Omfg, gz!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:25 schreef Razor21 het volgende:
Yes het is een feit die 800 krijg ik. Hoef ik daar niet om te stressen:
[ afbeelding ]
Volgens mij best tricky die knop net onder de advertentie.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:14 schreef Kerol het volgende:
Heb nu maar extra advertenties links neergezet op mijn website (www.amigoingtosleep.com). Kan maar geen inkomsten genereren, naja niet veel. Slechts 20 cent per dag gemiddeld terwijl ik toch de nodige bezoekers heb.
Ik zit ook op dat aantal ongeveer, in de weekenden het dubbele. Zit zelf geloof ik gemiddeld zo rond de 0.80 per dag (afhankelijk van de CPC)quote:Op donderdag 7 april 2011 22:25 schreef Kerol het volgende:
Thanks, zag het net ook. Heb de advertentie even veranderd naar een skyscraper.
Heb ong 100 bezoekers per dag, ben druk bezig met nog meer bezoekers te krijgen, door via Twitter reclame te maken e.d. Maargoed als jij met 10.000 per dag 30 euro maakt zal het bij mij ook wel kloppen, vergeleken met dat is 100 bezoekers echt niets![]()
Ben ondertussen ook al met een nieuwe website bezig, ook met een mooie domeinnaam dus dat moet zeker goedkomen.
Dacht trouwens dat het best slim zou zijn zodat ze soms misschien per ongeluk op de advertentie zo zouden klikken. Helaas is dat nog niet gebleken maar er zit dus een idee achterquote:Op donderdag 7 april 2011 22:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Volgens mij best tricky die knop net onder de advertentie.
Hoeveel bezoekers zit je?
Het kan ja ook een ban opleveren...quote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef Kerol het volgende:
[..]
Dacht trouwens dat het best slim zou zijn zodat ze soms misschien per ongeluk op de advertentie zo zouden klikken. Helaas is dat nog niet gebleken maar er zit dus een idee achter
Deze is net op het randje....quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef CasB het volgende:
Na een aanpassing op 1 van m'n sites haal ik de afgelopen dagen al meer dan 1 euro per dag.Hopen dat dat een beetje steady blijft en m'n andere site wat beter gaat lopen.
Aangezien ik te lui ben om zelf te zoeken, is er een regel voor een bepaalde margin?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Deze is net op het randje....
[ afbeelding ]
Je mag niet zomaar een image banner meteen onder je foto posten. Mensen moeten kunnen zien wat een foto is of een banner.
Hetzelfde geldt voor de links onderin.
Nee maar volgens mij kun je die wel integrerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:52 schreef Echtjammer het volgende:
Iemand ervaring met adsense op blogspot?
ja ik heb een blog met adsensequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:52 schreef Echtjammer het volgende:
Kijk hier even : http://www.google.com/sup(...)y?hl=nl&answer=50288quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:52 schreef Echtjammer het volgende:
Ik ga een blog doen over de aankomende AutoRai.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:52 schreef Echtjammer het volgende:
Ziet er goed uit imoquote:Op woensdag 13 april 2011 12:47 schreef benx het volgende:
[..]
Ik ga een blog doen over de aankomende AutoRai.
http://autorai2011.blogspot.com/
Iemand tips ?
Zorg dat je foto's openen in een nieuw venster aangezien ik gok dat je bij Blogspot geen kekke web 2.0 shizzle hebt die je foto's naar voren halen.quote:
Idd geen kekke web shizzle, wou dat het zo was, je moest eens weten wat een pain in the ass het is om die 6 Sharan fotos zo te krijgenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zorg dat je foto's openen in een nieuw venster aangezien ik gok dat je bij Blogspot geen kekke web 2.0 shizzle hebt die je foto's naar voren halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |