Knetterquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Knetter![]()
* Carooltje79doet een dansje met knetter
Hey Merelquote:
Hooiquote:
Hooiquote:
Merelquote:
En toen moest je aan mij denkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi![]()
OH ! Ik was afgelopen weekend in Antwerpen en er was daar een winkel die Patje heette
[..]
Hooi![]()
Leuk nummer dit
Was het dezequote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi![]()
OH ! Ik was afgelopen weekend in Antwerpen en er was daar een winkel die Patje heette
[..]
Hooi![]()
Leuk nummer dit
Geen idee, ben er niet binnen geweest, het was al avond enzoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Was het deze?
[ afbeelding ]
* Carooltje79zingt keihard meequote:
meerdere persoontjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:58 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
heb je dat tegen een speciaal iemand?
Hahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:56 schreef Patje1987 het volgende:
http://nl-nl.facebook.com/patje.antwerpen!!!!!
Blufquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:00 schreef djkoelkast het volgende:
Ik voel me nu wel uitgedaagd hem er in te zetten
En goor, moet je kijken die foto, en wat erbij staatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
HahahaDat is toch wel heel toevallig
En ik daag je uitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:00 schreef djkoelkast het volgende:
ik kom ijs halen !quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat?![]()
En ik ben volgende week ijsmeisje
ijsmeisquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat?![]()
En ik ben volgende week ijsmeisje
quote:
Hahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik kom ijs halen !
pm het adres van de ijssalon.. gr gr
Wat?quote:
je moet doen wat je niet laten kuntquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:00 schreef djkoelkast het volgende:
Dat maakt het goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar ik heb ervan genoten
Daar is je bevestiging. Doe hetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moet doen wat je niet laten kunt
Ja maar verbodenquote:
Dat zou ik onder toestemming scharen, jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:07 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb geloof ik toestemming he, "je doet maar wat je niet laten kunt"
Zeg het al hij er in staatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:07 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb geloof ik toestemming he, "je doet maar wat je niet laten kunt"
Ik zag dat jij van de rock bent. Dat is mooiquote:
Ja klopt maar mijn band met Anne is niet heel goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had het niet over de rar, ik heb het over de recente pics, staan gewoon in s&g hoor
Ik wilde hem net doen: Request limit reached. You can only request 1 songs every 16 minutesquote:
Let op de albumtitel als hij speeltquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe je kent me toch![]()
Ik vind het een eer dat ik de eerste ben die hem aangevraagd heb
Ik wilde eerste Rollergirl aanvragen, maar toen las ik dat Koelkast toestemming had dus wachtte ik maar evenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wilde hem net doen: Request limit reached. You can only request 1 songs every 16 minutes
Je tieten vallen er uitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
Mijn top zakt steeds af. Kutding. Maar hij is zo mooi
Kan je er geen bandje aan maken ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
]quote:
Ik zie het op de camquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
Die ben ik kwijt. Maar eens zoeken als ik thuis ben...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
]
Ja, ze zijn eigenlijk te groot voor een strapless top. Maar daar trek ik me nooit wat van aan
Gijquote:
Geil bedoel je neem ik aanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die ben ik kwijt. Maar eens zoeken als ik thuis ben...
[..]
Gij
Blijven ze dan ook niet meer zitten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
]
Ja, ze zijn eigenlijk te groot voor een strapless top. Maar daar trek ik me nooit wat van aan
Nu ik weet dat jij het bentquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Geil bedoel je neem ik aan?
Ik heb er ook wel eens last van hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Blijven ze dan ook niet meer zitten?
Ik heb er namelijk ook altijd last van, maar dat is juist omdat ze er bij mij te klein voor zijn
Hoe bedoel je? Hij zakt zeg maar, floep, zo onder m'n borstenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Blijven ze dan ook niet meer zitten?
Ik heb er namelijk ook altijd last van, maar dat is juist omdat ze er bij mij te klein voor zijn
Jij hebt ook te kleine/te grote tieten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens last van hoor
Te kleinequote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt ook te kleine/te grote tieten?
Wil je een cupje van mij hebbenquote:
Eerst even de kwaliteit voelen. Dan zal ik erover nadenken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil je een cupje van mij hebbenDan kan ik tenminste weer fatsoenlijk bh's kopen
Helt!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mét Skrillex
Speciaal voor jou aangevraagd
Ze zijn van uitstekende kwaliteitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Eerst even de kwaliteit voelen. Dan zal ik erover nadenken.
Bawsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mét Skrillex
Speciaal voor jou aangevraagd
En dat!quote:
Met jou kan ik praten. En dit is een vette remix.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat!
Ik vind haar echt briljantZelfs in deze niet zo mooie mix
Ik heb zelfs picturediscs van die grietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat!
Ik vind haar echt briljantZelfs in deze niet zo mooie mix
Ik houd niet zo van mixjes.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten. En dit is een vette remix.
Verzoekjens van Patjen zijn altijt goet !quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:22 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een zomers nummer aangevraagd, komt hierna.
Haha ja die is echt heel foutquote:
Ik kan hetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:25 schreef Patje1987 het volgende:
Nu wil ik buiten zitten met een biertje en naar deze muziek luisteren.
Daarom is ze jouw vrouwquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn vrouw vindt die mixjes anders wèl mooi. En mijn muziek ook.
Nee, hierna komt ie.quote:
quote:
heb mijn oude weer even een poosjequote:
Die is ook leuk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb mijn oude weer even een poosje
Hij gaat te snel voor de beatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb mijn oude weer even een poosje
kloptquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij gaat te snel voor de beat
Mono, jij fucking held !quote:
Is het een epische mix, zoiets zij patje net nogquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mono, jij fucking held !
Je tuned net op tijd in, hoor het volgende nummer dat ik aangevraagd heb
Album al een week in huis, staan toppertjes op!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Viel mij ook al op!
Sjeek det boeddie sjeek det ess Volume 1
Nu al een best of album zeg ik je !quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Album al een week in huis, staan toppertjes op!
Het is echt fucking smerig, maar ik moet wel lachen en kotsen tegelijkquote:
Ik doe niet aan kreunen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kom jij dan wat muziek volkreunen
Ik zit met een grijns op mijn gezichtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is echt fucking smerig, maar ik moet wel lachen en kotsen tegelijk
En lekker doorslikken weerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is echt fucking smerig, maar ik moet wel lachen en kotsen tegelijk
Ik word er een beetje opgewonden van, zo spannend.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zit met een grijns op mijn gezicht
Maar dat is meer door de stiekeme gedacht dat wanneer een collega de headset uit mijn laptop trekt iedereen in de kamer het zal horen en ik voor lul zal staan.
Spannende gedachte heh
Dan moet je toch iets aan je humor gaan doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha ik moest lachen toen ik net tietel typte i.p.v. titel![]()
En aan zijn smaak.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan moet je toch iets aan je humor gaan doen
Dat jij dit zegtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan moet je toch iets aan je humor gaan doen
Ik heb geen idee hoe popje eruit zietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij zit er nog steeds me dat ik Do knapper vind dan zijn vriendin
Die is er ook echt om deze tijdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:44 schreef naatje_1 het volgende:
DRAGEMS, ze hebben je item gestolen: http://podcast.kxradio.nl(...)in%205%20Minuten.mp3
Niet weten dat Dragems nu aan het LARPen isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die is er ook echt om deze tijd_!
dragems is er altijdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die is er ook echt om deze tijd_!
Moet jij niet naar school?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de kerk?
1. ik moet niets, 2. ik ga vrij weinig naar de kerk en 3. het is dinsdagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de kerk?
Heb je weer verlof van je TBS kliniek ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1. ik moet niets, 2. ik ga vrij weinig naar de kerk en 3. het is dinsdag
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je weer verlof van je TBS kliniek ?
Ja, ik was al na het 5e uit van schoolquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je weer verlof van je TBS kliniek ?
Ahaaaaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zit op school
Tussenuur enzoOm 10 over 2 heb ik weer les
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had serieus naar dat concert van Justin Bieber moeten gaan !
Gewoon een Ahoy vol aan jailbait gek
Over een half jaar studentquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
AhaaaaScholiertje
Oh, en Popje is veeeuuuuuuul lekkerder dan Do
Ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Fout ventje
wie zingt er allemaal mee
Ik dus niet...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Fout ventje
wie zingt er allemaal mee
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
AhaaaaScholiertje
Oh, en Popje is veeeuuuuuuul lekkerder dan Do
Lekker hoorquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Straks heb ik wel lekker lang zomervakantie?![]()
![]()
Ik nietquote:
Altijd als ik iemand 'lekker hoor' hoor zeggen, dan hoor ik in Monogoly in mijn gedachte "LEKKER HEURR" schreeuwenquote:
Ik indoctrineer als een mallequote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Altijd als ik iemand 'lekker hoor' hoor zeggen, dan hoor ik in Monogoly in mijn gedachte "LEKKER HEURR" schreeuwen
dat heb ik ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Altijd als ik iemand 'lekker hoor' hoor zeggen, dan hoor ik in Monogoly in mijn gedachte "LEKKER HEURR" schreeuwen
Is ook niet aardigquote:
Meer dat terechtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kijk die rating van de film van Justin Bieber op IMDB![]()
http://www.imdb.com/title/tt1702443/
Goeie cast, iedereen speelt zichzelfquote:
Doen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:00 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben wel wat gewend.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Godsammehttp://www.watkijkjij.tv/magazine/de_fans_van_justin_bieber/
quote:Voor duizenden tienermeisjes is gisteren waarschijnlijk een hele natte droom uitgekomen om de 17 jarige Canadese idool met raar haar in het echt te zien.
Latex!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nou ik moet weer bijna naar de les, toedeloe
Zie mijn foboquote:
Oooh, dan hoef ik me ook niet schuldig te voelenquote:
Hoeft ook niet, want ik heb een fijne zomervakantie dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh, dan hoef ik me ook niet schuldig te voelen
Jij hebt als dooie alleen maar vakantie, hoe kan je dan nog onderscheid maken?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, want ik heb een fijne zomervakantie dat weet ik zeker
Heb ik al eens verteld en ik leef gewoon hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt als dooie alleen maar vakantie, hoe kan je dan nog onderscheid maken?
Maar, vertel? Ik voel dat je dat wilt.
Ik ben gewoon een nieuwsgierige jongen die alles wilt ontdekken!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:14 schreef Watertornado het volgende:
Mono die de vertraging wilt weten tussen aanvragen en afspelen_!
Wat voor portret moet het worden?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:24 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde een portretje tekenen en ik eindig met een weird vaag iets.
Ik wilde uit verveling gewoon weer een meisje tekenen, maar ik teken niet zoals jij tekent hoor, gewoon alleen wat zwarte lijntjes. Maar toen maakte ik de mond raar, de ogen vierkant en heb ik er maar een alien iets van gemaakt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een foute plaat aangevraagd
[..]
Wat voor portret moet het worden?
Wow doen ze goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:33 schreef naatje_1 het volgende:
Within Temptation is op 1 binnen in UK en USA!
Ik kan geen mensen tekenenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde uit verveling gewoon weer een meisje tekenen, maar ik teken niet zoals jij tekent hoor, gewoon alleen wat zwarte lijntjes. Maar toen maakte ik de mond raar, de ogen vierkant en heb ik er maar een alien iets van gemaakt.
Ga je gangquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
Is het foute uurtje begonnen?Want dan kan ABBA nog wel een keer langskomen.
Dat paard is wel echt ziek goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan geen mensen tekenenMaar, gewoon oefenen
Maar jij bent keigoed! Sowieso heb ik er het geduld niet voor hoor, een tekening moet voor mij echt nog dezelfde dag af zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan geen mensen tekenenMaar, gewoon oefenen
Tofquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar jij bent keigoed! Sowieso heb ik er het geduld niet voor hoor, een tekening moet voor mij echt nog dezelfde dag af zijn.
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel grappig.
Zit niet zo achterlijk te doen dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Myr, je hebt me gewoon wéér 2 notes gegeven
Eerst krijg ik weken lang niks in ONZ, en nu al 4 in 1 dag
Je mag toch wel een beetje plagenquote:
Ik mod niet voor DIG.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je mag toch wel een beetje plagen?
Geef me trouwens ook direct ff een note voor deze fipo
Probleem met java:Exception in thread "AWT-EventQueue-0" java.lang.Nul
Ja maar Rotterdam en Lelystadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als jij me op komt halen en thuis brengt.
Grappigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar jij bent keigoed! Sowieso heb ik er het geduld niet voor hoor, een tekening moet voor mij echt nog dezelfde dag af zijn.
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel grappig.
En hierna?quote:
Wanna bet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Fouter dan dit wordt het niet nee
Ligt aan de inzetquote:
Ja die heb ik aangevraagdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:54 schreef Spouwerranger het volgende:
Komt hierna de versie met Kim Wilde?
Geen inzetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ligt aan de inzet
Ik heb gisteravond met dat feest ook een weddenschap verloren en moest toen drank halen
Ik wilde eerst 99 luftballon, maar die kon ik niet vindenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja die heb ik aangevraagd
Het eerste Duitste nummer wat ik kon bedenken
Ik ook al nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wilde eerste 99 luftballon, maar die kon ik niet vinden
Eigenlijk is het wel slecht dat die er niet in staat... Is haar bekendste nummer. Al is Nur Geträumt ook tof.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Koelkast.. Staat die in de lijst?
Inderdaad. Dat is een klassiekert. Hm.. dat nummer ken ik niet. Wel tof nu ik het deels gehoord heb.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel slecht dat die er niet in staat... Is haar bekendste nummer. Al is Nur Geträumt ook tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |