Jij gaat natuurlijk op de bank zitten en soaps kijken terwijl ik het harde werk doe. Zoals het hoort.quote:
Dat kan ik jou niet aandoen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, je mag zolang wegblijven als je wilt.
chocola etenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk op de bank zitten en soaps kijken terwijl ik het harde werk doe. Zoals het hoort.
Stom dat je het niet zelf aanbiedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:47 schreef Techno het volgende:
Doe mij ook maar een kommetje als je een slachtoffer gevonden hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk op de bank zitten en soaps kijken terwijl ik het harde werk doe. Zoals het hoort.
MI van Q als Al Bundyquote:
Mijn keuken heeft die welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar heb ik hier de faciliteiten toch niet voor.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:50 schreef stbabylon het volgende:
"What exactly does that expression mean, 'friends with benefits?' Does he provide her with health insurance?''
Dr. Sheldon Cooper
Ik vind het geweldigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van het weekend de marathon gekeken op Comedy Central
Doe maar 2quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Moet ik er dan 4 of 5 hele kippen in doen ?
volgens mij kennen ze die daar ook wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef stbabylon het volgende:
Twee man hebben nu het idee van poffertjes in mijn hoofd gekregen. Ik heb nu enorm zin in poffertjes! Ik zit in frigging Engeland! Ze stoppen me ws. in een inrichting als ik het ga hebben over poffertjes! "Little pancakes? Silly Dutchman tihii"
Na het werken mag ook hoor. Ik verhonger nog niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Denk dat mijn werkgever niet zo blij is als ik nu weg ga.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind het geweldigjammer dat die zo moeilijk te immiteren is, anders zou t geweldig zijn met carnaval oid.
Als een sweet panecake like treat from The Netherlands.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
volgens mij kennen ze die daar ook wel.
They even have an English wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Poffertjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef stbabylon het volgende:
Twee man hebben nu het idee van poffertjes in mijn hoofd gekregen. Ik heb nu enorm zin in poffertjes! Ik zit in frigging Engeland! Ze stoppen me ws. in een inrichting als ik het ga hebben over poffertjes! "Little pancakes? Silly Dutchman tihii"
Droogquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als een sweet panecake like treat from The Netherlands.
Ja, die alleen maar over Nederland gaat, dus daar schiet ik nog niks mee op.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:56 schreef Techno het volgende:
[..]
They even have an English wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Poffertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |