Eind meiquote:Op maandag 28 maart 2011 17:21 schreef golfer het volgende:
Dames. Er moet hoognodig een kledingcomitee voor Pee worden opgericht om hem de moderne tijd in te krijgen en hem vlot aan te kleden.
Ik zie een mogelijkheid voor jullie.
Ik heb als student voor massa's vrienden als personal shopper gediend; voor de kosten van een goeie lunch nam ik ze mee op sleeptouw in Den Haagquote:Op maandag 28 maart 2011 17:23 schreef PdeHoog het volgende:
Eind meiDan is het vakantiegeld er
En dan wil ik best een keer gaan shoppen met jullie hoor
zeg ik nu heel dapper
Een geroosterde witte boterham met een plakje kipfilet.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:20 schreef DarkElf het volgende:
Iets anders, wat eten jullie vanavond?
Ik heb Italiaanse hamburgers gemaakten ga er courgettes bij bakken met veel kruiden en knoflook
goed ideequote:Op maandag 28 maart 2011 17:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb als student voor massa's vrienden als personal shopper gediend; voor de kosten van een goeie lunch nam ik ze mee op sleeptouw in Den Haag
ook best lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 17:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Een geroosterde witte boterham met een plakje kipfilet.
Nou, we kunnen ook in Delft shoppen hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 17:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb als student voor massa's vrienden als personal shopper gediend; voor de kosten van een goeie lunch nam ik ze mee op sleeptouw in Den Haag
Los heeft laatst een overhemd gekocht bij Marlboro Classics dat jou denk ik ook goed zou staan. Even zoeken...quote:Op maandag 28 maart 2011 17:26 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, we kunnen ook in Delft shoppen hoorIk ben nu wel benieuwd wat ik volgens jullie aan zou moeten
De mr heeft laatst bij de society shop mooie overhemden gekochtquote:Op maandag 28 maart 2011 17:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, we kunnen ook in Delft shoppen hoorIk ben nu wel benieuwd wat ik volgens jullie aan zou moeten
Een aardbeienblouse voor Pquote:Op maandag 28 maart 2011 17:29 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mijn mag ik niet in dat comite met mijn kledingsmaak
Zolang je het bij LBD effen zwart houdt is er niks mis met jouw smaak.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:29 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mijn mag ik niet in dat comite met mijn kledingsmaak
quote:
quote:
Ben bang dat ik dat niet kanquote:Op maandag 28 maart 2011 17:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Zolang je het bij LBD effen zwart houdt is er niks mis met jouw smaak.
je bent lekker bezig vandaagquote:Op maandag 28 maart 2011 17:14 schreef DarkElf het volgende:
korte mouwen overhemd![]()
dat kan alleen als je miami woont en bejaard bent ofzo
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:45 schreef z80 het volgende:
[..]
je bent lekker bezig vandaag![]()
ik heb alleen overhemden met korte mouwen.
Maar jij bent gewoon gekquote:Op maandag 28 maart 2011 17:45 schreef z80 het volgende:
[..]
zo gek als een deur. en nog eigenwijs ook.quote:
noohquote:Op maandag 28 maart 2011 17:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Een geroosterde witte boterham met een plakje kipfilet.
Ja daar kwam ik mee binnen met dat nrquote:Op maandag 28 maart 2011 17:49 schreef AnneX het volgende:
Beautiful people... by Melanie
Sucadelapjes (zijn al klaar) - kruimaard. - groenten nog even halen.
Morgen bij een collega een consult hoe het komt dat ik max. 15 min kan "lopen".
Eerst een uurtje bij de tandarts: eens kijken wat hij vindt...
* voelt zich als Muffin.
ik trok een paar jaar geleden voor de grap een shirt met een grote aardbei erop in de feesttent. nooit meer. kreeg iets te vaak de vraag: 'mag ik een hapje van je aardbei?'quote:
Jahquote:
Sterkte!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:49 schreef AnneX het volgende:
Beautiful people... by Melanie
Sucadelapjes (zijn al klaar) - kruimaard. - groenten nog even halen.
* voelt zich als Muffin.
* Den_Haag neemt een hapjequote:Op maandag 28 maart 2011 17:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik trok een paar jaar geleden voor de grap een shirt met een grote aardbei erop in de feesttent. nooit meer. kreeg iets te vaak de vraag: 'mag ik een hapje van je aardbei?'
Absoluut die 1e en ik hoop dat het wel past, gaaf jurkje juistquote:Op maandag 28 maart 2011 16:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat vind ik ook hoor
Maar die 2e heb ik al zo vaak voorbij zien komen en nu wil ik gewoon weten hoe hij mij staat.
Maar denk ook dat het de 1e gaat worden![]()
@DE ja die schoenen passen wel bij mij hahaha
So cute
Da's droef.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:45 schreef z80 het volgende:
Jurkje zien!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:25 schreef MissHobje het volgende:
Oh en eten voor vanaaf wordt witlof schotel en gebakken aardappies die nu ff gestoomd worden, is toch lekkerste zelf koken, dan snijden, bakken
Oja en dat prikken is idd voor mijn gewrichten.. ik had dus een automatische prikpen (humira) maar nu ga ik over op ander merk cimzia en dat spul is dikker en moet dus weer met de hand geïnjecteerd worden, wellicht komt in de toekomst daar een prikpen voor, dunno yet.
En ook nog leuk nieuws heb een leuk jurkje met bolero en legging gescoord bij steps!
Met je hoofd gehevenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:49 schreef AnneX het volgende:
* voelt zich als Muffin.
Oei das minderz enne wat als je het juist een nachtje aankijkt? misschien moet hij wennen aan dat gevoel? en dat hij wellicht tot besef komt ofzo? kweet het ook niet hoor, zal mij ook niet lekker zitten als er steeds met de poezels iets isquote:Op maandag 28 maart 2011 18:19 schreef PdeHoog het volgende:
PotverdikkieMuffin gaat weer gek doen als gisteravond. Iets minder heftig dit keer, maar toch...en ik moet zo weg
Auw!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:26 schreef Leintjeuh het volgende:
We zijn de tuin opnieuw aan het straten. Althans, kaas is aan het straten en ik heb net geholpen. Nu doet mn rug zeer dus ga ik even afwassenen koken
Oh, die is wel tof!!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:33 schreef MissHobje het volgende:
[ afbeelding ]
met daarbij een groene bolero en iets lichter groen legging voor nulater met blote benen
En als ik hem aandoe zal ik fotoot maken, want dat ziet er leuker uit dan zo op het plaatje.
quote:
Met whisky.quote:
Hij is alweer wat rustiger. Ligt nu op de bank te maffenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oei das minderz enne wat als je het juist een nachtje aankijkt? misschien moet hij wennen aan dat gevoel? en dat hij wellicht tot besef komt ofzo? kweet het ook niet hoor, zal mij ook niet lekker zitten als er steeds met de poezels iets is
Dat voorbeeld ga ik nu ook even volgen.quote:
quote:
Ahum!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:25 schreef golfer het volgende:
Nu heb ik opeens trek in een hapje aardneien. Hoe zou dat nou toch komen?
zozo.... je zou er bijna van naast je schoenen lopenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:07 schreef LieLie het volgende:
![]()
Vandaag docent op bezoek gehad en lovende kritieken ontvangen
Assertief, daadkrachtig, zelfstandig, initiatiefrijk![]()
Nu een toetje eten en crashen op de bank. Niet helemáál fit..
/dagboek
En sterkte voor iedereen waar nodig![]()
Nog iets gemist?
leuk maar een groene legging? ben benieuwdquote:Op maandag 28 maart 2011 18:33 schreef MissHobje het volgende:
[ afbeelding ]
met daarbij een groene bolero en iets lichter groen legging voor nulater met blote benen
En als ik hem aandoe zal ik fotoot maken, want dat ziet er leuker uit dan zo op het plaatje.
1 klein slavinkje maar?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:00 schreef borisz het volgende:
Hier een hollandsche maaltijd met aardappel, wortel en een slavink.
ik vind korte mouwen ook niet misstaan, mits je geen apenarmen hebtquote:Op maandag 28 maart 2011 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
Goed gedaan LieLie!!
[ afbeelding ]
En overhemden draag ik lang met opgerolde mouwen. Doet Dexter ook.
Wat zijn apenarmen?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind korte mouwen ook niet misstaan, mits je geen apenarmen hebt
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat zijn apenarmen?Behaarde armen?
Heb wel donker haar maar niet heul veelquote:Op maandag 28 maart 2011 19:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]heeeeeel veel (donker) haar
Ik heb ze inderdaad even uitgedaanquote:Op maandag 28 maart 2011 19:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zozo.... je zou er bijna van naast je schoenen lopentof om te horen
Speeltjequote:
nou ja sommigen vinden aapmensen idd aantrekkelijk....quote:Op maandag 28 maart 2011 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb wel donker haar maar niet heul veel
En ik dacht dat vrouwen haren juistvonden. Of alleen met baarden?
helpt dat? dan neem ik straks een chocolaatjequote:Op maandag 28 maart 2011 19:29 schreef LieLie het volgende:
En ik heb buikpijn![]()
Maar had uit voorzorg ook al wat chocolaatjes gekocht![]()
L'Eau de LieLiequote:Op maandag 28 maart 2011 19:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
* FutureFairytale rent weg voor de stank
Ik ben nu al jaloers, want hij is niet van mijquote:Op maandag 28 maart 2011 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Speeltje![]()
Vandaag heb ik hem voor het eerst in handen gehad: erg strak design zeg.
Tegen één soort buikpijn welquote:Op maandag 28 maart 2011 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
helpt dat? dan neem ik straks een chocolaatje
Hij ligt op jullie bank straks, dus mag hem pakkenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben nu al jaloers, want hij is niet van mij
Ja, maar als mrLie er is, is ie van hemquote:Op maandag 28 maart 2011 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij ligt op jullie bank straks, dus mag hem pakken
Welke versie trouwens?
Vanwege die massage natuurlijk, nee ik heb nergens last van. Maar ik ben door iemand anders gemasseerd.quote:
Spannend! DM eens een linkje als je wilt?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
Vandaag met de aankoopmakelaar naar een pand geweest wat we vorige week bekeken hebben. 2e bezichtiging met Lein samen. Het voelde wel goed, ik wil er wel wonen en Leintje ook wel. Morgen belt onze aankoopmakelaar met zijn rapport van de woning, als hij alle stukken heeft bekeken. Hopelijk doen we deze week nog een bod.
Thanks!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Absoluut die 1e en ik hoop dat het wel past, gaaf jurkje juist
en die schoenen, gaaaaaf! alleen mega hoog (voor mij dan )knap dat je daar op kunt lopen
Oe. Spannend weer. Ik vond het wel een leuke woning.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
Vandaag met de aankoopmakelaar naar een pand geweest wat we vorige week bekeken hebben. 2e bezichtiging met Lein samen. Het voelde wel goed, ik wil er wel wonen en Leintje ook wel. Morgen belt onze aankoopmakelaar met zijn rapport van de woning, als hij alle stukken heeft bekeken. Hopelijk doen we deze week nog een bod.
doen wequote:Op maandag 28 maart 2011 20:22 schreef ColdFeet het volgende:
Spannend! DM eens een linkje als je wilt?
Ja, de keuken vernieuwen en een eikenhouten vloer leggen staan eigenlijk bovenaan ons lijstje. Dat zijn ook de grootste kostenposten. Badkamerindeling is prima zo. Alleen met wat nieuwe tegels, mss een nieuw ligbad en een nieuwe wastafel is het af. Maar dat is niet zoveel geld. Dat kan evt. over 1 of 2 jaar ook nog wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:27 schreef ColdFeet het volgende:
Ohhh!! Moet je wel echt heel nodig badkamer en keuken opfrissen natuurlijk, maar wat een pracht-locatie
Nja, ik denk dat het voor een deel wel terecht is. Niet dat ik graag zie dat bijstandsmoeders de vernieling ingaan (en dat zal ook wel meevallen), maar er wordt me een boel scheef-gehuurd waar je akelig van wordt door hoger opgeleide niet-te-lang-afgestudeerden. Als er overal bezuinigd wordt, kan die groep ook wel wat inleveren.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:27 schreef Vork het volgende:
Haha Donner, met je ietwat vroege 1 april-grap.
Wismilakquote:Op maandag 28 maart 2011 20:31 schreef DarkElf het volgende:
zou zo fijn zijn als jullie dit keer raak schieten
Kan ik al babysokjes gaan breien dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:31 schreef DarkElf het volgende:
zou zo fijn zijn als jullie dit keer raak schieten
oh wat leuk, brei jij?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan ik al babysokjes gaan breien dan?
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nja, ik denk dat het voor een deel wel terecht is. Niet dat ik graag zie dat bijstandsmoeders de vernieling ingaan (en dat zal ook wel meevallen), maar er wordt me een boel scheef-gehuurd waar je akelig van wordt door hoger opgeleide niet-te-lang-afgestudeerden. Als er overal bezuinigd wordt, kan die groep ook wel wat inleveren.
Ja. Ik ben een ouwe geitenbreier.quote:
Ja, maar dat houdt dus in dat niemand die een sociale huurwoning nodig heeft er nog een kan betalen. die scheef-huurders, daar is ook nog wel wat voor te zeggen. Maar vergeet niet dat het tegenwoordig erg lastig is om überhaupt een vast contract te krijgen, waarmee men genoeg verdient om daadwerkelijk een huis te kopen. Dan kun je scheef huren wat je wil, maar met een tijdelijk contractje kom je niet makkelijk een stapje verder binnen de woningmarkt.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:31 schreef ColdFeet het volgende:
Nja, ik denk dat het voor een deel wel terecht is. Niet dat ik graag zie dat bijstandsmoeders de vernieling ingaan (en dat zal ook wel meevallen), maar er wordt me een boel scheef-gehuurd waar je akelig van wordt door hoger opgeleide niet-te-lang-afgestudeerden. Als er overal bezuinigd wordt, kan die groep ook wel wat inleveren.
Jaaah die locatie is echt "to die for"quote:
Daar heb je wel een punt. Alsof je zomaar even verhuist als scheefhuurder zijnde..quote:Op maandag 28 maart 2011 20:37 schreef Vork het volgende:
Ja, maar dat houdt dus in dat niemand die een sociale huurwoning nodig heeft er nog een kan betalen. die scheef-huurders, daar is ook nog wel wat voor te zeggen. Maar vergeet niet dat het tegenwoordig erg lastig is om überhaupt een vast contract te krijgen, waarmee men genoeg verdient om daadwerkelijk een huis te kopen. Dan kun je scheef huren wat je wil, maar met een tijdelijk contractje kom je niet makkelijk een stapje verder binnen de woningmarkt.
geweldigquote:Op maandag 28 maart 2011 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jaaah die locatie is echt "to die for"zo'n heerlijke rustige plek midden in de stad met uitzicht over het water. En een superbreed balkon aan de voorkant op het zuiden.
Volkstuin is toch meer van het groeien van voedsel, en een tuin ook voor de relax, toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geweldigen je hebt je volkstuin toch ook nog als jullie echt meer buiten willen zijn?
volgens mij relaxt kaas daar toch ook?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volkstuin is toch meer van het groeien van voedsel, en een tuin ook voor de relax, toch?
Die worden toch ook best veel als gewone tuin gebruikt? In het 'westen'quote:Op maandag 28 maart 2011 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volkstuin is toch meer van het groeien van voedsel, en een tuin ook voor de relax, toch?
Ja, die doe ik niet weg ofzo, dat kost me momenteel 60.- Euro per maand en 't is 250 m2 echt in de stad. Gaan we daar wel in de tuin wroeten.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:40 schreef DarkElf het volgende:
geweldigen je hebt je volkstuin toch ook nog als jullie echt meer buiten willen zijn?
klinkt geweldig. hoop echt dat het luktquote:Op maandag 28 maart 2011 20:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, die doe ik niet weg ofzo, dat kost me momenteel 60.- Euro per maand en 't is 250 m2 echt in de stad. Gaan we daar wel in de tuin wroeten.Verder ga ik meteen het balkon volplempen met eenjarige zomerbloeiers, en guerilla gardenen in de straat; stiekem stokrozen en vingerhoedskruid zaaien op kale plekjes enzo
Ja klopt, op ons complex "moest" bijna niemand, of een heel klein stukje soms. Het zijn alllemaal flinke siertuinen met een hegje als afscheiding er tussen. Iedereen heeft een huisje met toilet en een klein keukentje. Je mag er ook gewoon slapen maar niet permanent wonen. In de winter gaat ook het water er af ivm de vorst. Op het complex is ook een douche waar je muntjes voor kan halen. En een kantine waar men bingo speelt en klaverjast.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:44 schreef LieLie het volgende:
Die worden toch ook best veel als gewone tuin gebruikt? In het 'westen'
Ja en de oplossing? Meer dure huizen bouwen, want dan verhuizen de mensen uit de goedkopere koopwoningen naar de duurdere en zullen de mensen uit de huurwoningen eindelijk ineens een woning kunnen dan wel gaan kopen. Althans, dat is de oplossing volgens mening lokale VVD-fractie.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:40 schreef kaasplankje het volgende:
Daar heb je wel een punt. Alsof je zomaar even verhuist als scheefhuurder zijnde..
Ja, precies.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja klopt, op ons complex "moest" bijna niemand, of een heel klein stukje soms. Het zijn alllemaal flinke siertuinen met een hegje als afscheiding er tussen. Iedereen heeft een huisje met toilet en een klein keukentje. Je mag er ook gewoon slapen maar niet permanent wonen. In de winter gaat ook het water er af ivm de vorst.
O wat ontzettend spannend kaas!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
Het IMF was duidelijk vandaag.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:48 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja en de oplossing? Meer dure huizen bouwen, want dan verhuizen de mensen uit de goedkopere koopwoningen naar de duurdere en zullen de mensen uit de huurwoningen eindelijk ineens een woning kunnen dan wel gaan kopen. Althans, dat is de oplossing volgens mening lokale VVD-fractie..
Ik weet niet hoe het bij jou in de stad is, maar hier is er plenty particuliere huur beschikbaar. Voor de scheefhuurders. Ik bedoel: als er een groep is die wel wat ik kan leveren, zijn zij het wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:37 schreef Vork het volgende:
Ja, maar dat houdt dus in dat niemand die een sociale huurwoning nodig heeft er nog een kan betalen. die scheef-huurders, daar is ook nog wel wat voor te zeggen. Maar vergeet niet dat het tegenwoordig erg lastig is om überhaupt een vast contract te krijgen, waarmee men genoeg verdient om daadwerkelijk een huis te kopen. Dan kun je scheef huren wat je wil, maar met een tijdelijk contractje kom je niet makkelijk een stapje verder binnen de woningmarkt.
Die 1e die we op 't oog hadden met het tuintje (tegenover de woning waar we vandaag hebben gekeken) vond ik ook heel leuk maar daar was echt veel werk aan en een klein schaduwtuintje, maar wel op mijn überfavoriete kade in de stad; echt met prachtige historische panden en van die mooie oude straatlantaarns.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:49 schreef Duderinnetje het volgende:
O wat ontzettend spannend kaas!
Is het het leukste huis tot nu toe? Leuker dan die aan jullie neuzen voorbij ging?
Particulier is nu eenmaal een stuk duurder. In grotere (lees: duurdere) steden worden best nog wel wat eisen gesteld aan de potentiële huurders. Als je rond de inkomens grens zit die is vastgesteld voor (toekomstige) huurders van sociale huurwoningen (die mensen die ter compensatie straks ook al meer moeten gaan betalen), dan kun je daar niet echt een heel erg volwaardige woonruimte voor krijgen. Buiten dat heb je nog andere voorwaarden die huurbazen opleggen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:51 schreef ColdFeet het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jou in de stad is, maar hier is er plenty particuliere huur beschikbaar. Voor de scheefhuurders. Ik bedoel: als er een groep is die wel wat ik kan leveren, zijn zij het wel.
Natuurlijk moet je niet de lage inkomens gaan belasten, dat ben ik echt heel erg met je eens, hoor!
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:44 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, die doe ik niet weg ofzo, dat kost me momenteel 60.- Euro per maand en 't is 250 m2 echt in de stad. Gaan we daar wel in de tuin wroeten.Verder ga ik meteen het balkon volplempen met eenjarige zomerbloeiers, en guerilla gardenen in de straat; stiekem stokrozen en vingerhoedskruid zaaien op kale plekjes enzo
Het klinkt heel goed kaas. Ik wis jullie ook veel luk.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die 1e die we op 't oog hadden met het tuintje (tegenover de woning waar we vandaag hebben gekeken) vond ik ook heel leuk maar daar was echt veel werk aan en een klein schaduwtuintje, maar wel op mijn überfavoriete kade in de stad; echt met prachtige historische panden en van die mooie oude straatlantaarns.
Die 2e op dezelfde mooie kade die ineens verkocht was qua huis eigenlijk niet beter dan we nu op het oog hebben. Eigenlijk maar goed ook mss. Die had ook echt veel werk maar was ook een stuk goedkoper, dus financieel was 't wel gelukt.
Maar deze weer een prachtig zonnig balkon op het zuiden. Het hangt erom vrijwel even leuk om in te wonen maar mss met iets minder werk eraan vanwege de beter staat van onderhoud. Prijs is iets hoger dus we hebben wellicht een beperkt renovatiebudget. Maar dat geeft niet, de dingen die echt moeten gebeuren kunnen we we wel aanpakken.
Vorkje, go get 'em. Succces!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:05 schreef Vork het volgende:
Maar goed, om wat aan mijn eigen situatie te kunnen doen, ga ik nu even een mooi sollicitatiebriefje schrijven voor een interne vacature. Ik heb minimaal 2 concurrenten, waarvan ik van een weet dat dat niet echt een concurrent zal zijn. Die ander daar vrees ik wel een beetje voor (want betere papieren en beter in slijmen). Daarom vereist dit even zoveel concentratie dat ik weer afzwaai.
Ja, en vrij parkeren voor de deur. En alleen bestemmingsverkeer aangezien het helemaal op de punt van het eiland is.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:06 schreef Duderinnetje het volgende:
O god wat leuk hé!![]()
Oooh, zit je daar straks op je balkonnetje naar de scheepjes te kijken.![]()
Wat is Rotterdam toch eigenlijk tof.
Jaar of acht. Maar als student, op Zuid. Enorme etage voor 200 gulden. Had mijn toenmalige partner een heel atelier en een doka in. Tof hoor. Vond het in cultureel opzicht echt een leuke stad.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, en vrij parkeren voor de deur. En alleen bestemmingsverkeer aangezien het helemaal op de punt van het eiland is.
Jij hebt ook een tijdje in R'dam gewoond toch?
daarom dus geen last van de rug bij kaas.quote:
Van alles! Frans, Psychologie, Sociologie en Culturele Antropologie. Allemaal eventjes dus hè?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:20 schreef ColdFeet het volgende:
Wat heb je eigenlijk gestudeerd Dude? Journalistiek?
Ja, culturele antropologie geeft wel een goede basis daarvoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, dat verklaart ook waarom je zo goed met de draken kunt communiceren!
Oh, ik dacht dat CF op Rechten doeldequote:Op maandag 28 maart 2011 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, culturele antropologie geeft wel een goede basis daarvoor.
Nee, eigenlijk niet! Ik sprak al vloeiend Frans (veel beter dan nu!) in mijn puberteit, dankzij de gezinsdraak van mijn ouders.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, dat verklaart ook waarom je zo goed met de draken kunt communiceren!
Goed van je.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb me met vernieuwde CV ook maar eens aangemeld voor een gesprek op de bedrijvendagen van mijn uni. Een aantal jaar geleden met veel minder ervaring veel succes daarbij gehad, ben benieuwd of ik nu met méér jaren nog als een fatsoenlijke starter gezien kan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik yuk ja, ik moet ook hoognodig mijn CV updatenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb me met vernieuwde CV ook maar eens aangemeld voor een gesprek op de bedrijvendagen van mijn uni. Een aantal jaar geleden met veel minder ervaring veel succes daarbij gehad, ben benieuwd of ik nu met méér jaren nog als een fatsoenlijke starter gezien kan worden.
Psychologie! Dat was echt een waardevolle hulp bij de draken.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat CF op Rechten doelde
Hoe is het met de banenjacht CF? Lukt het wat, of ben je er nog niet zo mee bezig?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik yuk ja, ik moet ook hoognodig mijn CV updaten
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed van je.
Met wie spreek je dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Moet wel zeggen dat de stad in de afgelopen 10 jaar behoorlijk veranderd is. Veel minder criminaliteit, drugsoverlast etc. Ik geloof wel dat een stad als Rotterdam een wat hardere hand nodig heeft. Toch is 1 van m'n jongens laatst nog beroofd op weg naar huis 's nachts na een gezellig nachtje stappen. Slechts 20 euro kwijt en een blauw oog maar toch.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Jaar of acht. Maar als student, op Zuid. Enorme etage voor 200 gulden. Had mijn toenmalige partner een heel atelier en een doka in. Tof hoor. Vond het in cultureel opzicht echt een leuke stad.
Onze buurt werd wel steeds grimmiger (de meeste last hadden we overigens niet eens van de dealers, maar van de studenten die er kwamen wonen) en Rotterdam is een te grote stad voor mij. Dus ik ging er na acht jaar heel graag weg. Gek genoeg ga ik de stad nu, terugdenkend, steeds meer waarderen.
Ik hoef pas over een half jaar hequote:Op maandag 28 maart 2011 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe is het met de banenjacht CF? Lukt het wat, of ben je er nog niet zo mee bezig?
Ik vond de sfeer bij Rabo erg leuk. Ik verwacht grote stappen mbt mobiel bankieren / draadloos betalen de komende jaren, ben beniewd of die afdelingen daar ook gaan groeien en wat ik daaraan bij kan dragen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik hoef pas over een half jaar heIk zoek af en toe wat dingen die me leuk lijken, maar het is wat lastig om te bedenken waar
Steer, ING - dat is wel goed verdienen, toch?
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Ah, ik snap het. Je spreekt dus af met een aantal bedrijven. Wat goed zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag overigens net viavia op facebook iemand die 'parfum' studeerde aan een Londense mode-academie. Moest meteen aan jou denken.Snobs have more fun!
KLIK!
Kun je dat studeren ja? Ik dacht dat je een chemie achtergrond moest hebben en dan bij IFF, Givaudan, Symrise of een van de andere grote aromareuzen op de wereld opgeleid zou worden. Maar misschien is het idd een privé opleiding.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah, ik snap het. Je spreekt dus af met een aantal bedrijven. Wat goed zoiets.![]()
Ik zag overigens net viavia op facebook iemand die 'parfum' studeerde aan een Londonse mode-academie. Moest meteen aan jou denken.
Dat is ook zo, het is nog even weg.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik hoef pas over een half jaar heIk zoek af en toe wat dingen die me leuk lijken, maar het is wat lastig om te bedenken waar
Steer, ING - dat is wel goed verdienen, toch?
Ja maar och, dat gebeurt overal kaas.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat de stad in de afgelopen 10 jaar behoorlijk veranderd is. Veel minder criminaliteit, drugsoverlast etc. Ik geloof wel dat een stad als Rotterdam een wat hardere hand nodig heeft. Toch is 1 van m'n jongens laatst nog beroofd op weg naar huis 's nachts na een gezellig nachtje stappen. Slechts 20 euro kwijt en een blauw oog maar toch.
http://www.fashion.arts.ac.uk/shortcourses/50762.htmquote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kun je dat studeren ja? Ik dacht dat je een chemie achtergrond moest hebben en dan bij IFF, Givaudan, Symrise of een van de andere grote aromareuzen op de wereld opgeleid zou worden. Maar misschien is het idd een privé opleiding.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
http://www.fashion.arts.ac.uk/shortcourses/50762.htm
Hier staat een moduul. Ik begreep uit het facebook-profiel dat diegene er op afgestudeerd is.
Tof, ik zou ook ooit nog eens zo'n workshop/course willen doen.quote:You won't learn to compose a fragrance (that takes years), but you'll jumpstart your nose into understanding the stories perfumers are trying to tell. The course will be an introduction to perfume appreciation through games, visuals, discussions and of course smell. It is suitable for the novice perfume lover as much as confirmed fragrance fans and perfume industry professionals.
Ja, kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Tof, ik zou ook ooit nog eens zo'n workshop/course willen doen.
Haha!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja maar och, dat gebeurt overal kaas.
Ik heb, heel eerlijk gezegd, ook erg genoten van de spanning in die stad. Altijd gedonder en gedoe met drugs, wilde achtervolgingen, hoerenmoord, schietpartijen... ik heb het jaren machtig interessant gevonden en stond overal met mijn neus bovenop.
Maar toen het thuis ook rumoerig en naargeestig werd (overlast van buren), zijn we vertrokken. Heb jaren later wel weer een andere relatie gehad die in R'dam woonde (noord). Dus ben er toen ook weer veel geweest.
Overigens is het ergste dat ik persoonlijk in Rotjeknor heb meegemaakt, één gejatte fiets. Dat ik af en toe tussen de kogels rende, vond ik tot daar aan toe, maar toen mijn fiets was gejat, had ik het echt gehád met die stad.
Ja dat klopt wel, denk ik!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Haha!![]()
Ja, 't is een echte havenstad hé? Met alles er op en er aan. Ik geloof ook wel dat als je eenmaal in Rotterdam hebt gewoont, er altijd een stukje Rotterdammer in je blijft, net als Desiderius Erasmus Roterodamus.
We waren ons aan het oriënteren op die nieuwbouw die onze WBV (http://www.park-brederode.nl/appartementen) gaat bouwen, maar kwam dus toen achter die max. inkomensgrens en daar zitten we dus boven en komen we niet voor in aanmerking.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Zijn jullie aan het rondkijken ook zelf golfer?
Ja, dat kun je dan net zo goed doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
We waren ons aan het oriënteren op die nieuwbouw die onze WBV (http://www.park-brederode.nl/appartementen) gaat bouwen, maar kwam dus toen achter die max. inkomensgrens en daar zitten we dus boven en komen we niet voor in aanmerking.
Dus maar besloten om voor vrijwel dezelfde huur toch maat in onze huidige woning te blijven wonen.
Man ik moet er niet aan denken jullie meubels en boeken 3 hoog naar beneden te sjouwen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, da's de moeite van het verhuizen niet waard.
Oef, verhuizen. Dat is bijna een reden om hier te blijven
leuk, profi en standvastig bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden, aangeboden opleidingen/cursussen en mooie arbeidsvoorwaarden.quote:
We kopen alles gewoon nieuwquote:Op maandag 28 maart 2011 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
Man ik moet er niet aan denken jullie meubels en boeken 3 hoog naar beneden te sjouwen.
Misschien het raam uitgooien op een groot opblaaskussen
Londen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
We kopen alles gewoon nieuw
Zo. Iemand nog tips voor een leuke B&B in Londen?
Leuk hotelletje is ook OK, roept u maar!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Londen.![]()
Geen B&B-tips, wij nemen altijd gewoon een hotelletje.
O dan zou ik even in de oude fotoboeken moeten duiken. Laatste hotel heette Brunel meen ik. Was prima (voor Londense hotel-begrippen dan hè?).quote:Op maandag 28 maart 2011 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk hotelletje is ook OK, roept u maar!
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuk, profi en standvastig bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden, aangeboden opleidingen/cursussen en mooie arbeidsvoorwaarden.
NIET de Easyhotel nemenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
We kopen alles gewoon nieuw
Zo. Iemand nog tips voor een leuke B&B in Londen?
Nee. Dat hadden wij ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, da's de moeite van het verhuizen niet waard.
Oef, verhuizen. Dat is bijna een reden om hier te blijven
in dat hotel heb ik een week gezeten toen het verbouwd werd.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dan zou ik even in de oude fotoboeken moeten duiken. Laatste hotel heette Brunel meen ik. Was prima (voor Londense hotel-begrippen dan hè?).
Deze was het: http://hotels.hotelopia.n(...)WS8qcCFY0hfAodphr3bQ
Verwacht geen hoogstaand hotel. Wel prima en budget.
Toevallig zeg!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:03 schreef z80 het volgende:
[..]
in dat hotel heb ik een week gezeten toen het verbouwd werd.
Yups, maar we verdienen te veelquote:
Kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yups, maar we verdienen te veelWel jammer, want we waren al heel enthousiast aan het worden.
Ja. B. moet ook maar arbeidsongeschikt worden of haar baan opzeggen, dan kan het weer wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Jemig, verdien je te véél om een bepaald huis te kunnen bewonen. Eigenlijk ook een rare gewaarwording.
Ja, dat is mooi klotequote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan ik me voorstellen.
Jemig, verdien je te véél om een bepaald huis te kunnen bewonen. Eigenlijk ook een rare gewaarwording.
Moet je ook met je handen doen gekkie.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:20 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Thuis![]()
Dood, leeg, maar voldaan![]()
straks lekker slapen en dan eens kijken wat er morgen allemaal nog pijn doet. Heb vandaag echt bizar veel tafels, marktkramen, en stoelen versleept met mijn toch al gammele voeten
Ga je bijna wel denken hè. Het zou wellicht rendabel zijn ook nog.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. B. moet ook maar arbeidsongeschikt worden of haar baan opzeggen, dan kan het weer wel.
Nog een paar jaartjes wachten dan krijg ik alleen nog maar een AOW-tje en een klein pensioenetje en dan komen we in hetzelfde complex in aanmerking voor de 65+ woningen.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Ga je bijna wel denken hè. Het zou wellicht rendabel zijn ook nog.
Zuur. Doe je je best om zo werkzaam mogelijk te blijven, en dan loont het bijna om dat maar niet meer te zijn.
Momentje, ik zoek even een foto op voor je.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgende week om deze tijd zit ik in de nachttrein naar Petersburg.
Het schijnt hier zomers te worden volgende week.
Ik zit in de fucking sneeuw. Het weer is omgeslagen in Moskou.
Dat zal toch volgende week wel misschien alweer gesmolten zijn?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:31 schreef Duderinnetje het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:20 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Thuis![]()
Dood, leeg, maar voldaan![]()
straks lekker slapen en dan eens kijken wat er morgen allemaal nog pijn doet. Heb vandaag echt bizar veel tafels, marktkramen, en stoelen versleept met mijn toch al gammele voeten
Ja, alleen hoorde ik in de wandelgangen dat er mensen zonder betalen naar binnen gesmokkeld zijnquote:
Ik wil er bij jullie nog helemaal niet aan denken, gek!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog een paar jaartjes wachten dan krijg ik alleen nog maar een AOW-tje en een klein pensioenetje en dan komen we in hetzelfde complex in aanmerking voor de 65+ woningen.
Ben benieuwd!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Momentje, ik zoek even een foto op voor je.
Nou, dat vraag ik me af. Het is geen uitzondering daar. Maar goed, het zal allicht aangenamer zijn dan de -30 die ik gewend was daar (bloedneuzen, bloedogen, alles kapot gevroren.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zal toch volgende week wel misschien alweer gesmolten zijn?
Familiekortingquote:Op maandag 28 maart 2011 23:37 schreef TAV74 het volgende:
Ja, alleen hoorde ik in de wandelgangen dat er mensen zonder betalen naar binnen gesmokkeld zijn
VVE of zo?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
Goeieavond allemaalTerug van vergaderen
Ben er ingeluisd
Volgende keer komen ze hier vergaderen
met eten
![]()
Mag ik mee?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee. Kernredactie 3voor12.quote:
Verkeerde garnalen gegeten?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:37 schreef Sunnythesun het volgende:
moe.. maar voldaan.. geslaagd weekend. Jammer alleen dat de helft van ons buikgriep achtige verschijnselen heeft opgelopen
![]()
Heb best behoefte aan vis voor avondeten morgenquote:
Prachtige fotoquote:Op maandag 28 maart 2011 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
Dude: begin april, 2 jaar geleden.
[ afbeelding ]
Net boven het vriespunt, ijsschotsen op de Neva, maar zodra de eerste zonnestralen doorbreken, staan die mallote Russen in hun ondergoed, uit de wind, te zonnebaden. Sommigen zelfs op hun hoofd
Er was er zelfs eentje aan het zwemmen
Losquote:Op maandag 28 maart 2011 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
Dude: begin april, 2 jaar geleden.
[ afbeelding ]
Net boven het vriespunt, ijsschotsen op de Neva, maar zodra de eerste zonnestralen doorbreken, staan die mallote Russen in hun ondergoed, uit de wind, te zonnebaden. Sommigen zelfs op hun hoofd
Er was er zelfs eentje aan het zwemmen
Hehehehe...gezellig met de amerikanen conference callen?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je mag wel in mijn plaats.
Ga ik lekker naar de Alexander Polder.
Ik kan heel goed met Amerikanen, is gebleken.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hehehehe...gezellig met de amerikanen conference callen?![]()
Pascal was dat beest op je schouder?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar nee, vrees dat de buikgriep van Pascal besmettelijk was, hij was er bijna van af toen we begonnen met opbouwen..
Nee, zegt me niets.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Petrus- en Paulusvesting. Staat vast bij jullie ook op 't programma? Mooi ding hoor
Nou, ik kan ook meltenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik las 'Kernreactie' en vroeg me af wat jij met Japan hebt.![]()
Melt je met me mee?quote:
Ik vrees dat wij het ook bij de toeristen-dingen gaan houden. Ik kom er wel al voor de derde keer, maar mijn bloedjes zijn er voor het eerst.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:51 schreef ColdFeet het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Wat gaan jullie allemaal zien, daar? Wij hebben natuurlijk alleen de toeristen-hotspots gedaan.
Filmpje gezien, weer zo kort! Maar die mevrouw weet er wel veel vanquote:Op maandag 28 maart 2011 23:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog meer media aandacht:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/346926
Ja hij had helaas maar 1 minuut.. radio stukje is langer, maar daar hoor je mij dan weer nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Filmpje gezien, weer zo kort! Maar die mevrouw weet er wel veel van
Dat ging over die theatershow die ik gedwongen met collega's gezien hebquote:Op maandag 28 maart 2011 23:52 schreef Duderinnetje het volgende:
God wat zijn die veldhuis & kemper onorigineel en gladjesIk dacht het altijd al en nu zie ik ze bij Pauw en Witteman.
Ik krijg het filmpje niet gedraaid helaas.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog meer media aandacht:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/346926
Cursusje nemen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik krijg het filmpje niet gedraaid helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Flash en Apple...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik krijg het filmpje niet gedraaid helaas.
pretty cool nieuwsquote:Op maandag 28 maart 2011 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
Dat broekje.quote:
ja stom gewoonquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey hobbie wat kuttig dat je jezelf moet spuitenmaar het went écht.
Die fotoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:29 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb nog even een hanekammetje in de aanbieding
Goeiemorgen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:29 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb nog even een hanekammetje in de aanbieding
Met Muffin gaat het wel ok denk ikquote:
Te weinig slaap is vervelend ja, het beinvloedt zoveel dingen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met Muffin gaat het wel ok denk ikDie lag vanmorgen onder het bed, maar zodra ik er onder keek en mijn hand liet zakken moest er heftig gekroeld worden
Met mij....mwah....ik ben nog niet helemaal wakker. Weer te weinig geslapen. Weinig slaap zorgt er ook voor dat ik te makkelijk door blijf eten helaasDus die weegschaal blijft maar een te hoog gewicht aangeven
Blijf dan ook van je vriendin afquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:24 schreef Den_Haag het volgende:
Weet hoe het voelt P. Voor mij is het ook al weer 2 dagen raak dat ik vrijwel niet slaap
Sarababequote:
Vervelend joh!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen! *kuch* ik word niet lekker!
dat treffen jullie zekerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:58 schreef DarkElf het volgende:
Goedemorgen! Hoop ook op mooi weer dit weekend.(weekendje weg met sch. familie)
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:03 schreef ColdFeet het volgende:
Waar heb je vanmiddag een gesprek, FFT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |