quote:Op maandag 28 maart 2011 18:51 schreef WheeleE het volgende:
Oh...eigenlijk had Keizer_Klysma dit topic moeten sieren bedenk ik me nu
Dat dus. Tis toch belachelijk dat ze zo'n storing niet binnen een paar uur op kunnen lossen!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
En verder: kut t-mobile, nu al vanaf 2 uur geen bellen/internet
Had rond tien uur weer verbinding, duurde echt uitzonderlijk lang waar ik bij T-Mobile over t algemeen niet eens veel klachten heb.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef Jill-RMC het volgende:
Dat dus. Tis toch belachelijk dat ze zo'n storing niet binnen een paar uur op kunnen lossen!
Ik kruip er gezellig bijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:14 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft een baaldag..
blijf lekker in bed
okquote:
Dat nooitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ok![]()
incl littlemisssunshine??
[ afbeelding ]
quote:
Ik doe niet aan blije dingenquote:
* Ronnie_bravo jaloers isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:14 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft een baaldag..
blijf lekker in bed
mweh.. pure noodzaak.. ik had vandaag echt niet op kantoor kunnen zitten hoorquote:
Knuffel voor jou dan! Dat je je na een dagje bedliggen weer een stuk beter mag voelen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. pure noodzaak.. ik had vandaag echt niet op kantoor kunnen zitten hoor
ben een redelijk hoopje ellende nu
ik vind het wel een beetje stom dat het blijkbaar nodig is..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:55 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Knuffel voor jou dan! Dat je je na een dagje bedliggen weer een stuk beter mag voelen!
Als je het vermoedt...waarom ga je dan niet naar de dokter?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vind het wel een beetje stom dat het blijkbaar nodig is..
al vermoed ik al een tijdje dat ik een holte ontsteking hebdus dan is even goed uitrusten geen overbodige luxe
omdat het wel te handelen isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je het vermoedt...waarom ga je dan niet naar de dokter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
omdat het wel te handelen isVrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
Hmm, aan de andere kant heb ik vaak zat gehoord dat een dokter niks doet of kan doen aan een holteontsteking.quote:
Daar heb ik geen idee van. Ben tenslotte geen dokterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:13 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hmm, aan de andere kant heb ik vaak zat gehoord dat een dokter niks doet of kan doen aan een holteontsteking.
het bad staat idd nog op de planningquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:25 schreef tuintegel het volgende:
Ik herken het Bar! Een lekker warme douche of bad met van die stoomballetjes (hoe het ook heet) wil ook wel een beetje helpen! Beterschap!
Ligt eraan...om in je zwembroek te gaan liggen wel jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:52 schreef tuintegel het volgende:
Ik vind het echt nog te koud voor het strand.
Yep... ben goed bezigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:59 schreef tuintegel het volgende:
Dat doe je veel he de laatste tijd. Ik wil dit weekend op stap! Al is het maar een uurtje!
ben je aan het afvallen??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Yep... ben goed bezig, ik hou van het strand.
Dat kan toch nietquote:
Niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar heb ik geen idee van. Ben tenslotte geen dokter
Kan bestquote:Dokter Flappekz, u moet me zeggen
Hoe gaat het met hem nu
Dokter Flappekz, ik kan alleen maar
bidden voor hem en u
Elke keer denk ik weer
Hij ligt daar zo alleen
Dokter Flappekz, help me
Breng hem door het ergste heen
Zeg me alleen de waarheid maar
Is hij nu niet meer in gevaar
Dokter, ik ben zo bang
Heel m'n leven was altijd alleen voor hem
Heel m'n leven is niets meer zonder hem
Alles geven wil ik, maar hou hem bij mij
Oh, ik mis hem
Ik hou zo van hem en ik mis hem
Maakt u zich niet zoveel zorgen
Net was ik nog bij hem
Hij slaapt nu zeker door tot morgen
En de zuster blijft bij hem
Maar gisteravond was hij op
Hij heeft me zelfs gekust
D'r is ook niets bijzonders nu
Maar 't is beter dat hij rust
Zeg me....
[telefoon gaat]
Hallo
Nee, nee, nee !!
net wakker..quote:
Ik doe niets echts iets speciaals. De laatste tijd ben ik gewoon onwijs moe. Misschien is het tijd voor een korte break om even alles op te laden. Net even een half uurtje een tukje gedaan op de bank, en dat hielp weleen beetje gelukkig.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:49 schreef GotC het volgende:
Ik heb eigenlijk geen probleem qua moe zijn etc?
Net gelopen. Ging niet top, onwijs veel gewandeld, maar toch uiteindelijk 6,5 km totaal gedaan
Incl paar honderd meter met een fles cola
![]()
Iedereen genoten van t zonnetje?
Das ook heel herkenbaar.. ik heb ook een hekel aan opstaan etc. Mijn beste periode is dus eigenlijk tussen 11.00 en 13.00 uur. Lekker productief hahahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zodra ik het zonnetje zie barst ik weer van de energie
Ik ben s'ochtends meestal verrot, ik haar ochtenden en opstaan maar eigenlijk laatste week zijn mijn ochtenden vrolijk en fijn
Ik haat echt oprecht vanuit het diepst van mijn hart de ochtendquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Das ook heel herkenbaar.. ik heb ook een hekel aan opstaan etc. Mijn beste periode is dus eigenlijk tussen 11.00 en 13.00 uur. Lekker productief hahahaha
Ochtendquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik haat echt oprecht vanuit het diepst van mijn hart de ochtendhet is dat het noodzakelijk is om de rest van de dag door te komen maar anders zou ik het afschaffen
![]()
En nu je salaris? Salaris + ....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:19 schreef MissMSX het volgende:
Watersysteemheffing: + 6,8%
Zuiveringsheffing: + 9,1%![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:19 schreef MissMSX het volgende:
Watersysteemheffing: + 6,8%
Zuiveringsheffing: + 9,1%![]()
-/- 0,5%quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En nu je salaris? Salaris + ....
Loop jij 's avonds?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga nu! op zoek naar motivatie en als ik die gevonden heb ga ik hardlopen!
* MissMSX strompelt naar bed en kijkt of motivatie eronder ligt...
Komt nu even beter uitquote:
Ik heb m'n hardloopkleren al aan. En meestal komt motivatie dan ineens tevoorschijn. Net als nuquote:
Heb ergens gelezen dat als je de geur van je nog niet gewassen hardloopkleding ruikt, je automatisch zin krijgt om te lopen. Kan t me niet voorstellenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb m'n hardloopkleren al aan. En meestal komt motivatie dan ineens tevoorschijn. Net als nu
Ik krijg dan altijd alleen zin om te wassenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb ergens gelezen dat als je de geur van je nog niet gewassen hardloopkleding ruikt, je automatisch zin krijgt om te lopen. Kan t me niet voorstellen
Zelfs dat krijg ik nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd alleen zin om te wassen
Ik moet morgen m'n hardloopkleding ook echt wassen. Bahquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Zelfs dat krijg ik nietHeb gelijk maar effe een was aangezet, thanks
Huismoederhormonen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
Ik krijg dan altijd alleen zin om te wassen
Ah, de storthoop heeft gesprokenquote:
En veel te lang bij elkaarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:45 schreef GotC het volgende:
Wat zijn jullie toch lief en schattig en en en!
Nog ff en we gaan een voorbeeldfunctie vervullen.quote:
Voorbeeld van dat type relatie dat na 5 jaar stukloopt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog ff en we gaan een voorbeeldfunctie vervullen.
Dan zijn we al te laat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:49 schreef MissMSX het volgende:
Voorbeeld van dat type relatie dat na 5 jaar stukloopt?
Na 5 jaar he? Niet precies op de kop af 5 jaarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zijn we al te laat.Bij elkaar blijven dan maar?
Nooit van gehoord.quote:
Daar heb ik gelukkig geen excuus voor nodig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:54 schreef GotC het volgende:
Zonde. Het is een mooi 'excuus' om aan je vrouw te zitten
Uiteraard niet. Ons soort mannen hoort bij een grote meerderheid.quote:
De 'grote bek op internet, thuis niks te vertellen' meerderheid.quote:
Klopt, hij zei al dat hij eigenlijk wel wat vaker wilde gaan ook. Vond ik niet nodig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:58 schreef AirwiN het volgende:
De 'grote bek op internet, thuis niks te vertellen' meerderheid.Ik kwam je neger nog tegen trouwens op de laatste bijeenkomst.
Ah, een beetje zoals Flap. Nou ja, schrale troost voor hen. Als je eenmaal een jaar of vijf een relatie hebt, dan laat je vrouw je wel weer gaan. Is ze weer een paar uur van je af.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:59 schreef nectarientje het volgende:
Klopt, hij zei al dat hij eigenlijk wel wat vaker wilde gaan ook. Vond ik niet nodig.
Dan moet je het nog even een paar jaar zonder 'm doen. Misschien is Chep er binnenkort wat vaker bij?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
Ah, een beetje zoals Flap. Nou ja, schrale troost voor hen. Als je eenmaal een jaar of vijf een relatie hebt, dan laat je vrouw je wel weer gaan. Is ze weer een paar uur van je af.
Die kennik niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:02 schreef nectarientje het volgende:
Dan moet je het nog even een paar jaar zonder 'm doen. Misschien is Chep er binnenkort wat vaker bij?
oe lekkerquote:
gheghe, Air wil graag bij een clubje horen dus bedenkt hij er eentje waar flappie en mijn neger ook bijhorenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:06 schreef GotC het volgende:
Het heeft gewerkt! Het gaat weer over iets dat ik begrijp
1989 belde je?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet iemand waar er nog moonboots te koop zijn behalve de skihut in scheveningen?:@
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet iemand waar er nog moonboots te koop zijn behalve de skihut in scheveningen?:@
Morgen chocolade?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
gheghe, Air wil graag bij een clubje horen dus bedenkt hij er eentje waar flappie en mijn neger ook bijhorenDat is alles.
Chocolade snap ik ook altijd wel
quote:
quote:
Zo dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]nee me wintersport van volgende week en moonboots lopen lekker en wil me schoenen niet verneuken
Theequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]Ik snoep niet meer doordeweeks. En dat gaat tot nu toe best heel aardig eigenlijk! Dus thee it is
En waar moet ik uitkomen dan? Want tot nu toe heeft iedere winkel de moonboots teruggestuurd omdat het winterseizoen voorbij isquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Toch fijn dat de 4e hit van het Beautygloss forum is
Ergens tussen half acht en acht?quote:
Moet je maar eerder bedenken dat je nog schoenen nodig hebtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En waar moet ik uitkomen dan? Want tot nu toe heeft iedere winkel de moonboots teruggestuurd omdat het winterseizoen voorbij is
I'll be therequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ergens tussen half acht en acht?
Morgen? Een date? En de mijne met Got ging steeds niet doorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ergens tussen half acht en acht?
Volgende week?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Morgen? Een date? En de mijne met Got ging steeds niet door
sapperdeflapquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn date met flap is ook nog steeds niet geweest
Tsk, wij hadden eerder een afspraak en nu wordt ik via de achterdeur naar volgende week verwezenquote:
Dan kom je toch ook theetje doen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:15 schreef MissMSX het volgende:
Morgen? Een date? En de mijne met Got ging steeds niet door
Ik ga nu naar bed. Ga je mee?quote:
Tweedehandskeusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan kom je toch ook theetje doen?
Dat was wel de intentie ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:17 schreef GotC het volgende:
Je moest toch nog op thee date met mij om me uit te horen?
Dat woord wil ik nu even niet horenquote:
Ben je het nog niet zat na ruim vijf jaar?quote:
Ja euh, los dat lekker met GotC op zegquote:
Tsja, huweleijkse verplichtingen he... Wil niet zeggen dat ik het met plezier doequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je het nog niet zat na ruim vijf jaar?
Is het weer zover? Jeetje.. wat gaat zo'n kwartaal snel he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:19 schreef MissMSX het volgende:
Tsja, huweleijkse verplichtingen he... Wil niet zeggen dat ik het met plezier doe
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja euh, los dat lekker met GotC op zegJe bent van harte welkom, kijk maar
Bij deze spreek ik dan de intentie uit om te komenquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Is het weer zover? Jeetje.. wat gaat zo'n kwartaal snel he?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:20 schreef MissMSX het volgende:
Bij deze spreek ik dan de intentie uit om te komen
na 3 jaar huwelijk mag je weer de verdubbelaar inzetten. 6 maanden dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Is het weer zover? Jeetje.. wat gaat zo'n kwartaal snel he?
Goed om te horen dat het voor jou net zo min leuk is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:19 schreef MissMSX het volgende:
Tsja, huweleijkse verplichtingen he... Wil niet zeggen dat ik het met plezier doe
Oh gelukkig!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:20 schreef MissMSX het volgende:
na 3 jaar huwelijk mag je weer de verdubbelaar inzetten. 6 maanden dus
Tea party!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Bij deze spreek ik dan de intentie uit om te komen
Wedden voor een pak chocolate chip cookies dat ze niet komt?quote:
Stomquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:21 schreef MissMSX het volgende:
vanavond is dus net als elke andere avond: Beetje lezen in bed. lampje uit. Weltruste zeggen. Omdraaien. Slapen.
Wil je m'n rug nog even masseren? Ik heb echt pijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het voor jou net zo min leuk is.
Welcome to my worldquote:
Eerst zit je mij overal af te kraken en dan ga je mij aan het werk zetten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:22 schreef MissMSX het volgende:
Wil je m'n rug nog even masseren? Ik heb echt pijn
Dat moet toch eens in het half jaar? Onderhoudsdoseringquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:23 schreef AirwiN het volgende:
Eerst zit je mij overal af te kraken en dan ga je mij aan het werk zetten?
Zou toch vooral niet gaan stressen net voor je moet gaan slapen..quote:
Dank je!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:27 schreef GotC het volgende:
Slaap lekker alle mensen die gaan slapen/'slapen'![]()
Ik lig hier in bed te grinnikenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
na 3 jaar huwelijk mag je weer de verdubbelaar inzetten. 6 maanden dus
5 jaar samen en 1 kind? Newbiesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog ff en we gaan een voorbeeldfunctie vervullen.
gheghequote:
He wat leuk om te horen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:34 schreef Lovechild het volgende:
Oeh, trouwens Necta, we zijn zondag naar het Aviodrome geweest! We hebben genoten
Morguh vroege vogel!quote:Op woensdag 30 maart 2011 06:34 schreef WheeleE het volgende:
En daar ging de wekker
Veel te vroeg weer.
Moggeh!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:35 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
TerschellingAl vaker geweest Necta?..
Alleenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:07 schreef nectarientje het volgende:
als klein Nectaatje vaak met mn ouders. Heerlijk eiland
Ga nu voor het eerst weer 'alleen' terug.
Ze zei 'alleen'. Waarschijnlijk bedoelt ze met haar denkbeeldige vriendjequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:08 schreef Atreidez het volgende:
[..]
AlleenOok alleen midgetgolfen? ... Toen ik er was, was er op het noordoostelijk deel een strandtent op palen in de zee. Zo'n sixties tentje, met allerlei beeldjes en schilderijtjes van Monroe en Elvis enzo. Ik heb daar ooit een van de lekkerste hamburgers ooit gegeten, zou zeker even kijken of ze er al staan zo vroeg in het seizoen
'Zonder ouders' bedoelde ik er eigenlijk mee. Alleen midgetgolfen is echt zalig! Je hoeft niet te wachten, wordt niet uitgelachen bij missers.. heerlijk!quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:18 schreef MissMSX het volgende:
Ze zei 'alleen'. Waarschijnlijk bedoelt ze met haar denkbeeldige vriendje
heb net een auto gekochtquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:54 schreef Marvelous het volgende:
geld uitgeven?
[TK]Nissan Micra 1.0 uit 1993
[TK] Fiat Punto 1996 140.000km 1.2
Uhhhh ik? Er is geen limiet...je mag zoveel uitgeven als je wiltquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:48 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje heeft zin om geld uit te geven..
iemand leuke ideeen??
en wat levert het mij op?/quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Uhhhh ik? Er is geen limiet...je mag zoveel uitgeven als je wilt![]()
Een boytoy voor als je allenig op je booreiland zit?quote:
Ik ben maandag jarigquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:48 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje heeft zin om geld uit te geven..
iemand leuke ideeen??
heheh.. ik mag maar 15 kilo meenemen in m'n tas.. ook al is R_B licht.. dat gaat ie niet helemaal reddenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:01 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Een boytoy voor als je allenig op je booreiland zit?
wat voor gebakje??quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:02 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik ben maandag jarigKrijg jij een gebakje, deal?
En als we m per parachute droppen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh.. ik mag maar 15 kilo meenemen in m'n tas.. ook al is R_B licht.. dat gaat ie niet helemaal redden
Hmm net nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh.. ik mag maar 15 kilo meenemen in m'n tas.. ook al is R_B licht.. dat gaat ie niet helemaal redden
mag je open dat ie niet in de flare komtquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:05 schreef WheeleE het volgende:
[..]
En als we m per parachute droppen?
chocolade taart??quote:
voor mijn tijd??quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:39 schreef Lovechild het volgende:
R_b als toyboy? Been there, done that.
Was dat voor jouw tijd Barreltje?
Ja het waren spannende tijden voor jullie komst wheeleequote:
Nah, aan mij ligt het niet hoor. Tijd zat, zit toch alleen maar thuis.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:54 schreef Atreidez het volgende:
Ja, jammer dat t er steeds niet meer van komt, die wekelijkse orgies.
Tijd om hier weer eens te komen orgieen danquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nah, aan mij ligt het niet hoor. Tijd zat, zit toch alleen maar thuis.
Goed ideequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tijd om hier weer eens te komen orgieen dan
Aanmelden voor de orgiequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik kom me even melden en meteen weer afmelden
morgen weer fijn werken
![]()
![]()
Alles gaat wel goed of is er iets dat je niet in je hum bent ? berichtje nog ontvangen ? alles goed met uk?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zelfs daar heb ik geen zin in
Had je berichtje gelezenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:11 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Alles gaat wel goed of is er iets dat je niet in je hum bent ? berichtje nog ontvangen ? alles goed met uk?
Gelukkig en met je liefde ook? Dan is het alleen werk wat je nog een weekje dwarszit! En top!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Had je berichtje gelezenen is een prima voorstel
En met kleine uk is alles top
Oei..quote:Op donderdag 31 maart 2011 04:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
En weer wakkeren richting werk
![]()
![]()
zal me een dagje worden
Geen zon?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Morrrrie
De bakken koffie vliegen met een rotvaart naar binnen!
Laatste nieuws; dit weekend geen zon boehoe.
Beetje ballen in het Zuiderpark....altijd goed!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:10 schreef Atreidez het volgende:
Mogge!
Was wel al 10,5 graad vanmorgen, gaat de goeie kant opLiep om kwart over 8 al op t strand, ze hadden zeewater nodig bij me werk voor onderzoek.. Nog een mooie reebok volleybal gevonden, bijna gloednieuw. Idee, van de zomer een volleybal orgie meet in het zuiderpark.
Nu weer aan t werk
ik ben voor! is er daar een net?/quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:10 schreef Atreidez het volgende:
Mogge!
Was wel al 10,5 graad vanmorgen, gaat de goeie kant opLiep om kwart over 8 al op t strand, ze hadden zeewater nodig bij me werk voor onderzoek.. Nog een mooie reebok volleybal gevonden, bijna gloednieuw. Idee, van de zomer een volleybal orgie meet in het zuiderpark.
Nu weer aan t werk
Ik heb eigenlijk geen flauw idee.... anders spannen we wel een touwquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben voor! is er daar een net?/
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen flauw idee.... anders spannen we wel een touw
heb ik niet.. een beetje duurquote:
Breien?? Weet je wel wat voor werk dat is? Met l die knopen en steken en draadjes....brrrr..quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zijn er hier geen mensen die kunnen breien?? *lol*
Ik ben een beetje klaar met die meets! Je oppert iets bij een meet en iedereen: "Ja, leuk!!!", wil je het daadwerkelijk organiseren reageert er 1 persoonquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:10 schreef Atreidez het volgende:
Mogge!
Nu weer aan t werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't you love her madly?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:58 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik ben een beetje klaar met die meets! Je oppert iets bij een meet en iedereen: "Ja, leuk!!!", wil je het daadwerkelijk organiseren reageert er 1 persoon![]()
Paar maanden later roept er iemand "Heuj, laten we 7 mei een bowlingmeet houden!" Zie je diverse enthousiaste reacties maar op het moment dat je tracht uit te vissen of het echt gaat plaatsvinden, komt er nooit meer antwoord![]()
Nee, ik ben voortaan alleen voor een orgie van de partij
kan me voorstellen dat een meet voor jullie net iets lastiger is vim de kinderen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb al dan niet zin in een meet op een dag waar ik al dan niet kan
spontaniteit troef hier
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Of op het strandquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:10 schreef Atreidez het volgende:
Mogge!
Nu weer aan t werk
Ik kijk alleen maar toequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kies maar uit :
http://www.beachvolley.nl/nl/
ik doe er wel een of twee mee dit jaar :d iig wel naar vrouwenpolder!quote:
Bar zit op een volleybalquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik vind meets wel grappig... alleen niet als er een heel programma aan vast zit.
een strandmeet/zuiderparkmeet om te volleyballen vind ik leuk.
En ik bedenk me net dat ik bij Bar in het team wil..... want zij zit erop
Ik niet en zeker niet om elf uur in de ochtendquote:
Dan wordt de bal een ei... (zo vaak gehoord vroeger op trainingquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:37 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Bar zit op een volleybal![]()
Ennuh...we hebben toch nog nooit een meet met een heel programma eraan vast gedaan?
Goed dat je het zegt... ik moet mijn kado'tje nog kopen wat moeders aan mij gaat gevenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:52 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik niet en zeker niet om elf uur in de ochtend.
Vanavond eindelijk eens naar de Bogaard ipv een Bouwmarkt!. Niet dat ik voor mijzelf wat kan uitkiezen
maar iets leuks halen voor een verjaardag.
Oh zo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee we hebben idd geen heel programma gedaan maar laatst hoorde ik al eerst BBQ, dan bowlen, dan stappen.... das toch een aardig programma
lolquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh zo.
Ach, dan zijn er toch momenten genoeg om onderwijl af te haken? Om dan bij voorbaat al niet te willen vind ik ook weer zo wat
Maar goed, van die meet probeer ik al een tijdje uit te vinden of dat wat gaat worden, ging al haast denken dat ik hem verzonnen had
breng je kids gewoon ergens onderdakquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh zo.
Ach, dan zijn er toch momenten genoeg om onderwijl af te haken? Om dan bij voorbaat al niet te willen vind ik ook weer zo wat
Maar goed, van die meet probeer ik al een tijdje uit te vinden of dat wat gaat worden, ging al haast denken dat ik hem verzonnen had
smeer je nog een keertje m'n rug in deze zomer??quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
lol
Ik hou alleen het bowl gedeelte in de gaten
en natuurlijk alles wat met strand te maken heeft!
Ja maar dan zonder zand ... en wat vakerquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
smeer je nog een keertje m'n rug in deze zomer??
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja maar dan zonder zand ... en wat vaker
quote:
te vroege 1 april grapquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:09 schreef GotC het volgende:
[..]
JaEnthousiaste kapster, maar vind t wel ok leuk
Trouwens:
http://www.bierpad.nl/
en dan ook gewoon niet zeggen wat je gekocht hebt.......quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:32 schreef Jill-RMC het volgende:
Dit had een 1 april grap kunnen zijn, maar echt waargebeurd:
Moest vanochtend naar de opening van de nieuwe Riviera Maison winkel in de stad. Had sinds dinsdag al weer vreselijk last van mn nek, vandaag nog niet helemaal op orde - maar mezelf toch overeind gesleept en naar de stad toe. Dus ik zit daar brak en ondertussen ook aardig verregend, gaan ze 1 minuut gratis winkelen verloten onder de pers....en toen zei ze ineens mijn naam. Ik had echt zoiets van zei ze nou serieus mijn naam? Ja, dus!
En toen mocht in 1 minuut gratis accessoires shoppen daaro
![]()
![]()
Dus wanneer gaan wij spontaan sappie doen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat een meet voor jullie net iets lastiger is vim de kinderen..
ik heb al dan niet zin in een meet op een dag waar ik al dan niet kan
spontaniteit troef hier
Dat is het betere werk Jillquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee...iig twee hondenbakken, servetten, fotolijstjes, een spiegel, een organizerbord, van die waxinelichthouders, onderzetters....kwam uiteindelijk net onder de 400 euro uit.
Dat eerste sowieso.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
breng je kids gewoon ergens onderdak
mocht er een meet zijn doen jullie lekker mee.. anders heb je een heerlijke dag zonder kids
Je hebt het verdiendquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:32 schreef Jill-RMC het volgende:
Dit had een 1 april grap kunnen zijn, maar echt waargebeurd:
Moest vanochtend naar de opening van de nieuwe Riviera Maison winkel in de stad. Had sinds dinsdag al weer vreselijk last van mn nek, vandaag nog niet helemaal op orde - maar mezelf toch overeind gesleept en naar de stad toe. Dus ik zit daar brak en ondertussen ook aardig verregend, gaan ze 1 minuut gratis winkelen verloten onder de pers....en toen zei ze ineens mijn naam. Ik had echt zoiets van zei ze nou serieus mijn naam? Ja, dus!
En toen mocht in 1 minuut gratis accessoires shoppen daaro
![]()
![]()
Gelukkig was t geen grap, anders hadden ze wel een erg slecht gevoel voor humor daarroquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:16 schreef WheeleE het volgende:
Gisteren een e-mail van de facilitaire dienst dat op 1 en 2 april alle tl-buizen werden vervangen en of we onze bureau's wilde leegruimen vanwege het stof. Yah right. 1 April enzo. Een extra mail erachteraan met benadrukt dat het écht geen grap is.
Zijn ze vanmorgen in de kantine gewoon écht tl-buizen aan het vervangen.
Ik vind m opzich wel leuk bedacht. Juist nu blijkt dat het inderdaad geen grap is, en toch bijna iedereen er van overtuigd was dat het een grap wasquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:12 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Gelukkig was t geen grap, anders hadden ze wel een erg slecht gevoel voor humor daarro
Onze date is geen grap toch?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:12 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Gelukkig was t geen grap, anders hadden ze wel een erg slecht gevoel voor humor daarro
Slecht gevoel voor humor hebben die mensen die op twitter hadden bedacht dat er een walvis op Scheveningen was aangespoeld. Ten eerste hoe doorzichtig is die op 1 april en ten tweede Nee hoor die hadden ze nog nooooit gedaan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:12 schreef Atreidez het volgende:
[..]
T was best zwaar net. Laatste 5 minuten haalde ik ook niet meerquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:45 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben moed aan het verzamelen om te gaan hardlopen
De wind staat me tegen (letterlijk en figuurlijk)
Ik had het warrum!!!! Damn, even bedenken wat ik voortaan aan ga trekken, want als ik nu al peentjes zweetquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:37 schreef ray_nl het volgende:
[..]
T was best zwaar net. Laatste 5 minuten haalde ik ook niet meer
quote:
Wat heerlijk!quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik was vandaag lekker dagje vrij
met mini gup wezen zwemmen
zo leuk want hij moet leren om onderwater te gaan![]()
maar iig heerlijk genoten!
4 maandenquote:
Da's wel pittig ja. Nou ja, volgende keer beterquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:20 schreef ray_nl het volgende:
Les 12 van evy. Met 4 4 5 op t eind. had vanochtend ook al body pump gedaan. Was ms wat overdreven.
Heb idd nog niet zo gezweet met rennen als vandaag!
Ja hoor, je hebt van die mazzelaars waarbij niet tot nauwelijks snoepen dat resultaat oplevertquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:17 schreef nectarientje het volgende:
weeeeeekend
![]()
Kattenvoer in huis, lekker prutteltje op het vuur staan, drankje erbij straks, heerlijk!
Oh, even voor mijn waanbeelden he: ik snoep sinds twee weken niet meer doordeweeks en probeer me in het weekend goed in te houden en ik heb het idee dat ik al twee 'deuken' zie op mn buik.Nu hoor ik graag even dat ik me dat niet inbeeld natuurlijk en dat er echt met twee weken niet snoepen al iets te zien is daar waar de meeste vetjes zitten
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:11 schreef Lovechild het volgende:
Ja hoor, je hebt van die mazzelaars waarbij niet tot nauwelijks snoepen dat resultaat oplevert
Ja, was ook al ff langs gereden om te checken wat er loos wasquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:25 schreef Atreidez het volgende:
Ook thuisFlap en GotC, bedankt voor de hulp
Alles is heel aangekomen..
D'r is alleen wat aan de hand in Scheveningen geloof ik, want ik moest net 3 km van me huis parkeren, nergens plek... Oh ja wel, als je net terug komt lopen na t parkeren, dan gaat er net 1 weg in de straat
Jill, jij op de hoogte wat er in de Maststraat was? Paar motoragenten door de buurt heen, 3 ambu's waarvan er 1 de behandelende was een stuk verderop van de andere 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |