ja, daar moeten ze in de VS niets van hebben, commerciequote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Waar die langzamerhand ook steeds meer wordt uitgekotst door zijn nogal commerciële instelling.
Is dat NL?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
19/02/2011 Energy 2011 (Jaarbeurs Utrecht)
28/08/2010 Mystery Land 2010 (Floriadeterrein Haarlemmermeer)
19/06/2010 DJ Tiësto - Heineken Music Hall (Amsterdam)
05/06/2010 Maastricht Live 2010 (Maastricht)
01/05/2010 DJ Tiësto - Sportpaleis (Antwerpen)
30/04/2010 Koninginnedag Amsterdam 2010 (Museumplein, Amsterdam)
Het is niet veel, maar het is ook niet niks.
Houd toch op zeg. Iedereen afwerken. Je hebt er geen flauw benul van, maar denk wat je wilt, mij interesseert het geen flikker. Je hoeft alleen niet zo persoonlijk te worden, dat doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
In dit groepje, met 600 exxen en potentieeltjes kom je al snel over als de zure ex. Dat boeit me inderdaad geen ene hol. Ik zit hier niet voor de belevingswereld van een ander.
Ik ben gewoon gelukkig met mijn huidige vriendin en nogmaals er is geen sprake van jaloezie. Als L-E iedereen had afgewerkt hier, zou ik er ook wat van zeggen.
Op al je vragen: NEE.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Pics? MSN? Hyves? Twitter? Facebook?
Waarom zit je hier eigenlijk wel? Want ik zie je alleen maar zeuren en dingen verzinnen om over te zeuren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
In dit groepje, met 600 exxen en potentieeltjes kom je al snel over als de zure ex. Dat boeit me inderdaad geen ene hol. Ik zit hier niet voor de belevingswereld van een ander.
Ik ben gewoon gelukkig met mijn huidige vriendin en nogmaals er is geen sprake van jaloezie. Als L-E iedereen had afgewerkt hier, zou ik er ook wat van zeggen.
Net als hier geldt het ook voor de VS dat de danscene 2 kanten kent. Men kent de man of van de housefeesten en wordt door de partygangers op handen gedragen. Of men kent hem van de clipjes uit de top40 en wordt geprezen door de top40 aanhangers die plots trance helemaal top vinden! En Tiesto de beste DJ van de wereld maken omdat ze geen idee hebben wie de rest is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, daar moeten ze in de VS niets van hebben, commercie.
Ach, iedereen weet dat Armin de beste is manquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Net als hier geldt het ook voor de VS dat de danscene 2 kanten kent. Men kent de man of van de housefeesten en wordt door de partygangers op handen gedragen. Of men kent hem van de clipjes uit de top40 en wordt geprezen door de top40 aanhangers die plots trance helemaal top vinden! En Tiesto de beste DJ van de wereld maken omdat ze geen idee hebben wie de rest is.
Ik vind het wel leuk eigenlijk, beetje leven in de brouwerij.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom zit je hier eigenlijk wel? Want ik zie je alleen maar zeuren en dingen verzinnen om over te zeuren.
het was hier vroeger zooo leukquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom zit je hier eigenlijk wel? Want ik zie je alleen maar zeuren en dingen verzinnen om over te zeuren.
Had ik er maar geen flauw benul van. Dat was beter geweest. Maar goed, dan moet je het maar niet op fok doen en het laten 'lekken'. Dan krijg je vanzelf reactie.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:21 schreef Samzz het volgende:
Houd toch op zeg. Iedereen afwerken. Je hebt er geen flauw benul van, maar denk wat je wilt, mij interesseert het geen flikker. Je hoeft alleen niet zo persoonlijk te worden, dat doe ik ook niet.
Een Ray-Ban Wayfahrer is niet echt hip he.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
Nee, ik geef je even je hipster-glasses
Lekkerquote:
Ik wacht op de leuke gesprekken. Of mensen. Maar dat valt niet mee. Daarom kom ik ook niet meer zo vaak.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
Toch moet het wel lekker voelen, af en toe iemand afwijzen.quote:
Armin gaat natuurlijk dezelfde kant op als Thijs.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, iedereen weet dat Armin de beste is man.
a one way ticket over a cliff would be nicequote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Armin gaat natuurlijk dezelfde kant op als Thijs.
Dat voelt niet lekker.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Toch moet het wel lekker voelen, af en toe iemand afwijzen.
Ach, hij kan altijd nog terugvallen op zijn rechten diploma.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
a one way ticket over a cliff would be nice.
Voelt geweldig?quote:
Afwijzen sucks, afgewezen worden suckt nog veel harder!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:24 schreef Kreator het volgende:
Toch moet het wel lekker voelen, af en toe iemand afwijzen.
Wayfarer. En die zijn juist wel hipquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Een Ray-Ban Wayfahrer is niet echt hip he.
Ik doelde op de kansloze fokkers die je pmbox volspammen, niet op je vriendje waar het niet mee lukt.quote:
Know your memes...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Een Ray-Ban Wayfahrer is niet echt hip he.
De berichtjes komen niet aan, de PM-box zit te vaak vol.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik doelde op de kansloze fokkers die je pmbox volspammen
Jij zag L-E al voor je met een sigaar?quote:
Regel 61: "weet wanneer je moet stoppen."quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:27 schreef Q. het volgende:
De berichtjes komen niet aan, de PM-box zit te vaak vol..
Dude, dat roep je al zolang ik hier kom (zo'n 2,5 jaar). En ik kan me heel goed voorstellen dat je het daarvoor ook al riep.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wacht op de leuke gesprekken. Of mensen. Maar dat valt niet mee. Daarom kom ik ook niet meer zo vaak.
Hij is gewoon heel geduldig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dude, dat roep je al zolang ik hier kom (zo'n 2,5 jaar). En ik kan me heel goed voorstellen dat je het daarvoor ook al riep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |