Is dat kind zo dik dan of zo? Anders hadden ze het toch al veel eerder gezien?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Basisscholiere (12) bevallen tijdens kamp
Eerst werken omdat te kunnen betalen, en ik had er gisteren wel weer ff genoeg opquote:
Dan moet je misschien maar even wachtenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:17 schreef HeatWave het volgende:
Eerst werken omdat te kunnen betalen, en ik had er gisteren wel weer ff genoeg op.
Zoals ik net hoorde was dat kind van zichzelf al redelijk mollig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Is dat kind zo dik dan of zo? Anders hadden ze het toch al veel eerder gezien?
Waarom moet die kerel gelijk dood? Misschien is het wel haar vriendje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
ik snap ook niet dat het zomaar kan zonder dat iemand het gemerkt heeft
en die kerel die haar zwanger gemaakt heeft, mogen ze deze dude op afsturen: Vader verkrachte dochter slacht 4 daders af (Dexter, the real deal).
Ze was er zelf ook bij toen het gebeurde, ze hoeft niet meteen verkracht te zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
en die kerel die haar zwanger gemaakt heeft, mogen ze deze dude op afsturen: Vader verkrachte dochter slacht 4 daders af (Dexter, the real deal).
Misschien is de vader ook wel 12 of 13...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
maar jijquote:
Kind kan maar zo tegen de ruggengraat aan hebben gelegen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Is dat kind zo dik dan of zo? Anders hadden ze het toch al veel eerder gezien?
Was dat maar in alle gevallen zo. Aan m'n buurvrouw zag je ook niks. Totaal niks.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:24 schreef PeuRac het volgende:
Zo'n meisje en die ouders merken toch ook wel dat ze veranderd lijkt me? T is een flinke aanslag op je lichaam
ik kan me dat zo moeilijk voorstellen, op mn 12e was ik daar nog niet mee bezig. Vond kussen en zoenen al heel watquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
![]()
Geen onderbuikgevoelens laten spreken hè?
Ja, inderdaad. En al die augurken en zo. Dat gaat toch ook niet ongemerkt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:24 schreef PeuRac het volgende:
Zo'n meisje en die ouders merken toch ook wel dat ze veranderd lijkt me? T is een flinke aanslag op je lichaam
Het is maar een klein stapje verder. Ik denk dat zoenen en daarna seks voor kinderen best wel dicht bij elkaar ligt, dichter dan voor volwassenen. Voor kinderen heeft dat nog minder lading en gaat het vooral om dat het 'lekker voelt'. Ze hadden ook vast nog geen voorlichting gehad.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kan me dat zo moeilijk voorstellen, op mn 12e was ik daar nog niet mee bezig. Vond kussen en zoenen al heel wat
En handjes vasthoudenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kan me dat zo moeilijk voorstellen, op mn 12e was ik daar nog niet mee bezig. Vond kussen en zoenen al heel wat
ik zit echt te denken of ik het in die tijd al wist hoe het in theorie werktequote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is maar een klein stapje verder. Ik denk dat zoenen en daarna seks voor kinderen best wel dicht bij elkaar ligt, dichter dan voor volwassenen. Voor kinderen heeft dat nog minder lading en gaat het vooral om dat het 'lekker voelt'. Ze hadden ook vast nog geen voorlichting gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |