abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_95489657
Jip is af! Zal binnenkort even laten zien hoe hij geworden is.

Nu wachten op mijn bestellingen om aan de yoshi's te beginnen. Bedankt Annelotje!!

Ik heb als monopoly fan het patroon voor het speelbord bestelt via ebay.
Dat zal wel een meerjarenplan worden. Haha
pi_95490175
OH Juweliek dat is een tof idee! Ik zat laatst al te denken of dat te haken zou zijn, maar broduren kan natuurljk prima! Ben heel beneiwud!!!
pi_95501953
Oeh, ik heb zojuist besloten welke pokemon ik ga doen... Meoth & Persian! Die vind ik altijd zo leuk... en nog mooi (nou ja, Persian dan) ook!

*O* O+ *O*

* Lijnloosrent naar huidige projectje om snel af te maken en check garendoos voor nieuwe kleuren nodig...

Heb de patronen klaar liggen, pdfje gemaakt en doorgestuurd om morgen op het werk te printen (in kleur en zwart-wit)! En ik heb nog best wat kleuren al zelf liggen, dus ik kan gewoon aan de slag als deze af is! *O*

[ Bericht 21% gewijzigd door Lijnloos op 14-04-2011 20:20:28 ]
pi_95528173
Kiek dan... hij gaat lekker!!! Die is morgen wel af denk ik, dan kunnen we verder met de pokemon!



En klaar voor de volgende, lang leven de kleurenprinter op mijn werk!!!
*O*

[ Bericht 37% gewijzigd door Lijnloos op 15-04-2011 08:02:01 ]
pi_95528888
Gaaf Lijnloos! Zowel je escherachtig werkje als je geplande pokemon!

Ik ben nog niet heel veel verder met mn pokemon. Moet vanmiddag eerst kleuren bij gaan halen. Ik heb de buitenste randjes af. Nu moet er dus kleur in verwerkt worden en ik heb geen enkele kleur die past haha.
WIP foto volgt hopelijk eerdaags!
pi_95596887
Bijna alle kleurtjes gehaald! KG chart gaf alleen voor het oranje van raichu een hele gekke goudgroene kleur aan. Daar moet ik dus nog even goed naar kijken want dat kan natuurlijk nooit kloppen. Ik ben gelijk aan de slag gegaan en dit is het resultaat tot nu toe:



Morgen lekker een dagje helemaal niets! Veel haken en borduren dus. :Y

hmm zie nu dat de foto wel errug donker is! Ik maak morgen na mn vorderingen even en nieuwe
  zaterdag 16 april 2011 @ 21:59:10 #107
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_95597357
Lijnloos, complimenten voor voor- en achterkant! Ik probeer de achterkantjes ook altijd netjes te houden. Mijn uitdagingen liggen meer op het vlak van een besluit nemen en beginnen, en inlijsten of anderszins een bestemming vervolmaken.

De afgelopen week heb ik het chatten ontdekt en ik heb helemaal NIETS gecrea-d.
pi_95659862
@Lijnloos is het trouwens nog gelukt met het bevestigen van Nijntje op het shirt? (of heb ik iets gemist?)

Ik heb flink doorgeborduurd en ik hoop vanavond het groen af te hebben! Ik zal dan weer een foto plaatsen.
pi_95661106
je hebt niks gemist hoor annelotje... nijntje zit nig niet op het shirtje. dat moet ik ergens deze week nog doen, zaterdag is de verjaardag nl.

mijn escher is ook nog niet af, wel bijna, want ik moest ff heel nodig mijn swap voor het haaktopic afmaken, dus daar mijn avond gister aan besteedt.

hopelijk kan ik deze week ook aan de pokemon beginnen, morgrn effe de
nodige garen bestellen! *O*
ben benieuwd ook naar je update hoor!
pi_95661245
Waar halen jullie de tijd vandaan?
Enige wat ik doe is lang in bed blijven liggen O-)
Eigenlijk is het zonnetje perfect om wat in te doen.

Maar moet eerst mn gebreide beest afmaken.
pi_95661583
Haha Whoop! _O- Nou tijd is geen probleem hier hoor, vooral gewoon 's avonds op de bank voor de tv, of in de auto/trein (als ik niet zelf hoef te rijden). Uitslapen kan hier helaas niet... Lang leven die kleine wervelwind die om half 8 echt wel vind dat het tijd is om op te staan voor ons. Mijn enige momenten zijn dus als zij op bed ligt of onderweg. Gelukkig zit ik 2x een half uur per dag in de trein naar mijn werk, dus dan kun je ook al wel aardig wat doen. Zeker als je er niet voor op het patroon hoeft te kijken of te checken. Dus die Escher en Mario kan ik dan prima doen!
pi_95662002
Ja ach luie student die al honderd weken thuis zit. Maar daar komt verandering in, althans, 2x hoef ik pas om 1 uur de deur uit en de andere keer ben ik om 2 uur weer terug. Dus een hoop vrije tijd zou je denken. Maar smorgens ben ik niet op mn best :P

En t is zo mooi weer nu }:|

Ow ik kan wel even plaatjes gaan zoeken
pi_95662689
Het is niet dat ik niets te doen heb hoor! Ik werk gewoon maar idd s avonds op de bank. En ik had van het weekend een vriendinnetje op bezoek die wilde leren haken. Dus zij was aan de haak en ik heb mn borduurwerk erbij gepakt.

Wilde je nou allemaal plaatjes van pinguins of gewoon leuke plaatjes van vanalles en nog wat?
pi_95663038
Daar was ik nog niet uit!
Ik wil schattige plaatjes (hmm hoe oud was ik ook alweer geworden :P)
Ben nu een uiltje aan het zoeken.
pi_95663437
Die kgchart doet zo stom bij mij, groene blaadjes krijgen bruine uiteinden enzo :(

Zelfs van een compleet zwart wit plaatje maakt ie nog 10 verschillende tinten
pi_95665333
Ja dat doet ie bij mij ook weleens. Heb je het aantal kleuren in het beginscherm al geminderd?
pi_95667953
Dat van die aantal kleuren wil nog wel es werken ja... en ik denk dat het type plaatje ook nog wel kan verschillen. Als je een jpg neemt geeft die volgens mij andere kleuren dan bv. een png of gif...

Tis een beetje klooien, dus je moet altijd wel effe goed controleren.
pi_95701550
Updateje, mijn escher-dinges is dus nog niet af... nog een klein stukje en dan de binnenste driehoeken nog met wit vullen en de lijnen met zwart accentueren...




Nog een klein stukje, dan kan ik aan de pokemon *O* (vanavond misschien al!)
pi_95701739
Hij is echt gaaf lijnloos! Ik heb gisteren niet meer geborduurd dus ook geen update van mijn kant. Hopelijk heb ik vanavond wat energie. Gisteren alleen maar op de bank gehangen.
pi_95709439
Woohoo, Garen besteld voor de pokemon... *O* Hij had alleen 1 kleurtje niet, maar dat bleek een kleur te zijn die maar 4 steken nodig had en ook nog es verdomd veel op wit leek... die vervang ik wel dus. *O* Kan niet wachten tot ik kan beginnen.... *O* * stuitert nog effe door...
pi_95712762
Waar heb je besteld? Voor het geval dat ik toch wil beginnen en wel geld uit wil geven :P
pi_95713573
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:17 schreef Whoopdidoo het volgende:
Waar heb je besteld? Voor het geval dat ik toch wil beginnen en wel geld uit wil geven :P
Ik PM je effe...
pi_95713861
Ik heb terug gepmd.

Wie had laatst hier die uil? Volgens mij iemand die niet heel vaak meeschrijft. Maar mocht je dit lezen, waar heb je het patroon vandaan?

Bwuh zo maar eens naar college, kijken of mn aandacht er 3 uur lang bij kan houden.
pi_95714326
Deze Whoop? Borduren #2
Dat was Soempie, die post wel regelmatig in OUD, dus anders effe PMen of zo...
pi_95714919
@Lijnloos ik ben ook wel benieuwt waar je hebt bestelt. Kan ik het vergelijken met wat ik betaald heb. Zou ik ook pm mogen?
pi_95715097
Jeetje, ik mag wel korting gaan vragen zo, met al die referenties... :+
pi_95716690
Bedankt! En vind wel dat je idd korting verdient!
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2011 @ 16:06:31 #128
43556 miss_dynastie
pi_95717439
Mag ik ook een pm-etje?
pi_95731527
Ik zet het hier wel gewoon neer... er is ook niks illegaals aan in mijn ogen, en spam is het ook niet lijkt me. Lutte, mocht je er anders over denken, dan haal het maar weg...

http://link.marktplaats.nl/414004890

Deze link is het... iemand op marktplaats, ik had besloten de gok maar es te wagen en tot nu toe gaat het super (3 keer besteld tnt). Elke keer gewoon effe een mailtje gestuurd, dan wachten op reactie voor totaal bedrag en geld overmaken en dan paar dagen later envelopje met strengetjes in huis...

Hij rekent 36 cent per streng en verzendkosten 92 cent (gewoon 2 postzegels)...
pi_95748784


En vanochtend ook meteen nog 4 patronen van pokemon uitgeprint op mijn werk... ik wordt er helemaal blij van... is het al weekend???? O-)
pi_95750358
Bijna! Morgen om 2 uur is het hier weekend :P Die tot en met maandag duurt! nog wel even 2 middagjes werken. Maar maandag niet, yay voor pasen enzo, eindelijk weer een tweedaags weekend.
Ik sta er trouwens echt versteld van hoe snel jij gaat!
Breien gaat hier nog sneller(en dat gaat niet snel :P)

Ik ga denk ik wat nieuws maken als ik weer ga borduren, het katje is alleen nog invullen en daar heb ik geen zin in. Maar moet morgen eerst breien.
pi_95750572
Nou, zo snel vind ik het niet gaan hoor, maar het schiet wel lekker op. Het is nu nog een kwestie van de driehoekjes invullen met wit, 1,5 gedaan, nog 4,5 te gaan! En dan de lijntjes allemaal doortrekken. Ik gok dat ik (als ik morgen wat tijd krijg van MInke) al een heel end kan komen in de komende 2 dagen. Bovendien gaan we zaterdag een tijd in de auto zitten (ruim uurtje) dus dan kan ik al een heel stuk doen. Misschien wel afmaken zelfs en dan kan ik eindelijk beginnen met mijn Pokemon. "Helaas" heb ik de komende dagen veel alleen-met-Minke tijd, dus weinig borduurmogelijkheid... die kleine moet je goed in de gaten houden en entertainen anders gaat het mis... :+
  † In Memoriam † woensdag 20 april 2011 @ 09:38:57 #133
43556 miss_dynastie
pi_95750941
Bedankt lijnloos!
pi_95751489
ja Lijnloos een tijdje terug had je het erover dat je tijdens zwangerschapsverlof lekker veel tijd hebt op te hobby-en maar zodra dat voorbij is dan is het gedaan met je tijd haha.

Ik heb het grote groene vlak af! Kan geen groen meer zien haha. Ik ben gelijk begonnen met het inkleuren van Raichu!

pi_95751657
Wow Annelotje... jij gaat pas rap! _O_ En wat wordt ie mooi!!! O+ Nu wil ik helemaal vanavond al beginnen met de pokemon. Da's toch vooral patroon lezen in het begin, dus leuk op de bank. Dan bewaar ik de escher en mario voor in de trein, daarvoor hoef ik niet meer steeds te kijken of te tellen. O-)

En inderdaad tijdens mijn verlof vorige keer heb ik heel veel kunnen doen, tja 6 weken wachten op Minke terwijl je thuis zit, da's heel veel tijd. Toen is bij mij het handwerkvirus ook pas echt toegeslagen. Daarna was er minder tijd, want tja... kleine baby. Nu is het echt wachten tot ze in bed ligt voor ik iets kan doen. Moet maar gewoon snel zwanger worden weer, dan kan het weer :+
pi_95753601
Ik vind m zelf ook helemaal leuk hihi. Bijna jammer dat ik m weg moet geven. Kun je al wel beginnen? Heb je je kleurtjes al binnen?

Pas je wel op dat als de zwangerschap voorbij is je moet wachten tot er 2 slapen hihihi ;)
pi_95754176
Ik ben nog aan het wachten op materialen voor de yoshi's en monopoly. Maar had nog een pakket liggen van Fiep. Ben daar maar aan begonnen.
pi_95754553
Wow dat gaat ook hard juweliek! leuk!
pi_95754582
Heb mijn kleurtjes nog niet binnen, maar heb er al een paar die ik niet hoefde te bestellen... :D

Oh, Fiep is ook leuk!!!
pi_95755036
Ik heb helaas wel alle tijd ;). Ik zit al anderhalf jaar ziek thuis. Dus dat is niet helemaal eerlijk.
Het schiet bij jullie ook al echt op!

Het moet prins karel worden!


[ Bericht 27% gewijzigd door Juweliek op 20-04-2011 12:22:01 ]
pi_95756729
hahaha die is erg grappig!
pi_95756827
Hmm, Juweliekje, da's geen leuke reden om zoveel te kunnen borduren. Gelukkig kun je je hier dus wel mee bezig houden... :* voor jou!
pi_95757141
Ik wals zo over je reden van veel borduren heen! Sorry! (zit om mn werk en werd enigzins afgeleid)
Ook een :* van mij!!!
pi_95757247
Ik heb vermoeidheidsklachten, geen pijn, alleen altijd moe. Als dat het ergste is.........
Ik ben een tijdje terug een hele kleine webshop begonnen om toch bezig te zijn. Alleen alles is nog ingepakt wegens verhuizing. Zodra hij weer open en running is geef ik wel een kleine hint hoe je er kan komen. ;)

Bedankt voor de steun!!

Kan niet wachten op de bestellingen voor de 2 patronen!
pi_95763915
Jeetje, da's klote Juweliek... wel prettig dat je dan in elk geval nog wel aan dingen toekomt, maar handig is anders natuurlijk.

Ik zag je monopoly patroon op Ebay, wat supertof! Ben heel benieuwd naar je WIP-foto's hoor als je daaraan gaat beginnen. Die lijkt me namelijk ook wel heel cool om te maken.
pi_95764120
Ik moet voor de monopoly een vierkant stuk aida18 (ging in vanuit met 18 count fabric) hebben van 24"x24". Er staat bij dat dat inclusief rand is. Dat is ongeveer 70 X 70 cm. Moet ik dan ook de stof zo groot maken of misschien ff groter? (Een borduurpakket is toch wel makkelijk haha)
pi_95764272
Ik zou in elk geval wat groter nemen, al is het maar voor de zekerheid... En afknippen is makkelijker en mooier dan erbij plakken...
pi_95764835
Ik denk dat ik er dan nog zo'n 6cm bij maak dan is het in ieder geval genoeg.
Even de naaimachine erbij pakken.

Nog een vraagje: De kleuren van de straten zijn vrij heldere kleuren behalve de oranje. Dat is echt een viezige kleur. En ik had nooit nagedacht over dat de Amerikaanse versie paars heeft bij het dorp ipv bruin zoals hier. Hierbij zou ik toch wel andere kleuren willen gebruiken. Ik heb zelf geen verstand van kleuren en hun nummers. Zou iemand me hierbij kunnen helpen?
Dus een heldere oranje en bruin zoals echte monopoly. Weet iemand die kleuren of een manier om ze zelf te vinden.

Onwijs bedankt alvast.

[ Bericht 69% gewijzigd door Juweliek op 20-04-2011 17:02:20 ]
pi_95794599
Juweliekje, hier is een overzicht van alle "normale" DMC-kleuren:

http://www.thestitchershideaway.com/store/images/dmcolors.jpg

Hiermee kom je denk ik al een heel end. En anders effe in de winkel kijken welke kleuren je mooi vindt.
pi_95797669
Zo, mini ligt op bed dus ik ga met mijn pokemon beginnen! Effe stof knippen en dan aan de slag *O*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')