Is trouwens wel een clue... In de droom betekent dat.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:54 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat Dans le rève op het T-shirt van Jo.
200.000% fakking zeker dat zij denkt dat het iets met dansen te maken heeft.
Is een clue ja, maar of Jo dat ook weet???quote:Op maandag 28 maart 2011 23:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is trouwens wel een clue... In de droom betekent dat.
4: Nederlands, Engels, Duits en Spaans (Beetje Portugees, Frans en Italiaans), maar dat is off-topic.quote:
Goeie vraag... kan mij er eigenlijk niet een herinnerenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:59 schreef schurk65 het volgende:
Hee ff vraagje: heeft die fakking jo ooit wel een geheime missie gehad??? Ik kan me er geen herinneren!! Erg verdacht!
Sowieso iets met die stamboom, toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:59 schreef schurk65 het volgende:
Hee ff vraagje: heeft die fakking jo ooit wel een geheime missie gehad??? Ik kan me er geen herinneren!! Erg verdacht!
haar aanwezigheid is de geheime missie. Ik hoor hier niet te zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goeie vraag... kan mij er eigenlijk niet een herinneren
Nee, dat was een eigen bedachte missie clue van flip en jo!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sowieso iets met die stamboom, toch?
Dat was haar poging een valse clou in het huis te brengen. (ik geloof zij en Filip broer-zus)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sowieso iets met die stamboom, toch?
die denkt dat het 'dans op het rif' is oid.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Is een clue ja, maar of Jo dat ook weet???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |