Armin gaat natuurlijk dezelfde kant op als Thijs.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, iedereen weet dat Armin de beste is man.
a one way ticket over a cliff would be nicequote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Armin gaat natuurlijk dezelfde kant op als Thijs.
Dat voelt niet lekker.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Toch moet het wel lekker voelen, af en toe iemand afwijzen.
Ach, hij kan altijd nog terugvallen op zijn rechten diploma.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
a one way ticket over a cliff would be nice.
Voelt geweldig?quote:
Afwijzen sucks, afgewezen worden suckt nog veel harder!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:24 schreef Kreator het volgende:
Toch moet het wel lekker voelen, af en toe iemand afwijzen.
Wayfarer. En die zijn juist wel hipquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Een Ray-Ban Wayfahrer is niet echt hip he.
Ik doelde op de kansloze fokkers die je pmbox volspammen, niet op je vriendje waar het niet mee lukt.quote:
Know your memes...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Een Ray-Ban Wayfahrer is niet echt hip he.
De berichtjes komen niet aan, de PM-box zit te vaak vol.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik doelde op de kansloze fokkers die je pmbox volspammen
Jij zag L-E al voor je met een sigaar?quote:
Regel 61: "weet wanneer je moet stoppen."quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:27 schreef Q. het volgende:
De berichtjes komen niet aan, de PM-box zit te vaak vol..
Dude, dat roep je al zolang ik hier kom (zo'n 2,5 jaar). En ik kan me heel goed voorstellen dat je het daarvoor ook al riep.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wacht op de leuke gesprekken. Of mensen. Maar dat valt niet mee. Daarom kom ik ook niet meer zo vaak.
Hij is gewoon heel geduldig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dude, dat roep je al zolang ik hier kom (zo'n 2,5 jaar). En ik kan me heel goed voorstellen dat je het daarvoor ook al riep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |