Ik gok dat je publiek waarschijnlijk niet de doelgroep van PeakIT is. Ik wens je wel veel succes en hoop dat je wel wat euro's verdient eraan.quote:Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef Razor21 het volgende:
Naast mijn adsense nu ook banner van PeakIT live. Krijg XXX euro per aanmelding.als ze worden aangenomen.
Even testen aankomende tijd.
Ik weet het niet. Heb zoiets van de 10.000 bezoekers per dag is er vast één gek (lees: jonge schoolverlater die in de IT wil).quote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Ik gok dat je publiek waarschijnlijk niet de doelgroep van PeakIT is. Ik wens je wel veel succes en hoop dat je wel wat euro's verdient eraan.
Kijk hier even : http://www.sitedeals.nl/w(...)uwsbrief-plugin.htmlquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:51 schreef Geo3kant het volgende:
[offtopic] Iemand hier die een goed (gratis) e-mail programma weet? Voor een nieuwsbrief, liefst een met wordpress.
Aweber is geweldig maar liefst zoek ik iets wat gratis is. Liefst alles automated (dus 5 posts = automatisch mailen) e.d.
Iemand een idee?
Mailchimp is gratis tot en met 2000 subscribers als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:51 schreef Geo3kant het volgende:
[offtopic] Iemand hier die een goed (gratis) e-mail programma weet? Voor een nieuwsbrief, liefst een met wordpress.
Aweber is geweldig maar liefst zoek ik iets wat gratis is. Liefst alles automated (dus 5 posts = automatisch mailen) e.d.
Iemand een idee?
Wtf, Dat meen je toch niet? Gaan die afschriften niet automatisch? Dit is echt slecht..quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:55 schreef Dhaha het volgende:
even ter illustratie, zo zag mijn afschrift eruit:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:39 schreef tomtest het volgende:
[..]
Wtf, Dat meen je toch niet? Gaan die afschriften niet automatisch? Dit is echt slecht..
Je loopt er tegenaan.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:21 schreef ToshiArai het volgende:
Eindelijk vakantie! Dus weer wat tijd over.
Heb nu in totaal 5 euro verdient in 5 maanden met 1 banner op een niet druk bezochte site. Programmeren en designen is niet moeilijk voor mij. Maar een goed idee vinden... Hoe doen jullie het?
Jij miste kleurplatensites?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:24 schreef RPG het volgende:
Vooral door dingen te maken die je zelf mist op internet of waarvan je de huidige oplossingen niet vind werken.
Mijn vriendin wel ja :p Zij beheert die 2 sites namelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 11:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Jij miste kleurplatensites?
Geld verdienen over de rug van kinderen, die klikken overal op. Of huisvrouwen.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:45 schreef RPG het volgende:
[..]
Mijn vriendin wel ja :p Zij beheert die 2 sites namelijk
Uittesten is de enige mogelijkheidquote:Op woensdag 6 april 2011 17:34 schreef Echtjammer het volgende:
Ik heb een website met ongeveer +- 600 bezoekers per maand, de website is gericht op mensen in de leeftijd van 30-50.
Zou het voor mij werken hier advertenties op te zetten?
Dus 20 per dag? Dat is wel heel weinig, je zal er enkele euro's per maand mee verdienen. Misschien zorgen voor meer bezoekers? Wat is de website/URL.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:34 schreef Echtjammer het volgende:
Ik heb een website met ongeveer +- 600 bezoekers per maand, de website is gericht op mensen in de leeftijd van 30-50.
Zonet Adsense aangevraagd en ontvangen en geplaatst en staat na een 2 uurtjes al op E0,76quote:Op woensdag 6 april 2011 17:34 schreef Echtjammer het volgende:
Nee liever geen URL voor de grapjassen.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dus 20 per dag? Dat is wel heel weinig, je zal er enkele euro's per maand mee verdienen. Misschien zorgen voor meer bezoekers? Wat is de website/URL.
In mijn geval was ik lid/bezoeker van verschillende sites m.b.t de voetbalclub waar ik fan van ben en ik dacht, allemaal hebben ze wel iets goeds, maar het kan beter en zodoende.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:21 schreef ToshiArai het volgende:
Maar een goed idee vinden... Hoe doen jullie het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |