Misschien blijkt t wel 51 km te zijn... Kunnen de dames samen met hun dochters in t midden gaan wonen, zou voor iedereen een goede oplossing kunnen zijn.quote:
En? 19 is biologisch een hele goede leeftijd om een kind te krijgen. En als je VMBO doet, kan dat gewoon betekenen dat je net je school hebt afgemaakt en je 'carrière' niet zo'n prio vindt. dat kan ook zonder dat je van plan bent je hele leven in de bijstand te hangen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zapte laatst langs een programma waarin elke generatie op haar 19e een kind kreeg en wat waren ze daar trots op
Een niet dikke vrouw waar de zwangerschap van een levensvatbaar kind niet te zien is? bullshit. ZEKER bij een 12-jarige.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:20 schreef Sjeen het volgende:
Je hoeft niet dik te zijn overigens, genoeg vrouwen waarbij een zwangerschap niet fatsoenlijk te zien valt.
Werkelijk?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
En? 19 is biologisch een hele goede leeftijd om een kind te krijgen. En als je VMBO doet, kan dat gewoon betekenen dat je net je school hebt afgemaakt en je 'carrière' niet zo'n prio vindt. dat kan ook zonder dat je van plan bent je hele leven in de bijstand te hangen...
Trouwen en naast de kinderen een baantje als schoonmaakster, in een winkel etc? Er bestaat ook werk waar je niet voor naar de universiteit hoeft...quote:
Dat klopt. Toch lijken tienermoeders mij ten alle tijden onwenselijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Trouwen en naast de kinderen een baantje als schoonmaakster, in een winkel etc? Er bestaat ook werk waar je niet voor naar de universiteit hoeft...
Goed plan, ik pak de popcornquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:49 schreef Netsplitter het volgende:
Schopje OUD?
Misschien kunnen zij het verklaren?
Waarom? Het is toch op z'n plek in NWS?!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:49 schreef Netsplitter het volgende:
Schopje OUD?
Misschien kunnen zij het verklaren?
Waarom is dit onwenselijk ? kun je dat uitleggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klopt. Toch lijken tienermoeders mij ten alle tijden onwenselijk.
Tienermoeders zijn 15/16. met 19 ben je meerderjarig, niet meer leerplichtig en volwassen voor de wet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwah 19 moet kunnen vind ik. 12 daarentegen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Duidelijk geval van een opvoedkundig falen van de betreffende "oud"ers.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch op z'n plek in NWS?!
Wat zou er in OUD verklaard moeten worden?
Het feit dat blijkbaar niemand heeft gemerkt dat dit meisje zwanger was? Jeetje, 12............quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch op z'n plek in NWS?!
Wat zou er in OUD verklaard moeten worden?
Omdat het m.i. in de praktijk betekent dat de desbetreffende moeder veroordeeld wordt tot thuiszitten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:52 schreef shadow117 het volgende:
[..]
Waarom is dit onwenselijk ? kun je dat uitleggen.
Oh, laatste keer dat ik keek was 19 nog gewoon een tiener. Maar enlighten me met de wettelijke definitie van tienerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Tienermoeders zijn 15/16. met 19 ben je meerderjarig, niet meer leerplichtig en volwassen voor de wet.
Vervang dat "te allen tijde" maar voor "tegenwoordig", want de tijd dat 18 of 19 een normale leeftijd was om een kind te krijgen is nog niet zo heel lang geleden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |