Welterusten!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:06 schreef superkokje het volgende:
ik ga verstandig doen, en zeg truste
voordat ik weer een paar dagen plat moet
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:06 schreef superkokje het volgende:
![]()
trustequote:
Kokje .... slaap lekker, doe rustig aan... we hebben hier liever een gezond kokkie dan een ziek kokkiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:06 schreef superkokje het volgende:
![]()
fijn om te horen, ben er morgen weer bijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokje .... slaap lekker, doe rustig aan... we hebben hier liever een gezond kokkie dan een ziek kokkie![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
fijn om te horen, ben er morgen weer bij
Alles slaapt ook bijnaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Ga zo ook slapen, nog ff in de COS gluren.
daar zijn we hier niet van, hup naar de [COS] jijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:05 schreef bull1966 het volgende:
WTF zijn ze de streamlocks aan het testen ??
Arme Ceetjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:37 schreef Ceetje.. het volgende:
goeiemiddag allemaal![]()
kom net m'n bed uit gevallen. Nog steeds ziek, kan Kokkie een hand geven , vanochtend bij de huisarts geweest en heb voorhoofdsholteonsteking. Mijn buuf belde me zojuist wakker, die had gelezen ergens op internet dat ene Maik het huis der geheimen uit moest/is gegaan, dus daarom snel fok starten natuurlijk
heb het nog aan de huisarts gevraagd, maar het heeft niks met fok! en streams te maken, daar kun je hoogstens allergische reacties zoals uitslag enzo van krijgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
Arme Ceetje
wat zeg je nu![]()
Nou beterschap dan maar.
ZAl toch niks te maken hebben met veel streams kijken en fokken
ligt aan de streams, of ook geen netwerkverbinding?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb het nog aan de huisarts gevraagd, maar het heeft niks met fok! en streams te maken, daar kun je hoogstens allergische reacties zoals uitslag enzo van krijgen.
WTF, UPC blijft "hangen" het moet toch allemaal niet gekker worden vandaag!
upc zit gewoon op het digitale kanaal van m'n tv, ik zou niet weten wat ik daar aan kan resetten (n00b wat dat betreft hoor)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
ligt aan de streams, of ook geen netwerkverbinding?
vanaf vannacht al drie keer moeten resetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |