Jij bent ook echt helemaal ondersteboven van die gast hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
J-J zou zeggen "Ik moet nog meer proeven vandaag"
valt wel mee hoor, ik vond hem gewoon erg komischquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jij bent ook echt helemaal ondersteboven van die gast he
quote:"Ik ga de boeken er nog eens op nakijken"aldus Kranenborg.
Kranenborg is echt een meester in het trekken van geweldige koppen..quote:
En dan antwoordt kranenborg zoquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:40 schreef Djokotron het volgende:
[..]
En dan antwoord kranenborg zo
Mooi die stukken kip, heb je dat zelf gedaan?
Ja.
En je wenkbrauwen ook?
Maar dat zal wel niet
dan zou hij helemaal een baas zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:40 schreef Djokotron het volgende:
[..]
En dan antwoordt kranenborg zo
Mooi die stukken kip, heb je dat zelf gedaan?
Ja.
En je wenkbrauwen ook?
Maar dat zal wel nietik wil fights daar tussen chefs en kandidaten
Priscilla die gaat proeven en oordelen? Dat kan je ephenlania en consorten niet aan doen joh. Dan mag je er wel 24/7 2 man van het riagg naast zettenquote:
lijkt me prima tvquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:42 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Priscilla die gaat proeven en oordelen? Dat kan je ephenlania en consorten niet aan doen joh. Dan mag je er wel 24/7 2 man van het riagg naast zetten
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:57 schreef Drassss het volgende:
Die Robin doet me denken aan een Haagse Oliebollen bakker op de plaatselijke kermis in de regio..
Fijn uitleggen dat je GEIL wordt van oesters..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:25 schreef Dekatria het volgende:
De Trollende Tweesterren-chef nu ook bij Dames in de Dop
quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jaspers die AAN-UIT AAN-UIT doet kan ook nog een leuke UI worden
Die Youp vind ik van seconde 1 al een kneus ik snap al dat gezeik op opper Westlander Robin ook niet helemaal met hem in het spelquote:
Toen die compagnon van Youp een complimentje kreeg, hij bijna bedelen om een complimentje. Lijkt wel een klein kind wat iemand anders met een snoepje ziet en er dan ook een van mama moet/wil.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Youp vind ik van seconde 1 al een kneus ik snap al dat gezeik op opper Westlander Robin ook niet helemaal met hem in het spel
Zolang je recht van spreken hebt is daar niks mis mee. Dat moet hij dan inderdaad nog laten zien, maar om het van te voren al te veroordelen terwijl er een stuk zieligere kandidaten tussen staan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:00 schreef Djokotron het volgende:
Het is een arrogante kwal, niets meer.
Nee Mr Youp die zit te glunderen nadat hij na een aflevering janken eindelijk een complimentje krijgtquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:47 schreef Djokotron het volgende:
Die kerel denkt dat ie het als 20 jarige snotneus beter weet dan Kranenborg, sukkeltje.
Het is een arrogant, misselijkmakend figuur. Grote bek dat ie het allemaal wel weet, haten op een andere kandidaat als die een hoog cijfer krijgt, vissen naar complimentjes bij dé chef. Nee, leuke jongen idd.Je moet van dag gedrag houden blijkbaar.
Zieligere kandidaten? Ze kunnen niet koken nee, maar reken je daar een mens op af? Op dat walgelijke gedrag met meneer Robin vertoond ik wel.
Nee maar de zeeen aanquote:
Naar mijn weten komen dequote:Op woensdag 30 maart 2011 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee maar de zeeen aanomdat hij goede cijfers haalt kan ik niet begrijpen
.
Koks zijn vaak wat dikkig.. en zeiken, tja dat heeft niet zozeer met het kok zijn te maken geloof ik..quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:40 schreef Robophatt het volgende:
Waarom zijn die vrouwelijke koks altijd dik? En het zijn altijd zeikwijven.
En die Youp is ook niet echt jong he![]()
Vond het wel een leuke aflevering, die pizza op de barbecue ga ik zeker een keertje uitproberen!
Ik heb het idee dat de chefs in het begin van de week al weten wie ze over willen houden, het verschil in punten is daar veel te groot voor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee maar de zeeen aanomdat hij goede cijfers haalt kan ik niet begrijpen
. Terwijl hij zijn uitspraken waar maakt als hij zich tot beste weet te tonen. Een 8 en een 9 op 1 dag halen ik denk niet dat ik dat eerder heb gezien?
Overings zit die Ronald ook op veel mensen af te geven terwijl hij zelf gewoon moet presteren (Die kap die op zijn pizza dichtvalt).
Zou kunnen, maar het blijft lastig omdat je maar een beperkt deel op TV ziet. Een beetje regie kan de boel heel anders over laten komen dan het was.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de chefs in het begin van de week al weten wie ze over willen houden, het verschil in punten is daar veel te groot voor.
Robin z'n curry was prima qua smaak, zag er goed uit maar omdat ie de rijst in een stekertje had gedaan kreeg ie maar een laag cijfer, anderen hadden ook zo'n stekertje gebruikt maar die kregen wel een 8.
Sommige kandidaten helpen ze ook duidelijk terwijl ze bij andere kandidaten alleen maar kritiek leveren.
Zou best kunnen want je hoort ze wel vaak opmerking maken als 'Kunnen we met dit materiaal wel bij een sterrenrestaurant aankomen'quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de chefs in het begin van de week al weten wie ze over willen houden, het verschil in punten is daar veel te groot voor.
Robin z'n curry was prima qua smaak, zag er goed uit maar omdat ie de rijst in een stekertje had gedaan kreeg ie maar een laag cijfer, anderen hadden ook zo'n stekertje gebruikt maar die kregen wel een 8.
Sommige kandidaten helpen ze ook duidelijk terwijl ze bij andere kandidaten alleen maar kritiek leveren.
Vaak lukt het me 1 a 2 keer niet om live mee te kijken iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een keer niet op Rtlgemist terug hoeven kijken.*O*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |