Neuh...gisteren toen heb ik nog Dracula (1931) gekeken dus dan klinkt de jaren 50 al niet meer zo oudquote:Op maandag 28 maart 2011 19:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Maar als je jaren 50 films vraagt voel je je niet bejaard?
het imdb forum van die film staat vol met onzinnig x-men gedoequote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef Sands het volgende:
De eerste keer dat ik die titel hoorde...dacht ik dat ze een film over de X-Men Character Gambit gingen maken
pffffffffffff te makkelijk dus weerquote:
Ik weet nog wel iets andersquote:Op maandag 28 maart 2011 20:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nou volgende keer niet meteen weer terug gaan naar animaties waar ik niks vanaf weet he
Doff+1quote:
Ik ben niet helemaal wakker vandaagquote:Op maandag 28 maart 2011 21:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
C hebben we al Sands, dat was les diaboliques
Die moest ik even opzoeken. Ken ik niet. Je hebt wel één woord uit de titel goed.quote:
Oeps. Vond al zo raar dat die niet geraden werdquote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
the seventh seal hebben we al hoor doff
Sands +1quote:Op maandag 28 maart 2011 21:37 schreef Sands het volgende:
A Notorious
B The Maltese Falcon
C Les Diaboliques
D The Seventh Seal
E An American in Paris?weet verder even niks anders
![]()
F To Kill a Mockingbird
G Der Himmel Über Berlin
Nouja, het had niet echt een andere film kunnen zijn denk ik?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef Sands het volgende:
Ik had niet verwacht dat Doff een musicalfilm zou pakkenDaarom was ik ook niet zeker
Toen je vertelde waar het over ging niet neequote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef Doff het volgende:
[..]
Nouja, het had niet echt een andere film kunnen zijn denk ik?
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Doff het volgende:
Altijd als het bij Sands langer duurt komt er zo'n k*tvraag.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:06 schreef Michelangelo2 het volgende:
Singin in the Rain, en daar houd het voor mij ook bij op
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef Doff het volgende:
Bij mij ook. En ik heb 'm nog eens in een niet-musical gezien geloof ik.
Fijn is dat. Een extra naam voor het puntje dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef Sands het volgende:
Ik ga er trouwens vanuit dat hij niet geraden gaat worden
Ok...ga maar radenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:16 schreef Doff het volgende:
[..]
Fijn is dat. Een extra naam voor het puntje dan?
quote:
Nee ik heb de film ook daadwerkelijk gezienquote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef Doff het volgende:
Nouja, zo vergezocht was de gok nou ook weer niet hè.
Heb je gewoon random een Kelly-titel gepakt trouwens?
[ afbeelding ]
Titel en een naam
Unleashedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:07 schreef Gillingham het volgende:
Keywords van welke film?
Martial Arts
Slave
Origami
Midget
Snake Dancer
Eye Gouging
Goed gegokt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm ik kan niet alles plaatsen, maar gokje op Blade Runner.
Denk dat ze de vechtcapriolen van Pris bedoelen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
In welke scene kan ik die fantastische martial arts dan zien?
De film was zeker wel vermakelijk, leuke actiescenes, graphics etc. Verhaal was wat minder, beetje rommelig. Geen topper, maar prima vermaakquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
Asap raadt het, hoe verrassend
Was het wat?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Donnie Darko
The Ruins, de film heb je wel gezien. Kwam laatst ook vaak in vragen... (zelfde genre)
en die andere ken ik denk ik niet... Dat is Emily Browning, de rechter?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:45 schreef Patch het volgende:
Links zat nog in Life as a House en rechts zat in Ghost Ship
Hehe, ze speelt natuurlijk wel in The Ruins (ik dacht dat je het plaatje gokte)...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
oh zo, ik wou al zeggen sinds wanneer speelt jena niet in the ruinsdacht dat het donnie darko was
Patch+1quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:48 schreef Patch het volgende:
En dat Ghost Ship meisje zat ook in Lemony Snickett
Anchorman The Legend of Ron Burgundyquote:
quote:
ShaoliN+ 1quote:Oh that's right, Private Pyle, don't make any fucking effort to get to the top of the fucking obstacle. If God would have wanted you up there he would have miracled your ass up there by now, wouldn't he?
quote:Heh, me lead you? Lady look at me, I don't even know where the hell I am half the time!
Nee.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
Quote komt me bekend voor, die film heb ik volgens mij laatst nog gezien...
The King's Speech?
quote:God? Lonely. But funny. He's got a great sense of humor. Take sex for example. There's nothing funnier than the ridiculous faces you people make mid-coitus.
al gedaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:35 schreef Tem het volgende:
Patch ken jij je laatste vraag nog accorderen en het punt toewijzen?
Patch +1quote:
En die is het.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:49 schreef Asap het volgende:
Of Seven met Morgan en Pitt kan ook nog, bleh kan zoveel zijn...
Natascha McElhonequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:27 schreef Gillingham het volgende:
Mooie dame, maar het is niet die van Ronin en Solaris, wel?
Anders ook Ondine?
Plaatjes ook niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:55 schreef Tem het volgende:
Jawel maar geen idee, ik heb haar wel eens in films gezien maar zegt me voor de rest niets.
Net 2 seconden te laatquote:
Ze was zooooo lekker in Ferris Buellerquote:
quote:
Ze worden er nog niet veel moeilijker op, Gillingham.quote:
Robby +1quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:26 schreef Doff het volgende:
[..]
Ze worden er nog niet veel moeilijker op, Gillingham.
Sands +1quote:
Mijne ook nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:26 schreef Doff het volgende:
[..]
Ze worden er nog niet veel moeilijker op, Gillingham.
En ik typ nog wel zo ontzettend traagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:48 schreef Doff het volgende:
Jammer dat iedereen hier altijd zo verdomde snel is.
Ik zei toch dat hij makkelijk wasquote:
Een van dequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:09 schreef Doff het volgende:
Het kwam me bekend voor, maar ik gokte deze eigenlijk vooral omdat je zei dat het je favoriete film was (en ik aan James Stewart dacht).
Welke Capra staat er op 3?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Een van deIts a Wonderful Life staat op nrtje 1
in mijn top 5 zitten 3 stewart filmsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:11 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Welke Capra staat er op 3?![]()
Nog meer Capra fan dan Stewart fan, of dat toch niet?
Ik zat al te twijfelen of ik zijn tatoeages moest bewerken...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
dat love herken ik ergens van... 21 Grams?
quote:
Ik bouw wel een beetje uit. Ik weet niet wat gemakkelijk/moeilijk is met dit soort dingenquote:"Emmenez-moi"
Written by Charles Aznavour
Performed by Charles Aznavour and Michel Côté
"Sympathy for the Devil"
Written by Mick Jagger and Keith Richards
Performed by The Rolling Stones
quote:"White Rabbit"
Written by Grace Slick
Performed by Jefferson Airplane
quote:"Space Oddity"
Written by David Bowie
Performed by David Bowie and Marc-André Grondin
Wel stiekem een van mijn favoriete films dusquote:
Welke film had je in gedachten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm ok dit kan nooit de film zijn die ik in gedachte had
[...]
Volgens mij wel, ik heb hem alleen niet gezien.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:57 schreef Doff het volgende:
[..]
Wel stiekem een van mijn favoriete films dus![]()
Deze film is onder Fokkers vrij bekend toch?
Ja, dat weet ik nog steeds niet preciesquote:
quote:
Eigenlijk had ik díe als eerste verwacht. Maar geen Riefenstal, noch een andere Duitse film.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:01 schreef Doff het volgende:
Is het zo'n andere bekende van Leni Riefenstal? Ik ken er nog één, maar daar ben ik de titel van kwijt.
edit: Volgens mij dus inderdaad Olympiade.
Dat zou te voorspelbaar zijn.quote:
Eigenlijk bedoelde ik een film van Eurazië.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:11 schreef Doff het volgende:
Je bedoelt Russisch?
Strachka (Strike) misschien?
Dat is dan best failquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oh my god, die dvd ligt serieus naast me
Maakt niet uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |