was het niet konijnen ?? huub zijn uitspraakquote:Op maandag 28 maart 2011 23:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen, je kunt beter kippen houden.
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:28 schreef snetje het volgende:
het rijtje wat van mij gelijk naar huis mag is nu
1 : de ik ik ik Jo
2: het onsportieve schoothondje van Jo .. Flip
3: de sneaky zwarte weduwe Laura
Tja Flip staat nu eenmaal graag bij vrouwen in de schaduw, kijk maar naar zijn eigen geheimquote:Op maandag 28 maart 2011 23:23 schreef AYLI het volgende:
De meeste mensen hier klagen over Joanna, maar Laura heeft het ook bijna alleen over zichzelf.
Toen ze 2 uur met Flippie bij het vuur moest zitten heeft ze het ook echt 2 uur(!) over zichzelf gehad. En als arme Flip wat wilde zeggen begon ze gewoon weer over zichzelf.
Bleeeh.
Truste beidenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
* meevliegt. Notte a tutti, ciao
Mogelijk dat Dennis daar altijd over klaagde ... Veels te strak en weinig vibratie... Lijkt wel een zombie ....quote:Op maandag 28 maart 2011 23:27 schreef Je_Psychiater het volgende:
Let op Joanna heeft het over de vibratie van de huid, dat geeft een lekker gevoel als je wat vet hebt. Dan vibreert het lekker. Dat is toch lief bedoelt naar Sharon. Lekker vibreren met het laagje vet.
quote:
Top, tnx, ga meteen kijken!quote:
Jij ook bij dezequote:
Don't worriequote:
En straks wordt ze eindelijk geridderd want ze gaat "logeren", als ik Alex was zou ik na een halfuur zeggen zo en nu naar je eigen bed.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:30 schreef Mita het volgende:
[..]
Ten huwelijk gevraagd door een ridder, en niet genomineerd
Speciaal voor jou danquote:Op maandag 28 maart 2011 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
weggedrukt! geen zin in geile maik en mo!
Je weet hoe dat is afgelopen...quote:Op maandag 28 maart 2011 23:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
was het niet konijnen ?? huub zijn uitspraak
Hoogte punten staan in het filmpjes topic Het is wel fabeltjeskrant nivo. op de twee filmpjes van Gerard na danquote:Op maandag 28 maart 2011 23:33 schreef feldie het volgende:
Zit ik te weinig op de tv uitzending, komt 't maar niet!!
Dan kan je het programma ook gelijk stoppenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:28 schreef snetje het volgende:
het rijtje wat van mij gelijk naar huis mag is nu
1 : de ik ik ik Jo
2: het onsportieve schoothondje van Jo .. Flip
3: de sneaky zwarte weduwe Laura
Ik denk dat hij dan uit gewoonte zelf weggaat en in haar bed gaat liggen.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:32 schreef willem67 het volgende:
[..]
En straks wordt ze eindelijk geridderd want ze gaat "logeren", als ik Alex was zou ik na een halfuur zeggen zo en nu naar je eigen bed.
Ohhh oh wat een dramaquote:
Tarzan en Janequote:Op maandag 28 maart 2011 23:37 schreef henk.jansen het volgende:
Lijkt wel zo'n wildeman uit de oertijd
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |