quote:Op maandag 28 maart 2011 18:51 schreef WheeleE het volgende:
Oh...eigenlijk had Keizer_Klysma dit topic moeten sieren bedenk ik me nu
Dat dus. Tis toch belachelijk dat ze zo'n storing niet binnen een paar uur op kunnen lossen!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
En verder: kut t-mobile, nu al vanaf 2 uur geen bellen/internet
Had rond tien uur weer verbinding, duurde echt uitzonderlijk lang waar ik bij T-Mobile over t algemeen niet eens veel klachten heb.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef Jill-RMC het volgende:
Dat dus. Tis toch belachelijk dat ze zo'n storing niet binnen een paar uur op kunnen lossen!
Ik kruip er gezellig bijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:14 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft een baaldag..
blijf lekker in bed
okquote:
Dat nooitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ok![]()
incl littlemisssunshine??
[ afbeelding ]
quote:
Ik doe niet aan blije dingenquote:
* Ronnie_bravo jaloers isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:14 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft een baaldag..
blijf lekker in bed
mweh.. pure noodzaak.. ik had vandaag echt niet op kantoor kunnen zitten hoorquote:
Knuffel voor jou dan! Dat je je na een dagje bedliggen weer een stuk beter mag voelen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. pure noodzaak.. ik had vandaag echt niet op kantoor kunnen zitten hoor
ben een redelijk hoopje ellende nu
ik vind het wel een beetje stom dat het blijkbaar nodig is..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:55 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Knuffel voor jou dan! Dat je je na een dagje bedliggen weer een stuk beter mag voelen!
Als je het vermoedt...waarom ga je dan niet naar de dokter?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vind het wel een beetje stom dat het blijkbaar nodig is..
al vermoed ik al een tijdje dat ik een holte ontsteking hebdus dan is even goed uitrusten geen overbodige luxe
omdat het wel te handelen isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je het vermoedt...waarom ga je dan niet naar de dokter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
omdat het wel te handelen isVrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
Hmm, aan de andere kant heb ik vaak zat gehoord dat een dokter niks doet of kan doen aan een holteontsteking.quote:
Daar heb ik geen idee van. Ben tenslotte geen dokterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:13 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hmm, aan de andere kant heb ik vaak zat gehoord dat een dokter niks doet of kan doen aan een holteontsteking.
het bad staat idd nog op de planningquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:25 schreef tuintegel het volgende:
Ik herken het Bar! Een lekker warme douche of bad met van die stoomballetjes (hoe het ook heet) wil ook wel een beetje helpen! Beterschap!
Ligt eraan...om in je zwembroek te gaan liggen wel jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:52 schreef tuintegel het volgende:
Ik vind het echt nog te koud voor het strand.
Yep... ben goed bezigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:59 schreef tuintegel het volgende:
Dat doe je veel he de laatste tijd. Ik wil dit weekend op stap! Al is het maar een uurtje!
ben je aan het afvallen??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Yep... ben goed bezig, ik hou van het strand.
Dat kan toch nietquote:
Niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar heb ik geen idee van. Ben tenslotte geen dokter
Kan bestquote:Dokter Flappekz, u moet me zeggen
Hoe gaat het met hem nu
Dokter Flappekz, ik kan alleen maar
bidden voor hem en u
Elke keer denk ik weer
Hij ligt daar zo alleen
Dokter Flappekz, help me
Breng hem door het ergste heen
Zeg me alleen de waarheid maar
Is hij nu niet meer in gevaar
Dokter, ik ben zo bang
Heel m'n leven was altijd alleen voor hem
Heel m'n leven is niets meer zonder hem
Alles geven wil ik, maar hou hem bij mij
Oh, ik mis hem
Ik hou zo van hem en ik mis hem
Maakt u zich niet zoveel zorgen
Net was ik nog bij hem
Hij slaapt nu zeker door tot morgen
En de zuster blijft bij hem
Maar gisteravond was hij op
Hij heeft me zelfs gekust
D'r is ook niets bijzonders nu
Maar 't is beter dat hij rust
Zeg me....
[telefoon gaat]
Hallo
Nee, nee, nee !!
net wakker..quote:
Ik doe niets echts iets speciaals. De laatste tijd ben ik gewoon onwijs moe. Misschien is het tijd voor een korte break om even alles op te laden. Net even een half uurtje een tukje gedaan op de bank, en dat hielp weleen beetje gelukkig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |