20quote:
Viel bij mij aardig mee hoor, de dag nadat ik brood had gegeten was er zelf nog wat af. Maar de dag daarna weer ietsje er bij. Maar zeker niet terug naar mijn begingewicht (of daar boven).quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:52 schreef Viking84 het volgende:
Dit is wel griezelig: keihard aankomen als je een keer de fout ingaat.
Fijnquote:
Je zal toch niet ineens 2 kg aankomen van 1 boterham?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:52 schreef Viking84 het volgende:
Dit is wel griezelig: keihard aankomen als je een keer de fout ingaat.
Ik doelde op het tweede deel van je post 'er blijft wel heel weinig over'. Ik ben echt heel erg aan het switchen tussen: "dat kan ik toch niet, want er blijft zo weinig over" en "en toch is het de moeite waard, want 5 kgquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:52 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Wederom in de categorie 'niet helemaal scherp' maar zie 't verband niet met mijn 'ben geen vegetariër' comment.
Oh, nou niks aan de hand dan! Dan eet je gewoon wat vleeswaren 's ochtends. Ik nam bij mijn eitje altijd wat gerookte kip, maar dat kan je natuurlijk ook zonder ei doen. Je zou er een tomaatje bij kunnen eten, of een beetje mayo. Kijk op de verpakkingen in de supermarkt voor de minste koolhydraten, dat scheelt ook erg per merk. Light is bv altijd meer koolhydraten dan vol.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:50 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Nee, geen vegetariër. Volgens mij zou ik er dan niet aan beginnen, want dan blijft er wel heel weinig over!
Ja, ik heb de zelfgemaakte tonijnsalade helemaal ontdektquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:54 schreef ihatefastcars het volgende:
Wat mij best nog wel leuk lijkt aan het low carben is helemaal anders eten. Merk dat ik best wel veel van hetzelfde eet, en misschien doe ik wel ideeën op die ik er gewoon in wil houden.
Maar misschien ook niet.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:54 schreef Ml-etje het volgende:
ik ga boodschappen doen voor ik besluit maar gewoon niks te halen
Heb je 'n recept?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik heb de zelfgemaakte tonijnsalade helemaal ontdekt
Kijk, dat klinkt best lekker.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, nou niks aan de hand dan! Dan eet je gewoon wat vleeswaren 's ochtends. Ik nam bij mijn eitje altijd wat gerookte kip, maar dat kan je natuurlijk ook zonder ei doen. Je zou er een tomaatje bij kunnen eten, of een beetje mayo. Kijk op de verpakkingen in de supermarkt voor de minste koolhydraten, dat scheelt ook erg per merk. Light is bv altijd meer koolhydraten dan vol.
Ja. Dat. Maar zie op tegen vlees eten, want dat vind ik eigenlijk steeds naarder. Maar, 5 kgquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik doelde op het tweede deel van je post 'er blijft wel heel weinig over'. Ik ben echt heel erg aan het switchen tussen: "dat kan ik toch niet, want er blijft zo weinig over" en "en toch is het de moeite waard, want 5 kg"
Mijn idee is dat ik nooit meer zo'n ideale kans heb om dit uit te proberen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik doelde op het tweede deel van je post 'er blijft wel heel weinig over'. Ik ben echt heel erg aan het switchen tussen: "dat kan ik toch niet, want er blijft zo weinig over" en "en toch is het de moeite waard, want 5 kg"
Oh, ik maak hem echt te simpelquote:
En de pepermuntjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:57 schreef conleche het volgende:
Je wordt sws creatiever. De rivierkreeftjes in een witlofbootje met een beetje mayo en veel peper. bv.
Je kan ook gewoon naar een restaurant, het enige dat je dan moet doen is iets kiezen zonder KH's, maar dat is daar nogal makkelijk: een stukje vlees, de saus mag meestal ook gewoon, mits niet te zoet, de groenten.....het enige dat je niet moet eten zijn de frietjes.
De meeste mensen zijn lelijk hè?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:59 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet zeggen dat mijn dagje sauna afgelopen zaterdag ook wel voor een ego boost heeft gezorgd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |