quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jaspers die AAN-UIT AAN-UIT doet kan ook nog een leuke UI worden
Die Youp vind ik van seconde 1 al een kneus ik snap al dat gezeik op opper Westlander Robin ook niet helemaal met hem in het spelquote:
Toen die compagnon van Youp een complimentje kreeg, hij bijna bedelen om een complimentje. Lijkt wel een klein kind wat iemand anders met een snoepje ziet en er dan ook een van mama moet/wil.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Youp vind ik van seconde 1 al een kneus ik snap al dat gezeik op opper Westlander Robin ook niet helemaal met hem in het spel
Zolang je recht van spreken hebt is daar niks mis mee. Dat moet hij dan inderdaad nog laten zien, maar om het van te voren al te veroordelen terwijl er een stuk zieligere kandidaten tussen staan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:00 schreef Djokotron het volgende:
Het is een arrogante kwal, niets meer.
Nee Mr Youp die zit te glunderen nadat hij na een aflevering janken eindelijk een complimentje krijgtquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:47 schreef Djokotron het volgende:
Die kerel denkt dat ie het als 20 jarige snotneus beter weet dan Kranenborg, sukkeltje.
Het is een arrogant, misselijkmakend figuur. Grote bek dat ie het allemaal wel weet, haten op een andere kandidaat als die een hoog cijfer krijgt, vissen naar complimentjes bij dé chef. Nee, leuke jongen idd.Je moet van dag gedrag houden blijkbaar.
Zieligere kandidaten? Ze kunnen niet koken nee, maar reken je daar een mens op af? Op dat walgelijke gedrag met meneer Robin vertoond ik wel.
Nee maar de zeeen aanquote:
Naar mijn weten komen dequote:Op woensdag 30 maart 2011 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee maar de zeeen aanomdat hij goede cijfers haalt kan ik niet begrijpen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |