En dat de stream nu iedere keer op zwart gaat zal wel zijn omdat ze aan het uitzoeken zijn welke stekker ze eruit moeten trekken. Of iemand heeft niet begrepen dat dat pas na donderdag magquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo'n reünie verwacht je inderdaad op het einde, niet op driekwart.
en wat dacht je van die puber opdrachtjes gisteren in de show dan? ik stond echt perplexquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De verdwijning van Maik vind ik ook al zozo. De akties worden steeds zwakker.
Die van Geer was ook van het nivo likmevestje... viel me zwaar tegen van Fen....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:59 schreef Stability het volgende:
[..]
en wat dacht je van die puber opdrachtjes gisteren in de show dan? ik stond echt perplex
alleen die voor gerard was leuk, maar die kwam dan ook rechtstreeks van fenneke
edit alleen stream 3 & 4quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:00 schreef bollokus het volgende:
ja alles weer op SL???? had ik dat verdomme nog bijna gemist ook!!!
hahahaha fail !quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:00 schreef Sjalalamantha het volgende:
Is dat nieuwsbericht op de secretstory site er weer af dat er donderdag een reunie zal zijn?>
Genieten, die SL's lekker ff koffie met een bammetje!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:00 schreef bollokus het volgende:
Yep. Foutje, bedankt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:00 schreef Sjalalamantha het volgende:
Is dat nieuwsbericht op de secretstory site er weer af dat er donderdag een reunie zal zijn?>
Donderdag? Waarom moeten ze er nu al wezen dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:00 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ohh serieus ik snap van mezelf niet dat ik nog wil kijken.. Ik begin dit echt te haten!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:00 schreef bollokus het volgende:
KvdW lock omgewisseld kennelijkquote:
om te kijken wat nu juist niet!!!in mode isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Geen idee of sinds zondag " een tijdje " voor jou is.![]()
![]()
Was vanmorgen nog een mannetje though idd, maar ik denk dat de meeste Laura-fans hier toch stiekum dames zijn.![]()
dies ook zwartquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:03 schreef Misiuuu het volgende:
Doe dan ff stream 1 of 2 op de tv.. Domme mensen..
Nee hoor, meestal 1 dag lopen ze achter. Sommige dingen laten ze inderdaad zien van 2 dagen eerder. Na het weekend b.v. Gisterenavond zag je dingen van Laura haar verjaardag.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:03 schreef henkvandetillaart het volgende:
De bewoners zijn er nu al, maar dat kunnen ze dan pas donderdag uitzenden. Klopt wel ongeveer met het tempo wat ze nu ook hanteren.
Die daily is altijd 2 dagen later...
das mooi ....en nu?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:03 schreef iwannabehigh het volgende:
weten jullie ook dat philip een hond had
die heette torda
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:03 schreef iwannabehigh het volgende:
weten jullie ook dat philip een hond had
die heette torda
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:04 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Oh, haha dacht dat die wel beeld hadden!
Server onderhoud om de bandbreedte te verbeteren denk ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:04 schreef beequeen het volgende:
Wat zijn ze aan het kloten met de streams!
Wel een laffe actie om 1000 twitterposts te genereren ...krijgen we weer te horen dat er een enorme SST buzz isquote:Twitter:
TopDropje TopDropje
SERVIO HEB JIJ OOK AAN MIJN BINGOBAL GEZETEN #twitterbingo #sstnl r
quote:
het is de video clip van jij bent mijn neger , speciaal voor joquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:05 schreef Sjalalamantha het volgende:
zap de neger wordt zo wel heel makkelijk. Of is dit in het kader: De neger, omdat het moet?
alleen al door mij natuurlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:06 schreef trollie67 het volgende:
ik schaam me eigentlijk kapot..dat ik na 2 jaar 6 dagen werken in de week een week vrij ben en deze onzin volg..maar het fok forum is zoooo leuk!!!!!!!!!!!!!!!tien keer beter als de serie zelf
No one cares.....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:04 schreef iwannabehigh het volgende:
daar was hij heel gek mee..wisten jullie dat al of heb ik een nieuw feit in de groep gegooid
waarom schamen? je leeft maar 1 keer, en je moet de dingen doen die je zelf leuk vindt. wat maakt jou die anderen nou uit, die het zogenaamd allemaal beter dan jij doen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:06 schreef trollie67 het volgende:
ik schaam me eigentlijk kapot..dat ik na 2 jaar 6 dagen werken in de week een week vrij ben en deze onzin volg..maar het fok forum is zoooo leuk!!!!!!!!!!!!!!!tien keer beter als de serie zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |