bagger is hetquote:
Hoezo dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn favoriet is de eerste... juist omdat die wat anders is.
Ja, mooie kutzooi...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bagger is heten er zijn zoveel mensen die er ooit in hun leven mee te maken krijgen
maar na elk dal is er een bergquote:
Dat is soms ook bagger.quote:
Wacht even. Een jongen voelt zich kut, ouders merken of doen niks, hij praat met een vriendje, een kind van 14, DIE gaat medicijnen voor hem uitzoeken, en dan ook nog die ouders overtuigen om dat spul voor hun zoon aan te schaffen??quote:Op maandag 28 maart 2011 21:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Serlain, http://health.zilverenkruis.nl/templates/031/print.php?id=6081 , ik had 't voor 'm uitgezocht en z'n ouders overtuigd om 't te kopen, echt onvoorstelbaar hoe dom die twee zijn, ze geven gewoon niet om hun kind...
kopen?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Serlain, http://health.zilverenkruis.nl/templates/031/print.php?id=6081 , ik had 't voor 'm uitgezocht en z'n ouders overtuigd om 't te kopen, echt onvoorstelbaar hoe dom die twee zijn, ze geven gewoon niet om hun kind...
Ja... en dan moet je het geluk hebben van lieve mensen om je heenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar na elk dal is er een berg![]()
je moet alleen wel het dal uit
en t leuke is ook nog, dat als je het ooit hebt gehad, je weet dat je er aanleg voor hebt, dus het kan nog een keer de kop opsteken als je niet uitkijktquote:
Als hij naar de huisarts zou willen gaan kan er wat voorgeschreven worden. Niemand die het hoeft te weten behalve de huisarts (en kost niks verder, zit in het pakket).quote:Op maandag 28 maart 2011 21:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ben daar zelf heel bang voorquote:Op maandag 28 maart 2011 21:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en t leuke is ook nog, dat als je het ooit hebt gehad, je weet dat je er aanleg voor hebt, dus het kan nog een keer de kop opsteken als je niet uitkijkt
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja... en dan moet je het geluk hebben van lieve mensen om je heen![]()
dat scheelt echt de helft jaquote:Op maandag 28 maart 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, ik had de huisarts verteld over de situatie,, en hij had me een tip gegeven over wat het beste zou kunnen zijn. Verder kon hij me alleen maar dingen vertellen die ik al wist.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
kopen?
* Serlain®: Recept-medicijn
o Dit medicijn is uitsluitend op recept verkrijgbaar (= UR-geneesmiddel).
en daarnaast denk ik tbh niet dat jij moet gaan uitzoeken welke medicatie hij nodig zou hebben
nou, hoeveel en hoe lief wou je ze hebben ?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die zie je niet als je in een dal zit.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja precies.. je ziet het dan van heel dichtbij en weet wat er allemaal mis kan gaan in je hoofd...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben daar zelf heel bang voorIk werk ook met psychiatrisch patienten nu, en dat wil ik niet... zo worden
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat scheelt echt de helft jaik had vrienden die kwamen, ook al was is een chagerijnige oscar, lieve schoonfamilie die heel zorgzaam waren..
Ik ga meer voor 2011!quote:
Ik heb al heel veel foto's van de zonsondergang boven strand en zee, die boven het duin met de reflectie in het duinmeertje en op het gras, is dan toch eens wat anders en die vind ik ook erg goed geluktquote:
Nog niets, hoezo?quote:
Ja, preciesquote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat scheelt echt de helft jaik had vrienden die kwamen, ook al was is een chagerijnige oscar, lieve schoonfamilie die heel zorgzaam waren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |