Ik weet het niet. Heb zoiets van de 10.000 bezoekers per dag is er vast één gek (lees: jonge schoolverlater die in de IT wil).quote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Ik gok dat je publiek waarschijnlijk niet de doelgroep van PeakIT is. Ik wens je wel veel succes en hoop dat je wel wat euro's verdient eraan.
Kijk hier even : http://www.sitedeals.nl/w(...)uwsbrief-plugin.htmlquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:51 schreef Geo3kant het volgende:
[offtopic] Iemand hier die een goed (gratis) e-mail programma weet? Voor een nieuwsbrief, liefst een met wordpress.
Aweber is geweldig maar liefst zoek ik iets wat gratis is. Liefst alles automated (dus 5 posts = automatisch mailen) e.d.
Iemand een idee?
Mailchimp is gratis tot en met 2000 subscribers als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:51 schreef Geo3kant het volgende:
[offtopic] Iemand hier die een goed (gratis) e-mail programma weet? Voor een nieuwsbrief, liefst een met wordpress.
Aweber is geweldig maar liefst zoek ik iets wat gratis is. Liefst alles automated (dus 5 posts = automatisch mailen) e.d.
Iemand een idee?
Wtf, Dat meen je toch niet? Gaan die afschriften niet automatisch? Dit is echt slecht..quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:55 schreef Dhaha het volgende:
even ter illustratie, zo zag mijn afschrift eruit:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:39 schreef tomtest het volgende:
[..]
Wtf, Dat meen je toch niet? Gaan die afschriften niet automatisch? Dit is echt slecht..
Je loopt er tegenaan.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:21 schreef ToshiArai het volgende:
Eindelijk vakantie! Dus weer wat tijd over.
Heb nu in totaal 5 euro verdient in 5 maanden met 1 banner op een niet druk bezochte site. Programmeren en designen is niet moeilijk voor mij. Maar een goed idee vinden... Hoe doen jullie het?
Jij miste kleurplatensites?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:24 schreef RPG het volgende:
Vooral door dingen te maken die je zelf mist op internet of waarvan je de huidige oplossingen niet vind werken.
Mijn vriendin wel ja :p Zij beheert die 2 sites namelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 11:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Jij miste kleurplatensites?
Geld verdienen over de rug van kinderen, die klikken overal op. Of huisvrouwen.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:45 schreef RPG het volgende:
[..]
Mijn vriendin wel ja :p Zij beheert die 2 sites namelijk
Uittesten is de enige mogelijkheidquote:Op woensdag 6 april 2011 17:34 schreef Echtjammer het volgende:
Ik heb een website met ongeveer +- 600 bezoekers per maand, de website is gericht op mensen in de leeftijd van 30-50.
Zou het voor mij werken hier advertenties op te zetten?
Dus 20 per dag? Dat is wel heel weinig, je zal er enkele euro's per maand mee verdienen. Misschien zorgen voor meer bezoekers? Wat is de website/URL.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:34 schreef Echtjammer het volgende:
Ik heb een website met ongeveer +- 600 bezoekers per maand, de website is gericht op mensen in de leeftijd van 30-50.
Zonet Adsense aangevraagd en ontvangen en geplaatst en staat na een 2 uurtjes al op E0,76quote:Op woensdag 6 april 2011 17:34 schreef Echtjammer het volgende:
Nee liever geen URL voor de grapjassen.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dus 20 per dag? Dat is wel heel weinig, je zal er enkele euro's per maand mee verdienen. Misschien zorgen voor meer bezoekers? Wat is de website/URL.
In mijn geval was ik lid/bezoeker van verschillende sites m.b.t de voetbalclub waar ik fan van ben en ik dacht, allemaal hebben ze wel iets goeds, maar het kan beter en zodoende.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:21 schreef ToshiArai het volgende:
Maar een goed idee vinden... Hoe doen jullie het?
Omfg, gz!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:25 schreef Razor21 het volgende:
Yes het is een feit die 800 krijg ik. Hoef ik daar niet om te stressen:
[ afbeelding ]
Volgens mij best tricky die knop net onder de advertentie.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:14 schreef Kerol het volgende:
Heb nu maar extra advertenties links neergezet op mijn website (www.amigoingtosleep.com). Kan maar geen inkomsten genereren, naja niet veel. Slechts 20 cent per dag gemiddeld terwijl ik toch de nodige bezoekers heb.
Ik zit ook op dat aantal ongeveer, in de weekenden het dubbele. Zit zelf geloof ik gemiddeld zo rond de 0.80 per dag (afhankelijk van de CPC)quote:Op donderdag 7 april 2011 22:25 schreef Kerol het volgende:
Thanks, zag het net ook. Heb de advertentie even veranderd naar een skyscraper.
Heb ong 100 bezoekers per dag, ben druk bezig met nog meer bezoekers te krijgen, door via Twitter reclame te maken e.d. Maargoed als jij met 10.000 per dag 30 euro maakt zal het bij mij ook wel kloppen, vergeleken met dat is 100 bezoekers echt niets![]()
Ben ondertussen ook al met een nieuwe website bezig, ook met een mooie domeinnaam dus dat moet zeker goedkomen.
Dacht trouwens dat het best slim zou zijn zodat ze soms misschien per ongeluk op de advertentie zo zouden klikken. Helaas is dat nog niet gebleken maar er zit dus een idee achterquote:Op donderdag 7 april 2011 22:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Volgens mij best tricky die knop net onder de advertentie.
Hoeveel bezoekers zit je?
Het kan ja ook een ban opleveren...quote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef Kerol het volgende:
[..]
Dacht trouwens dat het best slim zou zijn zodat ze soms misschien per ongeluk op de advertentie zo zouden klikken. Helaas is dat nog niet gebleken maar er zit dus een idee achter
Deze is net op het randje....quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef CasB het volgende:
Na een aanpassing op 1 van m'n sites haal ik de afgelopen dagen al meer dan 1 euro per dag.Hopen dat dat een beetje steady blijft en m'n andere site wat beter gaat lopen.
Aangezien ik te lui ben om zelf te zoeken, is er een regel voor een bepaalde margin?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Deze is net op het randje....
[ afbeelding ]
Je mag niet zomaar een image banner meteen onder je foto posten. Mensen moeten kunnen zien wat een foto is of een banner.
Hetzelfde geldt voor de links onderin.
Nee maar volgens mij kun je die wel integrerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:52 schreef Echtjammer het volgende:
Iemand ervaring met adsense op blogspot?
ja ik heb een blog met adsensequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:52 schreef Echtjammer het volgende:
Kijk hier even : http://www.google.com/sup(...)y?hl=nl&answer=50288quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:52 schreef Echtjammer het volgende:
Ik ga een blog doen over de aankomende AutoRai.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:52 schreef Echtjammer het volgende:
Ziet er goed uit imoquote:Op woensdag 13 april 2011 12:47 schreef benx het volgende:
[..]
Ik ga een blog doen over de aankomende AutoRai.
http://autorai2011.blogspot.com/
Iemand tips ?
Zorg dat je foto's openen in een nieuw venster aangezien ik gok dat je bij Blogspot geen kekke web 2.0 shizzle hebt die je foto's naar voren halen.quote:
Idd geen kekke web shizzle, wou dat het zo was, je moest eens weten wat een pain in the ass het is om die 6 Sharan fotos zo te krijgenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zorg dat je foto's openen in een nieuw venster aangezien ik gok dat je bij Blogspot geen kekke web 2.0 shizzle hebt die je foto's naar voren halen.
Bedankt voor de reactie!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:37 schreef JoshuaL het volgende:
1. Ikzelf heb niet zoveel sites, die sites die ik heb zijn vooral gemaakt omdat ik ze zelf handig vind. Het is natuurlijk wel leuk dat ik er geld mee kan verdienen.
2. Mijn weblog heb ik gewoon met WordPress gedaan, de rest is zelf gemaakt (zijn toch maar simpele sites), maar met een CMS zoals WordPress of Joomla/Drupal kun je een prima site maken. Zeker de plugins voor deze CMSen kunnen het je een stuk makkelijker maken. Het is wel belangrijk dat je site snel laad omdat Google hier tegenwoordig ook rekening mee houdt.
3. Ik zelf heb mijn eigen hosting bedrijf genaamd Sensiva.
Ikzelf zit ook bij Sensiva en ben erg tevreden. Erg lage prijzen en geen downtime!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:57 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie!
Zou je mij misschien kunnen vertellen hoeveel bandbreedte ik nodig zal hebben bij een site die louter informatie verschaft met hier en daar een plaatje, als ik mik op rond de 600 bezoekers per dag?
Ik zie btw op de site van je hostingbedrijf relatief erg lage prijzen. Wat is de uptime en is betaling via ideal mogelijk?
Add-on domeinen, kan ik dan zoveel domeinen hosten, of bedoel je daar wat anders mee?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:37 schreef JoshuaL het volgende:
1. Ikzelf heb niet zoveel sites, die sites die ik heb zijn vooral gemaakt omdat ik ze zelf handig vind. Het is natuurlijk wel leuk dat ik er geld mee kan verdienen.
2. Mijn weblog heb ik gewoon met WordPress gedaan, de rest is zelf gemaakt (zijn toch maar simpele sites), maar met een CMS zoals WordPress of Joomla/Drupal kun je een prima site maken. Zeker de plugins voor deze CMSen kunnen het je een stuk makkelijker maken. Het is wel belangrijk dat je site snel laad omdat Google hier tegenwoordig ook rekening mee houdt.
3. Ik zelf heb mijn eigen hosting bedrijf genaamd Sensiva.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |