Scheelt dat het een tijdloos model is en dat het heel goede kwaliteit isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vind het wel een van mijn fijnste zonnebrillen. Ook 1 van mijn duurste helaas... dus ultra zuinig op.
Zeker. Tijdloos model. Net als de Aviator.quote:
Interessant model, ken het merk niet eens...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Over zonnebrillen gesproken, ik wil deze.
[ afbeelding ]
http://www.mauijim.com/kahuna-423.html
Nu nog een retailer vinden.
Ik tot voor kort ook niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:31 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Interessant model, ken het merk niet eens...
Kwaliteit is top! En voor het autorijden heb ik nog polariserende glazen genomen, heerlijk!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Scheelt dat het een tijdloos model is en dat het heel goede kwaliteit is
Leuke start van de dagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een vaaaage dag vandaag!!Eerst word ik wakker met mn lenzen nog in
Dan kom ik op kantoor en blijk ik 2 boetes te hebben totaal 260¤
(eigen schuld etc dus geeft niet) Dan praat ik via de chat tegen mn buddy dat ik "KUT! 2 boetes, maar dat geeft niet, want ik heb net mn ontslagbrief geschreven!!"
maar het bleek niet mn buddy te zijn, maar één van mn managers
(doh) die was helemaal in de war
en toen ging ik langs de directeur om te vertellen dat ik ontslag nam
Maar die wist het al!!
En nou ben ik helemaal van mn apropos
Tijdloos is ie zeker. Maar dat is wat anders dan hip toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
Zeker. Tijdloos model. Net als de Aviator.
De wayfarer modellen zie je overal weer hangen.
Onder je bureau kruipen tot het 18u is!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
(eigen schuld etc dus geeft niet) Dan praat ik via de chat tegen mn buddy dat ik "KUT! 2 boetes, maar dat geeft niet, want ik heb net mn ontslagbrief geschreven!!"
Maar die wist het al!!
'dude'.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Dude, dat roep je al zolang ik hier kom (zo'n 2,5 jaar). En ik kan me heel goed voorstellen dat je het daarvoor ook al riep.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
Maar die wist het al!!
Ook niet het goedkoopste merk trouwens... hun pilot bril is 185 euro. Dat is duurder dan een Aviator.quote:
Je ziet ze overal weer hangen, ze zijn weer helemaal inquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Tijdloos is ie zeker. Maar dat is wat anders dan hip toch?
Neequote:
Neen, ik ga denk ik de hele dag met collegas praten en koffie drinken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onder je bureau kruipen tot het 18u is!
Je bent gangster of je bent 't niet he.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ook niet het goedkoopste merk trouwens... hun pilot bril is 185 euro. Dat is duurder dan een Aviator.
Ik neuk niet alles wat los en vast zit en al deed ik dat wel, is dat nog jouw zaak niet. En wil je er nu over ophouden?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
'dude'.welkom in 1982.
Dat roep ik alleen als het hier weer eens een tijdje kansloos is. Soms is het ook periodes wel leuk. En ik weet dat jij het niet begrijpt, maar ik heb gewoon geen hoge pet op van vrouwen die alles neuken wat los en vast zit om maar een beetje aandacht te krijgen. Zeker neit als het op de plek is waar ik voor mijn dagelijks vermaak kom en dagelijks de 'steekjes' vd kansloze neukertjes lees. Dan reageer ik.
Overigens was het initiele berichtje niet eens voor jou, dus ik snap niet waar je je nou zo druk om maakt. Als je er niet zo drammerig op had gereageerd, was het gewoon verder over goede doelen gegaan.
Het was ook niet serieusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neemaar het boeit me geen kut
[..]
Neen, ik ga denk ik de hele dag met collegas praten en koffie drinken.
Oh en daarbij blijk ik nog 13 vakantiedagen open te hebben staanDus officieel zou 12 april mn laatste werkdag al zijn
Maar dat kan natuurlijk helemaal niet want ik heb nog teveel werk
en ik heb over een uur een gesprek met mn lijnmanager om alles te organiseren
Maar ik kan niet meer normaal denken!!
ontslagdatum later zetten zodat je je vakantiedagen op kan nemen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
[..]
Oh en daarbij blijk ik nog 13 vakantiedagen open te hebben staanDus officieel zou 12 april mn laatste werkdag al zijn
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je bent gangster of je bent 't niet he.
Nu ja. Bijna alles dan. Volgens mij heb je q nog niet gehad idd. Maar dat is ook niet echt een compliment.quote:
Als het op fok gebeurt is het mijn zaak. Dan heb ik er een mening over. Zeker als het elke dag irritaties bij je holmaatjes oplevert en ik hier niet meer leuk kan posten.quote:en al deed ik dat wel, is dat nog jouw zaak niet. En wil je er nu over ophouden?
Heeft ze mij ook overgeslagenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja. Bijna alles dan. Volgens mij heb je q nog niet gehad idd. Maar dat is ook niet echt een compliment.
[..]
Als het op fok gebeurt is het mijn zaak. Dan heb ik er een mening over. Zeker als het elke dag irritaties bij je holmaatjes oplevert en ik hier niet meer leuk kan posten.
En wat vond je dagboek er van?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
Maar die wist het al!!
Gokje: "Smileyquotum overschreden"?quote:
Ook niet bijna alles, bij lange na niet. Het zit je wel diep he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja. Bijna alles dan. Volgens mij heb je q nog niet gehad idd. Maar dat is ook niet echt een compliment.
[..]
Als het op fok gebeurt is het mijn zaak. Dan heb ik er een mening over. Zeker als het elke dag irritaties bij je holmaatjes oplevert en ik hier niet meer leuk kan posten.
Dat kan ik beamen. Wij hebben het nog niet met elkaar gedaan. Maar je weet nooit, misschien komt dat ooit nog...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neuk niet alles wat los en vast zit en al deed ik dat wel, is dat nog jouw zaak niet. En wil je er nu over ophouden?
Hoe is het met je vriendin?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen. Wij hebben het nog niet met elkaar gedaan. Maar je weet nooit, misschien komt dat ooit nog...
Heb ik ook geen hoge pet van op hoor. Als het om aandacht gaat. Vrouwen (in het algemeen) die lekker los leven omdat het lekker is, heb ik geen problemen mee.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
'dude'.welkom in 1982.
Dat roep ik alleen als het hier weer eens een tijdje kansloos is. Soms is het ook periodes wel leuk. En ik weet dat jij het niet begrijpt, maar ik heb gewoon geen hoge pet op van vrouwen die alles neuken wat los en vast zit om maar een beetje aandacht te krijgen. Zeker neit als het op de plek is waar ik voor mijn dagelijks vermaak kom en dagelijks de 'steekjes' vd kansloze neukertjes lees. Dan reageer ik.
Overigens was het initiele berichtje niet eens voor jou, dus ik snap niet waar je je nou zo druk om maakt. Als je er niet zo drammerig op had gereageerd, was het gewoon verder over goede doelen gegaan.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
Ook niet bijna alles, bij lange na niet. Het zit je wel diep he?
Feiten. Dat is net ff wat anders. Niet dat het boeit verder, ik vermaak me ook wel als het hier niet vriendelijk is.quote:je mening is alleen gebaseerd op complete onzin.
Ik vind een irritatiegrens niet raar. Ik kan er best mee omgaan, maar het begint nu vervelend te worden. Steeds kom je er weer op terug. Waar is dat voor nodig?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:43 schreef Kreator het volgende:
[..]. Gek hè, dat ik een irritatiegrens heb. Donderstraal gewoon een end op als je er niet mee om kan gaan dat anderen wat van je vinden als je er meer hebt geneukt hier dan wie dan ook.
[..]
Feiten. Dat is net ff wat anders. Niet dat het boeit verder, ik vermaak me ook wel als het hier niet vriendelijk is.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:43 schreef Kreator het volgende:
Donderstraal gewoon een end op als je er niet mee om kan gaan dat anderen wat van je vinden
Voor mijn part poept ze em de bek vol. Als Peu daarna niet op al mijn posts gaat zeiken, vind ik het prima.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Al zou ze Peu van het weekend helemaal sufneuken dan nog is dat niet jouw zaak.
Yup, ik had het haar vorige week al verteld en haar gevraagd het niet aan de directeur te zeggen omdat ik dat liever persoonlijk wilde doen, maar ivm allocaties heeft ze dat wel gedaan en eigenlijk had ik ook niet anders verwachtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was ook niet serieus
Maar, hoezo wist de directeur het al? Van je manager gehoord of zo?
Die 13 is nadat je je vakantiedagen hebt ingeleverd die je teveel hebt ontvangen voor 2011 omdat je niet heel 2011 werkt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar dat insinueert toch echt dat het me boeit. En dat doet het niet. Ik had het 3 dagen nadat ik het uitgemaakt had, afgesloten. Maar het is vrij lastig posten in een topic als deze met zoveel mensen die je 'haten' omdat je de ex van hun neukertje bent, ik geef het je te doen. Dan blijf je niet eeuwig positief.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
Nu ben je ook nog eens de sneue ex die zich niet kan afsluiten. Vind het jammer voor je
Yup, ik ben slecht in vakantiedagen opnemen. Heb er dit jaar pas 1 opgenomen bij een totaal van 30 en nog 4 meegenomen van vorig jaar.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die 13 is nadat je je vakantiedagen hebt ingeleverd die je teveel hebt ontvangen voor 2011 omdat je niet heel 2011 werkt?
Mja, niks meer aan te doen, inderdaad. Al kan ik me voorstellen dat je het liever zelf had verteld.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Yup, ik had het haar vorige week al verteld en haar gevraagd het niet aan de directeur te zeggen omdat ik dat liever persoonlijk wilde doen, maar ivm allocaties heeft ze dat wel gedaan en eigenlijk had ik ook niet anders verwachtMaargoed. Nu waarschijnlijk een aantal dagen uit laten betalen, wat op zich ook wel ok is. Achja, who cares
Hij durfde nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |