Bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)-schoolexcursie.htmlquote:GRONINGEN - Een 12-jarig meisje uit Groningen is vorige week tijdens een schoolexcursie bevallen van een gezonde dochter. Het kind wist niet dat ze zwanger was, meldde een woordvoerder van de Hulpverleningsdienst Groningen dinsdag
De scholiere was met haar klasgenoten van de basisschool een dagje op excursie, toen ze last kreeg van hevige kramp in haar buik.
Medewerkers van de gealarmeerde ambulance hebben de baby ter wereld geholpen.
Het is niet bekend hoe lang het meisje al zwanger was. Het was voor het kind, haar ouders en de omgeving van het meisje een grote verrassing dat ze zwanger bleek te zijn, aldus de zegsman.
Hulpinstanties
Moeder en dochter liggen nog in het ziekenhuis en maken het goed. Er zijn inmiddels meerdere hulpinstanties, waaronder Jeugdzorg, ingeschakeld om de tienermoeder bij te staan. Ook is er een voogd aangesteld die primair verantwoordelijk is voor de zorg voor de baby.
De ouders van klasgenootjes van het meisje zijn per brief geïnformeerd. Docenten en begeleiders hebben ondersteuning aangeboden gekregen. Waar de schoolexcursie plaatsvond, wil de woordvoerder niet kwijt.
Papa=Opaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:02 schreef ukga het volgende:
ehm, ze heeft dus al lopen neuken? ik mis hier een deel over in de Op
was het met een klasgenoot?
nou, een onbevlekte ontvangenis za het vast niet geweest zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:02 schreef ukga het volgende:
Met 12 jaar kan je al op het voortgezet onderwijs zitten..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:04 schreef Melochan het volgende:
[..]
Is 12 jaar niet nog gewoon basisschool?Wrs zou ze na de zomervakantie naar de 1e klas gaan?
Kunstmatige inseminatie mssnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou, een onbevlekte ontvangenis za het vast niet geweest zijn
Het zou ook IVF kunnen zijn geweest.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:02 schreef ukga het volgende:
Kan te vroeg geborgen zijn en aangezien ze zelf niet 'wist' dat ze zwanger was is het dus moeilijk vast te stellen hoelang de zwangerschap heeft geduurdquote:
het zal je moeder maar wezenquote:
Aan de baby is dat vaak prima te zien, ook het verschil tussen een klein en licht kind dat wel a terme geboren is en een te vroeg geboren kind kunnen ze meestal wel zien, en als moeder en dochter het goed maken dan zal de baby niet heel veel te vroeg geboren zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:08 schreef Codiac het volgende:
Kan te vroeg geborgen zijn en aangezien ze zelf niet 'wist' dat ze zwanger was is het dus moeilijk vast te stellen hoelang de zwangerschap heeft geduurd
Ik zapte laatst langs een programma waarin elke generatie op haar 19e een kind kreeg en wat waren ze daar trots opquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
het zal je moeder maar wezenben jij 24 is je kind 12, kan ze er ook maar gelijk aan beginnen he
Uit de wijk Bejium. Kans van 90% dat het een Antilliaanse is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:16 schreef alors het volgende:
Wtf ik dacht nog toen ik het op nu.nl las, dit is vast in Engeland ofzo, maar gewoon Grunn
Ik vind 12 of 19 nogal een verschil...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zapte laatst langs een programma waarin elke generatie op haar 19e een kind kreeg en wat waren ze daar trots op
Mwah, op zich niet vreemd dat jeugdzorg ingeschakeld wordt als een kind van 12 een kind krijgt, ook niet als het buurjongetje van 13 de vader is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dat zinnetje dat jeugdhulp is ingeschakeld, moet je denk ik lezen als: 'zodra het kan gaan ze vragen of papa of oom of de buurman soms hadden verteld dat het een geheimpje tussen hun twee was...'. Ik bedoel, misschien is het een dusdanig dik kind dat de buik niet opviel, maar zelfs dan...je gaat hopen op een 1 april grap maar dat het helaas wel niet zijn...
dat is gewoon hoe het leven van een surinaamse eruit zietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zapte laatst langs een programma waarin elke generatie op haar 19e een kind kreeg en wat waren ze daar trots op
Want het is beter om dat niet te doen en het kind zelf de verantwoordelijkheid te laten nemen? Het kind is 12...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:21 schreef eriksd het volgende:
Meteen weer een legertje hulpverleners gemobiliseerd
Het zal wel moeten inderdaad, maar ik word moe van die 5e colonne aan hulpverleners en zorgindustrie.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want het is beter om dat niet te doen en het kind zelf de verantwoordelijkheid te laten nemen? Het kind is 12...
12 + 50 = bijna 63quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:21 schreef Leandra het volgende:
In Leeuwarden een vrouw van 63 en in Groningen een meisje van 12...
2 uitersten in 1 week en op nog geen 50 km van elkaar...
Magic, magic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |