Mét chauffeur! En de bontjas van de bestuursvoorzitster.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb wel vrijwilligerswerk gedaan, maar dan weet je tenminste zeker dat het niet naar de lease-mercedes vd directeur vloeit.
Dat is idd wat me een beetje tegen houdt, er blijft zoveel geld hangen op plekken waar het niet nodig is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb wel vrijwilligerswerk gedaan, maar dan weet je tenminste zeker dat het niet naar de lease-mercedes vd directeur vloeit.
Ik doneer niet, maar zet mij wel sportief in. Heb zo de Alpe D'huzes gereden, en daarmee samen met mijn team 50.000 euro gedoneerd.quote:
Het was ironisch bedoeldquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoezo? Er wordt meer dan genoeg belastinggeld aan gespendeerd.
Hoe is dat mogelijk als ik het heb uitgemaakt en een nieuwe vriendin heb? Ik mag iemand toch wel een slet vinden zonder dat ik jaloers ben?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:07 schreef stbabylon het volgende:
Je begint zo langzamerhand wel heel erg de jaloerse ex uit te hangen kerel.
Wat doe jij belachelijk zeg.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe is dat mogelijk als ik het heb uitgemaakt en een nieuwe vriendin heb? Ik mag iemand toch wel een slet vinden zonder dat ik jaloers ben?
Ik doneer ook niet aan goede doelen die mensen betalen om op straat te werven voor hun goede doel. Voor goede doelen dien je je belangenloos in te zetten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan goede doelen waar ik direct iets mee heb, de laatste jaren zijn er een aantal familieleden aan kanker overleden en daarom geef ik regelmatig geld aan de kankerbestrijding.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:04 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog nooit de behoefte gevoeld om te doneren aan een goed doel. Is dat vreselijk?
Dan doneer je toch, in feitequote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:07 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik doneer niet, maar zet mij wel sportief in. Heb zo de Alpe D'huzes gereden, en daarmee samen met mijn team 50.000 euro gedoneerd.
Bovendien klinkt het wat vreemd uit de mond van de gozer die is vreemdgegaan met mijn (ex)vriendin.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe is dat mogelijk als ik het heb uitgemaakt en een nieuwe vriendin heb? Ik mag iemand toch wel een slet vinden zonder dat ik jaloers ben?
Daarom geef/help ik liever goede vrienden, dan weet ik zeker waarom ik het doe en dat het goed terecht komt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is idd wat me een beetje tegen houdt, er blijft zoveel geld hangen op plekken waar het niet nodig is.
Ja, dat is een goede omschrijving van hoe je bezig bentquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
*wacht op Kluts*quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:08 schreef HeatWave het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2479113/nederlandse-dansscene-dood.html
Feest.
Ik ben met niemand vreemd gegaan en je weet het.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bovendien klinkt het wat vreemd uit de mond van de gozer die is vreemdgegaan met mijn (ex)vriendin.
According to Triesto.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:08 schreef HeatWave het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2479113/nederlandse-dansscene-dood.html
Feest.
Dat vind ik ook altijd zo mooi in de dens, die gast wordt overal gezien als een van de beste, maar natuurlijk NIET als je in een discussie over dens zit, dan issie kut.quote:
Het initiatief is super, en uiteraard doneer ik. Maar het is hier wel een win-win. Win voor de organisatie om zoveel geld te krijgen voor de KWF. En win voor mij om mezelf tot bizarre prestaties te krijgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan doneer je toch, in feiteSuper initiatief!
Ik houd helemaal niet van trance en dens, en dus ook niet van Tiesto.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Dat vind ik ook altijd zo mooi in de dens, die gast wordt overal gezien als een van de beste, maar natuurlijk NIET als je in een discussie over dens zit, dan issie kut.
Mja, je doet zelf de aanname. Ik ontkracht het. Meer valt er ook niet over te vertellen me dunkt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Ja, dat is een goede omschrijving van hoe je bezig bent
Daar is toch niks mis meequote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het initiatief is super, en uiteraard doneer ik. Maar het is hier wel een win-win. Win voor de organisatie om zoveel geld te krijgen voor de KWF. En win voor mij om mezelf tot bizarre prestaties te krijgen.
Dat is natuurlijk wel vrij lastig als je je wil inzetten voor de waterputten in afrika.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik doneer ook niet aan goede doelen die mensen betalen om op straat te werven voor hun goede doel. Voor goede doelen dien je je belangenloos in te zetten.
Afrika moet niet zo zeiken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel vrij lastig als je je wil inzetten voor de waterputten in afrika.
Ik denk dat tiesto dit zegt omdat hij op Nederlandse bodem lichtelijk uitgekotst wordt door de echte danceliefhebbers en niet door het top40 grut die hem kennen van Flight643. Tiesto heeft bij mij echt wel hoog gestaan metname zijn Magik en In Search of Sunrise series.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo mooi in de dens, die gast wordt overal gezien als een van de beste, maar natuurlijk NIET als je in een discussie over dens zit, dan issie kut.
Nee ok, maar dat is echt standaard, die gast krijgt prijs na prijs etc. maar nee, het is geen goeie DJ, want iedereen kent hem! Die gast die 3 hoog achter die vette underground draait, die moet je hebben! Tot ie bekend is natuurlijk, dan issie kutquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik houd helemaal niet van trance en dens, en dus ook niet van Tiesto.
Je weet nu hoe je overkomt. Je wil er blijkbaar niks mee doen. Jouw keuze, maar dan weet je dat je vrij sneu overkomt. Just a tipquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, je doet zelf de aanname. Ik ontkracht het. Meer valt er ook niet over te vertellen me dunkt.
Troll? Leven in de brouwerij!quote:
Ik kom wel ff.quote:
Lekker als je zo voorspelbaar bentquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah, nog een neukertje die de stemming wil zetten..
Dank je!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar is toch niks mis meeVind 't goed dat je dat doet.
Ik kende hem al toen hij nog onbekend was en toen vond ik hem ook al kut. Maar ik gun hem alle succes van de wereld, daar niet van.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Nee ok, maar dat is echt standaard, die gast krijgt prijs na prijs etc. maar nee, het is geen goeie DJ, want iedereen kent hem! Die gast die 3 hoog achter die vette underground draait, die moet je hebben! Tot ie bekend is natuurlijk, dan issie kut.
das niet alleen in de denszien!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, maar dat is echt standaard, die gast krijgt prijs na prijs etc. maar nee, het is geen goeie DJ, want iedereen kent hem! Die gast die 3 hoog achter die vette underground draait, die moet je hebben! Tot ie bekend is natuurlijk, dan issie kut.
Oh ja hoor, ik ook. Iedereen die met waardeloze rommel domme klanten op kan lichten en er rijk van kan worden heeft mijn respect Uitbuiten die breinlozenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kende hem al toen hij nog onbekend was en toen vond ik hem ook al kut. Maar ik gun hem alle succes van de wereld, daar niet van.
Ja!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:15 schreef STING het volgende:
Je houdt wel van een goede dosis stoelen gooien met Jerry Springer?
Nu je dat zegt he, ik kan me idd niet herinneren wanneer hij voor het laatst hier een concert heeft gegeven. Daar hoor je echt niks meer van.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kom wel ff.
Het is fucking Tiësto die het zegt, die komt amper tot niet meer in NL.
De dance-scene in NL is juist springlevend, kijk eens hoeveel feesten en festivals er tegenwoordig zijn.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kende hem al toen hij nog onbekend was en toen vond ik hem ook al kut. Maar ik gun hem alle succes van de wereld, daar niet van.
In dit groepje, met 600 exxen en potentieeltjes kom je al snel over als de zure ex. Dat boeit me inderdaad geen ene hol. Ik zit hier niet voor de belevingswereld van een ander.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je weet nu hoe je overkomt. Je wil er blijkbaar niks mee doen. Jouw keuze, maar dan weet je dat je vrij sneu overkomt. Just a tip
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zal er werk van maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
In dit groepje, met 600 exxen en potentieeltjes kom je al snel over als de zure ex. Dat boeit me inderdaad geen ene hol. Ik zit hier niet voor de belevingswereld van een ander.
Ik ben gewoon gelukkig met mijn huidige vriendin en nogmaals er is geen sprake van jaloezie. Als L-E iedereen had afgewerkt hier, zou ik er ook wat van zeggen.
Waar die langzamerhand ook steeds meer wordt uitgekotst door zijn nogal commerciële instelling.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:17 schreef rival het volgende:
waarom zou tiesto hier nog iets doen? hij vult zijn zakken in de us of a!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |