En Maik gaat ze vertellen hoe dat moet, vandaar dat ze vandaag al in Portugal moeten zijn. Maik is niet zo snel nie.quote:
ik kom hier maar voor 1 ding.... en het is frappant doch een beetje begrijpelijk dat je het niet doorhebtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef trollie67 het volgende:
[..]
darom kom hier je dus wel kijken en vragen wat er gebeurt is....
ik vind dat mooiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:17 schreef Stability het volgende:
ik vind twitter maar een zielig iets...continue tiepen wat en wanneer en waar je iets gaat doen
zelfs de stem is misselijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:21 schreef Sjalalamantha het volgende:
Jo: Ik denk dat de stem me niet meer mag. Ik heb al 4x aangebeld.
hahaha dat dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind dat mooi
twitter: ik ga poepen
foursquare: ik ben op de wc
facebook: oooo lekker gepoept
youtibe: kijk eens wat ik gepoept heb
Ja dat is Maik hij krijgt de stekker er niet uit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef bollokus het volgende:
maar flikkert bij jullie stream 1 ook??
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind dat mooi
twitter: ik ga poepen
foursquare: ik ben op de wc
facebook: oooo lekker gepoept
youtibe: kijk eens wat ik gepoept heb
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja dat is Maik hij krijgt de stekker er niet uit.
Gaat lekker Flashback bekijken, zit niet zo amateuristisch in elkaar.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef sjaakspark het volgende:
Ze willen gewoon dat we donderdag massaal tv gaan kijken
hahaha vandaar het grote verlies van Nederlandquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef iwannabehigh het volgende:
wisten jullie dat joanna heeft geholpen bij de styling van sieneke tijdens het song festival
Mocht niet batenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef iwannabehigh het volgende:
wisten jullie dat joanna heeft geholpen bij de styling van sieneke tijdens het song festival
heel interessant hoor ! heb je nog meer interessant nieuws? waar haal je het toch allemaal vandaan? highschool jokes?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef iwannabehigh het volgende:
misschien moet hij de daily er dag makenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:24 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Gaat lekker Flashback bekijken, zit niet zo amateuristisch in elkaar.
ja flikkeren en regelmatig op zwart gaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef bollokus het volgende:
maar flikkert bij jullie stream 1 ook??
klopt...begrijp ik niet..ik ben maar postbode en vermaak me met dit..maar jij!!!!!bent student in de rechten en wilt weten of er sex is geweest...en je vind joanna een leuk mensquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:21 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
ik kom hier maar voor 1 ding.... en het is frappant doch een beetje begrijpelijk dat je het niet doorhebt
Dan had ie um nu toch ff te pakken! Alles zwart hiero!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja dat is Maik hij krijgt de stekker er niet uit.
vandaar die oude kop van Sieneke.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef iwannabehigh het volgende:
mooi dan ligt het niet aan mijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja flikkeren en regelmatig op zwart gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |