en beter voor je bloeddruk. Sommige mensen kun je gewoon niets leren. Moet je niet eens proberen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
Hoeren en trollen moet je ook gewoon negeren dat kleineert ze![]()
+1quote:Op maandag 28 maart 2011 22:46 schreef just me het volgende:
Het is omdat ze pas 20 is, ze is fucking veel verstandiger dan jij ooit zult worden Jo!!
Niets is wat het lijkt, of vingert ze zich ?quote:
Alleen maar omdat ze een pukkel heeft zeker!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:47 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
laua daalth eel hard in de bollokus peiling
ja die heeft de tijd verbetert van het weekend in frankrijk.....die weet niet eens meer wie Flipje isquote:
Ben je een westfries ofzo dat ze helegaar niets hoeftquote:Op maandag 28 maart 2011 22:47 schreef Ireth het volgende:
Aaf: "Ja ze moet wel je excuses aanvaarden hoor..
Ze moet helegaar niks!
komt net uit het water, geen make-up en zoquote:Op maandag 28 maart 2011 22:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wel leuk filmpje maar damn wat is ze butugly....
Ze houdt van schoonmaken, straatje schoonvegen...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja bah, en die Jo draait de boel weer om![]()
heeft ze een pukkelquote:Op maandag 28 maart 2011 22:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze een pukkel heeft zeker!
Je bedoeld Maik neukt.quote:
ze kan straks haar hele verleden schoonvegen!!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze houdt van schoonmaken, straatje schoonvegen...
Die blonde daarna was ook geen miss maar al stukken beter als paardje Heemskerk...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
komt net uit het water, geen make-up en zo
Dat snap ik nooit, sorry zeggen en dan moet het ineens pais en vree zijn?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:47 schreef Day het volgende:
Aafke houd je bek!![]()
Die gasten hebben zo weinig ruggegraat!
ikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikquote:Op maandag 28 maart 2011 22:50 schreef PoezeligDing het volgende:
En weer probeert ze het, de boel omdraaien in eigen voordeel
Ze hangt met liefde de vuile was buitenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
ze kan straks haar hele verleden schoonvegen!!
en anderen ook nog met haar meelullenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:50 schreef PoezeligDing het volgende:
mama zal het wel weer schoonwassenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze hangt met liefde de vuile was buiten
Als iemand een bloemlezing van jouw bijdragen hier op het forum zou plaatsen loopt het gebruik van geweld tegen vrouwen, of verheerlijking daarvan, als een rode draad door jouw oeuvre.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze hadden haar als baby al tegen de muur moeten rossen net als een poster hier
Ja, zou lekker makkelijk zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit, sorry zeggen en dan moet het ineens pais en vree zijn?
Jo: Het kan niks te maken hebben met wat ik tegen haar zei.
Flip gaat zeker weten nog proberen om Jo om te lullen.. wil natuurlijk dat Jo gaat drukkenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:50 schreef mevrouwdebok het volgende:
fijn ze mogen drukken van jo ,pfoe gelukkig
Kan ze niets aandoen, doet haar moeder ook dus het arme kind weet niet beter!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze hangt met liefde de vuile was buiten
Die helpt niet met de dekens eromquote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Je bedoeld Maik neukt.
Wel je bril opzetten Soury kan je precies zien wie er beweegt.
dat dussssssssquote:Op maandag 28 maart 2011 22:46 schreef mootie het volgende:
Flikker op Aaf, Sharon HOEFT helemaal geen excuses te aanvaarden.
En alle likkers staan Jo weer bij.
Integriteit is daar echt ver te zoeken.
Imand hier een Jip&Janneke vertaling van voor mij? Het is al laat en ik was heel vroeg op.. het denken loopt niet meer lekker hiero zeg maar....quote:Op maandag 28 maart 2011 22:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als iemand een bloemlezing van jouw bijdragen hier op het forum zou plaatsen loopt het gebruik van geweld tegen vrouwen, of verheerlijking daarvan, als een rode draad door jouw oeuvre.
Figuren die zich daaraan effectief schuldig maken vallen voor mij in de categorie mensen voor wie mensenrechten niet gelden. Figuren die dit verheerlijken komen daar voor mij heel dicht in de buurt.
Dit even ter informatie.
Dat heeft ook geen zinquote:Op maandag 28 maart 2011 22:51 schreef mootie het volgende:
Jo heeft nu al besloten dat ze niks fout heeft gedaan, en niemand spreekt haar tegen.
Geen onzin verkopen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
geen appels met peren vergelijken.
Die slijmbal snapt er helemaal niets van, is nog nooit dicht bij een geheim geweest in tegenstelling tot Flip ... dusquote:Op maandag 28 maart 2011 22:48 schreef mevrouwdebok het volgende:
geer is de enige die er iets van snapt ,stelletje eikels
Tuurlijk. Eigenlijk is zíj het slachtoffer. Die probeert het straks nog zo te draaien dat Sharon excuses aan háár zou moeten aanbieden, terwijl ze een traantje wegpinkt.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Bang voor hun eigen haggie, beter vriendjes met iedereen zijn dan iemand een keer flink de waarheid te zeggen wat de lucht uiteindelijk zal doen klaren.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:51 schreef mootie het volgende:
Jo heeft nu al besloten dat ze niks fout heeft gedaan, en niemand spreekt haar tegen.
quote:
Ze begint vast met opwarmen, want ze is zo koud als een ijsbeer. Voordat ze opgewarmd is kan haar aanstaande er eindelijk eens goed mee aan de slag ... Zeg nog een 1,5 uurtje en dan wordt ie weer uit het bed gekieperdquote:
Volgens mij heb jij gewoon een goed pak slaag nodig!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als iemand een bloemlezing van jouw bijdragen hier op het forum zou plaatsen loopt het gebruik van geweld tegen vrouwen, of verheerlijking daarvan, als een rode draad door jouw oeuvre.
Figuren die zich daaraan effectief schuldig maken vallen voor mij in de categorie mensen voor wie mensenrechten niet gelden. Figuren die dit verheerlijken komen daar voor mij heel dicht in de buurt.
Dit even ter informatie.
Ben nog even aan het zoeken geweest Jo komt volgens mij uit Schiebroekquote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef Day het volgende:
En die flip is ook te triest voor woorden. Er heeft altijd maar 1 iemand gelijk en dat is Jo.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit even ter informatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
of een glijbaan.........quote:Op maandag 28 maart 2011 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon een goed pak slaag nodig!
quote:
Als je ergens een slijmspoor ziet, dan is Gerard langs geweest.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef Brulleeuw1 het volgende:
[..]
Die slijmbal snapt er helemaal niets van, is nog nooit dicht bij een geheim geweest in tegenstelling tot Flip ... dus
Pearlbitch vindt Knagsje niet lief.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Imand hier een Jip&Janneke vertaling van voor mij? Het is al laat en ik was heel vroeg op.. het denken loopt niet meer lekker hiero zeg maar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |