zullen vast niet harder dan 30 gemiddeld rijden hoor. Met diverse groepen onderweg kun je altijd lekker in een wiel gaan zitten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:07 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
welke afstand? want word weer de eerste keer dit jaar dat ik op de fiets stap dus dan word ik de laatste 10 km weer aan snot gereden door jou
Nee joh daar heb ik een hele goeie fietsenmakert voorquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:53 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Vervang je dat niet zelf?
[..]
Wanneer is je volgende koers?
vandaag late dienst en morgenochtend vroeg.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:12 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wij gaan voor de 130 (maar maak je geen zorgen, de werkelijke afstand is 128) , en we zullen vast niet harder dan 30 gemiddeld rijden hoor. Met diverse groepen onderweg kun je altijd lekker in een wiel gaan zitten.
En je hebt sowieso morgen en vrijdag nog om te trainen
30 gemiddeld haal ik nooit hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:12 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wij gaan voor de 130 (maar maak je geen zorgen, de werkelijke afstand is 128) , en we zullen vast niet harder dan 30 gemiddeld rijden hoor. Met diverse groepen onderweg kun je altijd lekker in een wiel gaan zitten.
En je hebt sowieso morgen en vrijdag nog om te trainen
gewoon lekker de hele weg bij gripper in t wiel hangenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:25 schreef eentwee het volgende:
[..]
30 gemiddeld haal ik nooit hoorIk weeg 90 he!
Wat? Fietsmeet bij Gripper? Wanneer?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:27 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
gewoon lekker de hele weg bij gripper in t wiel hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |