Hans waar is mijn leesbrilquote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://www.echo.nl/ec-wp/g.vanoudenallen/
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand nog een tv-tip? Indy is afgelopen en P&W heeft saaie gasten.
Dan heb je haar cabaretvoorstellingen nog nooit gezien.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och, Claudia. Moet altijd een beetje huilen als ik haar vrijdag hoor op 3FM.
Samsom zat al aan zijn keukentafel voor Nieuwsuurquote:Op maandag 28 maart 2011 23:07 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk deels een melddown in Japan en nog geen Samsom als gast. Waar slaat dat op!
quote:
Ok, morgen kijk ik uitzending gemist.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Samsom zat al aan zijn keukentafel voor Nieuwsuur
Rotownquote:Op maandag 28 maart 2011 23:15 schreef Monolith het volgende:
14 april Death letters in Rotterdam. Eens even kijken of dat in m'n schema past.
Ik kijk minstens 1 keer per maand Once upon a time in the west, maar dan niet voor Claudia Cardinale maar gewoon omdat het een geniale film is en idem muziek.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die was goed te doen toen
Nooit geweest eigenlijk. Enige dat ik Rotterdam ken is de Baroeg.quote:
Minstens eens per maand is overdreven, maar het is een goede film.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik kijk minstens 1 keer per maand Once upon a time in the west, maar dan niet voor Claudia Cardinale maar gewoon omdat het een geniale film is en idem muziek.
Dat is op Zuid, Rotown is in het centrum en zelfs goed aan te lopen vanaf CS. Leuke tent en niet te groot. Wel een begrip hier in Rotterdam.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nooit geweest eigenlijk. Enige dat ik Rotterdam ken is de Baroeg.
Echt waar mijn vrouw wordt er gek van ook The good the bad an d the ugly, fistful of dollars, a few dollars more, deze films kun je voor wakker maken. De muziek wordt ze ook gek van, Morricone buiten in de speler binnen op de pc en in de auto.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Minstens eens per maand is overdreven, maar het is een goede film.
Ik moet je vrouw dit keer gelijk geven.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Echt waar mijn vrouw wordt er gek van ook The good the bad an d the ugly, fistful of dollars, a few dollars more, deze films kun je voor wakker maken. De muziek wordt ze ook gek van, Morricone buiten in de speler binnen op de pc en in de auto.
Sergio Leone en Ennio Morricone.![]()
![]()
![]()
Ik weet het niet ik kan lekker op de bank zitten en die film volgen, ik hoor dan gewoon tijdens de hele film helemaal niks van wat er om me heen gebeurt. Ik weet niet wat dat is. Dat heb ik ook met Schindler's List, The Pianist, The boy in the striped pyjama's, Platoon, Full metal jacket, zelfs bij de documentaire "The final solution" en Die Hard 1-2-3.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik moet je vrouw dit keer gelijk geven.
Teletubbie-gedrag is meer iets voor de kids, niet?
Ja, maar aangezien ik gemiddeld 200 films per jaar kijk, hou ik wel van wat afwisseling.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik weet het niet ik kan lekker op de bank zitten en die film volgen, ik hoor dan gewoon tijdens de hele film helemaal niks van wat er om me heen gebeurt. Ik weet niet wat dat is. Dat heb ik ook met Schindler's List, The Pianist, The boy in the striped pyjama's, Platoon, Full metal jacket, zelfs bij de documentaire "The final solution" en Die Hard 1-2-3.
En nog wel vaker ook,beter dan al die bagger remakes en amerikaanse studenten avontuurtjes.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien ik gemiddeld 200 films per jaar kijk, hou ik wel van wat afwisseling.
Natuurlijk zijn er wel wat films die ik vaker kijk, maar ik moet er niet aan denken 12 keer per jaar dezelfde te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |